azgan 1 130 Opublikowano 5 Grudnia 2024 Opublikowano 5 Grudnia 2024 3 minuty temu, Lypton napisał(a): Hmmm? Avatar ma w minimalnych karty bez RT. I jest to pierwszy tytuł gdzie jest pełne RT 1
Stjepan 2 379 Opublikowano 5 Grudnia 2024 Opublikowano 5 Grudnia 2024 Grałem w tego Avatara, typowa ubigra, nic nadzwyczajnego, a RT bardziej mi się podoba w CP2077.
Palladino1990 39 Opublikowano 5 Grudnia 2024 Opublikowano 5 Grudnia 2024 (edytowane) 2 godziny temu, azgan napisał(a): Avatar Frontiers of Pandora też jest tylko RT only 😉 Ale szło na wszystkim DirectX 12 only Edytowane 5 Grudnia 2024 przez Palladino1990
JeRRyF3D 1 727 Opublikowano 5 Grudnia 2024 Opublikowano 5 Grudnia 2024 7 minut temu, Stjepan napisał(a): Grałem w tego Avatara, typowa ubigra, nic nadzwyczajnego, a RT bardziej mi się podoba w CP2077. No to jest raczej oczywiste. RT to oświetlenie, więc porównywanie tych dwóch gier przy ocenie RT, to trochę jak stwierdzenie - "a światło w realu, to mi się jednak bardziej podoba w Los Angeles, niż... w lesie".
JeRRyF3D 1 727 Opublikowano 5 Grudnia 2024 Opublikowano 5 Grudnia 2024 2 godziny temu, Fatality napisał(a): Mielibyśmy RT w każdej grze zaimplementowane na stałe (...) Jak ja uwielbiam takie fachowe, obiektywne i bezstronne komentarze. Po prostu od razu czuć fachowca na dystans. 2 godziny temu, Fatality napisał(a): Mielibyśmy RT w każdej grze zaimplementowane na stałe jeśli deweloperzy skupili by się chociaż troszkę na optymalizacji (...) Czyli rozumiem, że doginanie sprzętów, to nie technika liczenia światła, i nie obciążanie sprzętu X* większą ilością obliczeń, tylko... brak optymalizacji. Kurde. Nie wpadłbym na to. 2 godziny temu, Fatality napisał(a): jeśli deweloperzy skupili by się chociaż troszkę na optymalizacji a gracze nie byli by dymani od lat przez NV, (...) Ufff. Czyli winnych mamy dwóch. Devsi i NV. Czyli tory były złe i podwozie... też było złe. 2 godziny temu, Fatality napisał(a): (...) NV, która serwuje ludziom karty dla impotentów z obciętym rdzeniem do granic możliwości i to za cenę premium. No i mamy trzeciego do kompletu - klienta NV. Czyli wszyscy są źli. Devsi, nv i gracze. I gdyby tylko te trzy elementy wyeliminować, to już mielibyśmy RT zaimplementowane w każdej grze. Bardzo to jest mądre przemyślenie i głębokie. Jak te słynne w kryzysie: " Gdybyśmy mieli blachę, to zarzucilibyśmy Europę konserwami, ale nie mamy mięsa..." Jestem ciekawy, GDZIE BYŁBY dziś GAMING (?), RT (?) i postęp, gdyby nie ta znienawidzona NV?! Pewnie w jaskini, albo innym bastionie AMD & Intela, które w ogóle mają wywalone na RT. I... co ma do tego wszystkiego impotencja?
Fatality 656 Opublikowano 5 Grudnia 2024 Opublikowano 5 Grudnia 2024 (edytowane) 16 minut temu, JeRRyF3D napisał(a): No i mamy trzeciego do kompletu - klienta NV. Czyli wszyscy są źli. Devsi, nv i gracze. 16 minut temu, JeRRyF3D napisał(a): I... co ma do tego wszystkiego impotencja? Tyczyło się to wykastrowanych kart średniej-wysokiej półki 16 minut temu, JeRRyF3D napisał(a): Czyli rozumiem, że doginanie sprzętów, to nie technika liczenia światła, i nie obciążanie sprzętu X* większą ilością obliczeń, tylko... brak optymalizacji. Tak - ostatnio jest wysyp gier na UE5, które są kompletnie niezoptymalizowane i nie tyczy się to samego RT ale też wydajności w rasterze. Różnica w nowym Horizonie vs najładniejsze gry na UE5. Różnica ze względu na RT jest. Wystarczy wyłączyć RT i Horizon z 2x niższymi wymaganiami wygląda lepiej. I to porównując grę z otwartym światem vs jakaś tunelówka Można wybaczyć jedno albo drugie, ale w połączeniu z jakością samych gier + cenami kart graficznych to rynek jest na granicy załamania. Chyba, że przyjmujemy że 1080p+60hz z 2009 roku to wystarczający standard na dzisiejsze czasy. Wtedy można pograć w rozsądnych pieniadzach Edytowane 5 Grudnia 2024 przez Fatality
Tomek1623 266 Opublikowano 5 Grudnia 2024 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2024 Recki jutro o pierwszej w nocy, dziś nic nie będzie. 1
Phoenix. 4 730 Opublikowano 5 Grudnia 2024 Opublikowano 5 Grudnia 2024 7 minut temu, Fatality napisał(a): Tak - ostatnio jest wysyp gier na UE5, które są kompletnie niezoptymalizowane i nie tyczy się to samego RT ale też wydajności w rasterze. Problem gier na UE5 dotyczy optymalizacji od strony cpu. Co przekłada się na resztę.
lamparcicho 697 Opublikowano 5 Grudnia 2024 Opublikowano 5 Grudnia 2024 Jakiś zła... znaczy się jakiś szczęściarz już sobie gra: 1
DITMD 792 Opublikowano 5 Grudnia 2024 Opublikowano 5 Grudnia 2024 Nie lubię tego zmieniania perspektywy, albo jedna, albo druga, psuje to immersję.
CavieZ 89 Opublikowano 5 Grudnia 2024 Opublikowano 5 Grudnia 2024 AI nadal nie poprawili w wersji finalnej.
lamparcicho 697 Opublikowano 5 Grudnia 2024 Opublikowano 5 Grudnia 2024 (edytowane) Chyba nie jest aż tak źle z wydajnością: Źródło: https://web.archive.org/web/20241205121530/https://arstechnica.com/gaming/2024/12/indiana-jones-and-the-great-circle-captures-the-feel-of-a-great-indy-movie/ Edit: Źródło: https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/indiana-jones-marvel-rivals-geforce-game-ready-driver/ Edytowane 5 Grudnia 2024 przez lamparcicho 1 1
ODIN85 3 503 Opublikowano 5 Grudnia 2024 Opublikowano 5 Grudnia 2024 51 minut temu, CavieZ napisał(a): AI nadal nie poprawili w wersji finalnej. To dobrze bo mam zamiar wybić kogo tylko się da
lukadd 2 915 Opublikowano 5 Grudnia 2024 Opublikowano 5 Grudnia 2024 (edytowane) Te slajdy od Nvidii No, ale.. Stalker bez grama RT wyszedł im tak: A tak Indiana: Kapkę lepiej Tylko należy pamiętać, że to nie są słupki z PT, a z podstawowym RT w zwykłym trybie, tam ma być chyba tylko jakaś forma GI realizowana za pomocą RT, no ale co by nie było GI swoje i tak wymaga. "On December 9th, Full Ray Tracing will further upgrade Indiana Jones and the Great Circle on PC. Also known as Path Tracing, Full Ray Tracing is a demanding but highly accurate way to render light and its effect on a scene, used by visual effects artists to create film and TV graphics that are indistinguishable from reality." Już kolejny raz czytam, że PT ma wejść 9tego, czyli ci co kupili grę z wczesnym dostępem PT odpalą dopiero z patchem 9tego grudnia? Edytowane 5 Grudnia 2024 przez lukadd 4
Blacktiger 46 Opublikowano 5 Grudnia 2024 Opublikowano 5 Grudnia 2024 też to tak odebrałem, czyli płatny wczesny dostęp to nie finalna wersja gry (pod względem oprawy a i patch jakiś wpadnie), zero zdziwienia 1
Kadajo 7 418 Opublikowano 5 Grudnia 2024 Opublikowano 5 Grudnia 2024 Czyli wszystkie recenzje i testy, jakie są przygotowane nie były w stanie sprawdzić PT... No to musi być niezły pogrom, ale ten problem mają tylko osoby, które muszą mieć wszystko na maksa, reszta pogra normalnie
lukadd 2 915 Opublikowano 5 Grudnia 2024 Opublikowano 5 Grudnia 2024 (edytowane) PT w tej grze zapowiada się głównie do benchmarków i oglądania slajdów. Kwestia czy implementacja tego PT faktycznie pokaże coś więcej przy takich wymaganiach niż to co już widzieliśmy w innych grach. Edytowane 5 Grudnia 2024 przez lukadd
bbandi 452 Opublikowano 5 Grudnia 2024 Opublikowano 5 Grudnia 2024 Wychodzi na to że po premierze będzię "Great Escape" ale sprzed komputera.
Kadajo 7 418 Opublikowano 5 Grudnia 2024 Opublikowano 5 Grudnia 2024 Godzinę temu, lukadd napisał(a): PT w tej grze zapowiada się głównie do benchmarków i oglądania slajdów. Kwestia czy implementacja tego PT faktycznie pokaże coś więcej przy takich wymaganiach niż to co już widzieliśmy w innych grach. Gra graficznie zbyt nie wygląda więc nie wiem, co tam ten PT ma zmienić prócz potężnego spadku FR. 1
Stjepan 2 379 Opublikowano 5 Grudnia 2024 Opublikowano 5 Grudnia 2024 Cały czas czekam na killera takim jak był Crysis w 2007 roku, wcześniej Far Cry w 2004, Quake w 1996, Unreal w 1998, Doom w 1993, nie ma, jest bida i tony źle zoptymalizowanych gier z napchanymi efektami, bez treści. 1 2
Kadajo 7 418 Opublikowano 5 Grudnia 2024 Opublikowano 5 Grudnia 2024 Wątpię ze taki killer jeszcze się kiedykolwiek pojawi. Graficznie wyprzedzający swoje czasy znacznie i jednocześnie jako tako działający :d 1
lukadd 2 915 Opublikowano 5 Grudnia 2024 Opublikowano 5 Grudnia 2024 3 minuty temu, Kadajo napisał(a): Gra graficznie zbyt nie wygląda więc nie wiem, co tam ten PT ma zmienić prócz potężnego spadku FR. A co robi i zmienia PT? Q2 RTX też niezbyt wygląda tak samo jak i ten Portal, ale prezentuję możliwości śledzenia promieni. Niech twórcy próbują. To jest tylko dodatek, niech się uczą, testują i demonstrują co są w stanie już dziś osiągnąć z pomocą śledzenia promieni. Wydajność tu nie jest ważna to jest dalej tylko tryb do zabawy i prezentacji ich możliwości. Czekam na PT gdzie promienie będą śledziły odbicie odbicia innego odbicia w kolejnych obiektach widocznych na ekranie 1 1
azgan 1 130 Opublikowano 5 Grudnia 2024 Opublikowano 5 Grudnia 2024 Godzinę temu, lukadd napisał(a): PT w tej grze zapowiada się głównie do benchmarków i oglądania slajdów. Kwestia czy implementacja tego PT faktycznie pokaże coś więcej przy takich wymaganiach niż to co już widzieliśmy w innych grach. Serio pytam - widzisz coś tutaj zjawiskowego 🤔? To już chyba bardziej Avatar robił większe wrażenie
Kadajo 7 418 Opublikowano 5 Grudnia 2024 Opublikowano 5 Grudnia 2024 8 minut temu, lukadd napisał(a): A co robi i zmienia PT? Q2 RTX też niezbyt wygląda tak samo jak i ten Portal, ale prezentuję możliwości śledzenia promieni. Niech twórcy próbują. To jest tylko dodatek, niech się uczą, testują i demonstrują co są w stanie już dziś osiągnąć z pomocą śledzenia promieni. Wydajność tu nie jest ważna to jest dalej tylko tryb do zabawy i prezentacji ich możliwości. Czekam na PT gdzie promienie będą śledziły odbicie odbicia innego odbicia w kolejnych obiektach widocznych na ekranie To, co opisujesz to możliwości teoretyczne. Chyba nie sadzisz ze ktokolwiek jest w stanie zmienić oświetlenie w grze o takim skomplikowaniu grafiki jak ten Indiana Jones za pomocą PT jak zmienia takiego ubogiego w detale Q2 czy Portala ? TZN. Zmienić może, ale będziesz miał 1 klatkę na 30 sekund na RTX 6090.
DITMD 792 Opublikowano 5 Grudnia 2024 Opublikowano 5 Grudnia 2024 Niech najpierw zajmą się dopracowaniem mechanik w grach i porządną fizyką. Co mi po pięknej oprawie wizualnej, jeśli gram w grę z archaicznymi systemami rodem z lat 90tych, i sztuczną inteligencją na poziomie cegły?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się