Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czyli wszystkie recenzje i testy, jakie są przygotowane nie były w stanie sprawdzić PT...

No to musi być niezły pogrom, ale ten problem mają tylko osoby, które muszą mieć wszystko na maksa, reszta pogra normalnie :D

  • Odpowiedzi 1,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

PT w tej grze zapowiada się głównie do benchmarków i oglądania slajdów. Kwestia czy implementacja tego PT faktycznie pokaże coś więcej przy takich wymaganiach niż to co już widzieliśmy w innych grach.

Edytowane przez lukadd
Opublikowano
Godzinę temu, lukadd napisał(a):

PT w tej grze zapowiada się głównie do benchmarków i oglądania slajdów. Kwestia czy implementacja tego PT faktycznie pokaże coś więcej przy takich wymaganiach niż to co już widzieliśmy w innych grach.

Gra graficznie zbyt nie wygląda więc nie wiem, co tam ten PT ma zmienić prócz potężnego spadku FR.

  • Upvote 1
Opublikowano

Cały czas czekam na killera takim jak był Crysis w 2007 roku, wcześniej Far Cry w 2004, Quake w 1996, Unreal w 1998, Doom w 1993, nie ma, jest bida i tony źle zoptymalizowanych gier z napchanymi efektami, bez treści. :)

  • Like 1
  • Upvote 2
Opublikowano
3 minuty temu, Kadajo napisał(a):

Gra graficznie zbyt nie wygląda więc nie wiem, co tam ten PT ma zmienić prócz potężnego spadku FR.

A co robi i zmienia PT? :E 
Q2 RTX też niezbyt wygląda tak samo jak i ten Portal, ale prezentuję możliwości śledzenia promieni.

 

Niech twórcy próbują. To jest tylko dodatek, niech się uczą, testują i demonstrują co są w stanie już dziś osiągnąć z pomocą śledzenia promieni. Wydajność tu nie jest ważna to jest dalej tylko tryb do zabawy i prezentacji ich możliwości.

 

Czekam na PT gdzie promienie będą śledziły odbicie odbicia innego odbicia w kolejnych obiektach widocznych na ekranie :E

  • Like 1
  • Upvote 1
Opublikowano
Godzinę temu, lukadd napisał(a):

PT w tej grze zapowiada się głównie do benchmarków i oglądania slajdów. Kwestia czy implementacja tego PT faktycznie pokaże coś więcej przy takich wymaganiach niż to co już widzieliśmy w innych grach.

Serio pytam - widzisz coś tutaj 

 

 

zjawiskowego 🤔? To już chyba bardziej Avatar robił większe wrażenie

 

 

Opublikowano
8 minut temu, lukadd napisał(a):

A co robi i zmienia PT? :E 
Q2 RTX też niezbyt wygląda tak samo jak i ten Portal, ale prezentuję możliwości śledzenia promieni.

 

Niech twórcy próbują. To jest tylko dodatek, niech się uczą, testują i demonstrują co są w stanie już dziś osiągnąć z pomocą śledzenia promieni. Wydajność tu nie jest ważna to jest dalej tylko tryb do zabawy i prezentacji ich możliwości.

 

Czekam na PT gdzie promienie będą śledziły odbicie odbicia innego odbicia w kolejnych obiektach widocznych na ekranie :E

To, co opisujesz to możliwości teoretyczne. Chyba nie sadzisz ze ktokolwiek jest w stanie zmienić oświetlenie w grze o takim skomplikowaniu grafiki jak ten Indiana Jones za pomocą PT jak zmienia takiego ubogiego w detale Q2 czy Portala ? :E

TZN. Zmienić może, ale będziesz miał 1 klatkę na 30 sekund na RTX 6090.

Opublikowano

Niech najpierw zajmą się dopracowaniem mechanik w grach i porządną fizyką. Co mi po pięknej oprawie wizualnej, jeśli gram w grę z archaicznymi systemami rodem z lat 90tych, i sztuczną inteligencją na poziomie cegły?

Opublikowano
3 minuty temu, DITMD napisał(a):

Niech najpierw zajmą się dopracowaniem mechanik w grach i porządną fizyką. Co mi po pięknej oprawie wizualnej, jeśli gram w grę z archaicznymi systemami rodem z lat 90tych, i sztuczną inteligencją na poziomie cegły?

Bo stare wygi / wyjadacze wymierają i ziemią się nacierają.
Gimby co nie znajo, dobrych gier, nawet nie mają świadomości, że karmi się ich dziś gównem, więc nie ma motoru do pchania gry do dobrych mechanik.
Dla kogo? Dla dzieciarni i mobilek, dla ręcznych konsolek, dla graczy maincrafta, fortnite?
Ja naprawdę się martwię, że gaming i jego mechaniki się wręcz wypłaszczają, robi się banalny, niewciągający, itd.
Popada w tik-tok'owość. Nie musi być mądrze, nie musi być wartościowo. Ma być ładnie, chwytliwie i "na czasie" (czyt. np. DA4).  

  • Upvote 2
Opublikowano (edytowane)

PT to tylko dodatek jak będzie działał jak liczył oświetlenie i jak będzie się to przekładało na lepsze odbicia, refleksy, cieniowania itd. zobaczymy w ruchu w tej konkretnej grze i w innych, ale dalej to tylko ciekawostka i prezentacja.

 

Sama gra jej gameplay, animacje, textury, fabuła, mechaniki itd. to całkowicie oddzielna kwestia i oczywiście najważniejsza. Nie wiem z jakiego powodu fiksujecie jak tylko usłyszycie o bardziej dokładnych technikach przetwarzania oświetlenia za pomocą promieni :E Tak są wymagające, ale kiedyś będą standardem w grach. Ale dzisiaj już na własnych kompach możemy sobie tego popróbować i po testować. I to jest świetne. Świat nie stoi w miejscu idzie do przodu, powoli, ale idzie :E

Edytowane przez lukadd
Opublikowano

A ja się zastanawiam jak w taki Dead Island 2 zrobili taką ładna grafike wnętrz bez żadnego RT i PT , po prostu wmawia się ludziom że RT to mus dla nowych wrażeń ale nie koniecznie tak jest - zależy też od gry bo np taki CP2077 robi z tego użytek ale będzie wysyp gier gdzie to całe wspaniałe oświetlenie to pic na wodę.

Opublikowano
1 minutę temu, lukadd napisał(a):

PT to tylko dodatek jak będzie działał jak liczył oświetlenie i jak będzie się to przekładało na lepsze odbicia, refleksy, cieniowania itd. zobaczymy w ruchu, ale dalej to tylko ciekawostka i prezentacja.

Nic nie mam do PT jeśli to faktycznie jest dodatek który chcesz to wł/wył, ale jesli bez PT gra nie ma cieni ani nawet SSAO to wiadomo o co chodzi i jaki był cel zubożenia gry, a już tak bywalo.

Opublikowano (edytowane)
28 minut temu, bbandi napisał(a):

A ja się zastanawiam jak w taki Dead Island 2 zrobili taką ładna grafike wnętrz bez żadnego RT i PT

Sobie zobacz frazy baked lighting, pre-baked lighting i będziesz wiedział jak zrobili. I jakie ta technika ma ograniczenia odnośnie zmiennych/dynamicznych warunków oświetleniowych itd.


RT robi to real time przy każdych warunkach oświetleniowych i przy różnych zmiennych źródeł światła.

Edytowane przez lukadd
Opublikowano
58 minut temu, Kadajo napisał(a):

Wątpię ze taki killer jeszcze się kiedykolwiek pojawi. ;)

Graficznie wyprzedzający swoje czasy znacznie i jednocześnie jako tako działający :d

Pojawi sie. Zapewne bedzie to gra VR. Technologia jeszcze nie ta

Opublikowano (edytowane)

No to jest totalna beka z tymi płatnymi wczesnymi dostępami. Cały patch day one będzie 9tego na oficjalną premiere dostępny przynajmniej dla ludu :E 
Nie wiem czy testerzy/recenzenci z prasy etc. dostaną wcześniej.

Edytowane przez lukadd
Opublikowano

Zakupilem Game Passa, Stalker to rozczarowanie. Indiana Jones zobacze ale pewnie anuluje subskrypcje.

 

Moze ogram kampanie Call of Duty 6. Ogolnie game pass jest fajny dla nowych graczy albo tych co ogrywaja wszystko po kolei. Dla wybretnych graczy raczej srednia opcja.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...