Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
3 minuty temu, JeRRyF3D napisał(a):

Ten dalej swoje z tym CP.

W sumie to bardziej poziom Uncharted niż Cyberpunka więc masz rację 🤭

1 minutę temu, lukadd napisał(a):

Jak to nie jak ludzie jeszcze na pclabie wynajdowali/robili statyczne screeny i pokazywali, że prawie nie ma różnic :E I po co to komu.


W jednych miejscach były mniejsze w innych większe również w CP. RT robi real time niezależnie od zmiennych oświetleniowych i najlepiej sobie to w ruchu jak się zmienia wszystko w grze oglądać :E

Na odbiciach było widać i to w sumie najważniejsze 

Opublikowano (edytowane)
16 minut temu, azgan napisał(a):

Na odbiciach było widać i to w sumie najważniejsze 

Czyli w Indianie, gdzie ma się odbijać? W klepisku? :)
Błędne koło (i mylenie tematu). 
Jak jest nay...ne gówna i wszystko się świeci, jak psu jajca, to jest sapanie, że wszystko się świeci jak psu jajca (no ale RT widać!).
Ale jak jest grafa bez wody, posadzek, i świecidełek, to sapanie, że... "łe, a co to za RT, że nic nie widać !" :)

No to zdecydujta się! ;)

Edytowane przez JeRRyF3D
Opublikowano

I tak dobrze, bo jeszcze nie dawno nie do pomyślenia było, że sobie ktoś będzie mógł PT odpalić na karcie graficznej w swoim komputerze. Tak, że to dalej pieść przyszłości, ale fajnie, że powoli można sobie to chociaż potestować na własnej skórze, nie koniecznie przechodzić grę z PT.

  • Like 1
Opublikowano

Ogólnie jakby ktoś nie zauważył to w tej grze bez PT w podstawowym trybie jest GI realizowane za pomocą RT i całkiem przyzwoicie działa na dzisiejszych sprzętach.

PT będzie zarzynać bo jest po prostu bardzo wymagające :E

  • Like 2
Opublikowano
52 minuty temu, lukadd napisał(a):

@PaVLo 

Weź jak możesz w wolnej chwili sprawdź czy po włączeniu RT Sun Shadows dalej są takie masakryczne doczytywania cieniowania jak bez tej opcji, czy jednak coś to poprawia względem zwykłego trybu.

To już jutro, bo obowiązki wezwały 🙄

 

Ale raczej wszystkie cienie miałem na maxa i nie zauważyłem, aby doczytywało przy obracaniu kamery. Szkoda, że generator klatek robi takie opóźnienia przy poruszaniu myszką 🙄

Opublikowano
34 minuty temu, JeRRyF3D napisał(a):

Czyli w Indianie, gdzie ma się odbijać? W klepisku? :)

Jasne że tak tam masz masę miejsc gdzie mogą się pojawić odbicia np. kałuż lub inne mokre powierzchie ale tutaj wystarczy że wspomni się PT i niektóre osoby mają mokro w innych miejscach 🤭

 

 

Opublikowano
30 minut temu, PiPoLiNiO napisał(a):

Bo ludzie nie kumają, że RT to światło. Nie odbicia. Odbicia są składową. 

Tutaj praktycznie wszyscy to kumają, siedzimy na forum technologicznym przypominam tylko gra musi być dobrze pod to zrobiona 😉

  • Like 1
Opublikowano

@PaVLo

 

Chodzi o pop in cieni. W zwykłej wersji gry są mocno widoczne i czy to się zmienia i na ile po odpaleniu cieni z PT.

 

Tu gościo o tym mówi i pokazuję od ~2:25, abyśmy się zrozumieli

 

 

A co do myszki i FG, no cóż :E Lepiej na padzie i z tego co widziałem miałeś locka na 60fps na tych screenach czyli mało.

Opublikowano (edytowane)

 

6 minut temu, azgan napisał(a):

Tutaj praktycznie wszyscy to kumają, siedzimy na forum technologicznym przypominam tylko gra musi być dobrze pod to zrobiona 😉

To działa odwrotnie!
RT / PT to technologia liczenia światła.
Ona ma działać wszędzie - na tym polega jej fenomen.
A nie, że gra ma być robiona pod RT.  :)

Edytowane przez JeRRyF3D
Opublikowano
26 minut temu, lukadd napisał(a):

Ogólnie jakby ktoś nie zauważył to w tej grze bez PT w podstawowym trybie jest GI realizowane za pomocą RT i całkiem przyzwoicie działa na dzisiejszych sprzętach.

PT będzie zarzynać bo jest po prostu bardzo wymagające :E

Ale @Kadajo słusznie zwrócił uwagę że na tych screenach wygląda to biednie i do tego się odnieśliśmy. Przecież to wygląda jakby ktoś zmienił ustawienia gammy. Nie ma czym się podniecać no chyba że w innych miejscach różnice będą jak dzień do nocy.

Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, azgan napisał(a):

Cyberpunk 2077 nie miał z tym problemu 😉

Godzinę temu, azgan napisał(a):

W sumie to bardziej poziom Uncharted niż Cyberpunka więc masz rację 🤭

Na odbiciach było widać i to w sumie najważniejsze 

8 minut temu, azgan napisał(a):

Jasne że tak tam masz masę miejsc gdzie mogą się pojawić odbicia np. kałuż lub inne mokre powierzchie ale tutaj wystarczy że wspomni się PT i niektóre osoby mają mokro w innych miejscach 🤭



Ale ja nie o tym, tylko o tym, że za każdym razem, gdzie pojawia się RT / PT - to Ty sumujesz, "ale w CP, to jednak lepiej, to jednak widać, CP dał radę", itd. itd. co jest "zakrzywieniem prawdy", bo CP aż się prosi o RT/PT.
Tam kipi i wylewa się RT/PT zewsząd przez powierzchnie, które ta gra ma w 99% lokacji. Inaczej będzie wyglądało najlepsze RT w dżungli, a inne w salonie z marmurami i posadzkami. Tylko o to mi chodzi. 

Edytowane przez JeRRyF3D
Opublikowano
2 minuty temu, JeRRyF3D napisał(a):

 

 

 

RT / PT to technologia liczenia światła. To działa odwrotnie.
Ona ma działać wszędzie - na tym polega jej fenomen.
A nie gra ma być robiona pod RT. 
 

Fenomen to jest wtedy kiedy odpalasz jakiś tytuł i widać wyraźne korzyści/różnice, tyle z mojej strony bo marketingowa papka mnie nie interesuję 

Opublikowano
1 minutę temu, JeRRyF3D napisał(a):

Tam kipi i wylewa się RT/PT zewsząd przez powierzchnie, które ta gra ma w 99% lokacji. Inaczej będzie wyglądało najlepsze RT w dżungli, a inne w salonie z marmurami i posadzkami.

Myślę, że zupełnie nie potrzebnie teraz naplułeś w ryj Alanowi Wake z drugiej części!:bicz:

Opublikowano (edytowane)
4 minuty temu, azgan napisał(a):

Fenomen to jest wtedy kiedy odpalasz jakiś tytuł i widać wyraźne korzyści/różnice, tyle z mojej strony bo marketingowa papka mnie nie interesuję 

Nie kumasz.
To nie ma być wyraźna korzyść dla Ciebie (!) bezpośrednio, a dla twórców gier (!), którzy teraz mają łatwiej (a efekt będzie zawsze lepszy, niż niegdyś bez RT).

Edytowane przez JeRRyF3D
Opublikowano
Teraz, JeRRyF3D napisał(a):

To nie ma być wyraźna korzyść dla Ciebie (!) bezpośrednio, a dla twórców gier (!), którzy teraz mają łatwiej

Jak na moje gdyby mieli łatwiej to daliby w piatek a nie, że do poniedziałku czekasz... XD

  • Haha 2
Opublikowano (edytowane)
3 minuty temu, userKAMIL napisał(a):

Myślę, że zupełnie nie potrzebnie teraz naplułeś w ryj Alanowi Wake z drugiej części!:bicz:

O Alanie akurat nie myślałem, więc tym bardziej na niego nie naplułem.
Co nie zmienia faktu, że w lesie i podobnych RT i PT widać w nim... "wcale". :)
Dopiero w lokacjach "lśniących" zaczyna być "mocno widoczny".
Czyli sprowadza się to do tego samego. ;)

Edytowane przez JeRRyF3D
  • Upvote 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...