Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
16 minut temu, JeRRyF3D napisał(a):

Ty ciągle brniesz z uporem maniaka, że czegoś nie widzisz, że coś dla Ciebie wygląda lepiej / gorzej.
I ciągle nie nie możesz, albo nie chcesz zrozumieć, że RT wcale nie oznacza LEPIEJ!
RT oznacza a) prawdziwiej b) prościej do uzyskania super efektu.

 

Już Ci to tłumaczyłem że graczy mało interesuje to czego nie widać i można robić tutaj fikołki a i tak mało kogo przekonasz takim tłumaczeniem co widać zresztą po recenzjach na STEAM. Ty tego też nie chcesz albo udajesz że nie rozumiesz ale niestety tak jest. My tutaj nie robimy gier tylko w nie gramy i dla PCuserów jak jest RT/PT to ma być full wypas i zrywać skalpa a jak kiepsko to widać a jeszcze wymagania kosmiczne to słabo, zresztą nawet w komentarzach na głównej daleko nie szukając widać jakie jest podejście ludków no sorry ale jest jak jest i gdzie nie zajrzysz tak będzie 

 

Screenshot-20241210-222304-Samsung-Inter

 

 

Edytowane przez azgan
  • Upvote 1
  • Odpowiedzi 1,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Hej poszukiwacze przygód. 

Szybkie pytanie. 

Jak zmienić język na polski i dlaczego xbox store pobrał mi grę po angielsku mimo że windows mam w języku polskim? Czy ma to coś wspólnego z regionem i tym że przebywam w uk? 

Czytałem że są jajca z wyborem języka itd czy jedyna opcja to pobierać od nowa, oraz czy muszę coś pozmieniać na koncie Microsoft? W ustawieniach apki xbox na pc nic nie widzę.. 

Pozdro. 

Opublikowano (edytowane)
19 minut temu, azgan napisał(a):

Już Ci to tłumaczyłem że graczy mało interesuje to czego nie widać i można robić tutaj fikołki a i tak mało kogo przekonasz takim tłumaczeniem (...)

I nadal. Nie widać, nie widać... 

Ja już nie będę Cię przekonywał. Albo to pojmiesz z czasem, albo nigdy.

Obowiązek szkolnictwa w PL jest też jedynie do szkoły podstawowej, a później już można sobie funkcjonować na świecie, jako jełop.
Nie ma obowiązku rozumienia wszystkiego. Można się zabetonować i w takim stanie dobić do emerytury. ;) 

 

A screen to już tak z dupy (pozbawiony logiki, choć ktoś się na nią sili), że ręce opadają.
Równie fachowy. Więc rozumiem, dlaczego do Ciebie przemawia.

Edytowane przez JeRRyF3D
  • Upvote 1
Opublikowano

Mnie nie musisz już przekonywać :lol2::E idź teraz nawracaj pozostałych bo jak widać ludzie oceniają to co widać w grze i jak działa zwłaszcza jeśli jest reklamowan technologiami które do tej pory były wyznacznikiem jakości w grafice 😉. Aż sprawdzę na wcześniejszych stronach z kim Ty się tam spierałeś ale dyskusja była identyczna i niestety bez efektów więc powodzona z innymi 😉.

Opublikowano (edytowane)
9 minut temu, JeRRyF3D napisał(a):

Obowiązek szkolnictwa w PL jest też jedynie do szkoły podstawowej, a później już można sobie funkcjonować na świecie, jako jełop.

Obowiazkowa edukcja w PL jest do 18 roku zycia, ale fakt, mozna dokonac tego ambitnego czynu w podstawowce.

Edytowane przez ryba
Opublikowano
1 minutę temu, ryba napisał(a):

Obowiazkowa edukcja w PL jest do 18 roku zycia, ale fakt, mozna dokonac tego ambitnego czynu w podstawowce.

Dokładnie tak. Szkoła podstawowa i 18 lat.
Spryciaki dekują się w podstawówce do 18ki, i (kiedyś) - prosto do woja. ;)

Opublikowano
1 godzinę temu, azgan napisał(a):

Zarówno Cyberpunk 2077 jak i Alan Wake 2 działa u mnie lepiej z PT niż Indiana Jones, tyle kończąc temat bo będzie dalej gra w ping ponga. 

U ciebie na pewno działają lepiej, bo jest jeszcze kwestia vram, która ogranicza. Ta gra ma większe wymagania od strony vram.
Z 12GB nie ma sensu tutaj nawet podchodzić do PT, chyba, że eksperymentalnie obniżając odpowiednio mocno bufor dla tekstur i testując pojedyncze efekty PT. FG też zjada vram.


CP czy AW2 mają mniejsze wymagania od strony vram.

  • Upvote 1
Opublikowano

Ja na razie zwiedzam Watykan i nie mam zamiaru się spieszyć. Definitywnie siadają mi takie klimaty "kościelnych tajemnic" + jeszcze naziole do zestawu. 

 

Mechanicznie gra nie jest specjalnie rozbudowana, tutaj faktycznie były większe możliwości. Z drugiej strony moze takie były założenia, jest system skradania, ale nie wymusza się jego bezwzględnego użycia. Trochę się więc skradam, trochę leję po gębie, w zależności od sytuacji. 

  • Like 2
Opublikowano
30 minut temu, samsung70 napisał(a):

Hej poszukiwacze przygód. 

Szybkie pytanie. 

Jak zmienić język na polski i dlaczego xbox store pobrał mi grę po angielsku mimo że windows mam w języku polskim? Czy ma to coś wspólnego z regionem i tym że przebywam w uk? 

Czytałem że są jajca z wyborem języka itd czy jedyna opcja to pobierać od nowa, oraz czy muszę coś pozmieniać na koncie Microsoft? W ustawieniach apki xbox na pc nic nie widzę.. 

Pozdro. 

Spróbuj tego.

  • Upvote 1
Opublikowano

Do czego dokładnie służy opcja texture pool size? Jak dam oczko niżej to rosną fpsy ale mam wrażenie, że trochę rozmydla grafikę albo mój mózg 🧠 tak kombinuje. Mi vram pokazuje 16 z groszem w grze. Generalnie idzie ładnie bez stutteringu ale kilka fps zawsze się przyda ale wolałbym nie kosztem grafiki... Ktoś coś? 

Opublikowano (edytowane)
16 minut temu, lukadd napisał(a):

U ciebie na pewno działają lepiej, bo jest jeszcze kwestia vram, która ogranicza. Ta gra ma większe wymagania od strony vram.
Z 12GB nie ma sensu tutaj nawet podchodzić do PT, chyba, że eksperymentalnie obniżając odpowiednio mocno bufor dla tekstur i testując pojedyncze efekty PT. FG też zjada vram.


CP czy AW2 mają mniejsze wymagania od strony vram.

 

Ja o tym wszystkim wiem ale celowo zjechałem z rozdziałki w której testowałem zresztą w tej samej odpalałem również CP2077 oraz AW2 no i nie tylko działa lepiej ale i wygląda. Wiem co widziałem. Indiana Jones to jest jeden z nielicznych przykładów jak nie robić gier z PT a samo RT również wypada tutaj biednie aczkolwiek nie od strony wydajności tylko bardziej tego jak wygląda. Zresztą VRAM można łatwo zaoszczędzić bo masz ustawienia z buforem na textury podobnie jak w Resident Evil 2, 3, 4 Remake więc spokojnie da się to ogarnąć.

Edytowane przez azgan
Opublikowano
9 minut temu, aureumchaos napisał(a):

Do czego dokładnie służy opcja texture pool size? Jak dam oczko niżej to rosną fpsy ale mam wrażenie, że trochę rozmydla grafikę albo mój mózg 🧠 tak kombinuje. Mi vram pokazuje 16 z groszem w grze. Generalnie idzie ładnie bez stutteringu ale kilka fps zawsze się przyda ale wolałbym nie kosztem grafiki... Ktoś coś? 

There isn’t a texture quality setting in Indiana Jones and the Great Circle. Instead, you get a texture pool size. This is a cache, stored in your GPU’s memory, that functions like a level-of-detail setting for textures. At higher sizes, you’ll see higher quality textures further away from the camera. And if you’re not running into VRAM limitations, the quality difference basically doesn’t exist.

  • Thanks 1
Opublikowano (edytowane)
28 minut temu, Vulc napisał(a):

Trochę się więc skradam, trochę leję po gębie, w zależności od sytuacji. 

U mnie identycznie. Aktualnie zwiedzam Watykan, a że nigdy nie byłem to przyjemnie popatrzeć na te wszystkie zabytki 😀 zauważyłem też jedną rzecz jeśli chodzi o sam sposób grania, np, jestem w jakimś miejscu gdzie muszę się skradać, alarmuje wszystkich, nie skradam się, nie walczę tylko biegnę przed siebie do punktu kontrolnego w którym odpala się cutscenka. Po cutscence w tym miejscu cichutko, jakby nigdy nic, nikt mnie już nie szuka, alarmu nie ma, jakby się to nie wydarzyło :E

Edytowane przez Pavel87
  • Haha 1
Opublikowano
9 minut temu, azgan napisał(a):

 

Ja o tym wszystkim wiem ale celowo zjechałem z rozdziałki w której testowałem zresztą w tej samej odpalałem również CP2077 oraz AW2 no i nie tylko działa lepiej ale i wygląda. Wiem co widziałem. Indiana Jones to jest jeden z nielicznych przykładów jak nie robić gier z PT a samo RT również wypada tutaj biednie aczkolwiek nie od strony wydajności tylko bardziej tego jak wygląda. Zresztą VRAM można łatwo zaoszczędzić bo masz ustawienia z buforem na textury podobnie jak w Resident Evil 2, 3, 4 Remake więc spokojnie da się to ogarnąć.

RT jest skrojone pod konsole w tej grze dlatego jest bieda ;) Przy PT tez chyba doszli do wnioski, że za dużo nie mogą dać bo będę slajdy dlatego to tak wygląda jak wygląda. Pewnie za jakiś coś może się pochwalą czy to ich własna implementacja czy jednak korzystali z kodu od NV lub modyfikacja kodu od NV.

Poza tym idTech to nie jest żaden magiczny silnik jakby pocisnęli bardziej Dooma to też by biednie działał bez RT czy PT, a to nie to chodzi w tego typu grach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...