ODIN85 3 503 Opublikowano 19 Grudnia 2024 Opublikowano 19 Grudnia 2024 Wczoraj sprawdzałem i to akurat działa
lukadd 2 915 Opublikowano 19 Grudnia 2024 Opublikowano 19 Grudnia 2024 Widocznie coś na wersji steam się gryzie. Na wersji pass i przed patchem i po patchu mi działa FG.
aureumchaos 440 Opublikowano 19 Grudnia 2024 Opublikowano 19 Grudnia 2024 Możliwe... Na reddit i na Steam discussion o wersji steam jest... Trudno, cinematic Expirience...
Pavel87 703 Opublikowano 19 Grudnia 2024 Opublikowano 19 Grudnia 2024 @aureumchaos też mam wersję steam i również doświadczam tego problemu z FG + HDR on/off. Ogólnie był też update dla wersji steam? Te wczorajsze 34mb to był ten patch?
ODIN85 3 503 Opublikowano 19 Grudnia 2024 Opublikowano 19 Grudnia 2024 37 minut temu, aureumchaos napisał(a): Możliwe... Na reddit i na Steam discussion o wersji steam jest... Trudno, cinematic Expirience... Mam z GP.
crux 11 Opublikowano 19 Grudnia 2024 Opublikowano 19 Grudnia 2024 (edytowane) 2 godziny temu, aureumchaos napisał(a): No i po update 2 FG nie działa już ani bez hdr ani z hdr Na steam widzę nie tylko mi. Nawet stery na clean zainstalowałem i bez Nvidia app... Najwięcej problemu jak wyczytałem jest z 4080S... Jestem teraz w tej wiosce sakoti jakoś tam i tu FG by się przydało bo fpsy lecą poniżej 60... Do tego jak uruchamiam gre to fps skacze od 10 po sekundzie np na 80 i znow po sekundzie na 10... Dopiero 2x alt i enter i wchodzą na pi razy drzwi 60... Ale FG no work. U mnie po patchu działa (4070), ale przestaje jak przesadzę z teksturami (Ultra) w 3440x1440 z PT. Zajętość wtedy dobija do 12 GB, niżej z teksturami działa bez problemów. Może to kwestia rozdzielczości u Ciebie + jakość tekstur? Edit: Jak się prześledzi FPS w TEST Indiana na danej karcie w 2K i 4K z FG i bez to widać gdzie zaczyna brakować VRAM. Jak grasz w 4K to jakość tekstur powyżej High może być przyczyną braku FG. Edytowane 19 Grudnia 2024 przez crux 1
aureumchaos 440 Opublikowano 19 Grudnia 2024 Opublikowano 19 Grudnia 2024 Hmm gram na 3440x1440p... Z wszystkim na Maxa... Moze rzeczywiście brakuje vramu na FG... A która opcja najmniej wpływa na grafikę a uwalnia vram?
lukadd 2 915 Opublikowano 19 Grudnia 2024 Opublikowano 19 Grudnia 2024 Bofor textur. Na początek spróbuj High, jest w zasadzie optymalny i zwalnia trochę vramu.
caleb59 1 633 Opublikowano 19 Grudnia 2024 Opublikowano 19 Grudnia 2024 Pozdro od Nvidii! Cytat [G-SYNC] Indiana Jones and the Great Circle may display micro-stutters when Vertical Sync is disabled [5015165] 2
Art385 339 Opublikowano 19 Grudnia 2024 Opublikowano 19 Grudnia 2024 3 godziny temu, crux napisał(a): U mnie po patchu działa (4070), ale przestaje jak przesadzę z teksturami (Ultra) w 3440x1440 z PT. Zajętość wtedy dobija do 12 GB, niżej z teksturami działa bez problemów. Może to kwestia rozdzielczości u Ciebie + jakość tekstur? Edit: Jak się prześledzi FPS w TEST Indiana na danej karcie w 2K i 4K z FG i bez to widać gdzie zaczyna brakować VRAM. Jak grasz w 4K to jakość tekstur powyżej High może być przyczyną braku FG. No pewnie jest. 16GB to za mało dla tej gry z ficzurami na ON i ultra. Chyba z tego co czytałem z ficzurami włączonymi potrafi się rozpaść do trochę ponad 20 GB Vramu ale mogę pierdzielić bo nie mam 4090 aby przetestować a tylko czytałem.
lukadd 2 915 Opublikowano 19 Grudnia 2024 Opublikowano 19 Grudnia 2024 Ta ~20GB się buja całkowita alokacja na 4090 dla 4k z DLSS-Q i FG. Na ppc robili testy w takich nastawach i 4080 z 16GB vram solidnie obrywa na wydajności nawet po ustawieniu bufora textur na high dla 16GB vram.
Art385 339 Opublikowano 19 Grudnia 2024 Opublikowano 19 Grudnia 2024 Czyli dobrze czytałem ale nie byłem pewny czy to prawda. Swoją drogą dejcie mi gry na tym silniku, bo UE5 wypadło z odbytu szatana
j4z 943 Opublikowano 19 Grudnia 2024 Opublikowano 19 Grudnia 2024 Pograłem i ja. Na razie pewnie nie więcej niż 1h, ale zapowiada się świetnie. Bałem się o modele poruszania się i walki, ale jest bardzo przyjemnie. No i gra wygląda piękni. Ogólnie przypomina mi o Peter Jacksons King Kong, też swego czasu bardzo fajna gra. Aż dziw że tytuł robiony pod film nie był crapem. 1
Sheenek 330 Opublikowano 19 Grudnia 2024 Opublikowano 19 Grudnia 2024 (edytowane) 5 godzin temu, lukadd napisał(a): Ta ~20GB się buja całkowita alokacja na 4090 dla 4k z DLSS-Q i FG. Na ppc robili testy w takich nastawach i 4080 z 16GB vram solidnie obrywa na wydajności nawet po ustawieniu bufora textur na high dla 16GB vram. Czemu ty grasz na dlss q? U mnie fajnie smiga na dlaa w 4k🤔 No chyba ze ty z PT? Edytowane 19 Grudnia 2024 przez Sheenek
DżonyBi 1 971 Opublikowano 19 Grudnia 2024 Opublikowano 19 Grudnia 2024 Teraz, Sheenek napisał(a): Czemu ty grasz na dlss q? U mnie fajnie smiga na dlaa w 4k🤔 Path tracing Full on?
Sheenek 330 Opublikowano 19 Grudnia 2024 Opublikowano 19 Grudnia 2024 No wlasnie nie🤣 jakos tak wypadlo mi z glowy ze on tam jest.
JeRRyF3D 1 727 Opublikowano 19 Grudnia 2024 Opublikowano 19 Grudnia 2024 Jaki słodki i infantylny, Indianowy klimat, a to, co się odjaniepawla w... Spoiler Szanghaju z tymi samolotami, to już sztos sztosów - kino Indiowe w całej krasie. Odrobinkę przeszkadza mi to, co 60 sek. "musimy uciekać Jones,", gdy jesteśmy w sercu jakiejkolwiek akcji (serio? nie domyśliłby się?), ale, to jest cecha charakterystyczna dla tych akurat filmów, więc można tę wadę wyjątkowo i paradoksalnie uznać na plus.
Vulc 2 191 Opublikowano 20 Grudnia 2024 Opublikowano 20 Grudnia 2024 Tu jest dużo takich tekstów, które ktoś mógłby uznać za niepotrzebne, oczywiste, ale ewidentnie mają one budować klimat filmu i nieco uaktywniać towarzyszy. A klimat w Egipcie jest pierwsza klasa. Na razie zrobiłem Sfinksa a resztę lokacji tylko skubie, żeby jeszcze się za daleko nie zapuszczać.
IceMan 103 Opublikowano 20 Grudnia 2024 Opublikowano 20 Grudnia 2024 Pytanie do uźytkowników 4090. Gram w 3840x1600, wszystko w prawo dlss q + FG i np. w watykanie na tym dużym placu na początku etapu, widzę obciążenie GPU na poziomie 80-90%, czyli CPU 13700k jest za słabe ?! Zmiana na dlss balanced faktycznie nie podbija ilości klatek. Owszem są lokalizacje gdzie jest 100% obciążenia GPU, ale są i takie że mam wrażenie że to CPU nie wyrabia. Też macie podobnie ?
lukadd 2 915 Opublikowano 20 Grudnia 2024 Opublikowano 20 Grudnia 2024 2 godziny temu, IceMan napisał(a): Pytanie do uźytkowników 4090. Gram w 3840x1600, wszystko w prawo dlss q + FG i np. w watykanie na tym dużym placu na początku etapu, widzę obciążenie GPU na poziomie 80-90%, czyli CPU 13700k jest za słabe ?! Zmiana na dlss balanced faktycznie nie podbija ilości klatek. Owszem są lokalizacje gdzie jest 100% obciążenia GPU, ale są i takie że mam wrażenie że to CPU nie wyrabia. Też macie podobnie ? A ile masz tam tych klatek? Z FG powinno być 120+. Jak masz ~70fps to znaczy, że FG się nie załączyło. No i miejscami z PT tak gra jest wymagająca od strony CPU.
IceMan 103 Opublikowano 20 Grudnia 2024 Opublikowano 20 Grudnia 2024 1 godzinę temu, lukadd napisał(a): A ile masz tam tych klatek? Z FG powinno być 120+. Jak masz ~70fps to znaczy, że FG się nie załączyło. No i miejscami z PT tak gra jest wymagająca od strony CPU. 90-100fps kiedy jest takie słabe wykorzystanie GPU 120+ w mniej wymagających lokacjach i wtedy GPU 100% FG mi działa napewno
lukadd 2 915 Opublikowano 20 Grudnia 2024 Opublikowano 20 Grudnia 2024 (edytowane) @IceMan U mnie to się nie dziwię, że 10700k robi ograniczenia od strony CPU, ale 13700k to ciekawe. Aby wyeliminować ograniczenia z strony silnika gry względem kwestii cpu możesz sprawdzić te miejscówki jak u ciebie wygląda. To jest miejscówka wczytywana z save w tym miejscu gra z automatu zapisuję na placu w Watykanie. Więc jak zapisze i wczytasz save będziesz miał to samo co ja w tej miejscówce. Na 10700k buja mi się tutaj 85-87% wykorzystania gpu. 3840x1600 DLSS-Q + FG. Nastawy max + PT max, ale z wyłączonymi rozmydlaczami jak niżej i pole widzenia(fov) ustawione na równe 100 Druga ciekawsza opcja sprawdzenia gry od strony CPU, ewentualnie niewydolności ogarnięcia silnika przez twórców gry To ta sama miejscówka, ale w natywnym 3840x1600 DLAA z FG off wszystko jak wyżej w nastawach max, rozmydlacze off, fov 100, ale z opcji PT tylko włączone cieniowanie u mnie CPU wtedy wgląda, że już klęka totalnie. RTX 4090 jest napędzony wtedy tylko w ~60% Czekam na 9800x3d, ale to dopiero najwcześniej w styczniu. Wiec jak komuś się chce jeszcze sprawdzić to wrzućcie wyniki. Edytowane 20 Grudnia 2024 przez lukadd 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się