Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Godzinę temu, lukadd napisał(a):

Nie ma sensu na siłę się pałować z PT szczególnie na laptopowym 4080. Gra i tak spoko wygląda w podstawowej wersji.

 

Mi dopóki w Watykanie jeszcze to jakoś tam lata ~100fps z DLSS-Q i FG grając na padziku gdzie ten lag przy takiej wolnej gierce mnie nie drażni to sobie testuję na przemian z innymi opcjami. Raz są większe różnice, raz mniejsze. No, ale PT wiadomo pożera moc masakrycznie. Jak w kolejnej lokacji będzie za mocno przyciskało to bez wahania zdejmę jakiś bajer PT. Nic na siłę :E

Jak dla mnie to jest porównywalny poziom grafiki co w Uncharted: Legacy of Thieves Collection nie zerwało mi skalpa to RT ani PT 😉. Ale sama gra na szczęście jest też tak samo dobra jak Uncharted chociaż inna perspektywa.

  • Odpowiedzi 1,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
8 minut temu, PaVLo napisał(a):

I drzwi nie otworzył koło kominka, nie zebrał tajemniczych artefaktów pod Watykanem, ani zdjęcia kotom nie porobił :D

 

 

Na koniec i tak miałem ponad 3000 wolnych punktów umiejętności i nie było co z tym robić.

Opublikowano (edytowane)
12 minut temu, azgan napisał(a):

Jak dla mnie to jest porównywalny poziom grafiki co w Uncharted: Legacy of Thieves Collection nie zerwało mi skalpa to RT ani PT 😉. Ale sama gra na szczęście jest też tak samo dobra jak Uncharted chociaż inna perspektywa.

 

Nie no odpal sobie jeszcze raz Uncharted na PC, albo na konsoli.

 

Ja mam screeny jeszcze z PS4 :E

 

pBGgIuH.jpeg

 

IFwe99C.jpeg

 

Gdzie fanboje Sony wrzucający najlepsze momenty z photomode zarzucali mi wtedy, że tak słabe screeny wychodzą mi bo mam TV Samsunga, a nie od Sony :E

 

A sama gra podoba mi się jak na razie bardziej od U4.

Edytowane przez lukadd
Opublikowano (edytowane)

 

5 minut temu, lukadd napisał(a):

Nie no odpal sobie jeszcze raz Uncharted na PC.

 

 

Grałem całkiem niedawno i pamiętam jak świetnie wyglądała np. ta rzeźba lodowa w domu aukcyjnym bez RT, zresztą tam było sporo momentów które robiły wrażenie 

 

W Indianie też są miejscówki które wyglądają gorzej i już wiedziałem takie 😉

Edytowane przez azgan
Opublikowano

Ehh, miałem zagrać, ale oczywiście nie dali normalnej premiery na weekend, tylko wczesny dostęp. Przez co nie wytrzymałem i kupiłem PoE 2 :E Jak zwolni mi się trochę więcej czasu na granie to może wykupię GP i zagram, bo trochę interesuje mnie ta gierka.

 

 

 

Opublikowano (edytowane)
11 minut temu, lukadd napisał(a):

Ma momenty, sam mam U4 na PC, ale w wielu miejscach na dzisiaj leży w oprawie i widać jak byk, że gra rodem z wczesnego PS4 2016 :E

Indiana też ma braki w oprawie i są momenty gdzie wygląda jak tytuł z poprzedniej generacji, gram w to właśnie i widzę jak to wygląda na własne oczy. Są etapy gdzie robi WOW ale są też takie gdzie jest średniawka. 

 

Tak to wygląda z pełnym PT 😂

 

20241210-185741.jpg

Edytowane przez azgan
  • Haha 1
Opublikowano
34 minuty temu, ODIN85 napisał(a):

Na koniec i tak miałem ponad 3000 wolnych punktów umiejętności i nie było co z tym robić.

Jakbyś zebrał wszystkie książki i poradniki to byś miał co z nimi zrobić ;) 

Na wyższych poziomach trudności się to przydaje. W walkach bokserskich na przykład. 

Acha, żeby nie było - nikomu nie mówię jak ma grać, grajcie jak chcecie :) 

Filmy też oglądajcie na przewijaniu jak nie ma scen akcji czy seksu a potem wystawiajcie im oceny. To nic, że taka ocena jest wuja warta i pochodzi z samego środka doopy szatana ale podkreślę raz jeszcze - takie Wasze prawo.

 

eot z mojej strony :D 

  • Confused 1
Opublikowano (edytowane)
21 minut temu, azgan napisał(a):

Indiana też ma braki w oprawie i są momenty gdzie wygląda jak tytuł z poprzedniej generacji, gram w to właśnie i widzę jak to wygląda na własne oczy. Są etapy gdzie robi WOW ale są też takie gdzie jest średniawka. 

IDtech jest wydajnym silnikiem, ale w oprawie miewa pewne braki :E A poszczególne elementy to nie kwestia RT samego w sobie, a dopracowania poszczególnych elementów gry przez twórców i możliwości silnika, ta gra ma działać na Xbox SS. PT w obecnej postaci też nie śledzi wszystkiego. Ale robi to do czego zostało zaprzęgnięte przez twórców gry

 

 

 

Edytowane przez lukadd
Opublikowano (edytowane)
11 minut temu, Roman_PCMR napisał(a):

Ani golebi nie nakarmil i obrazu nie przestawil zeby zebrac artefakt. Ah te n00by

Cóż tak to jest jak się ma limit na godziny spędzane przy kompie bo żona szykuję inne i według niej bardziej wartościowe zadania dla łowcy przygód.

Zadania poboczne są wtedy nie do ominięcia, a pochłaniające masę czasu :E

Edytowane przez lukadd
Opublikowano
14 minut temu, lukadd napisał(a):

IDtech jest wydajnym silnikiem, ale w oprawie miewa pewne braki :E A poszczególne elementy to nie kwestia RT samego w sobie, a dopracowania poszczególnych elementów gry przez twórców i możliwości silnika, ta gra ma działać na Xbox SS. PT w obecnej postaci też nie śledzi wszystkiego. Ale robi to do czego zostało zaprzęgnięte przez twórców gry

 

 

Sam ten filmik zamieściłem w temacie o Ray Tracingu w grach i widzę go już 3x ale mniejsza o to bo teraz sam gram i mogę ocenić na własne oczy to co widzę i właśnie to robię. Biorąc pod uwagę jakie wymagania ma ta gra głównie z PT to jest śmiech na sali a idTech w Doom Eternal ma lepsze odbicia z RT niż Indiana z PT i przy tym dużo więcej klateczek. Nie ma się absolutnie czym podniecać, gra owszem jest ładna ale nic więcej.

 

 

  • Like 1
Opublikowano
26 minut temu, lamparcicho napisał(a):

Jakbyś zebrał wszystkie książki i poradniki to byś miał co z nimi zrobić ;) 

Na wyższych poziomach trudności się to przydaje. W walkach bokserskich na przykład. 

Acha, żeby nie było - nikomu nie mówię jak ma grać, grajcie jak chcecie :) 

Filmy też oglądajcie na przewijaniu jak nie ma scen akcji czy seksu a potem wystawiajcie im oceny. To nic, że taka ocena jest wuja warta i pochodzi z samego środka doopy szatana ale podkreślę raz jeszcze - takie Wasze prawo.

 

eot z mojej strony :D 

Aha czyli fabuła to nie jest najważniejszy element gry. Dobrze wiedzieć;)

Opublikowano
Teraz, ODIN85 napisał(a):

Aha czyli fabuła to nie jest najważniejszy element gry. Dobrze wiedzieć;)

Dla mnie jest ale na szczęście fabularnie jest wystarczająco angażująca żeby grać dalej a nie taka słabizna jak w S.T.A.L.K.E.R 2 😁

Opublikowano
3 minuty temu, azgan napisał(a):

Sam ten filmik zamieściłem w temacie o Ray Tracingu w grach i widzę go już 3x ale mniejsza o to bo teraz sam gram i mogę ocenić na własne oczy to co widzę i właśnie to robię. Biorąc pod uwagę jakie wymagania ma ta gra głównie z PT to jest śmiech na sali a idTech w Doom Eternal ma lepsze odbicia z RT niż Indiana z PT i przy tym dużo więcej klateczek. Nie ma się absolutnie czym podniecać, gra owszem jest ładna ale nic więcej.

 

 

Ten filmik był już dawno, jest dla przypomnienia i pokazuje z grubsza co robi PT jakby ktoś zapomniał :E Bo wielu zapomina 8:E
Wymagania są normalne jak na PT w obecnej postaci.

 

A jeśli chodzi o podstawkę to mamy tu RTGI którego nie da się wyłączyć i działa w swoim zakresie nawet na średnio słabszych GPU.

Opublikowano
Teraz, lukadd napisał(a):


Wymagania są normalne jak na PT w obecnej postaci.

 

 

Nie są normalne, Cyberpunk 2077 działa i wygląda dużo lepiej nawet ten Alan Wake 2 robi większe wrażenie i również działa lepiej. Tutaj nie ma czego bronić bo idTech to jest jeden z najwydajniejszych silników na rynku przynajmniej w rękach idSoftware i taki Doom Eternal działa praktycznie na wszystkim i wygląda również zacnie pomijając zupełnie inny styl graficzny.

  • Upvote 1
Opublikowano
Teraz, lukadd napisał(a):

Nie widzę, aby w AW2 były mniejsze wymagania z PT, szczególnie, że tam niektóre elementy jak np. cześć odbić jest przy PT dalej wspomagana SSR :E

Weź przestań :E

Ja widzę u sobie na sprzęcie jak działają i wyglądają oba tytuły więc to mi wystarczy, opowieści nie są mi do niczego potrzebne bo sam mogę to sprawdzić 😉

 

Słabo na STEAM https://ithardware.pl/aktualnosci/indiana_jones_i_wielki_krag-37207.html

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...