galakty 3 340 Opublikowano 23 Lutego Opublikowano 23 Lutego A macie bugi że niby jest "Nowe zadanie", ale nie idzie porozmawiać z ludźmi? Już 3 takie mam, chociaż wydaje mi się że je ukończyłem i pokazuje, jakby nie. 1
voltq 1 372 Opublikowano 23 Lutego Opublikowano 23 Lutego (edytowane) 3 godziny temu, galakty napisał(a): @voltq ale jakie to ma znaczenie że chodzi o królów itp? Ma to jakiś większy sens w grze? Przełożenie na fabułę? Ja w ogóle nie czuję bycia w centrum akcji, raczej pionkiem który ma ciągle gdzieś chodzić i załatwiać NAJPROSTSZE rzeczy za innych. Pierwsza mapa była fajna, ale druga to dla mnie porażka. Spoiler Można zabić króla Tutaj nie jesteśmy superbohaterem rodem z Marvela tylko zwykłym synem kowala Spoiler Spłodzonym przez niższego szlachcica który i tak wysoko zachodzi Ja bym się bardziej czepiał że zadań jest dużo ale są za krótkie, często jakby ucięte i za mało w nich odcieni szarości Spoiler To zadanie z rycerzem w kopalniach , muzyka świetna , motywy swietne , to co on mówił też świetne , opis w tych listach niezły ale zadanie za szybko się kończy i wygląda na ucięte a próbowałem na różne sposoby je wykonywać 13 minut temu, galakty napisał(a): A macie bugi że niby jest "Nowe zadanie", ale nie idzie porozmawiać z ludźmi? Już 3 takie mam, chociaż wydaje mi się że je ukończyłem i pokazuje, jakby nie. Tak 3 aktywności na pierwszej mapie Spoiler Więcej młocki w młynie bójki na pięści można walczyć z każdym później jeszcze raz łącznie 6 bójek i powinno zniknąć ale świeci się cały czas 2 zadania na drugiej mapie i 3-4 aktywności Spoiler Zadania od sztygar włach są trzy ale świeci się gwiazdka po ukończeniu trzeciego nadal Zadania od Czeńka też jest kilka ostatnie to wysadzenie kopalni i potem nie ma już nic ale gwiazdka nadal się świeci Na Czeńka też można donieść do wójta to jest dodatkowa aktywność najpierw trzeba zagadać z jakimś losowym strażnikiem Spoiler 3 aktywności związane z bójka na pięści w karczmie dziurka świecą się non stop pomimo tego że 6 razy łącznie się zawalczy Może też się zaświecić aktywność od kryżana związana z mapą pomimo jego wykonania To są znane mi bugi w zadaniach Edytowane 23 Lutego przez voltq
Vulc 2 191 Opublikowano 23 Lutego Opublikowano 23 Lutego 30 minut temu, galakty napisał(a): A macie bugi że niby jest "Nowe zadanie", ale nie idzie porozmawiać z ludźmi? Już 3 takie mam, chociaż wydaje mi się że je ukończyłem i pokazuje, jakby nie. To niekoniecznie jest bug. Przykładowo zadanie od węglarza pod Kuttenbergiem można odebrać tylko po jego godzinach pracy, jak żłopie w karczmie. Inne zadanie z szemranej gospody pod wspomnianym miastem, dostałem dopiero po ruszeniu głównego wątku. Wtedy mogłem porozmawiać z postacią z tym symbolem. Co nie zmienia faktu, że nie jest to do końca dopracowane. 1 1
galakty 3 340 Opublikowano 23 Lutego Opublikowano 23 Lutego Jak dla mnie to bug, skoro zadanie nie jest dostępne to nie powinno być na mapie. A to że dopiero jak żłopie w karczmie też jest durne, co podczas pracy nie idzie pogadać? Wystarczyłoby dać "przyjdź wieczorem, teraz nie mogę" i gotowe. Ale nie, bo po co 1
voltq 1 372 Opublikowano 23 Lutego Opublikowano 23 Lutego (edytowane) 40 minut temu, Vulc napisał(a): To niekoniecznie jest bug. Przykładowo zadanie od węglarza pod Kuttenbergiem można odebrać tylko po jego godzinach pracy, jak żłopie w karczmie. Inne zadanie z szemranej gospody pod wspomnianym miastem, dostałem dopiero po ruszeniu głównego wątku. Wtedy mogłem porozmawiać z postacią z tym symbolem. Co nie zmienia faktu, że nie jest to do końca dopracowane. ale gwiazdki święcą sie nawet po ukończeniu linii zadań z danymi osobami 210 godzin na ps5 pro , zrobiłem wszystko co się dało , jak ktos chce to od 1zł licytacja jest Edytowane 23 Lutego przez voltq 1
Vulc 2 191 Opublikowano 23 Lutego Opublikowano 23 Lutego 43 minuty temu, galakty napisał(a): A to że dopiero jak żłopie w karczmie też jest durne, co podczas pracy nie idzie pogadać? Wystarczyłoby dać "przyjdź wieczorem, teraz nie mogę" i gotowe. Ale nie, bo po co No tak, to jest słabo zrobione, bo większości ludzi możesz zagadać podczas pracy. W czasie snu każą ci spieprzać, ale znów nie wszyscy, część pogada nawet w środku nocy. 10 minut temu, voltq napisał(a): ale gwiazdki święcą sie nawet po ukończeniu linii zadań z danymi osobami No jak na pewno jest ukończone to fakt, bug. Wiem na pewno, że bitka na pięści z szemranymi typami z karczmy pod Kuttenbergiem może być powtórzona - bijesz się z nimi ponownie, dlatego gwiazdka na dal wisi na mapie.
voltq 1 372 Opublikowano 23 Lutego Opublikowano 23 Lutego (edytowane) Godzinę temu, Vulc napisał(a): No tak, to jest słabo zrobione, bo większości ludzi możesz zagadać podczas pracy. W czasie snu każą ci spieprzać, ale znów nie wszyscy, część pogada nawet w środku nocy. No jak na pewno jest ukończone to fakt, bug. Wiem na pewno, że bitka na pięści z szemranymi typami z karczmy pod Kuttenbergiem może być powtórzona - bijesz się z nimi ponownie, dlatego gwiazdka na dal wisi na mapie. no własnie z nimi są dwa zadania związane Spoiler bitka na piesci a potem wiecej bitki na piesci i powinno zniknac , bo ja juz nie moge 3 raz z nimi walczyc a zadanie sie swieci Edytowane 23 Lutego przez voltq 1
ODIN85 3 503 Opublikowano 23 Lutego Opublikowano 23 Lutego 6 godzin temu, mag_zbc napisał(a): Chyba nie graliśmy w tę samą grę. Przykładowo właśnie robię zadanie "The Thieves Code", masz cośtam odszukać. Tylko kiedy w innych grach byłoby to zadanie "idź do znacznika na mapie" albo "idź za wiedźmińskimi zmysłami", tutaj masz rymowaną zagadkę na podstawie której masz sam znaleźć odpowiednie miejsce w mieście. Albo Zadanie z kośćmi smoka, pijaczyna po prostu opowiada ci że poszedł w stronę strumienia, a potem w górę strumyka, a jak trafił na kamień to skręcił w stronę poanki etc. Żadnego prowadzenia za rączkę, aż przypominają mi się czasy Morrowinda. Bo nie jesteś? I między innymi to odróżnia KCD od innych gier, że świat żyje i nie jest tylko kolorową makietą dla gracza. Ktoś powie że spotka się z tobą wieczorem w takim a takim miejscu? To będzie tam czekał wieczorem, a jak się nie pojawisz to następnego dnia już tam nie będzie. W innych grach czekał by tam do końca świata, bo świat kręci się wokół gracza. Imersja, kolego. Taki tryb to miał nawet AC Odyssey
voltq 1 372 Opublikowano 23 Lutego Opublikowano 23 Lutego (edytowane) całkowicie inne doświadczenie graficzne na PC w porównaniu do konsoli i to ps5 pro ustawiłem eksperymentalne/ULTRA mieszane ustawienia i DLSS jakość i w pierwszej lokacji trzyma 65fps+ Procesor niezle juz pracował w prologu w trakcie oblężenia suchodolu na 60% , dlatego na konsolach są te przycinki w trakcie oblężeń i turnieju w kuttenbergu bo tam procek nie wytrzymuje Better Combat Changes AI attacks more frequently. AI switches attack zones more often. AI reacts faster in certain situations, such as clinches. AI dodge probability increased. Edytowane 23 Lutego przez voltq 1
Tomek_ITH 318 Opublikowano 23 Lutego Opublikowano 23 Lutego (edytowane) Skończyłem. 130h. Takie gry wychodzą raz na kilka lat. Jestem zachwycony, dostałem to czego się spodziewałem. Gra ma swoje mankamenty, może wydawać się nieco przegadana, animacje/mimika też nie powalają, ale cała reszta dowozi i to jak. Ostatnio tak wciągnął mnie cp 2077 albo kroniki myrtany, już nie pamiętam co było wcześniej. Edytowane 23 Lutego przez Tomek_ITH 1 3
galakty 3 340 Opublikowano 23 Lutego Opublikowano 23 Lutego Dobra, trochę się rozkręciła druga mapa... Chyba miałem jakieś pasmo głupich questów, bo teraz mam same ciekawe i chce się grać. I spotykam przypadkowo ciekawe postacie, wcześniej jakaś dolina była 1 1
voltq 1 372 Opublikowano 23 Lutego Opublikowano 23 Lutego (edytowane) FPS Boost - Enable Async Compute - Conflict-Free - polecam mod u mnie fps skoczyl na pierwszej lokacji w miejscu testowym z 68 do 80 https://www.nexusmods.com/kingdomcomedeliverance2/mods/440?tab=posts Taki mod po KCD 1 mieli dodac do kcd 2 ale tego nie zrobili niestety jest tylko w wersji angielskiej , https://www.nexusmods.com/kingdomcomedeliverance2/mods/485 , dziwie się ze warhorse tego nie dodało , a druga rzecz to porównywanie sprzętu np miecza czy zbroi , znajdujemy lepszą zbroje niż mamy na sobie i trzeba czytać jej dokładne statystyki bo jak jest uszkodzona i ma np wytrzymałość 5% to może być gorsza przed naprawą od naszej bo nasza ma np 95% wytrzymałości i musimy albo ja naprawić i dopiero wyświetli się w statystykach ogólnych ze jest lepsza od naszej aktualnej albo sprawdzać każda indywidualnie , to tez mieli naprawić Edytowane 23 Lutego przez voltq 1
galakty 3 340 Opublikowano 23 Lutego Opublikowano 23 Lutego Hmmmmm czemu nie jest głośniej o tym modzie? 1
Vulc 2 191 Opublikowano 23 Lutego Opublikowano 23 Lutego @Up. Właśnie miałem pisać, że w misji z rycerzem, który stracił zbroję, wczytałem save i spróbowałem ją założyć, bo w dialogu była opcja okłamania właściciela, że nie udało się jej odzyskać. 😆 Super, że npc tak reagują na nasze zachowanie, co przecież powinno być standardem, ale jak dobrze wiadomo - nie jest. Gra pod wieloma względami jest elastyczna, w jednej misji pobocznej można oddać pierścień kobiecie, która zleciła jego odnalezienie. Można też oddać go pierwszemu właścicielowi. Po czym, po skasowaniu nagrody, ukraść go od niej. 🤭 Takich akcji jest więcej, sporo czasu poświęcam na sprawdzanie innych możliwości i choć nie ma pełnej swobody, widać że twórcy trochę czasu spędzili nad zadaniami. 2
galakty 3 340 Opublikowano 23 Lutego Opublikowano 23 Lutego To prawda, albo strażnik zabiera Ci ukradzione rzeczy, po czym go okradasz z nich...
aureumchaos 440 Opublikowano 23 Lutego Opublikowano 23 Lutego 2 godziny temu, galakty napisał(a): Hmmmmm czemu nie jest głośniej o tym modzie? Niektórzy piszą w komentarzach że ten mod async obcina animacje trawy o połowę, ja go nie sprawdzałem, ale czytałem momenty i kilka osób pisało, że nie do końca się to sprawdza. It seems to half the framerate at which they move in mine. I uninstalled the mod and my grass/trees move normally in the wind again. No I ponoć ma memory leak ten mod I would advise against using this. e_svoTI_AsyncCompute=1 - Currently introduces a VRAM based memory leak, that results in a crash once the memory is consumed. This is repeatable and appears across multiple different types of systems. Mi gra chodzi od 80 do 100 fps więc się tym nie bawiłem.
voltq 1 372 Opublikowano 23 Lutego Opublikowano 23 Lutego 8 minut temu, aureumchaos napisał(a): Niektórzy piszą w komentarzach że ten mod async obcina animacje trawy o połowę, ja go nie sprawdzałem, ale czytałem momenty i kilka osób pisało, że nie do końca się to sprawdza. It seems to half the framerate at which they move in mine. I uninstalled the mod and my grass/trees move normally in the wind again. No I ponoć ma memory leak ten mod I would advise against using this. e_svoTI_AsyncCompute=1 - Currently introduces a VRAM based memory leak, that results in a crash once the memory is consumed. This is repeatable and appears across multiple different types of systems. Mi gra chodzi od 80 do 100 fps więc się tym nie bawiłem. tak potwierdzam trawa dziwnie chodzi https://www.nexusmods.com/kingdomcomedeliverance/mods/1343?tab=description - szukam takiej modyfikacji do KCD 2 ktos wie czy powstala juz taka ?
aureumchaos 440 Opublikowano 23 Lutego Opublikowano 23 Lutego Niektórzy mają nawet disco w pomieszczeniach A co do trawy to jest info niby że Steam że jak się zrobi lock na 100fps to trawa znow ma 30fps z tym modem async. 1
TmK 91 Opublikowano 23 Lutego Opublikowano 23 Lutego Rozumiem, że wesele i późniejsze wylądowanie na zamku Troski to tak na prawdę ciągle jakby preludium do właściwej akcji? Pytam, bo właśnie to miałem, a nabiłem już ponad 30h :E
voltq 1 372 Opublikowano 23 Lutego Opublikowano 23 Lutego @TmK tak , gierka jest bardzo długa mi zajęło 210h wyczyszczenie wszystkiego a i tak można jeszcze wydłużyć rozgrywkę jak człowiek chce pozwiedzać itd 1
ODIN85 3 503 Opublikowano 24 Lutego Opublikowano 24 Lutego 8 godzin temu, voltq napisał(a): całkowicie inne doświadczenie graficzne na PC w porównaniu do konsoli i to ps5 pro ustawiłem eksperymentalne/ULTRA mieszane ustawienia i DLSS jakość i w pierwszej lokacji trzyma 65fps+ Procesor niezle juz pracował w prologu w trakcie oblężenia suchodolu na 60% , dlatego na konsolach są te przycinki w trakcie oblężeń i turnieju w kuttenbergu bo tam procek nie wytrzymuje Better Combat Changes AI attacks more frequently. AI switches attack zones more often. AI reacts faster in certain situations, such as clinches. AI dodge probability increased. Mając takiego kompa to na Ps5 graj tylko w exy 2 godziny temu, TmK napisał(a): Rozumiem, że wesele i późniejsze wylądowanie na zamku Troski to tak na prawdę ciągle jakby preludium do właściwej akcji? Pytam, bo właśnie to miałem, a nabiłem już ponad 30h Początek gry 1 1
galakty 3 340 Opublikowano 24 Lutego Opublikowano 24 Lutego 11 godzin temu, aureumchaos napisał(a): Niektórzy piszą w komentarzach że ten mod async obcina animacje trawy o połowę, ja go nie sprawdzałem, ale czytałem momenty i kilka osób pisało, że nie do końca się to sprawdza. I światło/cienie czasami dziwnie gra, jakby przeskakuje. No to mod do wyrzucenia 1
Godlike 880 Opublikowano 24 Lutego Opublikowano 24 Lutego 15 godzin temu, voltq napisał(a): całkowicie inne doświadczenie graficzne na PC w porównaniu do konsoli i to ps5 pro ustawiłem eksperymentalne/ULTRA mieszane ustawienia i DLSS jakość i w pierwszej lokacji trzyma 65fps+ Procesor niezle juz pracował w prologu w trakcie oblężenia suchodolu na 60% , dlatego na konsolach są te przycinki w trakcie oblężeń i turnieju w kuttenbergu bo tam procek nie wytrzymuje Better Combat Changes AI attacks more frequently. AI switches attack zones more often. AI reacts faster in certain situations, such as clinches. AI dodge probability increased. No właśnie, tak z ciekawości to mając takiego kompa to po co w ogole katowałes ta gre na konsoli?
Wu70 739 Opublikowano 24 Lutego Opublikowano 24 Lutego Dużo komentarzy na reddicie czekających na hardcore mode bo jednak mid/late game przesadnie uproszczony. Ten też mi się spodobał bo dokładnie tak widziałem ryzyko w próbie dotarcia do szerszego grona odbiorców: Cytat the story was kinda good.. the dialogues were well written.. the phase of the game was kinda meh.. the currency in the game was quite easy to get... at some point i wasn't even looting anymore sitting with 20k in bank without a clue what to do with it.. having max stats and best clothing/armor money can buy... at this point i can honestly say KCD 1 was a better experience if you look for a harder challenge... but KCD 2 felt more like watching a decent show on Netflix... and with over 2 mil copies sold.. i think they should make this game a Trilogy soon! 1
galakty 3 340 Opublikowano 24 Lutego Opublikowano 24 Lutego Jak się pokona już kogoś mocnego i zabierze zbroję, to lecimy jak w masło. Przekuty miecz Radzika i masz przeciwników w pełnej zbroi płytowej na jedną sekwencję ruchów Ciekawostka. Dopiero po 35h gry zrobiłem pierwszą kombinację długim mieczem. Czyli przez 35h pokonywałem wrogów waląc bezradnie na oślep? I było łatwo? 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się