Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

A co Wam pisałem? Róbcie save'y :D 

Przy KCD1 było dokładnie to samo, każdy kolejny patch 10 rzeczy naprawiał a 5 innych psuł. Lata lecą, ale pewne rzeczy się nie zmieniają.

 

Ja chyba KCD2 przesunę sobie o jeszcze jedno miejsce, to nie jest dobry czas by to ogrywać, za dużo do poprawienia.

Edytowane przez Element Wojny
Opublikowano (edytowane)
4 godziny temu, Mar_s napisał(a):

Ja jedyne co zauważyłem to spadek wydajności, rano testowałem akurat nową kartę i miałem 90-100+ fps, a wieczorem na tych samych ustawieniach 50-60+ fps.

I z tego co czytam w sieci jest to dosyć często spotykane, ciekawe ile im zajmie przywrócenie normalnej wydajności, i czy w ogóle to nastąpi.

Sęk w tym, że u wielu osób nie ma żadnych spadków. Odpaliłem po patchu i w Kuttenbergu różnica wynosi jakieś 3%. Poza miastem praktycznie niezauważalna.

1 godzinę temu, Element Wojny napisał(a):

A co Wam pisałem? Róbcie save'y :D 

Przy KCD1 było dokładnie to samo, każdy kolejny patch 10 rzeczy naprawiał a 5 innych psuł. Lata lecą, ale pewne rzeczy się nie zmieniają.

Oj tam, po prostu szukasz sobie wymówek, żeby nie zagrać. :E Premierowy stan KCD2 jest nieporównywalnie lepszy niż w przypadku jedynki. Zrobiłem 80h na wersji przed tym nowym patchem - żadnych zabugowanych zadań, żadnych problemów z wydajnością, żadnych NPC przechodzących przez ściany czy blokujących się w drzwiach, żadnych problemów z sejwami. To co mi się trafiło, to błędne znaczniki zadań na mapie i brak jednego NPC (wystarczyło na chwilę zmienić region). Czasem nie działało też skradanie. Teraz pojawił się właśnie problem z wykupionymi pokojami, ale to jest proste do załatania. Mówiąc szczerze, jestem zaskoczony stanem technicznym tej gry na premierę. Sporo osób zgłasza problemy, których ja nie miałem, oczywiście mam to na uwadze. Co nie zmienia faktu, że spodziewałem się bolączek typowych dla tak dużych gier w standardowej skali, a praktycznie 3/4 gry przeleciało bez zająknięcia.

Edytowane przez Vulc
  • Like 1
Opublikowano

Nie wiem na czym to polega ale u mnie w kilka godzin wydajność padła na pysk, jedyna różnica to ten cholerny patch, a w końcu zaczynała mnie ta gra wciągać bo przyznam że początkowo tak średnio.  :)

  • Like 1
Opublikowano

Niemal 30% spadek wydajności? Zdecydowanie jest coś nie tak. Wcześniej jechałeś na DLSS4 wymuszonym przez panel Nvidii, po patchu wrzuciłeś Transformera w opcjach? Czy obóz czerwonych?

  • Like 1
Opublikowano

Od początku miałem tak samo...hmm, chyba przez apkę wrzuciłem żeby korzystało z najnowszego, może coś się pożarło po patchu?? Sprawdzę to dzisiaj.  ;) 

NVidia.

Nie, zresetowało się do "Użyj ustawienia aplikacji", czyli raczej to nie to.

  • Like 1
Opublikowano
2 godziny temu, Element Wojny napisał(a):

A co Wam pisałem? Róbcie kopię savów :D 

Przy KCD1 było dokładnie to samo, każdy kolejny patch 10 rzeczy naprawiał a 5 innych psuł. Lata lecą, ale pewne rzeczy się nie zmieniają.

 

Ja chyba KCD2 przesunę sobie o jeszcze jedno miejsce, to nie jest dobry czas by to ogrywać, za dużo do poprawienia.

Poprawiłem;)

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)
4 godziny temu, galakty napisał(a):

Jak Wam noclegi nie działają to wgrajcie moda na brak snu, będziecie chociaż mogli grać dalej.

Jest jakiś bug po patchu, ale nie działają mi tyko noclegi jak na razie w dwóch karczmach, jedna w Kuttenberg i w Żelejowie, wszystkie inne jakie sprawdziłem jak na razie czyli około kilkunastu działają. Więc grać dalej można spokojnie.

 

30 minut temu, Mar_s napisał(a):

Nie wiem na czym to polega ale u mnie w kilka godzin wydajność padła na pysk, jedyna różnica to ten cholerny patch

U mnie wydajność jeśli chodzi o FPS, nie widzę różnicy. Jeśli coś się zmieniło to max kilka procent w określonych miejscówkach.

 

A tak po za tym jak na razie spoko na nowym patchu. Wygląda, że faktycznie naprawili ten flicker na dalekim dystansie czy te dziwne artefakty z oświetleniem co się czasami pojawiały w drzewach. Bo odkąd gram na nowym patchu ich nie widziałem.

 

No i nowa aktualizacja właśnie widzę leci :E 5GB

Edytowane przez lukadd
Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, Vulc napisał(a):

Sporo osób zgłasza problemy, których ja nie miałem

Godzinę temu, Mar_s napisał(a):

Nie wiem na czym to polega ale u mnie w kilka godzin wydajność padła na pysk

35 minut temu, lukadd napisał(a):

Jest jakiś bug po patchu, ale nie działają mi tyko noclegi jak na razie w dwóch karczmach

Jednemu coś chodzi, drugiemu coś nie chodzi, komuś coś działa, innemu nie - jak zwykle punkt widzenia od punktu siedzenia. Ja po graniu w BG3 na premierę i utopieniu ponad 60-70h, do momentu kiedy przestałem grać ze względu na mnogość i nawarstwienie błędów, mam zawsze w głowie czerwone światło jeśli chodzi o tak duże gry jak KCD2 na premierę. W grze z liniową fabułą to jest prawie że nieodczuwalne, ale w grze z taką ilością wyborów jak tu jeden motyw się źle zapisze albo walnie po takim patchu jak wczoraj i pozamiatane, zamiast ekscytacji frustracja. Ta gra jest już oczywiście w dobrym stanie, ale będzie w jeszcze lepszym, a biorąc pod uwagę te właśnie wrzucone narzędzia moderskie wręcz bardzo dobrym, i to całkiem za niedługo.

 

Cierpliwość zawsze popłaca. 

Edytowane przez Element Wojny
Opublikowano (edytowane)
27 minut temu, Mar_s napisał(a):

Strach się bać, dzisiaj pewnie 25 fps będzie. :/

U mnie fps jest ok i po wczorajszym i dzisiejszym update też bez zmian.

 

Ogólnie jak na razie oprócz tych 2 spań co mam zabugowane jest ok. Najważniejsze, że flicker naprawili :E 

 

A dzisiejszy update, naprawił i nie naprawił spania :E. Znaczy jak wczytam wczorajszego save po wczorajszym patchu to dalej zbugowane. Ale jak wczytam save wczorajszy przed pierwszym patchem to poprawka działa :E 

Ale olewam te dwa spania, za dużo wczoraj grałem, aby powtarzać dobre kilka h gry.

21 minut temu, Element Wojny napisał(a):

Ja po graniu w BG3 na premierę i utopieniu ponad 60-70h, do momentu kiedy przestałem grać ze względu na mnogość i nawarstwienie błędów, mam zawsze w głowie czerwone światło jeśli chodzi o tak duże gry jak KCD2 na premierę.

BG3 ogrywałem pierwszy raz rok po premierze po wielu dużych patchach i bugów wcale nie mało się trafiało :E Nie chce sobie wyobrażać jak ta gra wyglądała na premierę, ale z tego co czytałem po necie to jazda bez trzymanki.

 

Z KCD 2 jest premierowo zdecydowanie lepiej, mimo, że nie jest wolna od baboli, ale w porównaniu do zdecydowanej większości gier AAA na premierę to i tak niebo, a ziemia w całokształcie :E

 

Edytowane przez lukadd
Opublikowano
33 minuty temu, Element Wojny napisał(a):

Ta gra jest już oczywiście w dobrym stanie, ale będzie w jeszcze lepszym, a biorąc pod uwagę te właśnie wrzucone narzędzia moderskie wręcz bardzo dobrym, i to całkiem za niedługo.

 

Cierpliwość zawsze popłaca. 

Jasne, ale i tak można śmiało powiedzieć, że gra od premiery jest całkowicie grywalna. W większości przypadków. ;) Co nie jest standardem w dzisiejszych czasach, zwłaszcza przy tak dużych produkcjach, gdzie mamy sporo rzeczy, które potencjalnie mogą nie działać.

16 minut temu, lukadd napisał(a):

Z KCD 2 jest premierowo zdecydowanie lepiej, mimo, że nie jest wolna od baboli, ale w porównaniu do zdecydowanej większości gier AAA na premierę to i tak niebo, a ziemia w całokształcie :E

Tylko tak wspomnę Stalkera 2 dla przykładu. :hihot:

Opublikowano

Sprawdzę dziś jak działa bo mam chwilę czasu

Kiedy mają być te wyścigi konne ? Razem z hardkorem mode ?

P.s jednego zadania nie da się zrobić bo właśnie dotyczy tych wyścigów konnych które zostały wycięte

Opublikowano (edytowane)
39 minut temu, PaVLo napisał(a):

Jakiś HOT Fix chyba się pojawił, bo kolejne 5GB zasysa :woot:

 

 

Zrzutekranu2025-03-14150007.png.1c0ddedff3514c75552bf1a04ceda995.png

Poprawili wydajność. U mnie jest tyle samo fps ile było przed patchem na dlss 4.

Edytowane przez seba842005
  • Like 2

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • testując nuc 14 pro plus z 185H zignorowałeś Procesor 45/115 ustawiony przez intela na 64/115 ty ustawiłeś 72/72 do testu W mobile tdp jest o wiele ważniejsze by coś wykminić bo produkty sa różne i ograniczone chłodzeniem ale w pc to starczy 100zl by kupić chłodzenie na 200wat. Ogólnie to podejrzewam ze cofając sie w czasie do  historii powstania turbo jest ona powiązana z boxem intela bo taki 14700k vs 14700 niczym sie nie różni
    • dzisiaj za 1500zł masz podstawową kartę  do grania od nvidii. Chyba niżej już nie ma. Same ulepy i frankensteiny z poprzednich generacji. Wtedy miałeś prawie topkę wydajnościową. Dziś na coś takiego musisz wydać grubo ponad 3k zł
    • Mnie to mocno zaskoczyło, że w ogóle ludzie są przyjaźni. Aż mi się głupio grało tuż po premierze. Wszyscy tylko sławetne "dont siut", no to się litowałem na początku :P. Tylko po 3 dniach zaczynało się to robić powoli nudne. Plus raz na jakiś czas zdarzył się gracz, który jednak strzelał, a człowiek przyzwyczajony, że sobie może beztrosko biegać wśród innych nie był na takie coś przygotowany :E.   W innych extraction shooterach 95% jak nie więcej ludzi jest wrogo nastawiona, więc widząc kogoś wiesz, że będzie walka. W Tarkovie może na początku wipe są sytuacje że ktoś mówi na voice, że nie chce walki, bo robi questa, ale im dalej w "sezonie" tym rzadziej się cos takiego zdarza. W Arc Raiders też tak było, w zamkniętych testach pół roku temu i przed premierą prawie każdy do siebie strzelał od razu. To ta "przyjazna" natura graczy po premierze gry była tą "nienaturalną" dla tych co przychodzili z innych extration shooterów, czy grali we wcześniejsze beta testy.   Jako, że jest to pvpve, to trzeba też brać pod uwagę otoczenie, boty/AI. To podstawowy element w tym gatunku. Walczymy z botami na głośno, musimy to robić szybko, w miarę bezpiecznym miejscu. Bo z tyłu głowy cały czas mamy to, że nasza walka z nimi mogła przywołać innych ludzi. Na otwartym terenie jest zbyt ryzykownie, lepiej boty ominąć. Zostawić ich jako czujki na innych graczy, a w tym czasie lootować sobie jakiś budynek. Jak zobaczymy albo usłyszymy, że się agrują, to wiemy że ktoś z tamtej strony nadchodzi. Wyjście z mapy powinno być sukcesem, człowiek powinien czuć satysfakcję, że przeżył raid. Od nas zależy ile jesteśmy na raidzie. Im dłużej tym więcej dobrego lootu możemy znaleźć, ale również większa szansa, że zginiemy. Tak samo podróż w miejsca z dobrym lootem, można się obłowić, ale ryzykujemy spotkanie z wieloma graczami, którzy też mają chrapkę na te miejsca.  Stosunek wyjść na poziomie 40-50% to całkiem dobry wynik w innych grach tego gatunku. W Arcu co prawda nie ma takich statsów, ale na oko mam chyba 90-95% :E.    Jedynie co bym zmienił, to wejście z darmowym sprzętem tylko po 12 minutach trwania raidu albo później, a jak wchodzisz ze swoim to zawsze na początku. Windy nie powinny się zamykać, do końca powinny być wszystkie otwarte. Oraz w solo grze zmniejszył bym trochę ilość graczy, bo jak się wszyscy zaczną napierdzielać, to będzie trochę chaotycznie.   To, że gra prędzej czy później zacznie tracić graczy jest naturalne. Mnie i tak zaskoczyła taka popularność. Nastawiałem się na 200k ludzi w okolicach premiery i koło 80-100 miesiąc po niej. Jest sporo lepiej i bardzo dobrze, bo to świetna gierka z małymi problemami (desynci, balans). Byle jej z czasem nie spierdzielili.   Na horyzoncie kolejne extraction shootery z jakimś tam potencjałem. Nowy PUBG :E, oraz Marathon od Bungie.
    • Ale klikasz obok i masz 253W  Wasze zarzuty byłyby słuszne gdyby właśnie nie to "obok"  
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...