Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mi tam kuźnia też powiewa, tym bardziej że mam najlepszy strój i broń bo dwójka jest mega łatwa także na cholerę mi kuźnia żeby robić nowe? :E 

 

Jakieś fajne misje bym porobił, z fabułą, z jajem. Może jakieś wątki romantyczne. 

Opublikowano

Te dodatki jak na razie dupy nie urywają. Chyba nie ma się co spodziewać jakości jaką prezentują redzi w tym zakresie.

Wyjdą wszystkiej, to ogram grę drugi raz, prawię zapomnę pól fabuły, to będzie się grało dobrze.

  • Like 1
Opublikowano
Godzinę temu, IceMan napisał(a):

Porównując do takiej Mafii gdzie za 150 zł otrzymujemy 10h gry, to KCD2 to gra bezcenna, warta każdego grosza i złotówy.

Czekam niecierpliwie.

 

Żeby jeszcze za tymi godzinami szła wysoka jakość przez całą rozgrywkę...

Opublikowano
10 godzin temu, galakty napisał(a):

Oby było coś więcej niż misje "wykuj miecz" xD 

Dodatkowo jak już wykujesz taki dziki kawał stali, kogo tam okładać po głównym wątku, gdzie podstawowe, wysokiej jakości miecze, kroiły wszystkich na plastry razem z blachą. :E Chyba, że coś dorzucą z samym dodatkiem, bo o ile ma on jak najbardziej uzasadnienie fabularne, oby się nie skończyło tylko na sentymentach.

Opublikowano (edytowane)

Odpalcie hardcore z wszystkimi negatywnymi perkami i zainstalujecie mody na trudniejszą walkę, już nie jest tak łatwo 

 

Powinni iść drogą cdpr rozbudować ucięte wątki , dodać wycięta zawartość, wprowadzić jakąś możliwość zamieszkania wspólnego z wybranką jak jest to w wiedźminie, no i zadania jakieś fabularne , te zadania z podstawki są jakby ucięte np to zadanie z tym rycerzem w kopalniach zaczynało się świetnie muzyka klimat itd ale stanowczo za krótkie, patrzeć na mody potem je wrzucić do gierki itd itd 

Nawet w 25 letniej grze BG 2 można było mieć dziecko

Edytowane przez voltq
  • Like 1
Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, Godlike napisał(a):

A na ch*** mi dziecko w KCD2? :E To nie inZoi czy The Sims.

... , to był przykład  , to co pokazali aktualnie to kierunek jakiś śmiesznych gierek które są puste ale można pomalować sobie bohatera  , trzeba stawiać jak tu ktoś wspomniał na dodatki takie jak robiło cdpr a nie jakieś kolorowanki domku 

Edytowane przez voltq
  • Like 1
Opublikowano (edytowane)
18 godzin temu, galakty napisał(a):

Może jakieś wątki romantyczne. 

+100.

 

A ja nadal czekam z KCD2. Wyjdzie za 3-4 miesiace ostatnie finalowe DLC, i wtedy ogram calosc. Moze jeszcze jakas kuzynka Tereski wpadnie na sianko w ostatnim dodatku, kto wie. 

Edytowane przez Element Wojny
  • Like 1
Opublikowano

Na dziś Henryk2 skończony, po prostu nie mam już za bardzo co tam robić, nabite 135h w tym zrobione dlc + poboczne i aktywności poza jedną z którą nie chce mi się bawić (trza sie wykazać przed dwoma kolesiami w obozie wygraniem wyścigów konnych i strzelaniem z łuku na koniu), jak podczas gry miałem nie raz problem z groszami (głównie przez wykupowanie umiejętności) to na koniec mam 86tyś grosiwa, przyda się może na kolejne dwa dlc ;) na obu mapach zrobione wszystkie nieodkryte punkty i okradzione obozy, ogólnie gra świetna ! :) 

 

btw tam wcale nie trzeba tracić multum godzin na trenowanie walk z Kocurem/Czartem, rozegrałem takich może z 20, siła na poziomie 26 poprzez poboczne i aktywności zrobiona + piołunówka i mamy na maxa 30 ;)

  • Like 2
Opublikowano (edytowane)

@Elvis79 eliksir lis Henryka powoduje że zdobywamy 50% więcej doświadczenia za wykonywanie różnych czynności dochodzą jeszcze perki które zwiększają doświadczenie jak np odpowiednią strawa czy dziedzictwo radziła/Marcina które dodają 10% w niektórych umiejętnościach itd , ja gram na hardkor z wszystkimi negatywnymi perkami i mam prawie wszystkie umiejętności na 30 poziomie a jeszcze gry nie skończyłem 

Edytowane przez voltq
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

kcd.jpg

 

 

Zadania są za krótkie mało rozbudowane jakby ucięte 

W dialogach powinno być zaznaczone która opcja pcha dialog dalej a która jest opcjonalna

Gra na hardkorze z modami na trudniejszą walkę jest nadal prosta

Pierwsze DLC jest mało ciekawe , może to drugie będzie lepsze

 

Oblężenia/ataki na zamki są zrobione tragicznie , jest ich za mało i dzieją się zbyt szybko , tutaj się totalnie nie popisali

 

Edytowane przez voltq
  • Like 2
Opublikowano
4 godziny temu, voltq napisał(a):

Oblężenia/ataki na zamki są zrobione tragicznie , jest ich za mało i dzieją się zbyt szybko , tutaj się totalnie nie popisali

 

To musi być wina silnika gry, nie wierzę że nie chcieli po jedynce tego poprawić. Niestety jest lipa, walczysz zawsze max z 2-3 przeciwnikami, potem kolejna fala... Liczylem na bitwy chociaż 20 na 20 czy coś. 

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, galakty napisał(a):

To musi być wina silnika gry, nie wierzę że nie chcieli po jedynce tego poprawić. Niestety jest lipa, walczysz zawsze max z 2-3 przeciwnikami, potem kolejna fala... Liczylem na bitwy chociaż 20 na 20 czy coś. 

Mi nawet nie chodzi że jest mało przeciwników tylko oblężenie trwa za krótko , powinno być więcej faz i one powinny trwać dłużej , w końcu to oblężenie , a tutaj zastrzelisz trzech z kuszy , odepchniesz 3 drabiny pokonasz jednego "bossa" i koniec oblężenia to śmiech na sali to już lepsze było to Oblężenie w kCD 1 jak atakowaliśmy Przybysławice 

Powinno być to bardziej rozbudowane więcej faz , tutaj silnik tego nie ograniczał po prostu warhorse źle to zrobiło 

 

Tak samo zadania są w większości za krótkie jakby ucięte mało rozbudowane , to zadanie z tym rycerzem piekielna otchłań zaczynało się świetnie muzyka klimat itd ale powinno być bardziej rozbudowane a tutaj szybko ucięte i koniec 

 

To samo dialogi niech dodadzą opcje złote co pchają i białe opcjonalne jak w wiedźminie 2 i 3

 

Gra nadal jest mało zbalansowana, bossowie powinni być trudniejsi od zwykłych bandytów,  na hardkor mode powinni mieć wszyscy pełne zbroję z hełmami itd żeby czuć było że to Boss

 

Ta gra wygląda dobrze na tle innych bo inne są jeszcze gorsze 

 

Tutaj cdpr niech się na tym nie przejdzie w wiedźminie 4 bossowie powinni być wzorowani jeśli chodzi o trudność na najwyższym poziomie na takich z dark souls sekiro itd

 

Edytowane przez voltq
  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Mnie to mocno zaskoczyło, że w ogóle ludzie są przyjaźni. Aż mi się głupio grało tuż po premierze. Wszyscy tylko sławetne "dont siut", no to się litowałem na początku :P. Tylko po 3 dniach zaczynało się to robić powoli nudne. Plus raz na jakiś czas zdarzył się gracz, który jednak strzelał, a człowiek przyzwyczajony, że sobie może beztrosko biegać wśród innych nie był na takie coś przygotowany :E.   W innych extraction shooterach 95% jak nie więcej ludzi jest wrogo nastawiona, więc widząc kogoś wiesz, że będzie walka. W Tarkovie może na początku wipe są sytuacje że ktoś mówi na voice, że nie chce walki, bo robi questa, ale im dalej w "sezonie" tym rzadziej się cos takiego zdarza. W Arc Raiders też tak było, w zamkniętych testach pół roku temu i przed premierą prawie każdy do siebie strzelał od razu. To ta "przyjazna" natura graczy po premierze gry była tą "nienaturalną" dla tych co przychodzili z innych extration shooterów, czy grali we wcześniejsze beta testy.   Jako, że jest to pvpve, to trzeba też brać pod uwagę otoczenie, boty/AI. To podstawowy element w tym gatunku. Walczymy z botami na głośno, musimy to robić szybko, w miarę bezpiecznym miejscu. Bo z tyłu głowy cały czas mamy to, że nasza walka z nimi mogła przywołać innych ludzi. Na otwartym terenie jest zbyt ryzykownie, lepiej boty ominąć. Zostawić ich jako czujki na innych graczy, a w tym czasie lootować sobie jakiś budynek. Jak zobaczymy albo usłyszymy, że się agrują, to wiemy że ktoś z tamtej strony nadchodzi. Wyjście z mapy powinno być sukcesem, człowiek powinien czuć satysfakcję, że przeżył raid. Od nas zależy ile jesteśmy na raidzie. Im dłużej tym więcej dobrego lootu możemy znaleźć, ale również większa szansa, że zginiemy. Tak samo podróż w miejsca z dobrym lootem, można się obłowić, ale ryzykujemy spotkanie z wieloma graczami, którzy też mają chrapkę na te miejsca.  Stosunek wyjść na poziomie 40-50% to całkiem dobry wynik w innych grach tego gatunku. W Arcu co prawda nie ma takich statsów, ale na oko mam chyba 90-95% :E.    Jedynie co bym zmienił, to wejście z darmowym sprzętem tylko po 12 minutach trwania raidu albo później, a jak wchodzisz ze swoim to zawsze na początku. Windy nie powinny się zamykać, do końca powinny być wszystkie otwarte. Oraz w solo grze zmniejszył bym trochę ilość graczy, bo jak się wszyscy zaczną napierdzielać, to będzie trochę chaotycznie.   To, że gra prędzej czy później zacznie tracić graczy jest naturalne. Mnie i tak zaskoczyła taka popularność. Nastawiałem się na 200k ludzi w okolicach premiery i koło 80-100 miesiąc po niej. Jest sporo lepiej i bardzo dobrze, bo to świetna gierka z małymi problemami (desynci, balans). Byle jej z czasem nie spierdzielili.   Na horyzoncie kolejne extraction shootery z jakimś tam potencjałem. Nowy PUBG :E, oraz Marathon od Bungie.
    • Ale klikasz obok i masz 253W  Wasze zarzuty byłyby słuszne gdyby właśnie nie to "obok"  
    • https://www.neonet.pl/karty-graficzne/gigabyte-geforce-rtx-5090-windforce-oc-32gb-gddr7-dlss4-gv-n5090wf3oc-32gd.html   9699
    • Tak jest w każdym teście CPU, nawet tych, które przysyła Intel, a nie AMD, także tutaj kulą w płot W każdym razie, co proponujesz? Zignorować w ogóle istnienie TDP i do głównych wykresów podawać typowe ustawienia automatyczne (czyli w przypadku Intela rzeczywiście będzie to 181/250 W), a obniżone limity do zestawienia zbiorczego? Ja jestem otwarty na każdą propozycję, ale musisz mieć świadomość, że to nie jest do końca tak, że to są zawsze limity, jakie masz, kiedy nie wchodzisz do BIOS-u. Bo są płyty np. B760, które fabrycznie ustawiają PL1 125 W i tylko PL2 181-253 W. A PL2 niczego do wydajności nie wnosi, po minucie spadnie w grze pobór do 125 W i już tak zostanie do końca rozgrywki.
    • I teraz pomyśl, że ten GTX 970 za 1500 zł był praktycznie na równi z GTX 780 Ti 3GB, który dwa lata wcześniej debiutował w kwocie 2849 zł.  Jednocześnie 970-tka była 50% szybsza od 770-tki.   Teraz o takich przyrostach można tylko pomarzyć. 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...