Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Wg mojej wiedzy Redzi wraz z Epic'iem w ramach umowy intensywnie rozwijają UE5 na potrzeby gier RPG z otwartym światem. Liczę, że UE5 zyska na tej współpracy i np. zniknie z gier stuttering.

Edytowane przez tgolik
Opublikowano
23 minuty temu, tgolik napisał(a):

Wg mojej wiedzy Redzi wraz z Epic'iem w ramach umowy intensywnie rozwijają UE5 na potrzeby gier RPG z otwartym światem. Liczę, że UE5 zyska na tej współpracy i np. zniknie z gier stuttering.

Już widać owoce ich współpracy, nowa technologia UE5 czyli MegaLights, robi ogromne wrażenie i jej demo ewidentnie pokazuje, że jest to idealnie skrojone dla Cyberpunka2.

  • Upvote 1
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

w 4k wszystko ultra/niewiarygodne ,  patch tracing z dlss quality i FG mam 30-35 fps w dogtown :D

 

DLSS w rozdzielczości 4K

Tryb Jakość (Quality): 2560 x 1440 pikseli

Edytowane przez voltq
Opublikowano (edytowane)
17 godzin temu, ODIN85 napisał(a):

Jak to wyjdzie to będzie już Rtx 8090 to może ogarnie ten silnik :lol2:

Nie bo do tej pory będzie już Unreal Engine 6 i cała zabawa od nowa. Zobacz sobie po jakim czasie w miarę ogarnęli Unreal Engine 4 np. w Jedi Survivor i na jakim sprzęcie a przecież to był silnik pod PS4 11 lat temu :E

 

 

 

Final Fantasy VII Rebirth na UE4 działa i wygląda dobrze dopiero na PS5 PRO 🤭

Edytowane przez azgan
Opublikowano
3 godziny temu, tgolik napisał(a):

W dodatku masz wszystko:

- nowa mapa,

- nowe postacie,

- nowa, spójna historia,

- nowe misje główne, poboczne i zadania od fixerów.

To w zasadzie nowa gra na 20-30 godzin.

I nowa grafika PT zamiast RT

Opublikowano
W dniu 25.11.2024 o 00:17, MrKetiw napisał(a):

Dla mnie to też jest niezrozumiała zmiana... 

A dla mnie rozumiała. Trzymanie swojego silnika ma sporo wad. Trzeba go stale rozwijać + po rekrutacji osoby zanim się w niego wgryzą na dobre to mijają długie tygodnie. Znaleźć kogoś ze znajomością UE5 nie jest za to ciężko i od razu może grzebać w silniku bez większych problemów.

O ile redzi zrobią mądrze swoje nakładki na silnik zamiast rozgrzebać core, będą mogli dość łatwo aktualizować silnik do nowych wersji, jego optymalizacje i nowe funkcje i rozwój będą mieli w dużej części z głowy.

  • Upvote 1
Opublikowano
2 godziny temu, tgolik napisał(a):

Ty @Phoenix. jak zwykle jesteś najmądrzejszy. Mi Phantom Liberty zajęło 50 godzin ale napisałem, że standardowo ukończenie zajmuje 20-30 godzin. Podałem Ci na dowód dane z agregatora howlongtobeat

A Ty dalej swoje....

No i masz 13h główny wątek plus kilka godzin na resztę. 20h to jest z pobocznymi, lizania ścian nie liczę bo tu można i 100h sobie dorobić ;) 

50h to tam trzeba niezle puste przebiegi robić 🤣

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik


  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Oprócz świecenia diody normalnie działa myszka? Może po prostu ten przełącznik walnięty? Myszka wygląda już na starą, może czas na nową?
    • Jedno jest pewne, cena RTX 5090 zaskoczy w jakiś sposób. Ja nadal obstawiam 15k za porządne wersje retail. A już nie będzie tak fajnie jak z 4090 ze 450W i kazde chłodzenie sobie radzi
    • To smiej sie sie było w odpowiedzi do reakcji na posta, która oczywiście znikła :] ale co racja to racja, ignore można dać, tylko oby lepiej działało niż na pclab
    • Tutaj musialo dojsc do jakiejs naglej decyzji o wstrzymaniu wsparcia finansowego, wyjatkowo ekstremalnej sytuacji - raptem 4 miesiace temu zatrudnili dodatkowe 30 osob, samych specjalistow z naprawde sporym doswiadczeniem, do swojego projektu. Nikt by czegos takiego nie robil, gdyby firma miala jakiekolwiek problemy finansowe czy niezabezpieczony budzet na kolejne miesiace, raczej poszliby droga Inflexion i zwalniali ludzi, zeby ograniczyc koszty. Szkoda strasznie, wczoraj widzialem material na YT o nich, sporo osob na wlasna reke odeszlo z Bioware, najbardziej utalentowani ludzie, zeby dolaczyc do Hudsona i robic z nim ten wielki projekt, ktory nie mialby szans powstac w planowanej formie pod nadzorem EA.    Ten projekt to bylo cos zupelnie innego. Flynn, w przeciwienstwie do Hudsona, ktory odszedl sam by robic ten projekt ktory tyle planowal, zostal z Bioware zwolniony po Andromedzie, a jako osoba zarzadzajaca firma nigdy nie wydawal sie osoba odpowiednia do pelnionej roli, przez jakis czas raczej bazowal na osiagnieciach innych osob. Ten projekt byl zupelnie inny od tego czego gracze oczekiwali po wstepnych zapowiedziach, do tego gra trafila do EA zbyt szybko, prawdopodobnie ze wzgledu na problemy budzetowe i potrzebe naglego podreperowania finansow, by moc kontynuowac prace. Niestety, nie zdalo to egzaminu, bo dostarczyli kiepska alphe, z wieloma bledami, niedorobkami czy wrecz niedzialajacymi mechanikami. Fama poszla, fani wyparowali, teraz gra ma 40% obnizke w EA - biorac pod uwage ze zwolnili 50% zalogi, w tym ludzi od kontroli jakosci czy scenarzystow, jakos nie wroze sukcesu tej produkcji, to bedzie cud jesli ona kiedykolwiek wyjdzie z etapu EA.   Ten sam blad popelnili Spidersi ze swoim Greedfall 2 - wydali alphe w ramach EA, zmienili to co dzialalo dobrze i nie poprawili tego co dzialalo zle, fani wyparowali, w studiu strajk, tez bedzie cud jak to wyjdzie z EA. 
    • Może coś w tym jest, albo to takie placebo  Zanim zacząłem ponowne przejście, to wrzuciłem jeszcze mody z ulepszonymi teksturami 4k/8k dla kilkunastu głównych postaci, ulepszony tekstury Wiedźmińskich zbroi, no i E3 2014 Ligting Mod V3, który robi mega robotę + nowe chmury z tego moda. 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...