mag_zbc 188 Opublikowano 3 Czerwca Opublikowano 3 Czerwca (edytowane) 17 godzin temu, Tomek_ITH napisał(a): Góry, śnieg, kowir potwierdzony. Tymczasem Kaer Morhen w Wiedźminie 3: Także nie rozpędzał bym się z tym Kovirem Edytowane 3 Czerwca przez mag_zbc
GordonLameman 8 431 Opublikowano 3 Czerwca Opublikowano 3 Czerwca 16 godzin temu, ODIN85 napisał(a): Te 4 to jakiś symbol jak się odwróci czy zwykła fuszerka? Przecież ta "czwórka" to ukłon w stronę logo "Unreal"
mag_zbc 188 Opublikowano 3 Czerwca Opublikowano 3 Czerwca Albo po prostu tak wygląda litera "V" w tym foncie? Wygląda identycznie jak pół odwróconego "W" i bardzo podobnie do "D" 3 1
dawidoxx 974 Opublikowano 3 Czerwca Opublikowano 3 Czerwca Nie oglądam tego streamu..wiadomo czy będzie jakiś gameplay?
Gothic 120 Opublikowano 3 Czerwca Opublikowano 3 Czerwca 11 minut temu, slafec napisał(a): Demko w 60 fps na standardowym PS5. Tego się nie spodziewałem Ja się nie spodziewałem, że w 2025 roku można być tak naiwnym. 1
Phoenix. 4 712 Opublikowano 3 Czerwca Opublikowano 3 Czerwca 3 minuty temu, dawidoxx napisał(a): wiadomo czy będzie jakiś gameplay? byl juz
dawidoxx 974 Opublikowano 3 Czerwca Opublikowano 3 Czerwca 3 minuty temu, Phoenix. napisał(a): byl juz Byl czy masz na myśli ten cinematic? 16 minut temu, slafec napisał(a): Demko w 60 fps na standardowym PS5. Tego się nie spodziewałem 60 fps na u5 z otwartym światem na pleju 5
Pavel87 703 Opublikowano 3 Czerwca Opublikowano 3 Czerwca Na tym streamie UE jest gameplay, w sensie jak koleś z CDPR steruje Ciri
Phoenix. 4 712 Opublikowano 3 Czerwca Opublikowano 3 Czerwca "Zademonstrowany gameplay skupiał się na interakcji z tłumem i naturalnym zachowaniu postaci niezależnych. W jednej ze scen Ciri potrąca przechodnia, który upuszcza kosz z jabłkami — te zbiera przechodzące obok dziecko. Wszystko dzieje się wśród 300 aktywnych postaci sterowanych przez technikę „skeletal mesh” działających jednocześnie, bez spadków wydajności. CDPR potwierdziło, że celem jest płynne 60 klatek nawet w gęsto zaludnionych lokacjach." ppe 3 minuty temu, dawidoxx napisał(a): Byl czy masz na myśli ten cinematic? Nie pisalem nic o cinematic tak jak ty o niego nie pytales.
Phoenix. 4 712 Opublikowano 3 Czerwca Opublikowano 3 Czerwca Fajny taki pokazik na dlugo przed premiera 1
skunRace 797 Opublikowano 3 Czerwca Autor Opublikowano 3 Czerwca Całkiem, całkiem ten pokaz jak na dość odległa premierę, ale dalej będę ubolewał, że główną postacią nie jest Geralt, lub młody Vesemir. 2 2
Roman_PCMR 866 Opublikowano 3 Czerwca Opublikowano 3 Czerwca (edytowane) 3 minuty temu, skunRace napisał(a): Całkiem, całkiem ten pokaz jak na dość odległa premierę, ale dalej będę ubolewał, że główną postacią nie jest Geralt, lub młody Vesemir. Zgodze sie. O Ciri wiadomo chyba wszystko nie wliczajac okresu jak przemieszczala sie miedzy czasem a przestrzenia Natomiast chcialbym zagrac tym 'zlym' geraltem z dzikiego gonu Edytowane 3 Czerwca przez Roman_PCMR 1
Roman_PCMR 866 Opublikowano 3 Czerwca Opublikowano 3 Czerwca 2 minuty temu, dawidoxx napisał(a): I to co pokazali to niby jest z ps5? Tak! Nie widziales??!! Kontroler byl z PS5 a grali na PC z RTX Pro 6000
JohnyWol 81 Opublikowano 3 Czerwca Opublikowano 3 Czerwca (edytowane) Nie mylcie tego pokazu z gameplayem. Na innym portalu na "G" (nie chcę dawać linka bo pewnie byłby usunięty bo to konkurencja) jest wypowiedź, która wyraźnie mówi że to jest tech demo pokazujące jak ma wyglądać gra wg. wizji CDP Red. Sama gra może wyglądać (i pewnie będzie) inaczej. Natomiast sama lokacja jest już jakąś wczesną wersją tej która będzie w grze Edytowane 3 Czerwca przez JohnyWol 2
userKAMIL 856 Opublikowano 3 Czerwca Opublikowano 3 Czerwca Wygląda świetnie i w końcu ktoś zbliżył się do animacji konia z RDR2. Ciekawe jak mocny downgrade graficzny do premiery zaliczą. Bo to, że tak będzie jest więcej niż pewne. Szkoda, że walki nic nie pokazali. 2
Frog67 389 Opublikowano 3 Czerwca Opublikowano 3 Czerwca Ale wspomnieli na początku o 60fps na Playstation z RT chociaż oczywiście nie wiemy ile tego RT i jaka rozdzielczość, na bank to będzie z wykorzystaniem FSR4 gdzie PRO może już obsługiwać
dawidoxx 974 Opublikowano 3 Czerwca Opublikowano 3 Czerwca (edytowane) "Tech demo na PlayStation 5, nie na „wypasionym” PC Prezentację, którą poprowadził wspomniany Julius Girbig, starszy animator w CD Projekt Red, uruchomiono na standardowej konsoli PlayStation 5, a nie na PC z najnowszymi podzespołami czy PS5 Pro. Mimo to wszystko działa w stabilnych 60 kl/s i w rozdzielczości 4K z ray tracingiem (choć było wewnętrznie renderowane w 900p i następnie skalowane do 1440p z wykorzystaniem technologii TSR silnika Unreal)." Zrobili wydmuszke ktora dało radę uciągnąć ps5, ale pełnej gry na bank ten sprzęt w takiej oprawie i 60 klatkach nie pociągnie:) Edytowane 3 Czerwca przez dawidoxx 1
Roman_PCMR 866 Opublikowano 3 Czerwca Opublikowano 3 Czerwca 1 minutę temu, userKAMIL napisał(a): Wygląda świetnie i w końcu ktoś zbliżył się do animacji konia z RDR2. Ciekawe jak mocny downgrade graficzny do premiery zaliczą. Bo to, że tak będzie jest więcej niż pewne. Szkoda, że walki nic nie pokazali. Jaki downgrade. Nie wiem o czym mowisz! 1 1
Frog67 389 Opublikowano 3 Czerwca Opublikowano 3 Czerwca Nie dość ze obecny jest Nanite, to jeszcze dodali w wersji dla roślinności.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się