Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
3 godziny temu, galakty napisał(a):

Czyli chcą zadowolić wszystkich, jednym wmówią że to ta sama twarz, drugim dadzą nową twarz :E 

No to skopali bo mi się dalej nie podoba...

Tak, tak znam książki.

  • Confused 1
Opublikowano
48 minut temu, Zdzisiu napisał(a):

No to skopali bo mi się dalej nie podoba...

Tak, tak znam książki.

no coz, wolimy babki bardziej niz chlopcow :E ale my Tobie do wyrka nie bedziemy zagladac.

  • Like 2
Opublikowano
1 godzinę temu, Kadajo napisał(a):

Wydaje mi się ze twarz Ciri wygląda tak samo jak na pierwszym zwiastunie, może różnice wynikają z wieku w zaleznosci z jakiego okresu czasu jest cut scenka.

Nie, to testosteron na Twoj wzrok zle wplywa :) ew. masz popsute okulary :E

  • Haha 1
  • Upvote 1
Opublikowano
1 godzinę temu, Kadajo napisał(a):

Wydaje mi się ze twarz Ciri wygląda tak samo jak na pierwszym zwiastunie, może różnice wynikają z wieku w zaleznosci z jakiego okresu czasu jest cut scenka.

 

d2628ae84d7920f02f2df3254b6a9da1.gif

Ona ma coś z twarzy Natalie Portman :P

 

images.jpg.86513488768290fe21153c435e617396.jpg

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

Dziś lub na dniach może wlecieć spolszczona wersja dema/cinematica 😎 ale póki co jestem bardzo przekonany do angielskiej wersji. Bardzo chwytliwe te NPC'towe akcenty, szczególnie tego handlarza "soli", nie mówiąc już o Ciarze Berkeley u Ciri. 

Edytowane przez Marvf
Opublikowano

No ciekawe informacje z podcastu Rocka z Borysem, bo wiadomo Borys znajomości w branży game-developerskiej ma i podzwonił tu i tam.

Ciekawe że gra tworzona zupełnie inaczej niz CP2077 i na każdym etapie produkcji gra ma być grywalna na konsolach, więc to w zasadzie nie byl fake że działalo to na PS5. 

Chociaż Borys zaśmiał się mocno jak spytał się o ewentualny downgrade, a ktoś z CDPR powiedział mu że bedzie jeszcze lepiej :E 

  • Like 1
Opublikowano

dzisiaj coś jeszcze będą pokazywać

11:45 AM - 12:45 PM ET | Cinematic Transitions and Scalable Timelines in The Witcher 4 Unreal Engine 5 Tech Demo

2:00 PM - 3:00 PM ET | Ciri's Horse: Full Muscle and Fat Simulation in Real Time in The Witcher 4 Unreal Engine 5 Tech Demo

 

Opublikowano

Ja się tylko zastanawiam jak to jest ze tyle lat EPIC szczypie się z Unrealem, swoim własnym silnikiem i nie mogą naprawić streamingu danych oraz wyeliminować stutteru, a przychodzi CDPR - dwa lata i nagle poprawiają największe bolączki silnika.

Czy to EPIC tak nieudolny czy CDPR ma takich talenciaków w ekipie.

 

A ile razy tu na forum wieszczono koniec CDPR bo przecież wszyscy wartościowi pouciekali ze studia, źródła na zasadzie "trust me bro :E  " 

Opublikowano
7 minut temu, Frog67 napisał(a):

nie mogą naprawić streamingu danych oraz wyeliminować stutteru

5.6 jest tego pozbawiony ;)  

 

Praca nad silikiem trwa caly czas, cdprojket nie pokazal jeszcze wszystkich nowosci z tej wersji ;) 

9 minut temu, Frog67 napisał(a):

Czy to EPIC tak nieudolny czy CDPR ma takich talenciaków w ekipie.

Ja pisalem wczesniej, ze cdprojekt robi customowy silnik pod siebie i tak powinien robic kazdy producent robiacy gry, a w grach gdzie masz stuter to oni robia kopiuj wklej z silnikiem bez modyfikacji pod wlasne projekty. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Mnie to mocno zaskoczyło, że w ogóle ludzie są przyjaźni. Aż mi się głupio grało tuż po premierze. Wszyscy tylko sławetne "dont siut", no to się litowałem na początku :P. Tylko po 3 dniach zaczynało się to robić powoli nudne. Plus raz na jakiś czas zdarzył się gracz, który jednak strzelał, a człowiek przyzwyczajony, że sobie może beztrosko biegać wśród innych nie był na takie coś przygotowany :E.   W innych extraction shooterach 95% jak nie więcej ludzi jest wrogo nastawiona, więc widząc kogoś wiesz, że będzie walka. W Tarkovie może na początku wipe są sytuacje że ktoś mówi na voice, że nie chce walki, bo robi questa, ale im dalej w "sezonie" tym rzadziej się cos takiego zdarza. W Arc Raiders też tak było, w zamkniętych testach pół roku temu i przed premierą prawie każdy do siebie strzelał od razu. To ta "przyjazna" natura graczy po premierze gry była tą "nienaturalną" dla tych co przychodzili z innych extration shooterów, czy grali we wcześniejsze beta testy.   Jako, że jest to pvpve, to trzeba też brać pod uwagę otoczenie, boty/AI. To podstawowy element w tym gatunku. Walczymy z botami na głośno, musimy to robić szybko, w miarę bezpiecznym miejscu. Bo z tyłu głowy cały czas mamy to, że nasza walka z nimi mogła przywołać innych ludzi. Na otwartym terenie jest zbyt ryzykownie, lepiej boty ominąć. Zostawić ich jako czujki na innych graczy, a w tym czasie lootować sobie jakiś budynek. Jak zobaczymy albo usłyszymy, że się agrują, to wiemy że ktoś z tamtej strony nadchodzi. Wyjście z mapy powinno być sukcesem, człowiek powinien czuć satysfakcję, że przeżył raid. Od nas zależy ile jesteśmy na raidzie. Im dłużej tym więcej dobrego lootu możemy znaleźć, ale również większa szansa, że zginiemy. Tak samo podróż w miejsca z dobrym lootem, można się obłowić, ale ryzykujemy spotkanie z wieloma graczami, którzy też mają chrapkę na te miejsca.  Stosunek wyjść na poziomie 40-50% to całkiem dobry wynik w innych grach tego gatunku. W Arcu co prawda nie ma takich statsów, ale na oko mam chyba 90-95% :E.    Jedynie co bym zmienił, to wejście z darmowym sprzętem tylko po 12 minutach trwania raidu albo później, a jak wchodzisz ze swoim to zawsze na początku. Windy nie powinny się zamykać, do końca powinny być wszystkie otwarte. Oraz w solo grze zmniejszył bym trochę ilość graczy, bo jak się wszyscy zaczną napierdzielać, to będzie trochę chaotycznie.   To, że gra prędzej czy później zacznie tracić graczy jest naturalne. Mnie i tak zaskoczyła taka popularność. Nastawiałem się na 200k ludzi w okolicach premiery i koło 80-100 miesiąc po niej. Jest sporo lepiej i bardzo dobrze, bo to świetna gierka z małymi problemami (desynci, balans). Byle jej z czasem nie spierdzielili.   Na horyzoncie kolejne extraction shootery z jakimś tam potencjałem. Nowy PUBG :E, oraz Marathon od Bungie.
    • Ale klikasz obok i masz 253W  Wasze zarzuty byłyby słuszne gdyby właśnie nie to "obok"  
    • https://www.neonet.pl/karty-graficzne/gigabyte-geforce-rtx-5090-windforce-oc-32gb-gddr7-dlss4-gv-n5090wf3oc-32gd.html   9699
    • Tak jest w każdym teście CPU, nawet tych, które przysyła Intel, a nie AMD, także tutaj kulą w płot W każdym razie, co proponujesz? Zignorować w ogóle istnienie TDP i do głównych wykresów podawać typowe ustawienia automatyczne (czyli w przypadku Intela rzeczywiście będzie to 181/250 W), a obniżone limity do zestawienia zbiorczego? Ja jestem otwarty na każdą propozycję, ale musisz mieć świadomość, że to nie jest do końca tak, że to są zawsze limity, jakie masz, kiedy nie wchodzisz do BIOS-u. Bo są płyty np. B760, które fabrycznie ustawiają PL1 125 W i tylko PL2 181-253 W. A PL2 niczego do wydajności nie wnosi, po minucie spadnie w grze pobór do 125 W i już tak zostanie do końca rozgrywki.
    • I teraz pomyśl, że ten GTX 970 za 1500 zł był praktycznie na równi z GTX 780 Ti 3GB, który dwa lata wcześniej debiutował w kwocie 2849 zł.  Jednocześnie 970-tka była 50% szybsza od 770-tki.   Teraz o takich przyrostach można tylko pomarzyć. 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...