Reddzik 273 Opublikowano 30 Października Opublikowano 30 Października (edytowane) https://store.steampowered.com/app/2246340/Monster_Hunter_Wilds/ Aktualnie otwarta beta na PS5 dla osób posiadających PS+, zaś otwarta beta dla wszystkich platform rozpocznie się 31 października o godzinie 4:00 czasu polskiego i potrwa do 3 listopada. Edytowane 30 Października przez Reddzik
Reddzik 273 Opublikowano 2 Listopada Autor Opublikowano 2 Listopada Pograłem, wygląda lepiej niż na PS5, ale działa beznadziejnie, wydajność leci na pysk, za przeproszeniem. Nie tylko u mnie, ale jak widziałem to lepsze karty miewają problem, FSR 3.0.3 bo taka jest wersja, jakoś dziwnie działa i jest zabugowane, co pokażę na filmiku, przejście z DLSS Q 53fps na Balans 58fps, zaś wydajność dało mi z 61fps. Gra sama w sobie też nie wygląda ładnie, ale może to też wina pustyni i nie ma co tam ładnie wyglądać. Gdy jesteśmy w obozie, kilka npc na krzyż a fps na poziomie Dragons Dogmy 2, CPU leci pod 60-70%+ a GPU na ok 65%, jak pamiętam liczby a fps waha się między 38-46fps coś w ten deseń, identycznie jak DG2. Grafa w ogóle się nie poci, jak i nie ciągnie Watów pod korek. Kompilacja shaderów trwała ok 9min A tu problem z FSR 3.0.3 FG (wersję FSR pokazuje w menu)
tuhmunud 56 Opublikowano 3 Listopada Opublikowano 3 Listopada U mnie shadery się kompilowały 7 min. Ogólnie obserwacje mam podobne, z GPU pokroju mojego raczej trzeba grać z oszukiwaczami jak DLSS. Też jak w Dragon's Dogmie 2 czasami czuję "masło" ruszając myszką. W obozie FPSy nieźle lecą, u mnie z ~70-80 do 45 (preset high z wyłączonymi bloomami, DoF etc.) DLSS Quality. Jeszcze zdarzyło mi się 1-2x mieć losowy spadek poza obozem, też zużycie GPU spadło, CPU skoczyło. Ostatni Monser Hunter, w który grałem to MH: World (podstawka) i nie wiem czy część zmian była już wcześniej, ale na plus: nasz hunter w końcu coś mówi, a nie tylko stęka Alma jest dużo lepszym Handlerem, chodzi też z nami, komentuje, w końcu jest ten element badawczy Seiket też fajny dodatek, chociaż sterowanie jest dla mnie nieintuicyjne (domyślnie chodzi, trzeba przytrzymać przycisk, żeby przestał) tutoriale moim zdaniem lepsze niż w Worldzie focus mode + rany Z minusów: HUB jest mały (może to się zmieni później w fabule/przy pełnym wydaniu) liczyłem, że będzie wyglądać lepiej wydajność
Phoenix. 277 Opublikowano 3 Listopada Opublikowano 3 Listopada (edytowane) Gra na nowych Core Ultra Intela nie korzysta z E-Core, sa uspione. Edytowane 3 Listopada przez Phoenix.
JeRRyF3D 301 Opublikowano 3 Listopada Opublikowano 3 Listopada Niby all ok, ale do takiego starego choćby Horizona, IMO nie ma podjazdu. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się