lamparcicho 697 Opublikowano 14 Lutego Opublikowano 14 Lutego (edytowane) Aż się jakiś taki głodny zrobiłem przy końcu Edytowane 14 Lutego przez lamparcicho 1
Jaycob 1 934 Opublikowano 24 Lutego Opublikowano 24 Lutego (edytowane) Recenzje się pojawiły. Aktualna średnia 90% Edytowane 24 Lutego przez Jaycob 1 1 1
Reddzik 2 768 Opublikowano 24 Lutego Autor Opublikowano 24 Lutego Kupiłeś? Ja nie biorę, na pewno nie na premierę, poczekam z grą może z miesiąc, na razie to czeka mnie przesiadka na AM5 Więc nie mam kasy na gry Jak tylko wszystko przejdzie bezproblemowo to od razu odpalę benchmarka MH Wildsa by sprawdzić różnicę, mam go na dysku, czeka.
raziel88 34 Opublikowano 24 Lutego Opublikowano 24 Lutego Ciekawe czy poprawili już obsługę ultrawide i wyświetla poprawnie bez szarych pasków po bokach ekranu.
Jaycob 1 934 Opublikowano 24 Lutego Opublikowano 24 Lutego @Reddzik Jeszcze nie wiem. Miałem brać na premierę, ale po przeczytaniu kilku recenzji, m.in. o obniżonym poziomie trudności, wstrzymuję się. 1
lamparcicho 697 Opublikowano 24 Lutego Opublikowano 24 Lutego Jak będzie tragedia z optymalizacją od strony CPU jak w najnowszym Dragonku to ja na pewno podziękuję.
Jaycob 1 934 Opublikowano 25 Lutego Opublikowano 25 Lutego (edytowane) PS5 i Series X: Tryb wydajności (60 FPS): Średnio 900p, niska jakość obrazu, spadki FPS. Tryb zbalansowany (40 FPS, 120 Hz): 1224p, spadki FPS. Tryb rozdzielczości (30 FPS): 1656p, ale nie zawsze stabilne 30 FPS. VRR pomaga, ale PS5 ma problem z LFC w 120 Hz. No, ale hej recenzje na 90%. Ciekawe jak na PC, ale przypuszczam, że będzie podobnie jak z DD2. Edytowane 25 Lutego przez Jaycob 1
Reddzik 2 768 Opublikowano 25 Lutego Autor Opublikowano 25 Lutego (edytowane) Tutaj całe info: https://www.proshop.pl/AMD-Monster-Hunter-Wilds-Game-Bundle Edytowane 25 Lutego przez Reddzik
RTXnietylko4060tiUSER 450 Opublikowano 26 Lutego Opublikowano 26 Lutego (edytowane) Jutro trzeba isc wczesnie spac zeby na 6:00 wstac Co tutaj mowic o wydajnosci, FG i jakos to bedzie Edytowane 26 Lutego przez RTXnietylko4060tiUSER
RTXnietylko4060tiUSER 450 Opublikowano 27 Lutego Opublikowano 27 Lutego Duzo osob twierdzi ze ta gra zaliczyla regres graficzny wzgledem MH World, ale moim zdaniem to nie prawda.
userKAMIL 856 Opublikowano 27 Lutego Opublikowano 27 Lutego Tu jest jakieś normalne story dla jednego gracza?
RTXnietylko4060tiUSER 450 Opublikowano 27 Lutego Opublikowano 27 Lutego (edytowane) @userKAMILFabula jest ktora mozesz grac sam, ale gra nastawiona jest na multi. Edytowane 27 Lutego przez RTXnietylko4060tiUSER
userKAMIL 856 Opublikowano 27 Lutego Opublikowano 27 Lutego Ale samemu da się w to dobrze bawić czy jednak „tylko” multi? Pograłbym w coś w takich klimatach.
RTXnietylko4060tiUSER 450 Opublikowano 27 Lutego Opublikowano 27 Lutego (edytowane) @userKAMILMozna grac samemu jesli masz taka ochote. Czy mozna sie dobrze bawic samemu to bardzo indywidualne odczucie, MH najlepszy jest w multi. Edytowane 27 Lutego przez RTXnietylko4060tiUSER
Phoenix. 4 726 Opublikowano 27 Lutego Opublikowano 27 Lutego W marcu bede mial na to kluczyc do odsprzedazy, chyba, ze jakims cudem sobie to zostawie
userKAMIL 856 Opublikowano 27 Lutego Opublikowano 27 Lutego Na Plati 45€ wołają idzie gdzieś jeszcze taniej wyrwać?
RTXnietylko4060tiUSER 450 Opublikowano 27 Lutego Opublikowano 27 Lutego (edytowane) @userKAMILMoze byc ciezko. Edytowane 27 Lutego przez RTXnietylko4060tiUSER
Lypton 953 Opublikowano 27 Lutego Opublikowano 27 Lutego 47 minut temu, userKAMIL napisał(a): Ale samemu da się w to dobrze bawić czy jednak „tylko” multi? Pograłbym w coś w takich klimatach. W World samemu bawiłem się dosyć średniawo. Fabuła niby była, ale to w zasadzie boss run, mocno nastawiony na grind. Historia prowadzi od bossa do bossa, ale żeby wycraftować lepszy sprzęt na kolejnego bossa, poprzedniego bossa trzeba pokonać kilka razy. 1
Jaycob 1 934 Opublikowano 27 Lutego Opublikowano 27 Lutego Godzinę temu, userKAMIL napisał(a): Tu jest jakieś normalne story dla jednego gracza? Można grać solo bez problemu, jednak nie nastawiałbym się na fabułę, ponieważ jest jedynie pretekstowa.
musichunter1x 1 315 Opublikowano 27 Lutego Opublikowano 27 Lutego (edytowane) Godzinę temu, userKAMIL napisał(a): Ale samemu da się w to dobrze bawić czy jednak „tylko” multi? Pograłbym w coś w takich klimatach. To jest polowanie na potwory z dobrym trybem kooperacji... Do tego mocno skupia się na tworzeniu lepszego lub dobranego ekwipunku z potworów oraz innych zasobów, często wykorzystując słabości danych przeciwników. Trochę grałem w MH:W, ale już mnie irytowało to zbieractwo oraz jakoś nie lubiłem poruszania się postacią. Gdyby zrobili z tego czystą walkę, gdzie zbieranie rzeczy i tworzenie ekwipunku jest zredukowane do minimum to z chęcią pograłbym w to dłużej. Chciałbym po prostu Horizon Zero Dawn, gdzie latasz za potworami, a nie za ekwipunkiem... Co najwyżej ograniczona ilość amunicji oraz zużywanie się ekwipunku, jak w KCD byłoby bardzo na miejscu, aby rozsądnie operować bronią oraz mieć powód by uzupełnić zapasy lub improwizować. Ale nie, devi musza sztucznie wydłużać gry, tutaj zbieractwem, a w HZD / HFW nadmierną ekspozycją oraz przereklamowanym wspinaniem z Uncharted, którego nie cierpię. Edytowane 27 Lutego przez musichunter1x 1
DITMD 787 Opublikowano 27 Lutego Opublikowano 27 Lutego Godzinę temu, userKAMIL napisał(a): Ale samemu da się w to dobrze bawić czy jednak „tylko” multi? Pograłbym w coś w takich klimatach. Wszystko zależy od tego jak bardzo jesteś odporny na grindowanie i robienie w kółko tego samego. W grze polujesz na potwory, z ich części robisz lepszy ekwipunek, i repeat. Mnie poprzednia część bardzo szybko znudziła, do tej nawet nie podchodzę. 1
Amphilyon 8 Opublikowano 27 Lutego Opublikowano 27 Lutego 46 minut temu, musichunter1x napisał(a): To jest polowanie na potwory z dobrym trybem kooperacji... Do tego mocno skupia się na tworzeniu lepszego lub dobranego ekwipunku z potworów oraz innych zasobów, często wykorzystując słabości danych przeciwników. Trochę grałem w MH:W, ale już mnie irytowało to zbieractwo oraz jakoś nie lubiłem poruszania się postacią. Gdyby zrobili z tego czystą walkę, gdzie zbieranie rzeczy i tworzenie ekwipunku jest zredukowane do minimum to z chęcią pograłbym w to dłużej. Chciałbym po prostu Horizon Zero Dawn, gdzie latasz za potworami, a nie za ekwipunkiem... Co najwyżej ograniczona ilość amunicji oraz zużywanie się ekwipunku, jak w KCD byłoby bardzo na miejscu, aby rozsądnie operować bronią oraz mieć powód by uzupełnić zapasy lub improwizować. Ale nie, devi musza sztucznie wydłużać gry, tutaj zbieractwem, a w HZD / HFW nadmierną ekspozycją oraz przereklamowanym wspinaniem z Uncharted, którego nie cierpię. Lol core tej serii o ktorym napisales powstal w erze psx/ps2/psp
musichunter1x 1 315 Opublikowano 27 Lutego Opublikowano 27 Lutego (edytowane) @AmphilyonTak wiem... Po prostu chciałbym, żeby było mniej latania za ekwipunkiem i zasobami... Zdecydowanie wolę gry w stylu Sekiro, gdzie poziom trudności jest "prawie stały", a zmieniają się umiejętności gracza oraz arsenał narzędzi, a nie same statystyki. Dziwię się, że nikt nie zrobił trybu w Monster Hunter oraz Horizon, gdzie byłby do wyboru ekwipunek o takim samym poziomie i po prostu jesteś rzucony w różne sytuacje. Choć może o czymś nie wiem... Edytowane 27 Lutego przez musichunter1x 1
Reddzik 2 768 Opublikowano 27 Lutego Autor Opublikowano 27 Lutego 2 godziny temu, Phoenix. napisał(a): W marcu bede mial na to kluczyc do odsprzedazy Może byłbym zainteresowany
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się