Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

O czym ty piszesz :rotfl2:

38 minut temu, wamak napisał(a):

Sprawdziłem w grze, nie w benchmarku

OC z PL do 292W

UV         do 232W

Przy zablokowanych klatkach metoda UV ma znaczną przewagę w efektywności energetycznej.

 

Opublikowano
12 minut temu, Kadajo napisał(a):

Jak nie możesz ruszyć napięcia to pozostaje ci klasyczne OC. Jak docierasz do PL i tez go nie możesz zmienić to nic już nie zrobisz.

Te blokady nie dziwią, bo laptop ma bardzo ograniczone chłodzenie.

Ta blokada to jest zagranie nvidii polegające na tym żeby przypadkiem laptopy z pełnym 4060 nie przeganialy tych z 4070. Samo TGP to 115w +25w over boost, ale w grach jest kaganiec na 1v i koniec. Chyba tylko w dziedzictwie hogwartu widziałem pobor na poziomie 110w przez chwilę, tak to karta pływa 80-90w.miejsce prądowo i temperaturowo jest, bez problemu ogarnia się z procesorem ciągnącym 80-85 I kartą 105w jednocześnie,lub cpu na 40-45 I kartą @140w.

 

  • Like 1
Opublikowano
25 minut temu, wallec napisał(a):

Daj maksymalny stabilny offset +mhz i power limit na 66%

Można tak zrobić, tylko że w bardziej wymagającym miejscu wydajność karty będzie niewystarczająca.

Opublikowano
1 minutę temu, wallec napisał(a):

No bo tak ma być. 

Ma większe waty bo ma większe taktowanie i FPS xD

To jakie to UV? :rotfl2:

 

1 minutę temu, wamak napisał(a):

Można tak zrobić, tylko że w bardziej wymagającym miejscu wydajność karty będzie niewystarczająca.

No właśnie, ale on tego nie rozumie. On myśli ze PL to za temperaturę tylko odpowiada :rotfl2:

Opublikowano
24 minuty temu, wallec napisał(a):

Wy naprawdę jak robicie UV to zostawiacie zegary takie  jak ori krzywa  czy przy niższym napięciu ustawicie takie zegary żeby było minimum jak stock MHz?

 

Bo jeżeli zostawiacie stockowa krzywa tylko blokujcie ja np w 0.95v to epic faul xD

Metoda lopatologiczna:

1. robisz nizszy V - np 900mV

2. i dajesz zegar 2900MHz (wyplaszczasz krzywa za tym napieciem)

3. krecisz MEMki

final :)

  • Upvote 2
Opublikowano

Nie jest to samo, bo napięcia są cały czas takie same na offsecie :rotfl2:

Właśnie dlatego ci karta bierze więcej prądu i musisz obniżyć PL żeby jej zbić Temperatury.

A robiąc to zabierasz jej wydajność to raz, a nadal nie obniżasz jej ani poboru mocy, ani temperatur PONIŻEJ PL.

Mało tego zwiększasz je VS stock.

BO ROBISZ OC !!!

 

xD

Opublikowano
10 minut temu, Zachy napisał(a):

Metoda lopatologiczna:

1. robisz nizszy V - np 900mV

2. i dajesz zegar 2900MHz (wyplaszczasz krzywa za tym napieciem)

3. krecisz MEMki

final :)

I żeby mieć te 2900mhz przy 900mv musisz podnieść punkty do góry?

Opublikowano
3 minuty temu, Kadajo napisał(a):

Właśnie dlatego ci karta bierze więcej prądu i musisz obniżyć PL żeby jej zbić Temperatury.

jak tak masz to proponuje oddać na rma.Ja jeszcze takiej karty nie mialem 

w pc trzeba dojsc do 84 stopni

Opublikowano
8 minut temu, wallec napisał(a):

Będzie dokładnie taka sama tylko musisz dać offset na+

Bardziej na + niż 100 mhz nie dam, bo będzie niestabilnie w momencie kiedy karta działa na 0,9-1,0V. (Właściwie jest stabilnie do +130, ale na żyletki nie chcę)

@Kadajo zaproponował, aby sprawdzić z zablokowanym fps i wtedy faktycznie lepiej mieć UV.

Z lockiem na 60 fps:
1) 1710 mhz 825mV- trzyma 825mV

2) +100 mhz PL 83%- jest 900-950mV, stąd więcej W, niż w metodzie 1.

 

  • Upvote 1
Opublikowano
2 minuty temu, wallec napisał(a):

I żeby mieć te 2900mhz przy 900mv musisz podnieść punkty do góry?

TO jest UV + lekkie OC (jesli nie liczyc boosta karty bo i tak wyzej ponad fabryke boostuje przeciez).

Jak chcesz mozesz fabryczne takty zostawic.

Opublikowano (edytowane)
7 minut temu, Kadajo napisał(a):

Nie jest to samo, bo napięcia są cały czas takie same na offsecie :rotfl2:

dalej sobie ustawiasz v do mhz wiec wynik bedzie ten sam w danch mhz.

Sposobem Pl +mhz jest to po prostu bardziej zaawansowane ,niz u ciebie stałe v na przedziale np 2000-3000mhz

Edytowane przez janek25
Opublikowano
1 minutę temu, wamak napisał(a):

Bardziej na + niż 100 mhz nie dam, bo będzie niestabilnie w momencie kiedy karta działa na 0,9-1,0V. (Właściwie jest stabilnie do +130, ale na żyletki nie chcę)

@Kadajo zaproponował, aby sprawdzić z zablokowanym fps i wtedy faktycznie lepiej mieć UV.

Z lockiem na 60 fps:
1) 1710 mhz 825mV- trzyma 825mV

2) +100 mhz PL 83%- jest 900-950mV, stąd więcej W, niż w metodzie 1.

 

Sprawdź jeszcze zegar efektywny jak blisko jest bazowego. Nie powinno być między nimi większego rozstrzału jak 20Mhz

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...