Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Godzinę temu, J4Z66 napisał(a):

Napisz mi jak używać. Serio, ja raczkuje. W 2k też próbowałem. Na razie najlepszy efekt dla mnie to wszystko natywnie w fhd, choć ta rozdziałka kłuje w oczy z 2m przy 55'. Wspomnę jeszcze że jak dałem lock na 60kl to dla mnie nie ma płynności. Licznik klatek od Nvidii pokazuje niby sztywne 60, a tnie. 

Rozumiem, że pytasz o DLSS & FG na PC i graniu w 1080p?

Opublikowano (edytowane)

Pytałem ogólnie. Wolałbym 1440p w sumie. Właśnie skończyłem Indiana Jones. Co chwilę siedziałem w ustawieniach. Najlepiej dla mnie było 1080p, blok na 120kl, ultra, rozdziałka natywna, bez FG. FG wprowadzał lag. DLSS resolution wprowadzało "zakłócenia" - nie pamiętam jaką rozdziałke miałem ustawioną. Włączona synchronizacja. Nadal nie byłem w 100% zadowolony z płynności, ale zjeżdżając z detalami na wysokie, był za duży regres wrażeń graficznych.

Widzę, że tutaj autor również nie zalecał DLSS w tym tytule. https://www.purepc.pl/test-indiana-jones-and-the-great-circle-pc-xbox-path-tracing-opinia-recenzja?page=0,6

 

Edytowane przez J4Z66
Opublikowano

dlss Q wygląda całkiem spoko natomiast fsr w najnowszej wersji nawet w trybie jakości nadal wygląda kiepsko, ostatnio porównywałem w hunt showdown który dostał implementację najnowszych wersji obu technik dwie łatki temu i jest przepaść, na dlss q spokojnie można grać na fsr jest takie mydło że szok + modele postaci tylko z bliska wyglądają normalnie, wystarczy trochę dystansu i robi się pixeloza :E 

  • Upvote 2
Opublikowano
6 godzin temu, Send1N napisał(a):

dlss Q wygląda całkiem spoko

Kurcze ja mam problem z DLSS Q na 1440p w CP2077. Z jakiegoś powodu połączenie PT + DLSS Q + FG + RR powoduje dramatyczne "zmydlenie obrazu". Nawet nie to że obraz jest rozmyty, tylko że wszystkie płaskie powierzchnie mają jakby "laga" z aktualizacją obrazu, rozproszone odbicia światła na drogach aktualizują się z lagiem, detale na ścianach są rozmyte w ruchu. Tego problemu nie ma przy DLAA i RR + FG + PT.

 

Tego problemu nie zauważyłem w alan wake 2 ani w indiana jones (ale tam nie ma RR). Nawet ciężko mi opisać jak dokładnie ten obraz w CP2077 wygląda, ale polecam każdemu sprawdzić 1440p PT RR FG + DLAA a DLSS Q. DLSS Q ma wyraźnie negatywny wpływ na obraz, który ciężko mi opisać. 

Opublikowano

No jak DLSS ci renderuje w 960p to się nie dziw ze wszytko się rozmazuje ;)

Poza tym CP2077 sam w sobie ma bardzo mdły obraz, szczególnie jak włączymy PT.

 

Problemy tej gry z obrazem znikają dopiero w 4K lub wyżej (AA).

  • Upvote 2
Opublikowano
Godzinę temu, Kadajo napisał(a):

No jak DLSS ci renderuje w 960p to się nie dziw ze wszytko się rozmazuje ;)

 

W innych grach tego problemu nie ma, chodzi mi stricte o efekty w CP2077 i tej kombinacji DLSS + RR + PT + FG. Wyłącz PT - efekt znika. Wyłącz RR - efekt znika. Wyłącz DLSS - efekt znika. Tak jak mówiłem, nie chodzi mi o rozmycie obrazu bo dalej obraz jest ostry na krawędziach i tak dalej. Wygląda to tylko tak, jakby światło zaczęło "lagować".

Opublikowano

Przy korzystaniu z DLSS to najważniejsze, żeby mieć ustawioną natywną rozdzielczość wyświetlania. Ja grając na telewizorze 4K w niektórych grach, gdzie zależy mi na większej ilości FPS kosztem jakości obrazu, używam nawet DLSS P. Przy wyświetlaczu 4K błędem jest ustawienie w grze np. rozdzielczości 1440p i DLSS Q, ponieważ wtedy obraz jest skalowany 2 razy.

  • Thanks 1
  • Upvote 1
Opublikowano

Ale dlss to technika zwiększania rozdzielczości obrazu, więc o co Ci chodzi z 

Godzinę temu, SebastianFM napisał(a):

Przy korzystaniu z DLSS to najważniejsze, żeby mieć ustawioną natywną rozdzielczość

?

Włączając dlss nie masz natywnej rozdziałki. Tak to rozumiem, ale ja się nie znam. 

Opublikowano
22 godziny temu, cichy45 napisał(a):

Kurcze ja mam problem z DLSS Q na 1440p w CP2077. Z jakiegoś powodu połączenie PT + DLSS Q + FG + RR powoduje dramatyczne "zmydlenie obrazu". Nawet nie to że obraz jest rozmyty, tylko że wszystkie płaskie powierzchnie mają jakby "laga" z aktualizacją obrazu, rozproszone odbicia światła na drogach aktualizują się z lagiem, detale na ścianach są rozmyte w ruchu. Tego problemu nie ma przy DLAA i RR + FG + PT.

 

Tego problemu nie zauważyłem w alan wake 2 ani w indiana jones (ale tam nie ma RR). Nawet ciężko mi opisać jak dokładnie ten obraz w CP2077 wygląda, ale polecam każdemu sprawdzić 1440p PT RR FG + DLAA a DLSS Q. DLSS Q ma wyraźnie negatywny wpływ na obraz, który ciężko mi opisać. 

Wywal PT w grze i ustaw sobie tutaj tym modem: https://www.nexusmods.com/cyberpunk2077/mods/10490

Do działania potrzebujesz oczywiście Cyber Engine Tweaks ale to chyba oczywista oczywistość w Cyberpunku :D Przy pobieraniu wyskoczy Ci do niego link.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik


×
×
  • Dodaj nową pozycję...