sideband 1 780 Opublikowano 27 Grudnia 2024 Opublikowano 27 Grudnia 2024 DG to była dobrze zoptymalizowana gra to po pierwsze grzeje równo GPU DG to jest żaden graficzny killer. Niestety trzeba powtarzać przeskoki graficzne od pewnego momentu już są kosztowne już pomijając problemy z optymalizacją. Wszystko co ma coś udawać, ale kosztować dużo mniej zawsze będzie mieć jakieś wady. Developerzy na UE i tak korzystają z gotowych narzędzi i wtyczek. CDPR będzie korzystać z custom 5.5 tylko zapewne dotyczy to NVRTX i bliskiej współpracy z NV gdzie będą udostępniać aktualny poprawiony kod pod nowsze karty. Poza tym nie wykluczone, że oni między czasie nie przeskoczą na nowszą wersje silnika jeżeli będą większe zmiany na plus i będzie się to opłacić. Gdyby studia mieli utalentowanych programistów i potrafili modyfikować UE pod siebie to by może byłoby coś z tego. Wszyscy korzystają z tego co dostają na tacy. Poza Dice Mirror's Edge(UE3) i 2K Bioshock(UE2.5) to sobie nie przypominam, żeby ktoś grzebał przy UE.
skypan 1 753 Opublikowano 27 Grudnia 2024 Opublikowano 27 Grudnia 2024 18 godzin temu, JeRRyF3D napisał(a): Odnoszę wrażenie, że opacznie zrozumieliście wypowiedź typa. USER, który ma możliwość optymalizacji itd. to IMO... developer. Typ ma na myśli developera, który ma sobie dostosować opcje / optymalizować, itd. Ja dokładnie pisałem o devie. Doda DLSS+FG i mamy optymalizację. To jest obecna optymalizacja. Gdzieś już pisałem, że jak DLSS wchodziło to naiwnie myślałem, że to po prostu przedłuży żywotność karty graficznej. O wychodzi nowy tytuł, karta ledwo wyrabia to włączę sobie DLSS. Ale ta technologia stała się teraz koniecznością a nie dodatkową opcją. 3
Pawelek6 253 Opublikowano 27 Grudnia 2024 Opublikowano 27 Grudnia 2024 Nieporadni twórcy gry, to jedno. Wydawca gry, który na ostatnią chwilę chce wywrócić projekt gry do góry nogami i daje ekstremalnie krótki czas na to twórcom, to drugie. A trzecie, sam silnik UE, który jest nadal jakby w fazie beta właśnie. Twórca zamiast zająć się tworzeniem gry i walczyć z widzimisię wydawcy, jeszcze dodatkowo musi rzeźbić w silniku, na którym ma pracować, bo producent silnika daje (...). To tak jakbyście mieli w pracy ciągle coś poprawiać po kimś z wcześniejszego etapu pracy. Wszyscy są po trochę winni, a Epic u podstaw dostarczając niedopracowane narzędzie. 1
Spychcio 802 Opublikowano 27 Grudnia 2024 Opublikowano 27 Grudnia 2024 Pamiętam prezentację UE5 w 2020r. to demo dla PS5. Patrząc na rozwój tego silnika to on będzie ogarnięty, ale gdzieś tak na premierę PS6. Czyli 7 lat później... i dostanie wtedy nazwę UE6.
skypan 1 753 Opublikowano 27 Grudnia 2024 Opublikowano 27 Grudnia 2024 Ciekawe czy jak skończą Wieśka 4 będzie już UE6 ?
Auberon 33 Opublikowano 28 Grudnia 2024 Opublikowano 28 Grudnia 2024 (edytowane) W dniu 27.12.2024 o 16:19, skypan napisał(a): Ciekawe czy jak skończą Wieśka 4 będzie już UE6 ? Ostatnia wersja UE4 to 4.27.2. Czyli od wydania w 2014 było 27 wersji UE4. Edytowane 28 Grudnia 2024 przez Auberon
Passt 45 Opublikowano 2 Stycznia Opublikowano 2 Stycznia (edytowane) Ładnie to wygląda. Edytowane 2 Stycznia przez Passt
Kris194 4 720 Opublikowano 13 Stycznia Opublikowano 13 Stycznia Demka demkami a póki co dobrze działającej gry na UE5 nie widać W dniu 27.12.2024 o 01:11, sideband napisał(a): Gdyby studia mieli utalentowanych programistów i potrafili modyfikować UE pod siebie to by może byłoby coś z tego. Wszyscy korzystają z tego co dostają na tacy. Poza Dice Mirror's Edge(UE3) i 2K Bioshock(UE2.5) to sobie nie przypominam, żeby ktoś grzebał przy UE. CDPR coś tam próbuje robić od strony CPU ale to też tak nie za głęboko bo potem może być problem z aktualizacją projektu do nowej wersji silnika 1
azgan 1 130 Opublikowano 14 Stycznia Autor Opublikowano 14 Stycznia https://ithardware.pl/aktualnosci/microsoft_directx_renderowanie_neuronowe_ai-38020.html
sideband 1 780 Opublikowano 18 Stycznia Opublikowano 18 Stycznia W dniu 13.01.2025 o 22:28, Kris194 napisał(a): CDPR coś tam próbuje robić od strony CPU ale to też tak nie za głęboko bo potem może być problem z aktualizacją projektu do nowej wersji silnika Co mogą robić to przestać wykorzystać pewne funkcjonalności z silnika, które psują optymalizacje od strony CPU, ale również od strony GPU. Poza tym jak wleciał RTX Mega Geometry to wiem, że Nanite z UE już nie będzie wykorzystywany, które stwarza duże problemy. Blackstate dobrze wygląda i dobrze działa. Magia polega na tym, że zrezygnowali z Nanite i Lumen 1
azgan 1 130 Opublikowano 18 Stycznia Autor Opublikowano 18 Stycznia 3 godziny temu, sideband napisał(a): Co mogą robić to przestać wykorzystać pewne funkcjonalności z silnika, które psują optymalizacje od strony CPU, ale również od strony GPU. Poza tym jak wleciał RTX Mega Geometry to wiem, że Nanite z UE już nie będzie wykorzystywany, które stwarza duże problemy. Blackstate dobrze wygląda i dobrze działa. Magia polega na tym, że zrezygnowali z Nanite i Lumen "Super". 4 lata temu to miały być największe "fiuczery" UE5 a powoli wracamy do tego co było w UE4 bo sprzęty za słabe 🤭 Cały ten Unreal Engine 5 rzeczywiście nadaję się chyba tylko do filmików z pokazówkami bo gry ledwo działają jak dodają bajery które miały być w tej generacji "standardem nowej jakości" 😂 1
sideband 1 780 Opublikowano 18 Stycznia Opublikowano 18 Stycznia Epic ma genialnych programistów co zrobić To jakoś devsi muszą sobie radzić. 1
Zas 289 Opublikowano 19 Stycznia Opublikowano 19 Stycznia 20 godzin temu, sideband napisał(a): Blackstate dobrze wygląda i dobrze działa. Magia polega na tym, że zrezygnowali z Nanite i Lumen Blackstate jest bez Lumen? Czyli te pokazówki to był pełny RT albo PT... Prawda?
DEFTONES101 29 Opublikowano 19 Stycznia Opublikowano 19 Stycznia 21 godzin temu, sideband napisał(a): Blackstate dobrze wygląda i dobrze działa. Magia polega na tym, że zrezygnowali z Nanite i Lumen Zaciekawiłeś mnie. A jakieś pewne źródła tych informacji? Bo w historii tworzenia tej tureckiej gry jest informacja, że jak przesiedli się z Unreal 4 na 5, to wiele rzeczy musieli zaczynać od nowa, ze względu na przesiadkę na nowy silnik fizyczny, Nanite i Lumen.
azgan 1 130 Opublikowano 7 Lutego Autor Opublikowano 7 Lutego https://www.gry-online.pl/newsroom/epic-pracuje-nad-przycinaniem-gier-na-silniku-unreal-engine-5-pro/z52c4d8
azgan 1 130 Opublikowano 11 Lutego Autor Opublikowano 11 Lutego https://www.ppe.pl/publicystyka/363208/unreal-engine-5-nie-bedzie-zbawicielem-konsole-sobie-z-nim-nie-radza-programisci-tez-nie.html 2
azgan 1 130 Opublikowano 14 Lutego Autor Opublikowano 14 Lutego https://www.gry-online.pl/newsroom/tylko-10-gier-wydanych-na-steamie-powstalo-na-autorskim-silniku-g/z52c64f
azgan 1 130 Opublikowano 15 Lutego Autor Opublikowano 15 Lutego Do czego nadaje się ten silnik 🤭🤔? https://www.ppe.pl/news/363531/ue5-znow-rozczarowuje-niestabilna-grafika-w-avowed-na-konsolach-i-slabszych-pc.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się