Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie dość, że w Wieśku 4 będą problemy wynikające z silnika gry to jeszcze będą problemy wieku dziecięcego. Ja się nie dam w 🍆 zrobić jak przy Cyberpunku. CP przeszedłem raz i chyba od stycznia 2021 nie grałem. Jedynie odpalałem na testy. 

  • Upvote 2
Opublikowano (edytowane)
6 godzin temu, Pawelek6 napisał(a):

UE od zawsze był znany i używany przez deweloperów, ale jakoś na tą piątą wersję tak się wszyscy rzucili jakby to był jakiś mityczny cud techniki, a jest g...

Bez przesady. 5.5 podobno wymiata.
I jest ponoć spory skok z 5.4 vs 5.5.

4 godziny temu, sideband napisał(a):

Coraz większa liczba developerów ma dwie lewe ręce do programowania i stąd na tak szeroką skalę wykorzystanie UE.

To pewnie też, ale generalnie idzie o standaryzację. 

Edytowane przez JeRRyF3D
Opublikowano (edytowane)

Podobno, to jutro mam lot na Marsa. A nawet jeśli tak się okaże, to było dopiero teraz wypuścić ten silnik jako wersję 5.0. Aczkolwiek to taka norma dzisiaj. Wypuszczamy w świat gotową wersję beta i niech ludziska testują na własnej skórze/nerwach. Jak na razie to ten silnik super się sprawuje do generowania demek technologicznych tylko i wyłącznie.

 

Natomiast taka standaryzacja ma swoje wady i każdy powinien o tym wiedzieć. Wszystkie gry będą wyglądały identycznie. Zero własnej innowacji. Nawet tak zapodam przykład z motoryzacji, koncern Stellantis. Jedne i te same auta w innym opakowaniu, z jednym i tym samym felernym silnikiem 1.2 PureTech. Tym tropem jeszcze bardziej ten growy rynek idzie w stronę "korpo-tabelek". Nie wystarczy już tych "bezpiecznych" gier? Jeszcze na jednym silniku wsio... Serio?

 

Tak, jadę teraz po tym silniku. Jednakże biorąc pod uwagę obecny rynek, opłacane recki itd., to chyba właśnie wypada protestować, a nie przytakiwać, że jest ok, kiedy wyraźnie nie jest.

Edytowane przez Pawelek6
Opublikowano
2 minuty temu, Pawelek6 napisał(a):

Podobno, to jutro mam lot na Marsa.

Wierz lub nie. Ziomek robi grę na UE. Tu piszę, a na lajwie pokazuje mi, jak fajne poprawki i różnice ma 5.4 vs 5.5.
Jest zachwycony.

 

 

3 minuty temu, Pawelek6 napisał(a):

A nawet jeśli tak się okaże, to było dopiero teraz wypuścić ten silnik jako wersję 5.0. Aczkolwiek to taka norma dzisiaj.

 Czyli tu mamy kwestię wyjaśnioną.

 

 

4 minuty temu, Pawelek6 napisał(a):

Natomiast taka standaryzacja ma swoje wady i każdy powinien o tym wiedzieć. Wszystkie gry będą wyglądały identycznie.

Nie masz pojęcia, o czym mówisz, ale to Twoje (i zasad forum) prawo.

Pisząc standaryzacja, miałem na myśli standaryzację narzędzie vs developer / grafik.

 

 

  • Upvote 2

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Niech będzie po Twojemu jak zawsze  Czyli przesunięcie PowerLimitu daje gorsze wyniki na 5080 niż na 5070ti Po co robisz z siebie pajaca ? Nawet nie chce mi się cytować Twoich poprzednich głupot, bo wszyscy wiemy jak potrafisz manipulować. Ja kończę bo z betonem nie wygram
    • Pokémon Legends: Z-A jest też na pierwszego switcha. To takie bużetowe okrojone pokemony z nowym systemem walki w czasie rzeczywistym. 
    • Jak ci pasuje to weź te 25 cali i będzie spoko. 1440p nawet ładniej wygląda na 25 niż na 27, bo jest większe zagęszczenie pikseli.
    • Robicie jakiś nie wiadomo jaki problem z tego widnowsa, bo oczytaliście się jakichś specyficznych przypadków  (ta wiem, zdarzają się problemy, ale skala wcale nie jest taka duża jak opisują media) NA 5 komputerach siedzi win11, na 4 win10. Wszystkie bez żadnych modyfikacji, odinstalowane tylko jakieś wgrane z systemem gierki i programy typu candy crush, minecraft, czy jakieś pierdolety. Diagnostyka przełączona na podstawową, reszta skonfigurowana w trakcie uruchamiania systemu w standardowy sposób. Wszystko działa bez problemów. Win11 na tych kompach praktycznie bezobsługowy, win10 lekko się sypie na starszych konfiguracjach, bo aktualizacje np. wywalają sterowniki do starszych kart rozszerzeń i są cyrki, ale to też specyficzny przypadek.   Instalujesz windows 11 i po prostu korzystasz. A jak chcesz koniecznie coś pousuwać, dostosować, to masz skrypt napisany przez @wowo89 i możesz sprawdzić czy na stronie wrzucił jakąś aktualizację. Z resztą, sam tam zaglądałeś. Można z niego korzystać praktycznie na każdej wersji systemu. Jak będziesz miał świeży system, to zanim doinstalujesz swoje rzeczy, gry itd. możesz poeksperymentować i zobaczyć jakie skrypt ma możliwości, w razie czego format i instalujesz system od nowa.
    • Jasne, mógłbym prosić o konkretny poradnik co dokładnie ustawić? Aktualnie spróbuję po prostu default bios, xmp, wyłączę e-cores i gdzie dalej się bawić, bo u mnie płyta B760 MSI więc troszkę inne ustawienia niż na Z? Z tego co sięgam pamięcią najbardziej stabilny był dla mnie gotowy preset ustawień z Cpu Lite Load na mode 15, CEP wyłączony żeby nie ucinało wydajności itd, w miarę chłodniej jednak stabilność była losowa... Co do tych spadków może źle to opisałem, w dłuższej diagnozie patrząc np na MSI afterburner te spadki to bardzo duży frame time spike, dosłownie stoję w miejscu w danej grze i fps rwie o 2-5 w dół lub po prostu nic specjalnego się nie dzieje na ekranie i bum. Natomiast podczas akcji w grze NIGDY praktycznie fps nie spadają, spadki dosłownie ZAWSZE są losowe bez obciążenia PC. 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...