azgan 1 130 Opublikowano 30 Października 2024 Opublikowano 30 Października 2024 (edytowane) Kontynuacja jednego z popularnych tematów na Labie. Zapraszam Edytowane 8 Grudnia 2024 przez azgan
azgan 1 130 Opublikowano 3 Listopada 2024 Autor Opublikowano 3 Listopada 2024 Szybkie i wygodne aktualizowanie DLSS w grach na PC https://github.com/beeradmoore/dlss-swapper/releases 1
cichy45 607 Opublikowano 3 Listopada 2024 Opublikowano 3 Listopada 2024 Ciekawe kiedy podobny program pojawi się dla FSR 3.1 / FSR 4. Mam tylko nadzieję że jest FSR 4 wyjdzie dla wszystkich kart to AMD nie spieprzy znowu do sprawy jak z 3.0 i od razu będzie to w osobnym dll możliwym do podmiany.
Phoenix. 4 730 Opublikowano 3 Listopada 2024 Opublikowano 3 Listopada 2024 To bedzie dzialac na max 1 gen wstecz czyli RDNA3 o ile bedzie dzialac, bo jesli beda do tego potrzebne nowe jednostki to bedzie only RDNA4. Ale AMD bedzie rozwijac jednoczesnie obie techniki
JeRRyF3D 1 727 Opublikowano 3 Listopada 2024 Opublikowano 3 Listopada 2024 7 godzin temu, azgan napisał(a): Szybkie i wygodne aktualizowanie DLSS w grach na PC https://github.com/beeradmoore/dlss-swapper/releases Ktoś mnie oświeci? To można tak sobie uznaniowo dodać / zmienić daną wersję DLSS w obojętnie jakiej grze?
Phoenix. 4 730 Opublikowano 3 Listopada 2024 Opublikowano 3 Listopada 2024 Tak ja tego uzywam juz do dawna, program wykrywa gry ktore maja dlss, sciagasz odp wersje i jednym klikiem podmieniasz. To samo jest z FG ale tu swapper nie ma opcji do FG i trzeba samemu podmieniac. Gry ktore maja antyczita czesto nie wykrywa. 1
JeRRyF3D 1 727 Opublikowano 3 Listopada 2024 Opublikowano 3 Listopada 2024 Kurde. Nie wiem, czy placebo, ale podmieniłem do najnowszej w HZD Remstared i z 90 fps zrobiło się 110-120.
azgan 1 130 Opublikowano 5 Listopada 2024 Autor Opublikowano 5 Listopada 2024 Chciałbym to zobaczyć https://ithardware.pl/aktualnosci/amd_fsr_aktualizacja_sztuczna_inteligencja-36289.html
azgan 1 130 Opublikowano 6 Listopada 2024 Autor Opublikowano 6 Listopada 2024 (edytowane) https://www.eurogamer.pl/ps5-pro-recenzja-i-test-jak-nowa-konsola-sony-radzi-sobie-z-grami-i-czy-warto-ja-kupic "PSSR to konsolowy DLSS. Upscaler Sony nie jest chwytem marketingowym Wspomniana już kilkukrotnie technika PlayStation Spectral Super Resolution, z której korzysta PS5 Pro, to temat niezwykle ciekawy i warto się przy nim zatrzymać. Myślę, że niewielu czytelników zdaje sobie sprawę, że mamy do czynienia z pierwszym podejściem Sony do rekonstrukcji obrazu opartej na uczeniu maszynowym. Takie rarytasy były do tej pory domeną pecetowców dzięki podobnym rozwiązaniom stosowanym przez Nvidię w ramach DLSS. Rekonstrukcja obrazu z niższej do wyższej rozdzielczości w celu odciążenia podzespołów to nic nowego również na PS5, ale bazowa konsola korzysta z Fidelity FX Super Resolution (w skrócie FSR) od AMD. To technika oparta na bardziej klasycznych algorytmach, obarczona licznymi problemami, które widać w każdej grze wykorzystującej ten upscaler - wliczając w to tryby wydajności w tytułach na PS5. Migotanie krawędzi, artefakty, niepoprawnie odtworzone elementy przy szybkim ruchu czy agresywne, „sztuczne” wyostrzanie obrazu to chleb powszedni dla gier korzystających z FSR. PSSR nie tylko jest pozbawione tych usterek, ale często generuje też obraz niemal identyczny z natywnym 4K wspartym TAA (temporal anti-aliasingiem). Znacznie lepiej niż FSR radzi sobie też z obszarami, które sprawiają upscalerom szczególną trudność, np. efektami cząsteczkowymi czy wieloma drobnymi elementami poruszającymi się na ekranie - jak sypiące się iskry czy konfetti. Można śmiało powiedzieć, że to taki konsolowy DLSS. To naprawdę imponujące, że na tak wczesnym etapie swojego życia PSSR zapewnia lepsze rezultaty niż trzecia wersja FSR i podobne rezultaty jak trzecia generacja DLSS, które jest przecież pionierem w tej dziedzinie. Można się też spodziewać, że Sony nie osiądzie na laurach i będzie dopracowywać PlayStation Spectral Super Resolution, by było jeszcze wydajniejsze i z większym powodzeniem odtwarzało szczegóły obrazu. Poziom, z którego startuje ta technika, jest bardzo obiecujący, więc jestem ciekaw przyszłości PSSR". Edytowane 7 Listopada 2024 przez azgan
azgan 1 130 Opublikowano 14 Listopada 2024 Autor Opublikowano 14 Listopada 2024 Nowa wersja DLSS https://videocardz.com/newz/nvidia-dlss-3-8-10-released-now-featuring-only-two-preset-profiles 1
Spychcio 802 Opublikowano 14 Listopada 2024 Opublikowano 14 Listopada 2024 No to mamy DLSS 3.8 Niebezpiecznie zbliżamy się do premiery RTX5xxx i czyżby tam wyskoczyli z DLSSem 4.0 czy jednak Nvidia da sobie spokój i będzie rozwijała równo DLSS i FrameGen na RTX4xxx i 5xxx. Byle do stycznia.
galakty 3 341 Opublikowano 15 Listopada 2024 Opublikowano 15 Listopada 2024 Ja stawiam że nowego nie będzie, ale seria 5000 dostanie kopa do FG który zabierze mniej klatek bazowo.
lamparcicho 697 Opublikowano 15 Listopada 2024 Opublikowano 15 Listopada 2024 Fajne te biblioteki 3.8, od razu preset E jest ustawiony dla trybu jakości W przeszłości deweloperzy gier mogli wybierać też spośród czterech innych zestawów. Nie oznacza to oczywiście, że gracze zostaną ograniczeni w kwestii wyboru jakości techniki DLSS. W grach wspierających Super Resolution nadal będą dostępne ustawienia Quality, Balanced, Performance, Ultra Performance oraz oczywiście DLAA. Za trzy pierwsze tryby odpowiada teraz zestaw E. W przypadku Ultra Performance i DLAA zestaw F. Starsze tytuły nie będą wymagały żadnej aktualizacji, ponieważ sterownik sam odpowiednio zinterpretuje starsze wersje ustawień wstępnych i przekonwertuje je do nowych profili. https://www.purepc.pl/nvidia-dlss-3-zmiany-ustawienia-profile
azgan 1 130 Opublikowano 18 Listopada 2024 Autor Opublikowano 18 Listopada 2024 A miało być lepiej... https://www.ppe.pl/news/357440/pssr-nie-dla-kazdego-dramatyczna-jakosc-obrazu-w-grach-na-ps5-pro.html
Phoenix. 4 730 Opublikowano 19 Listopada 2024 Opublikowano 19 Listopada 2024 Aktualizacje robione na kolanie, zero kontroli nad jakoscia, a wystarczylo wydac w tych grach gdzie sprawdza sie to na tyle dobrze. Potencjał jest ale poki co niewykorzystany.
azgan 1 130 Opublikowano 19 Listopada 2024 Autor Opublikowano 19 Listopada 2024 (edytowane) Edytowane 24 Listopada 2024 przez azgan
azgan 1 130 Opublikowano 3 Grudnia 2024 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2024 (edytowane) https://ithardware.pl/aktualnosci/intel_xess_2_technologia_szczegoly-37022.html Edytowane 3 Grudnia 2024 przez azgan
galakty 3 341 Opublikowano 7 Grudnia 2024 Opublikowano 7 Grudnia 2024 Nowa wersja FG https://www.techpowerup.com/download/nvidia-dlss-3-frame-generation-dll/ 1
skypan 1 755 Opublikowano 9 Grudnia 2024 Opublikowano 9 Grudnia 2024 Było gdzieś w innym wątku (nie pamiętam gdzie) ale chyba lepiej dać to tu. Programik do podmieniania wszelkiej maści bibliotek DLLS, FG itp. DLLS - RAY RECONSTRUCTION - FRAME GEN - strona Gdzie pobrać w kółku I premiera tutka Chciałem w opisie dać link do stonki ale YT lekko popierdzieliło. Muszę przejść weryfikację 4 1
JohnyWol 81 Opublikowano 9 Grudnia 2024 Opublikowano 9 Grudnia 2024 Oooo, i to narzędzie to rozumiem. Lepsze niż DLSS Swapper któy podmienia same bibilioteki DLSS. Dzięki 1
Kadajo 7 418 Opublikowano 9 Grudnia 2024 Opublikowano 9 Grudnia 2024 No nareszcie ktoś zrobił jedna apkę do wszystkiego Dzięki. 1
galakty 3 341 Opublikowano 9 Grudnia 2024 Opublikowano 9 Grudnia 2024 I przy okazji podmienia DLSS w grach multiplayer? Korzystajcie do woli...
Kadajo 7 418 Opublikowano 9 Grudnia 2024 Opublikowano 9 Grudnia 2024 Nie tylko podmienia, ale nie pozwala podmienić tam, gdzie antycheat może się na to obrazić 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się