Skocz do zawartości

Techniki rekonstrukcji obrazu w grach - NVIDIA DLSS, AMD FSR, Intel XeSS, Sony PSSR oraz inne


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wróciłem do starych sterowników, Widzemin ożył.

Zrobilem jeszcze naprawienie gry, przywrocilem stare DLSS. Pominąłem na nowe i nagle nadpisal mi rozdziczlosc.

Cos mialem namieszane.

Teraz to samo probuje zrobic z CP2077

Opublikowano

Poddaje się, brak możliwości zmiany rozdzielczości DLSS nie działa w CP2077 nawet na starszych DLSS, to musi mieć jakiś związek z nowa wersja gry.

Cholera wie, o co tu chodzi. Nie chce mi się już dalej z tym walczyć.

 

Poczekam aż się to oficjalnie wszystko rozkręci i wtedy sobie wrócę do testowania.

Opublikowano (edytowane)
13 godzin temu, Reddzik napisał(a):

Ja go używam, mam w wersji portable, widzę, że już ma możliwość aktualizacji do 310.1.0.0.

 

10 minut temu, galakty napisał(a):

Ja czekam na oficjalne wsparcie, nie chce mi się grzebać żeby ubić gry :E 

 

Wygląda ten konstruktor ciekawie, ale cudów nie oczekuję, trochę lepszy obraz i tyle. FPSów nie doda, a raczej odejmie :E 

Szkoda tych dodatkowych klatek bo 6-7 fps piechotą nie chodzi no ale jak będzie do wyboru w wygodnej formie to w tytułach gdzie jest nadwyżka k/s można się pobawić a póki co zostaję przy DLSS310.1.0.0 

 

20250124-121610.jpg

Edytowane przez azgan
Opublikowano

:) U mnie też wszędzie 310 :)

 

Zrzut ekranu 2025-01-25 102630.jpg

2 godziny temu, Kadajo napisał(a):

Poddaje się, brak możliwości zmiany rozdzielczości DLSS nie działa w CP2077 nawet na starszych DLSS, to musi mieć jakiś związek z nowa wersja gry.

Cholera wie, o co tu chodzi. Nie chce mi się już dalej z tym walczyć.

 

Poczekam aż się to oficjalnie wszystko rozkręci i wtedy sobie wrócę do testowania.

A może te nowe stery coś popsuły :hmm: Ja sterów nie zmieniałem i w CP2077 wszystko OK 

Opublikowano (edytowane)

Ło panie. Pobrałem sobie ten update do Cyberpunka i odpaliłem DLAA. W końcu wygląda to tak ostro i wyraźnie jak powinno! 

Kiedyś bawiłem się w śmieszną kombinację DLSS/FSR + DLDSR. To teraz na DLAA wygląda to bardzo podobnie. DLSS Quality nadal lekko rozmydla, ale na pierwszy rzut oka i tak wygląda lepiej niż wcześniej. W grach gdzie mamy spory zapas fps w końcu będzie warto odpalać DLAA.

Edytowane przez Isharoth
Opublikowano
3 godziny temu, Phoenix. napisał(a):

Testował ktoś nowy DLSS wraz z nowym RR i FG jednocześnie ? Interesuje mnie spadek wydajności przy trzech nowych modelach na raz. Trochę wczoraj Twittera przeglądałem i temat ciekawy.

Jaki spadek? 😁 Jest wzrost wydajności a nie spadek, ponieważ nowy FG jest znacznie wydajniejszy.

 

Porównałem wydajność biblioteki FG nvngx_dlssg.dll w wersji 3.5.10.0 z najnowszą 310.1.0.0.

 

Horizon Forbidden West, 4K, DLAA, włączony FG.

82 FPS vs 92 FPS.

 

Cyberpunk 2077 2.21, ustawienia Ultra, 4K, włączony FG.

66 FPS vs 72 FPS.

 

Na mojej karcie graficznej, w rozdzielczości 4K, przy użyciu najnowszej biblioteki generowanie klatki pośredniej trwa teraz około 3 ms zamiast 5,5 ms czyli o ponad 40% krócej.

 

Jeżeli chodzi o DLSS SR lub RR to użycie nowego modelu Transformer z kolei obniża wydajność, w rozdzielczości 4K w jednym i drugim przypadku trwa około 1 ms dłużej.

  • Like 2
Opublikowano
38 minut temu, Kadajo napisał(a):

Ja nie pisze ze DLSS nie działa tylko ze nie można zmienić "scaling ratio", na jaki się chce ;)

Wiem o co chodzi ale zmieniałem skalowanie i widzę po fps że działa. Więc dla mnie jako ogólnie działa, nie widzę problemu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...