Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

W pompie mam warsztat, kiedy jej/jego/ich(?) widok zaburza moje poczucie estetyki. Nie ma nic do tej osoby jako aktorki (nie powiem pani, bo ona się przecież sama nie identyfikuje się jako kobieta), ale ono/onu po prostu nie pasuje do tej roli i tyle. Niedawno było tyle szumu, że osoby reprezentujące różne płcie powinny być grane przez osoby, które takową reprezentują.

 

Więc dlaczego ono/onu gra postać kobiecą, skoro sama/same taką nie jest? 

 

ps. sorry ale nie wiem jak poprawnie odmieniać kogoś, kto się identyfikuje jako osoba bezpłciowa. 

Edytowane przez Element Wojny
Opublikowano

ja nie ogladam, jesli serial ma wywolywac obrzydzenie to szkoda mojego czasu

 

7 minut temu, ODIN85 napisał(a):

Kierowali się warsztatem a nie wyglądem.

tu akurat sie mylisz, z cala pewnoscia kierowali sie wygladem i to nie jest przypadek, po prostu poszukiwali innego wygladu niz gracze oczekiwali

 

z tego samego powodu napastuja ludzi lesbijskimi pierdami w tym serialu

Opublikowano

Tak.

6 minut temu, Element Wojny napisał(a):

A, ta ładna co w TLOU2 gra babochłopa i ją muszą ubrzydzać? 

 

Jakiś pokiereszowany mentalnie typ musiał robić casting do tego serialu. 

 

 

 

2310.jpg

  • Haha 3
Opublikowano (edytowane)

Ale Ty wiesz że tej dziewczyny ze zdjęcia już nie ma? Ładnych parę lat temu stwierdziła że jest facetem, nawet jej żona tego nie wytrzymała i ją zostawiła. Wyobraź to sobie - jesteś lesbijką, ukrywasz się, robisz coming out, znajdujesz sobie żonę, jesteście szczęśliwe, a ta któregoś dnia wraca do domu i mówi że od teraz jest facetem. Przecież to na łeb można dostać. 

6 minut temu, ODIN85 napisał(a):

Tak.

Tak czułem. Jednak wolę to co jest w grze, bo za uja pana nie wiem gdzie w tym co widzę ktoś miałby się bawić w truskawki i zapinanie kolegów. W ogóle gra jest bardzo aseksualna, tego typu motywy kompletnie tutaj nie pasują. 

Edytowane przez Element Wojny
Opublikowano (edytowane)
18 minut temu, sideband napisał(a):

Z FSR sypie się co 20min, DLSS 30min to teraz czas TAA :lol2:

Parodia. A rady rodem od Janka z budki z piwem: zrób downgrade sterów, zmień ustawienia na mobo, wyłącz rebar, a najlepiej zjedź z wszystkim na low - czy ich już doszczętnie popier...ło? 

 

image.thumb.png.28eaa04ac1980dd20db1093701cd08c3.png

Edytowane przez Element Wojny
  • Upvote 2
Opublikowano (edytowane)

Jak miałem złe UV grafiki też mi sypało. Jak miałem za mocno podkręcony RAM - również (testowany za krótko). Jak miałem za mało pliku stronicowania - również. Po przejściu cmentarza już 0 crashy. Niestety nie wiem czy to tak ma być ale u mnie włączę grę i już virtual ram zapełniony w 90% przy 12gb pliku stronicowania. Więc trzeba było więcej. Monitoruję to w hwinfo

Edytowane przez Keller
Opublikowano
30 minut temu, Element Wojny napisał(a):

Parodia. A rady rodem od Janka z budki z piwem: zrób downgrade sterów, zmień ustawienia na mobo, wyłącz rebar, a najlepiej zjedź z wszystkim na low - czy ich już doszczętnie popier...ło? 

 

RB jest wyłączone w sterach dla Part1 i Part2 ze względu na problemy z wydajnością. Włączałem RB, ale nic nie zmienia.

Żeby było śmieszniej w Part2 Blackwell strasznie obrywa po wyłączeniu RB w miejscach procesorowych gdzie włączenie RB daje wzrost 2x :E

TAA działa nieco dłużej 40min, ale to nadal niczego nie zmienia :lol2:

Powiem to tak to jest jedyna gra od n-lat z którą miałem takie problemy :E Mniej więcej od połowy gry zaczynają duże problemy i chyba tak pozostanie do końca gry za mną już 3/4 gry.

Opublikowano
3 minuty temu, sideband napisał(a):

Żeby było śmieszniej w Part2 Blackwell strasznie obrywa po wyłączeniu RB w miejscach procesorowych gdzie włączenie RB daje wzrost 2x :E

Na pewno? Bo w Part I po włączeniu RB leci CPU-FPS na pysk %-) Jeżeli w Part 2 jest odwrotnie, to jaja jak berety :hihot:

Ale na AMD też się takie akcje zdarzają. RX 7000 duże problemy od strony CPU w Black Ops 6 oraz Part I z RB, na RX 9000 brak problemu xD

Opublikowano

@tomcug

Part2 i tak popsuli od pewnego momentu popsuli działanie SMT i wydajność poleciała na pysk :E Trochę podobnie jak z Part1 im dalej w las tym bardziej zaczęli psuć grę :E

RB mogło psuć wydajność od któregoś patcha i stąd decyzja o wyłączeniu RB. U mnie w Part1 nie wpływa na wydajność zupełnie. W Part2 jak sprawdzałem był boost z RB ;)

Skoro NV wprowadziła osobny wpis dla Intela, który wyłącza RB jeżeli rozpozna platformę Intela to chyba jednak musi być więcej problemów z Intelem.

 

RB OFF

lbikV7.png

 

RB On

CHF60r.png

 

Na 5090:E

4 minuty temu, Element Wojny napisał(a):

Ja mam spore problemy we wszystkich tytułach, które mają przy pierwszym włączeniu te wgrywane shadery. 

To akurat może być wina sterów jak wszedł Blackwell to niektórzy zaczęli mieć te problemy.

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

Musisz cofnąć się do 560 lub dalej ;)

Ps. jeżeli grasz w dużą liczbę gier to może masz ustawiony zbyt nisko limit rozmiaru dla shader cache i zmień na bez limitu ;)

Part1 pięknie widać jak DLSS v4 nadal nie daje rady pojawia mocny aliasing i shimmering zwłaszcza tam gdzie np. pada słońce na niektóre powierzchnie. Dopiero DLAA robi robotę w Part2 nie ma takiego problemu. Ale to i tak progress gdzie starszy DLSS miał tragiczną jakość w tej grze.

Edytowane przez sideband
Opublikowano
21 minut temu, sideband napisał(a):

Skoro NV wprowadziła osobny wpis dla Intela, który wyłącza RB jeżeli rozpozna platformę Intela to chyba jednak musi być więcej problemów z Intelem.

Niby tak, ale patrząc na Inspectora, to NVIDIA od lat tej opcji nie stosowała :wariat:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...