Skocz do zawartości

DOOM: The Dark Ages - PC, XSX, PS5


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W dniu 9.01.2025 o 11:28, Jaycob napisał(a):

Nie, ale to oczywiste. Topowe GPU wymięka. Mam na myśli optymalizację, a Ty mi tutaj wyskakujesz z PT. :E 

 

W dniu 9.01.2025 o 11:29, ODIN85 napisał(a):

No bez śmiga dobrze:E

Z PT będzie kwik podobnie jak w Indianie Jones :E

Opublikowano

Wiadomix. Jeszcze tak nie zgłupiałem, aby dopłacać do GP. :E

1 minutę temu, azgan napisał(a):

Z PT będzie kwik podobnie jak w Indianie Jones

Ja w optymalizację nie wliczam PT, bo przy tym topowe GPU wymiękają.;) Zobaczymy jak poradzą sobie nowe RTXy. 

Opublikowano
13 godzin temu, azgan napisał(a):

To że wyjdzie na PS5 nie ma znaczenia bo "XBOX" to teraz praktycznie wszystkie urządzenia zresztą gry od Sony też mają trafiać na konsole Series https://ithardware.pl/aktualnosci/xbox_playstation_gry-37396.html

 

Przecież to są brednie od fanboja xboxa udającego dziennikarza (windows central :E ) .

To nawet nie są przecieki tylko jego "przewidywania" oparte na myśleniu życzeniowym.
 

Plus mogą nie zdążyć bo za kilka lat może już nie być xboxa. Albo będzie w formie konsolo pecetów third party od Asusa , MSI itp  więc i tak sobie ze steama odpalą ludzie.

 

 

 

 

  • Upvote 1
Opublikowano
2 godziny temu, Jaycob napisał(a):

 

Ja w optymalizację nie wliczam PT, bo przy tym topowe GPU wymiękają.;) Zobaczymy jak poradzą sobie nowe RTXy. 

Pełna zgoda tylko w takim razie po  co nam te nowe RTX5080 i 5090 🤭:E

53 minuty temu, michaelius33 napisał(a):

Przecież to są brednie od fanboja xboxa udającego dziennikarza (windows central :E ) .

To nawet nie są przecieki tylko jego "przewidywania" oparte na myśleniu życzeniowym.
 

Plus mogą nie zdążyć bo za kilka lat może już nie być xboxa. Albo będzie w formie konsolo pecetów third party od Asusa , MSI itp  więc i tak sobie ze steama odpalą ludzie.

 

 

 

 

Najbardziej to się chyba martwi o to tylko fanbaza PlayStation i nikt inny bo na PC to już norma że Sony wydaje swoje tytuły i to od dawna 😉

Opublikowano

Nie wiem, nie wiem, mam pewne wątpliwości co z tego wyjdzie, tarcza, bloki, kontry, 3 bronie białe, open world, czy to na pewno jeszcze Doom czy już raczej Elden Doom, ile w tej grze będzie strzelania a ile machania maczetą i tarczą?

Poza tym oni tam mówią że w grze będą glory kills i że będą "lepsze", ale ja tam widzę niestety jeden schemat, czyli kopniak i tyle, trochę słabo.
Szacunek za to, że za każdym razem próbują czegoś nowego a nie kopiuj/wklej jak w grach ubisoftu, nie wiem tylko czy kierunek zmian jest dobry, mi osobiście najbardziej podobał się Doom z 2016r. Mam tylko nadzieje, że ta gra nie będzie taka generyczna, powtarzalna, pusta i nudna jak w przypadku Diablo 4 którego właśnie kończę ogrywać.

 

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

Jestem ZACHWYCONY tym, jak ma - wedle zapowiedzi - wyglądać rozgrywka w tej odsłonie. Swoboda w użyciu broni, koniec z oszalałym bieganiem i skakaniem po całej mapie, konkretne pi...e wielu pukawek. Widocznie Eternal zniechęcił i zniesmaczył wystarczająco wielu fanów 2016 i Dooma 3 :E 

 

brawo id Software, tak trzymać.

Jedynie ten mech i smok trochę niepokoją.

Edytowane przez Zas
  • Like 1
Opublikowano

Dla mnie tak samo - 2016 sztos, a od Eternala sie odbiłem dość szybko. A ten najnowszy sprawia wrażenie  jeszcze bardziej przekombinowanego. Chciałbym, żeby zrobili coś podobnego do trójki, w nowoczesnych szatach. Czyli mniej sportu, a więcej fabuły i klimatu.

  • Upvote 1
Opublikowano

Chyba rozumiem, o co wam chodzi.


i poniekąd się zgadzam, wolałbym klimaty 2016, albo - jeszcze lepiej - trójeczki.
Ale tu chyba trzeba oddzielić pewne dostępne narzędzia, bronie czy wręcz animacje od faktycznego feelingu i balansu rozgrywki. 

 

Z tego, co mówią, to będzie znacznie lepszy shooter, skupiony na swobodnym strzelaniu i staroszkolnym (vide nawet DOOM 3 - patrz choćby Impy) unikaniu wrogów, tyle tylko, że z dodanymi kontrami czy tarczą/ostrzem/whatever jako dodatkową opcją, która jednak wydaje się znacznie mniej inwazyjna niż wymuszone użycie konkretnej broni, wymuszone użycie miotaczy ognia/rakiet czy elementy platformowe w Eternalu. 

 

Mogłoby być lepiej, ale i tak zapowiada się w teorii wyraźnie lepiej niż Eternal, nawet pomimo głupot typu smok czy "mech". 

Opublikowano
10 godzin temu, Tankietka napisał(a):

Mówisz? A dla mnie właśnie głupie przekombinowanie Eternala tutaj zmienili na "soulsową" tarczę i kontrę pod 2 przyciski. To może się udać.

Nie załamuj mnie :-) To jeszcze soulsowy pierwiastek się pojawi? Z deszczu pod rynnę :-)
Gry oparte na mechanice Soulsa to zjawisko, którego mój prosty chłopski organizm nie jest w stanie przyswoić :-)
Ale rozumiem co mówisz, że to jednak będzie uproszczenie tych przekombinowań z Eternala.

7 godzin temu, Zas napisał(a):

Chyba rozumiem, o co wam chodzi.


i poniekąd się zgadzam, wolałbym klimaty 2016, albo - jeszcze lepiej - trójeczki.
Ale tu chyba trzeba oddzielić pewne dostępne narzędzia, bronie czy wręcz animacje od faktycznego feelingu i balansu rozgrywki. 

 

Z tego, co mówią, to będzie znacznie lepszy shooter, skupiony na swobodnym strzelaniu i staroszkolnym (vide nawet DOOM 3 - patrz choćby Impy) unikaniu wrogów, tyle tylko, że z dodanymi kontrami czy tarczą/ostrzem/whatever jako dodatkową opcją, która jednak wydaje się znacznie mniej inwazyjna niż wymuszone użycie konkretnej broni, wymuszone użycie miotaczy ognia/rakiet czy elementy platformowe w Eternalu. 

 

Mogłoby być lepiej, ale i tak zapowiada się w teorii wyraźnie lepiej niż Eternal, nawet pomimo głupot typu smok czy "mech". 

Gdyby blokowanie tarczą. czy miecza, było opcjonalne (jak choćby używanie piły we wcześnieszych doomach) to ok. Ale zdaje się, że to będzie obowiązkowa mechanika (czy może się mylę?).

Opublikowano
W dniu 26.01.2025 o 00:07, Zas napisał(a):

Jestem ZACHWYCONY tym, jak ma - wedle zapowiedzi - wyglądać rozgrywka w tej odsłonie. Swoboda w użyciu broni, koniec z oszalałym bieganiem i skakaniem po całej mapie, konkretne pi...e wielu pukawek. Widocznie Eternal zniechęcił i zniesmaczył wystarczająco wielu fanów 2016 i Dooma 3 :E 

 

brawo id Software, tak trzymać.

Jedynie ten mech i smok trochę niepokoją.

Mam podobne odczucia i przemyślenia 😁😉

Opublikowano

Ja mam tak samo i też jestem zachwycony tą zmianą wróci stara rozwałka jak z lat 90, niestety eternal mnie tak zniechęcił, że go nawet nie ukończyłem xD

  • Like 1
Opublikowano
17 godzin temu, kptEnter napisał(a):

Gdyby blokowanie tarczą. czy miecza, było opcjonalne (jak choćby używanie piły we wcześnieszych doomach) to ok. Ale zdaje się, że to będzie obowiązkowa mechanika (czy może się mylę?).

Trudno powiedzieć, ale iMHO na razie wygląda bardziej jak dodatkowa opcja/ułatwienie. Może nie da się grać zupełnie bez tego (odpieranie niektórych ataków, oszczędzanie amunicji?) - ale z tego, co mówią, raczej w marginalnym stopniu. No i mam wrażenie, że te bloki/ataki tarczą/ataki innym dodatkowym orężem są jakby wymienne - możesz pomagać sobie tym, a możesz tym... 

Rzecz jasna jest ryzyko, że po premierze zobaczymy zupełnie co innego, ale póki co jestem dobrej myśli i jakoś mnie te dodatki nie niepokoją.

Zresztą - jakby co, będą suwaczki jak w FIFIE :E 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...