Skocz do zawartości

The Last of Us Part II Remastered - PS5, PC


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
2 godziny temu, Dimazz napisał(a):

Ja już przygodę mam za sobą i nie chcę psuć wspomnień.  Nie widzę wielkich różnic graficznych. Czekam na 3 część.

 

Nie rozumiem takie nastawienia przecież ta gra ma kilka lat, a nie 15 czy tam 20, a trójka nigdy nie wyjdzie.

Opublikowano
8 godzin temu, Kadajo napisał(a):

Najlepiej sobie włączyć na chwile HUD za pomocą DLSS tweakera albo Nvidia inspector i sprawdzić, czy DLSS4 faktycznie działa i który present jest aktywny.

Mam wg. DLSS Swappera w AC Shadows takie ustawienia.

Render Preset: E i DLSSv3 v310.2.1

Co to oznacza?

Opublikowano (edytowane)

No i kupiłem i kupa jak to z grami portami sony. Kontroler Steam nie działa... Są oficjalne layouty ale nic nie można zmienić ani dodać no haptic ani custom nic.... 100 gier nawet indyki i działa w wielkim tytule sony nie bo nie... Oddać gry nie mogę bo z instant gaming, na klawie w to akurat nie chce mi się grać... Następnym razem port sony najpierw sprawdzę w wersji recenzenckiej.... :(

 

Gdyby przypadkiem ktoś znalazł rozwiązanie mojego problemu, będę zobowiązany. 

Edytowane przez aureumchaos
  • Like 1
Opublikowano

Jednak jest tak jak w materiale Digital Foundry - miałem może ze dwa,trzy takie stuttery mocne jak zwiedzałem centrum Seattle na kobyłce. Zapewne jest to związane z faktem, że shadery kompilują się w locie a lokacja jest dosyć spora - wcześniej nie dało się tego uchwycić bo początkowe lokacje były bardziej korytarzowe.

 

Co jak co ale nie była to upierdliwa sprawa bo pojawiło się to na początku, później już było spoko i płynnie.

  • Upvote 2
Opublikowano
15 minut temu, tgolik napisał(a):

Tylko, że wersja v310.2.1 to chyba DLSS4.

Nauczcie sie ludzie, ze jesli ga nie ma natywnego DLSS4 to zadna podmiana plikow nie wymusi DLSS4, do tego potrzeba albo apki i DLSS overide lub nvidia inspektora.  Podmiana na nowsze pliki przy DLSS4 sie skonczyla, to dzialao tylko z DLSS3,5.

16 minut temu, tgolik napisał(a):

Tylko, że wersja v310.2.1 to chyba DLSS4.

Nie ma to znacenia jaki sobie wrzucisz plik, trzeba wymusic, zeby jeszcze działal. DlSS4 nie działa z automatu.

  • Upvote 2
Opublikowano
22 minuty temu, caleb59 napisał(a):

Jednak jest tak jak w materiale Digital Foundry - miałem może ze dwa,trzy takie stuttery mocne jak zwiedzałem centrum Seattle na kobyłce. Zapewne jest to związane z faktem, że shadery kompilują się w locie a lokacja jest dosyć spora - wcześniej nie dało się tego uchwycić bo początkowe lokacje były bardziej korytarzowe.

 

Co jak co ale nie była to upierdliwa sprawa bo pojawiło się to na początku, później już było spoko i płynnie.

Miałem to samo.. jedno chrupnięcie zaraz po przybyciu do Seattle, ewidentnie bylo to przez ładowanie shaderów, bo użycie cpu i temperatura ostro poszły na chwile w góre  ;) 

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
59 minut temu, tgolik napisał(a):

Tylko, że wersja v310.2.1 to chyba DLSS4.

Tylko, że musisz mieć najnowszy preset a ten ma oznaczenie K, E to jest za czasów DLSS3. Dlatego ja używam nvidia app i/lub nvidia inspector do ustawienia odpowiedniego parametru presetu.

Edytowane przez Reddzik
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, aureumchaos napisał(a):

No i kupiłem i kupa jak to z grami portami sony. Kontroler Steam nie działa... Są oficjalne layouty ale nic nie można zmienić ani dodać no haptic ani custom nic.... 100 gier nawet indyki i działa w wielkim tytule sony nie bo nie... Oddać gry nie mogę bo z instant gaming, na klawie w to akurat nie chce mi się grać... Następnym razem port sony najpierw sprawdzę w wersji recenzenckiej.... :(

 

Gdyby przypadkiem ktoś znalazł rozwiązanie mojego problemu, będę zobowiązany. 

Co znaczy kontroler steam nie działa? Ten pad od valve?

Nie masz dualsense? Podłącz po kablu i tyle (haptyka działa tylko po kablu, Sony musiałoby wypuścić dongiel na PC, aby haptyka działała bezprzewodowo). M+K jest bardzo dobrze zaimplementowana, więc to też jakaś opcja i polecam, bo responsywność jest lepsza.

Edytowane przez @MUZ
Opublikowano
15 minut temu, Kadajo napisał(a):

Na miniaturce jakaś przepaść a w realu różnic prawie nie widać :smiech:

Jak nie widać, kliknąłem tyko na chwilę ~4 minutę i w ruchu CNN ma widoczne migotanie na brodzie, włosy, drobne elementy, Transformer jest znacznie stabilniejszy.

  • Haha 1
  • Upvote 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Monitory przedwczoraj przyszły także miałem możliwość porównania ich bezpośrednio jak z również z moim obecnym Dellem. Tutaj nie sposób nie wspomnieć o tym, że nawet Samsung Odyssey G7 S32DG70 mimo, że to również panel IPS miażdży jakościowo staruszka, nawet zostawiając te same 60Hz. Kolory były zaskakująco dobre i nawet czerń wydawała mi się idealna, a przynajmniej do czasu jak obok postawiłem OLEDa Odyssey G8 . Chyba nie będę jedyny, który stwierdzi że OLED ma efekt WOW, po włączeniu gry (Clair obscur expedition 33) obraz był po prostu magiczny - oczywiście komfort gry był tragiczny bo fpsy spadły z 60 do ledwo 30-40 (od 3060 Ti cudów nie można wymagać), niemniej jednak, stojąc na łące obok świecących drzewach czułem jakbym przeskoczył o generację do przodu w kwestii grafiki  no poezja. Także w grach nie mam nic do zarzucenia. Następnego dnia wziąłem się za testy w pracy, tutaj musiałem ograniczyć jasność do 0 i kontrast z domyślnych 50 na jakieś 20 bo inaczej czułem że biel wypala mi oczy. Następnie musiałem zmienić tryb na ciemny wszędzie gdzie się dało.. Po zmianie było już spoko, jakość tekstu perfekcyjna, nie byłem w stanie zauważyć żadnych problemów z ich wyświetlaniem nawet jak wsadziłem nos w monitor w ich poszukiwaniu. Generalnie po kilku godzinach nie czułem też jakiegoś większego zmęczenia oczu czy coś także raczej nie miałbym problemów z pracą na takim monitorze.   Wracając jeszcze do Samsunga Odyssey G7, tutaj czując że to właśnie powinien być mój wybór biorąc pod uwagę przewagę pracy biurowej nad grami naprawdę byłem skłonny go wybrać... ale niestety skreśliła go nie jakość panelu, bo moim zdaniem jest super i tak, tylko tragiczny interface.. co za oszołom wymyślił takie menu wraz z niewidocznymi małym przyciskami to nie wiem ale lepiej by robotę zmienił.. wisienką na torcie jest tryb gaming który zawsze włączał mi się domyślnie po uruchomieniu monitora, ignorując moje poprzednie ustawienia, co kończyło się wypalaniem oczu.    Tutaj byłem już skłonny zaryzykować i wziąć tego OLEDa do czasu jak doczytałem, że Samsung nie oferuje 3 letniej gwarancji na wypalenia, ba! oferuje jedynie 12 miesięcy gwarancji ogólnej. Takiego ryzyka nie chcę i odsyłam oba modele. Będę szukał innego IPSa (może tego LG 32GR93U-B) bo obecna ich jakość jest naprawdę dobra, albo zamówię innego OLEDa w tym rozmiarze, który będzie płaski i z pivotem i pojawi się w sensownej cenie, ale chociaż da to małe zabezpieczenie na wypalenie.    Moja konkluzja jest taka, że nie jest tak łatwo o uniwersalny monitor w obecnych czasach   
    • Ktoś pozjadał wszystkie rozumy i zapomniał spalić te kalorie.  
    • Skoro kupiłeś WOLED to wiedziałeś na co się piszesz 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...