Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Ja się nie wypowiem, bo po premierze miałem tylko 40 minut gry, i postanowiłem dopiero zacząć od listopadowego patcha 1.4. Mam już 20 godzin, ale na prawdę gra się ok. Dzisiaj jestem po misji w bazie szturmowców i muszę napisać, że było ciężko :E

Na pewno AI wrogów jest wyżej niż w AC, bo potrafią zareagować na eliminację, nawet z dalszej odległości i szukają dość długo, przeczesując okoliczne tereny, więc nie usiedzi się już w jednym miejscu :)

 

Edytowane przez PaVLo
  • Upvote 1
Opublikowano
9 minut temu, PaVLo napisał(a):

Ja się nie wypowiem, bo po premierze miałem tylko 40 minut gry, i postanowiłem dopiero zacząć od listopadowego patcha 1.4. Mam już 20 godzin, ale na prawdę gra się ok. Dzisiaj jestem po misji w bazie szturmowców i muszę napisać, że było ciężko :E

Na pewnie AI wrogów jest wyżej niż w AC, bo potrafią zareagować na eliminację, nawet z dalszej odległości i szukają dość długo, przeczesując okoliczne tereny, więc nie usiedzi się już w jednym miejscu :)

 

 

19 minut temu, tgolik napisał(a):

Wróciłem po patchu i muszę stwierdzić, że gra mnie teraz zaintrygowała. Działa lepiej, wygląda pięknie (Mos Eisley), ulepszyłem blaster o wybuchowy strzał i moja broń wreszcie stała się śmiercionośna. Na razie pograłem godzinkę ale ciągnie mnie, żeby grać dalej.

Czy komuś jeszcze gra się lepiej po patchu z 21 października?

Trzeba będzie sprawdzić, może po Update uda się to ograć 

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

Opinia tgolika w temacie sandboxów z wyczesaną grafiką jest dla ciebie rozstrzygająca? :E Z drugiej strony... on faktycznie wyjątkowo narzekał trochę po premierze, nie tak jak pewien wielbiciel gier UBI.

IMHO tych zmian nie doprowadzili jeszcze do końca.

Edytowane przez Zas
Opublikowano
2 godziny temu, tgolik napisał(a):

Czy komuś jeszcze gra się lepiej po patchu z 21 października?

Wiesz jaki jest glowny problem tej gry i ze nic z niej juz nie bedzie w kwesti magicznego podniesienia z kolan?? To,ze zaden patch nie zmieni fabuly i graja w nia ci co po prostu gre juz maja.

  • Confused 1
Opublikowano
7 godzin temu, Phoenix. napisał(a):

Wiesz jaki jest glowny problem tej gry i ze nic z niej juz nie bedzie w kwesti magicznego podniesienia z kolan?? To,ze zaden patch nie zmieni fabuly i graja w nia ci co po prostu gre juz maja.

Akurat fabuła jest jedną z lepszych w grach Ubi, dialogów idzie słuchać a zakończenie nawet daje do myślenia i zupełnie zmienia odbiór całej gry.

  • Upvote 1
Opublikowano
4 godziny temu, ODIN85 napisał(a):

Akurat fabuła jest jedną z lepszych w grach Ubi, dialogów idzie słuchać a zakończenie nawet daje do myślenia i zupełnie zmienia odbiór całej gry.

No tak bo fabuły ubi to coś pięknego 🤣 Ty to jednak lubisz poziom łajna w grach. Ale cieszę się że zmusiło cie to do refleksji ;) 

Opublikowano

W porównaniu do ostatnich Asasinów to jest niebo a ziemia. 

No i jak się nie jest fanem SW do których to skierowana jest ta gra to faktycznie może być meh meh bo się nie doceni puszczania oczka w misjach i fabule.

  • Upvote 2
Opublikowano
18 godzin temu, caleb59 napisał(a):

To, że nowy Assassyn będzie na Steamie nic nie znaczy bo Ubisoft prędzej sczeźnie niż umożliwi grę bez swojego launchera, tak samo zresztą jak EA i cały czas mam nadzieję, że ta tendencja w końcu się skończy.

Nowy Dragon Age na Steamie nie wymaga EA APP więc aby ta tendencja się utrzymała.

  • Upvote 1
Opublikowano

Kupiłem kwartał temu na STEAMie SW: Survivor. Apka Elektroników nie pozwoliła mi odpalić gry (wcześniej pograłem trochę w grę w abonamencie - wykupiłem jeden miesiąc). Musiałem załatwić sprawę przez pomoc techniczną EA. Z kolei, od kilku miesięcy UBI Connect, po każdym przeładowaniu komputera każe mi się logować na nowo, kiedy gram w ich gry, obojętnie, czy wersje STEAMowe czy kupione na UBI store.

Niedorobione jakieś te launchery producentów w porównaniu ze STEAMem.

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

Ubisoft Connect świetnie działa międzyplatformowo. Gram na PC i czasem w tę samą grę na PS5. Sejwy przenoszą się lepiej niż w przypadku gier CD Projektu (w CP2077 muszę logować się dość często na PS5). Szkoda, że gry Sony nie mają cross save.

Edytowane przez tgolik
Opublikowano
18 godzin temu, Phoenix. napisał(a):

Bo to dwie najbardziej znane ich marki, ktore nie mialy problemow z premiera wiec nic dziwnego, no ale czy to wynik 2 kola czy 15k to faktycznie porazajaca roznica ;) To tylko pokazuje, ze na steam kupuje pozniej juz jakis promil graczy i malo kogo obchodzi steam w kesti gier ubi. Bo co to 20k ludu w grze sprzedaje w milionach.

Różnica jest spora. To tylko liczba aktywnych graczy. Całkowita sprzedaż jest wyższa. Oficjalnych danych brak, ale są strony, które na podstawie liczby aktywnych graczy, liczby opinii i innych danych, estymują całkowitą sprzedaż. Dla Valhalli na ten przykład wyliczają między 800 tys. a 1 mln, Far Cry 6 600-700 tysięcy. Przy tak niskim peaku, Outlaws najpewniej dobije do 100-150 tysięcy. 

 

19 godzin temu, Phoenix. napisał(a):

To samo dotyczy gier EA, na steam no nie sa to nigdy duze liczby, raczej garstka.

Czy taka garstka? Jedi Survivor to prawie 70 koła, Veilguard ok. 85, FC25 i BF2042 to ponad 100.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...