Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Bezprzewodowe potrzebują dobrego routera, braku zakłóceń, dobrego i szybkiego kodowania sygnału, baterii...

Dużo więcej potencjalnych części do awarii, ale przy kablach za 600 zł nie robi to aż takiej różnicy.

Do Beat Saber na pewno wolałbym samodzielne bezprzewodowe gogle, ale czemu nie można zrobić oddzielnego modułu? 

Valve mogłoby zrobić moduł, którego druga funkcja to handheld, ale koszty byłby niewarte świeczki :E

 

Przy obecnym stanie USB C / displayport chyba nie ma sensu bawić się w specjalne kable, szczególnie gdyby znaleźli sposób na krótkie połączenia do np. stacji bazowej.

Edytowane przez musichunter1x
Opublikowano (edytowane)

Spokojnie, stacje i mnóstwo kabli to martwy temat z przeszłości.

 

Teraz topka PCVR czyli Pimax (i nawet Varjo warunkowo) ma już własne śledzenie i wszyscy będą w to szli (może poza miniaturowymi modelami?).

 

 

A co Pimaxa to wczoraj zrobili update na yt.

 

Pimax Crystal w wersji Super to będzie absolutna topka w jakości obrazu, do wyboru qled/oled, fov w trzech wersjach 100/120/135.

 

pimax_prime_crystal_super_1_to_2.webp?v=

 

Bazowa wersja czyli QLED, 3840x3840, fov 120, local dimming i 1000 stref na oko.

57PPD w wersji fov 120, 50PPD dla fov 135

 

Super_SPECS-860x474.png

 

Absolutna miazga

 

+ tani model 2880x2880 ale to już mamy, jest też Airlink z prawdziwego zdarzenia do grania bez kabli

 

SPECS_600x600.png?v=1732217934

@musichunter1x to moduł za 20eur który eliminuje problemy o których piszesz⁹

Edytowane przez Wu70
  • Like 1
  • Thanks 1
Opublikowano

Dobre pytanie  :D

 

Cena spora ale to top1 przed premierą z generacyjną przepaścią. 

 

3880x3880 do simów... :glodny: oczywiscie ze śledzeniem oczu bo jak to renderować inaczej.

 

Dla biedaków maja model 2880x2880 co względem Questów i tak będzie generacyjną przepaścią

Opublikowano (edytowane)

Myślałem że to 1000$ lub raty, a tam jest plus 33$ X 24, a to cwaniacy ;)

Za kolejne 4 lata podobny sprzęt będzie sporo tańszy, a gorzej z wykarmieniem tego zawartością. Może po sprzedaży indexa kupię po taniości RIFT CV1, aby zobaczyć skrajnie małą rozdzielczość, ale w porządnie wykonanym sprzęcie. Choć jeszcze jest switch w kartonie :rotfl2:

Edytowane przez musichunter1x
Opublikowano
17 minut temu, Wu70 napisał(a):

Dla biedaków maja model 2880x2880 co względem Questów i tak będzie generacyjną przepaścią

Ten chyba nie ma LD? Kolejny VR musi u mnie mieć albo LD albo OLED, bo granie w gry pokroju Metro VR niestety odstaje, mleko wszędzie zamiast czerni. 

  • Upvote 2
Opublikowano
Godzinę temu, galakty napisał(a):

Ten chyba nie ma LD? Kolejny VR musi u mnie mieć albo LD albo OLED, bo granie w gry pokroju Metro VR niestety odstaje, mleko wszędzie zamiast czerni. 

Wszystkie mają LD.

Light bez LD jeszcze nie produkują, powinien być jeszcze tańszy później.

 

Ja bym nawet kupił bez LD i kontrolerów 8:E bo PCVR to i tak tylko simy, inne gry to pojedyncze ciekawostki raz na kilka lat. Proshop ma nawet wersję light (z LD) za 3799 bez kontrolerów :D

Opublikowano
4 minuty temu, Wu70 napisał(a):

Wszystkie mają LD.

Light bez LD jeszcze nie produkują, powinien być jeszcze tańszy później.

 

Ja bym nawet kupił bez LD i kontrolerów 8:E bo PCVR to i tak tylko simy, inne gry to pojedyncze ciekawostki raz na kilka lat. Proshop ma nawet wersję light (z LD) za 3799 bez kontrolerów :D

Hmmm... W sumie to tak, Q3 bym zostawił do standalone gierek, a do PC nie potrzeba kontrolerów. Gry pokroju Alyx itp nie są dla mnie must have, fajnie się grało, ale to męczy robić taką grę AAA przez 10h lub więcej, a dla samej historii to się nie gra w VR. 

  • Upvote 1
Opublikowano

Też bym zostawił Q3, u mnie podział to

Q3 - Eleven/standalone

PC - simy

 

Alyx nawet jeszcze nie odpalałem 8:E

 

Aj kuszą jak zwykle, byłby Ronson to by przemówił że bez wide-FOV nie ma sensu :D

 

11 minut temu, DżonyBi napisał(a):

Kiedy premiera tych Pimax'ow?

Ten koksik Super wysyłka od stycznia, Crystal light już jest od ręki a najtańszy Crystal light bez LD to kiedyś

Opublikowano (edytowane)

4090 tez potrafi kleknac, bo w VR nigdy mocy za duzo. Trzeba czekac na pierwsze recenzje tego Pimaxa, bo w przypadku tej firmy zawsze wszystko wyglada super na papierze, a w praktyce bywalo roznie. Przynajmniej cisnienie mi zeszlo z PSVR2.

Edytowane przez DżonyBi
Opublikowano (edytowane)

Pobawiłem się dosłownie chwile, głównie w menu na Indexie który działa, ale już miałem bug z "rozłączeniem" po wybraniu jakiegoś menu, myśląc że to kabel :E 
Upierdliwy jest interfejs, brakuje mi prostej zmiany pozycji frontu, bo gra odpaliła mi się za plecami, brak łatwego do znalezienia odtwarzacza audio,, musiałem na szybko odpalić swój odchylając gogle oraz dlaczego tak mało ustawień jest w goglach, po co mam wychodzić do pulpitu na monitorze? Oraz gdzie jest prosta tablica testowa do ustawienia pozycji googli itd? Choć obrazki się sprawdzają, ale wolałbym tablicę, którą można wywołać w każdej chwili. Jutro sobie pogrzebię bo dziś nie było czasu.

Rozdzielczość Indexa na razie mi pasuje, a balkon w HL:Alyx robi wrażenie... Tylko dlaczego nie mogę szybko zmienić pozycji na siedzącą, zamiast stojącej lub "przestrzennej"?
Tak czy inaczej, rzucenie w kota puszką i jego reakcja przysłoniła wady :E 
Audio rzeczywiście dobre, choć raczej słyszałem lepsze słuchawki, ale brak kontaktu z uszami jest świetny.

Edit. Znalazłem już 
OVR Toolkit, jutro to sprawdzę.0
Edit.2 Znalazłem dashboard, ale buguje się i rozłącza gogle, to nie kabel bo dzieje się tylko po kliknięciu dashboard lub niektórych innych opcji, gdzie w grze przy dowolnym ruchu jest dobrze.

Już doczytałem się że AM4 ma jakieś problemy i trzeba pozmieniać pewne ustawienia. No co za upierdliwość.
Edit.3 Przynajmniej wszystko działa, gdy się gra, nawet dashboard i podgląd pulpitu. Nie wiem jak te bugi funkcjonują, zmiany w BIOS nie pomogły.

 

Edit.4 Pozbyłem się OC Vramu na karcie, ustawiłem najwyższy priorytet dla HL:ALYX, ponownie podłączam kabel po uruchomieniu VR i na razie nie ma problemu, poza wywołaniem dashboard, ale jeśli wybiorę jeden z pulpitów to przestaje świrować na czas całej sesji.

W grze przełączyłem się na płynne poruszanie się kontrolerem oraz przeskoki drugim, dzięki czemu w końcu jest to mniej upierdliwe doznanie.

Edytowane przez musichunter1x

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...