Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja na razie Flame wall + frost bomb + sparks + orb of storm (głównie na bossach) i gra się spoko.

 

Zastanawia mnie to przejście na Cold w midgame, Raxx poleca i nawet na maxroll już build pod to jest, czy fire aż taki słaby jest później?

Opublikowano (edytowane)

Tylko uważaj, bo jak czytałem, czy widziałem kiszaka jak się chwalił z frost buildem, to większość jak nie wszystko było związane z "cast on... " czyli użyciem automatycznie skilla czy to ignite, freez, czy shock, zależy od tego co gramy.
To zostało mocno znerfione, ponoć to leci raz na jakiś czas, a nie często i ludzie mają problemy z grupą mobków na mapie, bo cometa nie leci tak często jak leciała.
Jest wielki lament pod patch notes na forum poe, nawet jak wszedłem na jakiś build na necie to też to zauważają, praktycznie trzeba zmieniać build, jest też na samej górze po prawej kilka punktów do rozdania by zwiększyć czas tego "cast on" ale ja tam nie doszedłem, i nie miałem w planach tego dawać.

 

edit:
Ba nawet na bossie się nie striggeruje ten skill, bo za słabo.

Edytowane przez Reddzik
  • Upvote 1
Opublikowano

Heh czyli dobrze w sumie zgadłem build i na razie sobie będę leciał, zanim dojdę do tego 27-30 lvl to już pewnie ogarną co jest dobre.

 

Wychodzi na to że ogarnęli build na te komety bo był bug... w EA chyba nie ma sensu się spinać zbytnio i lecieć schematem z neta, bo to się zmienia szybko. Grać po swojemu, a jak wyjdą ligi to wtedy cisnąć. 

1 minutę temu, wrobel_krk napisał(a):

No ale to już widać jak to jest wielki zachwyt, że gra trudna, ale jednak dużo osób już szuka na necie buildów OP, a tu mają za swoje, mi sieto podoba, ze nerfią OP buildy/skille itp szybko:)

Otóż to, bo jedna klasa/build sie męczy z bossem i ma wręcz klimat Soulsów, a inny leci na luzie bo korzysta z OP buildu. Nie o to tu chodzi 

  • Like 1
Opublikowano

Nadal biję firewallem, orb stromy x2- odpowiedni support, sparks, które wyzwalają orby lecą przez firewall- dostają kilka dmg od fire, dodatkowo zamiast orb fire którego miałem do pomocy, to mam Light Warp + Frostwalla, i nawet memfest ale jego nie używam bo nie ma takiej potrzeby, odkąd mam frostwalla i lightning warpa to grupa mobów wiele nie pożyje, i nie potrzebuję tu cold buildu. Mam 38lvl, 3 akt.

Opublikowano

Gra w ogóle nie jest trudna, gram jakimś zwalony bildem melee i nie zatrzymuję się na bossach więcej jak 2-3 razy. No ale ludzie chcą zoom zoom jak w 1 i szukają łatwego sposobu na to. Teraz płaczą że są wielce rozczarowani i kończą przygodę z poe bo im OP bild znerfili :E

  • Like 1
Opublikowano
6 minut temu, Reddzik napisał(a):

Nadal biję firewallem, orb stromy x2- odpowiedni support, sparks, które wyzwalają orby lecą przez firewall- dostają kilka dmg od fire, dodatkowo zamiast orb fire którego miałem do pomocy, to mam Light Warp + Frostwalla, i nawet memfest ale jego nie używam bo nie ma takiej potrzeby, odkąd mam frostwalla i lightning warpa to grupa mobów wiele nie pożyje, i nie potrzebuję tu cold buildu. Mam 38lvl, 3 akt.

Właśnie nie wiem czy frostwalla nie spróbowac, bo frost bomb jest słaby pod tym kątem, że nie zatrzyma wrogów. I muszę się ciągle cofać rzucając sparks, bo inaczej mnie dojadą. 

Opublikowano (edytowane)

Frostwall bardzo często zamraża, ma 50% "buildup freeza" w opisie, a nawet do zatrzymywania mobków można go używać, przy okazji rzucam orby mój główny skill sparksy, a dodatkowo firewalla, i wszystko się zamraża, wpada porażenie- shock, jak nie zamrozi to spowolni przeciwnika, jak biłem pobocznego bossa Chimerę, to frostwall ładnie ją zamrażał, w tym czasie zjechałem jej trochu hp, dlatego tak wszyscy idą w lodowego builda, bo jednak zamrożenie wydaje się być OP i nie mam na myśli aktualnie nerfa "cast on freez" ale ogólnie, jak sobie wczoraj pomyślałem, że mam wolne miejsce na skilla, to może użyć tego co rozwala zamrożonego przeciwnika i tam widziałem grube wartości dmg, większe niż mam u siebie pod lightning. Muszę sprawdzić, bo mam wzięty ten skill, brałem jak leciało tyle uncut gemów, wziąłem na potem.

Edytowane przez Reddzik
Opublikowano

Ludzie to sa durni, kupuja dostep do EA i placza, ze cos zostalo zmienione. Ja rozumiem, ze mogli im calkowicie zepsuc build. Ale to jest Eearly access, jak jutro zrobia wipe calej bazy bo byl blad to co, tez bedzie placz, ze musieli to zrobic? Jeszcze placz o takie cos w grze sezonowej, gdzie tak na prawde co 3 miesiace robi sie nowa postac. 

12 minut temu, galakty napisał(a):

Właśnie nie wiem czy frostwalla nie spróbowac, bo frost bomb jest słaby pod tym kątem, że nie zatrzyma wrogów. I muszę się ciągle cofać rzucając sparks, bo inaczej mnie dojadą. 

Jam mam build, na 20+ fire + frost, gdzie frost uzywam na grupki mobow a fire jest glownie na bossy, sprawdza sie super. Nie opieram sie na tym co robia inni i gra sie dobrze :D 

19 minut temu, Gret napisał(a):

Gra w ogóle nie jest trudna, gram jakimś zwalony bildem melee i nie zatrzymuję się na bossach więcej jak 2-3 razy. No ale ludzie chcą zoom zoom jak w 1 i szukają łatwego sposobu na to. Teraz płaczą że są wielce rozczarowani i kończą przygodę z poe bo im OP bild znerfili :E

Nic dodac, nic ujac. Tworcy chca "wolniejszej" rozgrywki, ludzie znajduja cos co jest OP/zepsute przez co, wszystko idzie zbyt szybko, naprawa/nerf a ci w placz. Po co w takim razie graja?

  • Upvote 2
Opublikowano
31 minut temu, Gret napisał(a):

Gra w ogóle nie jest trudna, gram jakimś zwalony bildem melee i nie zatrzymuję się na bossach więcej jak 2-3 razy. No ale ludzie chcą zoom zoom jak w 1 i szukają łatwego sposobu na to. Teraz płaczą że są wielce rozczarowani i kończą przygodę z poe bo im OP bild znerfili :E

W którym akcie jesteś? 😁

Opublikowano (edytowane)

O panie, jak to się ładuje ten cały znerfiony skill " cast on shock/freez/ignite" widzę to, bardzo powolutku dobija do 100%, jeszcze mi nie dobiło, a wtedy miałem po kilku mobach 75%, a teraz po kilku minutach grania mam 70%.:E
Dobrze, że nie jest to mój build pod to, to jest tylko jako dodatek, coś gratis.

edit:
Przesadziłem tym określeniem, jest trochu wolniej, ale nadal wystarczy duża grupa mobów i się ładuje, zależnie od ilości wywołania danej przypadłości, czasem szybciej a czasem dłużej, widocznie do zamrożenia potrzeba więcej czasu niż do stworzenia porażenia, ja mam 2 orby + mój skill, który też to powoduje, frostwall ma support gem z 100% shock :D więc nie jest tragicznie!

Edytowane przez Reddzik
Opublikowano (edytowane)

Chyba za bardzo to znerfili bo teraz to faktycznie jest do wywalenia. Albo zaraz, któraś z mądrych głów na coś wpadnie na drzewku jakaś synergia i znów będzie op :P

Edytowane przez Gret
Opublikowano

Ja poza tym procentem u góry nie widzę użycia tego skilla, którego mam przypisanego do cast of shock, bo jest on prawie niewidzialny na tle innych błyskawic które mam na ekranie. Ja mogę poznać tylko po procentach bo mniej więcej kojarzę. Aktualnie jestem w miejscu gdzie jest mniej mobów, to i wolniej się ładuje, po 10-20% góra, przy większej kupie byłoby szybciej. Nie mam lepszego skilla do wrzucenia w cast of shock, jakiś inny skill z błyskawicą będzie na wyższym poziomie, muszę poczekać.
Chyba, że wziąć dla testu fireball i tam wsadzić wtedy będzie widać częstość użycia tego "bonusu"

Opublikowano (edytowane)

Przy okazji screen, tutaj w lewym górnym rogu jest info, ładuje się od 0-100% i wtedy się wyzwala dany skill/gem który do niego dołożymy, kosztuje 60 spirit.

Mam 40lvl. I tak robotę robi, lightning Warp + Frostwall + 2x orby, a na deser firewall dla odmiany, ale powoli staje się mało przydatny. Do wybuchania zamrożonych przeciwników też ten skill mało przydatny, więc poleci do kosza.


Drop kolejnego unikatu

20241212115954_1.thumb.jpg.9c3533052dff62e9d0a8086b13fa1102.jpg

 

Jestem na jakimś nowym bossie, bije mnie, wali ogniem, skacze jak szalony, wali 2h mace i na nim w ogóle się nie ładuje ten cały "cast on shock", nic kompletnie. Całą walkę miałem 0%

Edytowane przez Reddzik
Opublikowano

Jestem gdzieś w 3/4 3. aktu, 45lvl. Dalej nie wypadł żaden unikat czy tam legenda :E. Ale nie jest źle, dalej walczę bronią z pierwszego aktu, choć już powoli zaczyna robić się trudno, ale 90% bossów dalej pada za pierwszym razem. Trzeci akt już jest wyzwaniem i zdarza się umrzeć przy mobkach, bo akt 2 to przeleciałem szybko niczym w diablo, wszystko na ekranie umierało w moment.

Opublikowano (edytowane)

Kur... co to ma być, co za szalony boss, kolejny zgon, ten boss co zatruwał arenę nie był taki zły, ten jest mega gorszy jak dla mnie:cenzura:
 

Spoiler

20241212123540_1.thumb.jpg.d95f837a1d8569f7a43da8008250d178.jpg


Najgorsze, że nie można uciekać, stać z daleka, bo ma skille na długość areny i tak sięgnie, skubaniec wpierw ogniem zbija energy shielda, by zaraz używać komba, bo nie trafi na tarcze, a na hp i padamy na hita, a mając jakąś dolegliwość na sobie- tj ignite w tym przypadku to tarcza się nie regeneruje. Tutaj łatwiej go zabić lodem, co widać, że ma podatność na lód, bodajże czerwony kolor oznacza podatność.

Edytowane przez Reddzik
  • Haha 1
Opublikowano
1 godzinę temu, Joloxx9 napisał(a):

Jedyne co GGG powinno zrobic, to respec powinien byc darmowy co patch, plus obciac znacznie koszt jego koszt. Skoro chca by ludzie testowali gre, to niech to umozliwia, bo tak to troche slabo. 

Otóż to, trochę nie rozumiem, to w końcu testy i chcę przetestować tyle ile moge, ale respec jest zbyt drogi. Mam robić kolejną postać tylko po to? Trochę słabe :E 

Opublikowano (edytowane)

Kurde, znalazłem na niego sposób, tak blisko, ale padłem, bo trafił, nie zdążyłem z unikiem, ale to jest sposób na niego, zaraz kolejne podejście.
obraz.png.fc10a775ec8cfcdeb0694830e9652a4d.png

 

Lightning Warp przy odpowiedniej ilości pozostałego zdrowia może dobić bossa, ale jeszcze musiałem mu trochu zjechać, nie widziałem tego znaku, że jest podatny.
edit
Skurczybyk dobra walka, tym razem przy podobnej ilości HP padłem. Ale walka, nie widziałem Wukonga, ale druga postać która kojarzy mi się z Wukongiem i z animacjami skilli, ruchem postaci.

 

edit:

:puchar: ubity, ale walka. Znalazłem sposób, więc jest on tym sposobem łatwiejszy do zrobienia. Finisher - Lightning Warp, którym go dobiłem.
20241212130924_1.thumb.jpg.38febaa2a069349f4bacc3021ac60a64.jpg

 

Jak ktoś chce sposób to napiszę, ale to widać, bo wystarczy samemu obserwować walkę.

Edytowane przez Reddzik
  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • W FM/8 mam 150 aut które mnie interesowały i nie ma tam wielu rarytasów które olałem i nie kupiłem. Mam 22 mln nudzącej się forsy i nie mam ich na co i po co wydawać. Doszedłem do momentu w którym albo będę ustawiał jeden kolor dla nie używanych aut, albo będę je sprzedawał, bo mi się źle wyszukuje w tym niezbyt fajnym systemie listy.  Nie zamierzam mieć "kolekcji" bo preferuję jazdę, ustawiam setupy rozwijając samochody i nie mam czasu żeby skupić się na wszystkich.    Podchodząc do wszystkich tytułów w ten sam sposób, nigdy nie brakowało mi aut w żadnym simie. Zawsze można znaleźć kilka które mi leżą w jeździe i skupić się na ich rozwoju.  Na wyprzedażach można łatwo uzupełniać DLC i posiadać kompletną bazę. I cóż z tego. W AC i ACC używam tylko kilku aut które lubię. Jeździć we wszystko nie ma czasu i ani sensu.    Tory to już co innego, a też pewnie każdy ma w nich swoje preferowane, co bardziej pasują od innych.
    • Ja jak chce pojeździć to zawsze na kierownicy, chyba że to jest jak FH to może być pad.  Ale jakbym nie miał kierownicy to żeby sobie chwilę pograć to bym pewnie grał w coś innego. Ja jak zacząłem grać na kierownicy to już do pada nie wróciłem. W FM jak na kierownicy na początku było słabo to nawet na padzie nie grałem bo już za bardzo do kierownicy jestem przyzwyczajony i to nie jest to.   Ale jeszcze jedna kwestia, żeby ustawienia graficzne miały wpływ na działanie ffb to już jakaś nowa magia dla mnie
    • Jasne, jak też wspomniałem, oceniam po własnym podwórku i może też być faktycznie tak, że ci robiący "coś" są bardziej widoczni. Inaczej to może wyglądać w Polsce, gdzie ludzie stosunkowo niedawno zaczęli zarabiać nie tylko na przeżycie ale i na życie, inaczej może to wyglądać w Niemczech czy USA, gdzie dobrobyt istnieje dłużej. Mam wrażenie, że to u nas jest teraz boom na gonitwę za pieniędzmi i obnoszenie się nimi na różne sposoby. Czy tak samo wygląda to w krajach wysoko rozwiniętych?   Trochę odrębną kwestią jest moim zdaniem sposób spędzania wolnego czasu - świat wirtualny daje coraz więcej możliwości i zaczyna nas w coraz większym stopniu pochłaniać. Dobrobyt rozleniwia i pewnego razu łapiemy się na tym, że leżymy jak ameba na kanapie, skrolując tik toka (o ile taka refleksja przyjdzie). To już jest chyba zjawisko globalne, takie mamy czasy i w tym kierunku obecnie toczy się (r)ewolucja przemysłowa. Kiedyś przecież ludzie też spędzali czas bezproduktywnie, choć z patrzenia w dal podczas przerwy od okopywania buraków na pewno płynie więcej korzyści zdrowotnych.   Z punktem siedzenia pełna zgoda, ale ja to mówiłem w kontekście filozofii na życie gen Z pt. "work life balance, z naciskiem na life". Chłopak świeżo po studiach rozważa materac za 10k i jednocześnie zawodowo daje z siebie absolutne minimum, nie myśląc nawet o robieniu jakiejkolwiek kariery. W tym obrazku wszystko pasuje, czy to ja patrzę stereotypowo?   Postawa "a bo w Afryce dzieci głodują" mnie w tym przypadku nie przekonuje, sorry.
    • Nie powiem ci dokładnie, bo nie chce mi się robić testów i porównań, 10700k dodatkowo mniej lub bardziej w zależności od miejscówki ogranicza GPU z PT więc tym bardziej mi się nie chce tego przeliczać.   Z grubsza co patrzyłem w pewnym stopniu to będzie zależeć też od wybranej sceny w której będziesz testował jakie będzie obciążenie przy poszczególnych efektach.   Ale ogólnie raczej tak wygląda jak twórcy podają. Sensowność i kolejność odpalania poszczególnych efektów tak jak w poście wyżej podałem. Cienie na pierwszym miejscu zdecydowanie, później raczej odbicia, ale to już od preferencji zależy co w tej drugiej kolejności imho bardziej komu podpasuję.
    • Youtuberzy licytują się, kto da więcej? 0.5 miliona. 1,5 miliona, 3 miliony.   I oczywiście na końcu hit that blabla button and subscribe to my channel. Modern youtubers.. 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...