SebastianFM 344 Opublikowano 5 Lutego Opublikowano 5 Lutego 3 godziny temu, JeRRyF3D napisał(a): Wiesz, ich stan to jedno, ale ogólny cyrk z tym związany. Jakieś appy dodatkowe, instalery, jakieś softy zewnętrzne & podmieniarki DLSS, panel sterów nv, nowa apa nv. Ja bawię się kompami od... 30 lat (?) i... a teraz straciłem już orient, co ważne, co nie, co gdzie instalować i w jakiej kolejności. Co ma, a co nie ma i nad czym priorytet. Co zbędne? Co wątek to inne opinie i rady. Takiego gnoju nie pamiętam od dawna. Nie obraź się, ale ty to się z wiekiem coraz bardziej marudny robisz. 2 2
leven 539 Opublikowano 5 Lutego Opublikowano 5 Lutego Zgadza się, troszku marudny się zrobił ale ma też rację, co do kombinowania, jeżeli chce się coś nowego wprowadzić. DLSS 4 jest na prawdę ciekawy i wart zachodu, tylko to powinno być bardziej dostępnie ogarnięte przez nvidię, a nie wypuścić apkę, która jednym działa, a innym nie. Pozostaje jak to już życie pokazało, wzięcie roboty we własne ręce i tak też się stało dając możliwość własnej podmiany plików i wymuszenia presetu. Trzeba sobie zrobić taki mini poradnik, jak to zrobić i w sumie taka implementacja DLSS 4 wraz z wymuszeniem presetu K lub innego zajmuje parę minut i jest na stałe, a nie co chwilę człowiek zastanawia się, czy faktycznie gra działa z DLSS 4 i presetem K. Najlepiej mieć na parę dni wymuszony OSD w dolnym lewym rogu, który pokazuje, na jakim presecie gra działa, a jak już się tego nie chce widzieć, wystarczy kliknąć na plik z dopiskiem off i po robocie.
sideband 1 775 Opublikowano 5 Lutego Opublikowano 5 Lutego Warto kombinować jak ktoś gra 10razy w tą samą grę Nowsze tytuły już dostaną nowy DLSS bez kombinowania. 1 1
leven 539 Opublikowano 5 Lutego Opublikowano 5 Lutego Dla tego warto kupić kartę serii 5xxx, która sama wejdzie w tryb najnowszego DLSS + inne ficzery spod sterownika. Zaryzykuję 5060ti 16GB, tylko nie od razu, poczekam na testy i opinie Przejście z 3060ti 8GB będzie/musi być mocny Niestety nie wiemy jeszcze na naszym forum (jest recka w necie odnośnie tej technologii - nie u nas) jak to wygląda, ale tam sa tylko fotki, a one nie oddadzą tego, co jest na ekranie w ruch. Kurde jest u Nas parę osób, którzy już mają 5080 i mogliby pyknąć parę fotek z gier z włączonym i wyłączonym NVIDIA Smooth Motion !! Ciekawy jestem, jak to działa i czy warto w ogóle się tym interesować https://www.purepc.pl/nvidia-smooth-motion-frame-generation-z-poziomu-sterownika-dla-gier-bazujacych-na-api-directx-11-i-directx-12 1
SebastianFM 344 Opublikowano 5 Lutego Opublikowano 5 Lutego @leven, co ty znowu wymyślasz? Smooth Motion to będzie tylko namiastka prawdziwego FG do użycia w grach, które nie mają zaimplementowanego generowania klatek. 1
JeRRyF3D 1 725 Opublikowano 5 Lutego Opublikowano 5 Lutego 1 godzinę temu, SebastianFM napisał(a): Nie obraź się, ale ty to się z wiekiem coraz bardziej marudny robisz. A co Cię tu dziwi? Tak poważnie. Od 17.01 toczy mnie jakiś syf. Gorączka 3 tyg. - to i drażliwość / maruderia. Z drugiej strony, czasu więcej, siedzę sobie na forum, coś tam klikam i myślę, powalczę z tym DLSS. Ale informacji sprzecznych jest tyle i są tak porozrzucane. Tu w wątku sterów, gdzieś w wątku o 50xx. 20 stron spamu i jakiś link do sterów, 20 stron spamu i jakieś info. Wyłowić to, zebrać w kupę. No po prostu brak mi na to sił (a może to gorączka). Myślałem, że sobie poczekam chwilę i jak zawsze to się "samo zaimplementuje", ale widzę, że nie.
leven 539 Opublikowano 5 Lutego Opublikowano 5 Lutego 31 minut temu, SebastianFM napisał(a): @leven, co ty znowu wymyślasz? Smooth Motion to będzie tylko namiastka prawdziwego FG do użycia w grach, które nie mają zaimplementowanego generowania klatek. Jak wymyślam ? Przecież to jest wynalazek Nvidii, nie mój Nie rozumiem, dla czego tak negujesz tą technologię. Masz jakieś doświadczenie w tej kwestii ? Podziel się proszę. Od paru dni trąbię, żeby się czogoś konkretnego dowiedzieć, a nie czytać, że to fuj, bo coś tam. Widziałeś NVIDIA Smooth Motion w praktyce ? Jestem ciekawy, jak to wygląda od strony jakości obrazu i input laga.
JeRRyF3D 1 725 Opublikowano 5 Lutego Opublikowano 5 Lutego Ja też tak to rozumiem, jak @SebastianFM. 1
Reddzik 2 768 Opublikowano 5 Lutego Opublikowano 5 Lutego Zapewne jest to jakaś odpowiedź nvidii na AFMF2 od AMD, czy to ma sens? Nie wiem, ale są testy na necie, to rozwiązanie nvidii nie musi być wcale lepsze. 1
SebastianFM 344 Opublikowano 5 Lutego Opublikowano 5 Lutego 16 minut temu, leven napisał(a): Jak wymyślam ? No właśnie tak. 59 minut temu, leven napisał(a): Dla tego warto kupić kartę serii 5xxx, która sama wejdzie w tryb najnowszego DLSS + inne ficzery spod sterownika. Co jest prawdziwego w tym zdaniu?
Kadajo 7 411 Opublikowano 5 Lutego Opublikowano 5 Lutego 2 godziny temu, leven napisał(a): Dla tego warto kupić kartę serii 5xxx, która sama wejdzie w tryb najnowszego DLSS + inne ficzery spod sterownika. Bzdura I na razie to jest więcej problemów z RTX 5 niż 4 2
caleb59 1 621 Opublikowano 5 Lutego Opublikowano 5 Lutego 2 godziny temu, leven napisał(a): Widziałeś NVIDIA Smooth Motion w praktyce ? Jestem ciekawy, jak to wygląda od strony jakości obrazu i input laga. 1
krukkpl 221 Opublikowano 8 Lutego Opublikowano 8 Lutego Nie miał ktoś z Was problemu ze znikającym obrazem po przełączaniu się między ekranami po instalacji NVidia App albo najnowszych sterowników (tych od serii 50x0)? Mój setup to dwa ekrany, gdzie gram używam wymiennie jednego z nich - albo monitora, albo TV, nigdy obu na raz. Od dawna miałem zrobione skróty klawiszowe do przełączania pomiędzy "Tylko ekran komputera" / "Tylko drugi ekran". Wszystko działało bezproblemowo. Ostatnio kilka razy po przełączeniu ekranu tym skrótem drugi ekran nie odpalił... Co więcej nie dało się wrócić do "poprzedniego" ekranu. Nigdzie nie było obrazu. Pomagał tylko twardy restart. Zbiegło mi się to w czasie z instalacją NVidia App / najnowszych sterowników i dlatego mam podejrzenie, że to coś wspólnego... W event logu mam takie błędy.
Alek_M 233 Opublikowano 8 Lutego Opublikowano 8 Lutego Niedawno walczyłem z tym samym błędem. Kroki jakie wykonałem, to pełny dostęp użytkownika do pliku nvlddmkm, zdjęcie kagańca z CPU poprzez likwidację limitów mocy w BIOS (PBO -30 mam ustawione programowo i to nadal działa). Wyczyszczenie sterów DDU w trybie awaryjnym i instalacja starszych, ale obecnie jadę na 572.16 i błąd na razie nie powrócił. U mnie objaw był taki, ze gry się zawieszały i obraz się zamrażał, a dźwięk nadal szedł.
Brolly 765 Opublikowano 10 Lutego Opublikowano 10 Lutego (edytowane) Jest jakaś różnica w DLSS overdrive między najnowsze a presset J ? czy J to właśnie najnowsze? Edytowane 10 Lutego przez Brolly
leven 539 Opublikowano 10 Lutego Opublikowano 10 Lutego Najnowsze jest K. A czy jest różnica ? Nie chce mi się robić fotek i z lupą sprawdzać różnice
Brolly 765 Opublikowano 10 Lutego Opublikowano 10 Lutego K nie mam na liście jako jedynego XD jedyne co mam do sprawdzenia do Diablo 4 innych gierek ni ma
leven 539 Opublikowano 10 Lutego Opublikowano 10 Lutego Jak nie masz ? Pokaż Profilera. No i musisz mieć najnowsze biblioteki DLSS 4 https://drive.google.com/drive/folders/1Xn1BhRVa3kd7k6qexlNpAWXNyeA4eqPd?usp=sharing
leven 539 Opublikowano 10 Lutego Opublikowano 10 Lutego U Ciebie, to może być nieciekawie, ale u mnie to będzie już coś. Sama pojemność Vram sie podwoi, sterowniki dodadzą generator klatek (nie wiem jeszcze jak działa i wygląda) ale i tak trzeba w końcu przejść na nowe technologie, bo tak się teraz to kręci u zielonych. 1
JacekRTX 253 Opublikowano 10 Lutego Opublikowano 10 Lutego @leven zobaczymy co pokażą testy, a ja lubię nowe karty graficzne
leven 539 Opublikowano 10 Lutego Opublikowano 10 Lutego Ofkors testy muszą być i cena musi spaść, bo pewnie będzie 1000zł+ na początku. No i sterowniki do tego czasu pod serie 5xxx powinny być już w miarę dopracowane, bo na razie coś kuleje patrząc na wpisy na forach.
lamparcicho 697 Opublikowano 11 Lutego Opublikowano 11 Lutego (edytowane) Czy oni w tej Ngreedii już całkiem upadli na łeb czy jak? Wrzuciłem sobie te najnowsze stery bo miałem jakieś z listopada i zmieniła się znowu lokacja shaderów. Zaglądam do folderu a tam oprócz kilku mniejszych w kilobajtach został wygenerowany plik z końcówką .nvph o wadze 4GB! do benchmarka Moster Hunter tego najnowszego gdzie wcześniej to samo zajmowało 500 megabajtów (sprawdzałem programikiem Nvidia Shader Cache Explorer, który to na obecną chwilę już nie działa z tymi ostatnimi driverami) Po kij te shadery teraz tyle zajmują? Wcześniej generowały się prawie 10 minut, teraz to trwało tyle samo a na dysku zajęte 8x więcej miejsca. Jak tak to ma wyglądać w przypadku reszty gier to powodzenia dla posiadaczy małej partycji C na dysku SSD Edytowane 11 Lutego przez lamparcicho
sideband 1 775 Opublikowano 11 Lutego Opublikowano 11 Lutego Poczekałbym spokojnie aż ogarną stery ludzie zgłaszają problemy na 570.xx z kompilowaniem shaderów 1
Pawelek6 253 Opublikowano 11 Lutego Opublikowano 11 Lutego Morał z tego jest taki, że obecnie wersja: - BETA tj. alpha, - WHQL tj. beta, - HOT FIX tj. WHQL.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się