Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

@sideband Widział ;) 

Widział też gry, co wyglądają jak gó... i działają jak gó... więc jak na obecne "standardy" istniało całkiem spore prawdopodobieństwo, że mogli w przypadku Atomfalla też spartolić czego na szczęście nie zrobili :P 

Edytowane przez lamparcicho
  • Upvote 1
Opublikowano
W dniu 21.03.2025 o 17:48, lamparcicho napisał(a):

"All in all, Atomfall is one of the most optimized PC games of 2025. The game can run on a huge range of GPUs, and it does look great."

 

Można? Można! :D 

Gra wygląda jak battlefield z 2016 roku ale zachwyty :D pamięć złotej rybki. Nie wygląda żeby gra była nadzwyczaj dobrze zoptymalizowana, ot co - jest akceptowalnie. Niesamowite, jaki jest zastój grafiki w rasterze od 10 lat ale wymagania cały czas w górę.

Opublikowano
3 godziny temu, lamparcicho napisał(a):

@sideband Widział ;) 

Widział też gry, co wyglądają jak gó... i działają jak gó... więc jak na obecne "standardy" istniało całkiem spore prawdopodobieństwo, że mogli w przypadku Atomfalla też spartolić czego na szczęście nie zrobili :P 

Wystarczy wybrać UE5.x:lol2:

Godzinę temu, tomcug napisał(a):

Lepiej tak niż np. Starfield, który ani nie wyglądał, ani nie działał.

Jak z wiekowego silnika próbuje się więcej wycisnąć to później to tak wygląda.

Nowy Assassin to kolejny przykład.

  • Haha 1
Opublikowano (edytowane)

Obejrzałem waśnie te pierwsze minuty gameplay'u i chociaż, tak jak wspominałem, teoretycznie to nie moje klimaty, może być podobnie jak z The Outer Worlds - że kiedyś zagram i będę się dobrze bawił :) Oby tylko walka wręcz traciła wraz z rozwojem postaci na znaczeniu (zawsze będzie dla mnie pokraczna w grach FPP).

 

Zamknięta zona, katastrofa w eksperymentalnej elektrowni -  pokręcony, brytyjski Stalker jak się patrzy :) 

 

Bardzo, bardzo ładnie zaprojektowane otoczenie, widoczki dają radę pomimo "grafiki sprzed 10 lat" - i przynajmniej zagra każdy, nie tylko posiadacze 4070Ti+.

 

Fajnie wypada voice-acting i projekty postaci, choć wiadomo, rozmowy mocno statyczne, ale i tak jakby wygląda to lepiej niż w Starfieldzie :E 

 

Do tego zapowiada się na dużą swobodę, masę ciekawych miejscówek do eksploracji... byłem sceptyczny, ale coraz bardziej się przekonuję.

Edytowane przez Zas
Opublikowano (edytowane)
6 godzin temu, ODIN85 napisał(a):

A co to za silnik?

Własny Rebellionu, znany głównie z serii Sniper Elite - Asura Engine. Za każdym razem wyglądał przyzwoicie i miał śmieszne wymagania.

Edytowane przez Lypton
  • Thanks 1
  • Upvote 1
Opublikowano
19 minut temu, lamparcicho napisał(a):

Jedziemy z Atomfall(usem) xD

 

 atomfall-dx12-2025-03-24-15-28-18-830.pn

jak to juz grasz? 

W dniu 23.03.2025 o 12:38, sideband napisał(a):

Wystarczy wybrać UE5.x:lol2:

Jak z wiekowego silnika próbuje się więcej wycisnąć to później to tak wygląda.

Nowy Assassin to kolejny przykład.

chcesz powiedziec, ze nowy asasin wyglada zle? 

Opublikowano
20 godzin temu, Zas napisał(a):

Obejrzałem waśnie te pierwsze minuty gameplay'u i chociaż, tak jak wspominałem, teoretycznie to nie moje klimaty, może być podobnie jak z The Outer Worlds - że kiedyś zagram i będę się dobrze bawił :)

Też zerknąłem na filmiki i jakieś pierwsze wrażenia. Backtracking jest ponoć męczący, a same mechaniki wykonane tak sobie. Pozytywy takie jak piszesz. Dobrze, że będzie w GP.

22 minuty temu, ODIN85 napisał(a):

Jak grać:hmm:

Musisz mieć Deluxe Edition. Posiadacze zaczynają 3 dni wcześniej.

Opublikowano

Ta, tylko ponoć bez fast travela. ;) W S2 później go dodali, tutaj będzie kopytkowanie. Oby przynajmniej coś się działo po drodze, bo Stalker 2 to miejscami przypominał walking sima.

 

Opublikowano (edytowane)
21 godzin temu, ODIN85 napisał(a):

Jak grać:hmm:

Sekcja z poradami dla noobów :P 

21 godzin temu, tomcug napisał(a):

Ja tam miałem skojarzenie raczej z Atomfailem (ewentualnym), ale widać głodnemu chleb na myśli :hihot:

seinfeld-no.gif

 

A co do optymalizacji to jest bdb. i trzyma na najwyższych 120fps w 1440p na 3090tce ;) 

Widoczki fajne, klimacik też a grafa moim zdaniem w oczy nie kłuje :D  

Edytowane przez lamparcicho
  • Upvote 2
Opublikowano

Grafa jak ze sniperów, taka powiedziałbym "typowa" dla tego studia i ich silnika ;) 

Pewnie w końcu i oni dodadzą w kolejnych grach RT, fpsy spadną o połowę ale będzie ładniej :D

Nie zapominajmy o rzeczy ważnej: Atomfall powinien śmigać na Series S a na PS5 Pro wręcz błyszczeć :E 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...