Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Właśnie to była jedna z obaw, że będziesz trafiał na właśnie takichże Bartusiów i wtedy jest :kupa: zamiast gry. A patrząc ilu ludzi gra ta sądzę że takich właśnie bartków to będzie z 1/3 ogólnej liczby graczy, za jakieś dwa trzy miesiące pewnie będzie pod tym względem lepiej. Bez własnej ekipy to jest praktycznie loteria 🙂 a do tego jak ktoś ma mało czasu na granie, to przez takie sytuacje by tylko się bardziej wurwiał. 

 

Ale nic, życzę Tobie i innym jak najmniej bartków i przyjemnej gry 🙂

  • Like 1
Opublikowano
13 minut temu, AndrzejTrg napisał(a):

A patrząc ilu ludzi gra ta sądzę że takich właśnie bartków to będzie z 1/3 ogólnej liczby graczy, za jakieś dwa trzy miesiące pewnie będzie pod tym względem lepiej.

Ale jak by grało o połowę mniej ludzi to 1/3 graczy dalej była by Bartkami czy rozkład by już wyglądał inaczej. :hihot: 

Opublikowano (edytowane)

Większość kupi tę grę bo "ELDEN RING" na okładce. Coś czuję, że kiedy pierwsze dni po premierze miną będzie pik w dół w statystykach graczy bo nie oszukujmy się - to nie jest tytuł dla każdego fana soulsów ze względu na pomieszanie battle royale z multiplayerem.

Edytowane przez caleb59
  • Upvote 1
Opublikowano

Twórcy eksperyment8ją ale dla mnie ten tytuł to strzał w kolano. 
jakieś soulsy multi. Według recenzji samemu nie da się pokonać bossów albo jest to uber trudne.

A gra z innymi to dopiero będzie pasmo rozczarowań.

Opublikowano

Tak samo w Fortnite, Warzone, Apex solo się nie gra, tylko randomy lub znajomi. Tutaj mamy to samo jakiś miks Battle Royala z coopem w świecie Elden Ringa, kto lubuje się w takich multi i lubi soulsy to może mu podejdzie, reszta to oleje, tak jak ja, bo nie lubię tego typu multi. Zamiast tej gry wolałbym wydać kasę np na Tainted Grail czy Oblivion Remaster albo na Bloodborne remaster/remake. Każdy lubi inną rozgrywkę. 

  • Like 1
Opublikowano
1 godzinę temu, dawidoxx napisał(a):

Pare minut temu miałem w drużynie BARTKA_PL, który zamiast koksić szybko statsy i budować postać to ginał na pierwszych lepszch mobkach, wiec od razu taki run można spisać na strate

Może spróbuj solo. :E Ktoś już tak grał i dał radę, choć wspominał, że gra w ogóle nie jest zbalansowana pod samotnych graczy. OP ma 4000 godzin w Elden Ringu, więc raczej nie jest świeżakiem. :E 
 

 

Mnie ta gra dalej nie grzeje. Na razie wygląda to jak klasyczne odcinanie kuponów. Obudźcie mnie, jak zapowiedzą pełnoprawnego singa. Najlepiej Sekiro 2. :P :D

  • Upvote 2
Opublikowano
1 godzinę temu, Kabor napisał(a):

Ale jak by grało o połowę mniej ludzi to 1/3 graczy dalej była by Bartkami czy rozkład by już wyglądał inaczej. :hihot: 

Po tych dwóch, trzech miesiącach właśnie takie Bartki uznają że nie ma sensu w to się bawić jak się przegrywa nonstop, i wtedy tych bartków zostanie mało. Ty na serio szukasz dziury w całym, i nie potrafisz zrozumieć prostych spraw...  z garbatym już było, to teraz do kulawego też się przyczepisz że jego dzieci chodzą normalnie? :E nie odpisuj bo zaś jakiś z dupy argument znajdziesz... 

57 minut temu, Jaycob napisał(a):

Może spróbuj solo. :E Ktoś już tak grał i dał radę, choć wspominał, że gra w ogóle nie jest zbalansowana pod samotnych graczy. OP ma 4000 godzin w Elden Ringu, więc 

 

Mnie ta gra dalej nie grzeje. Na razie wygląda to jak klasyczne odcinanie kuponów. Obudźcie mnie, jak zapowiedzą pełnoprawnego singa. Najlepiej Sekiro 2. :P :D

Solo to jest masohizm z tego co oglądałem :) 

  • Haha 1
Opublikowano

Ja jednak wysłałem prośbę o anulowanie zamówienia tej kolekcjonerki. Sama kolekcjonerka ładna, natomiast nieładne jest podejście FromSoftware.

 

Elden Ring (ten normalny) miał wsparcie ultrawide w silniku gry, ale twórcy i tak w sztuczny sposób nakładali czarne pasy na ekran. Czasem nawet się to bugowało i przez moment było widać cały ekran. Musiałem przez to grać w trybie offline i modować gierkę. Co okradło mnie z pełnego doświadczenia gry jakim jest PvP czy znaki od graczy. Ale tam jeszcze to przebolałem.

 

No i okazuje się że Nightreign nadal ma czarne pasy, brak wsparcia dla 21:9. A gry online już nie zmoduję. To jest tragedia jakie podejście do rynku PC mają japońskie studia, mimo że cieszą się taką popularnością na tej platformie. To już trzeba być giga ignorantem żeby nie zadbać o coś tak prostego, albo nawet robić to na przekór. Sytuacja jest tym dziwniejsza, że w nowym Armored Core od nich było 21:9. Ale w Eldenie nie bo po co :E 

 

No i niepokoją mnie też recenzje graczy. Także ja na razie pas... Chyba że mi nie będą chcieli anulować zamówienia :E 

  • Like 3
  • Sad 1
  • Upvote 2
Opublikowano (edytowane)

Z części recenzji wynika, że to produkcja polepiona tak na szybko, na fali niesłabnącej popularności ER i później dodatku do niego. Czyli, jak mógłby ktoś powiedzieć bez owijania w bawełnę, skok na kasę. Mnie nie przekonuje przede wszystkim nacisk na coopa, oraz ogólnie przeciętna jakość o jakiej się wspomina. Nioby jest feel serii, jest większa dynamika, ale średnio mnie to przekonuje.

 

Co do kwestii technicznych, Japończycy zawsze 10 lat do tyłu ze wszystkim. :E From jest znane z tego, że ich produkcje pod tym względem praktycznie zawsze cierpiały.

Edytowane przez Vulc
  • Upvote 1
Opublikowano
37 minut temu, Isharoth napisał(a):

No i niepokoją mnie też recenzje graczy. Także ja na razie pas... Chyba że mi nie będą chcieli anulować zamówienia :E 

Mało tego ja to jestem święcie przekonany, że nadal są czarne ekrany przy wyłączeniu gry i sypie się ona po cichu przez nieudolną implementację Easy Antycheata, tak samo zresztą jak było w podstawowym Elden Ringu.

 

Gówno jedno wielkie, From Software to znowu banda degeneratów programistycznych takich samych jak za czasów wydania Dark Souls Prepare To Die Edition na PC.

  • Haha 1
Opublikowano (edytowane)
51 minut temu, Vulc napisał(a):

Z części recenzji wynika, że to produkcja polepiona tak na szybko, na fali niesłabnącej popularności ER i później dodatku do niego. Czyli, jak mógłby ktoś powiedzieć bez owijania w bawełnę, skok na kasę. Mnie nie przekonuje przede wszystkim nacisk na coopa, oraz ogólnie przeciętna jakość o jakiej się wspomina. Nioby jest feel serii, jest większa dynamika, ale średnio mnie to przekonuje.

Sam nacisk na coopa mógłby być ok. Ale widać że ten coop jest strasznie niedopracowany. Można grać solo, albo w 3. Nie można grać w 2 więc musisz brać randoma do ekipy. Granie z randomami to podobno udręka. Ta gra jest zbyt dynamiczna żeby grać w nią bez voice chatu. To nie jest wolna, spokojna rozgrywka jak w oryginalnym Eldenie czy innych soulslike, gdzie można porozumiewać się za pomocą gestów. Tutaj nie ma na to czasu.

 

Nie grałem, ale już oczyma wyobraźni widzę jak bezsensowna rozgrywka będzie z ludźmi, z którymi nie ma żadnej komunikacji, a którzy nie wiedzą co robią. Granie solo podobno jest bardzo trudne, bo gra jest przemyślana bardziej pod kątem grania w coop - czyli jak sam napisałeś. Ciężko znaleźć jakiś złoty środek. Chyba najlepiej będą bawić się osoby które zgarną 2 znajomych do grania, czyli będą grać w pełnym składzie. Widać że brak tutaj pomyślunku, dopracowania szczegółów, które akurat w tym przypadku byłyby ważne.

 

Kurde, to wygląda jak Ubisoftowa, czy inna typowo korpo formuła gier - czyli zbierzmy z rynku gier najpopularniejsze gatunki, zmieszajmy z sobą ich elementy i coś z tego wyjdzie. A teraz spójrzcie na Demon's Souls i Dark Souls 1, które były bardzo dobrze przemyślane pod wieloma względami i zdefiniowały zupełnie nowy gatunek gier.

 

Od czasu wyjścia Eldena mam wrażenie że From Software się stacza. Projekt bossów Eldenie jest moim zdaniem znacznie gorszy niż w DS3 (nie chodzi o wizualia tych tylko ich moveset). Jak zaczniecie wnikać w szczegóły to większość bossów ma te same ataki - zaprojektowane pod walkę z duchami. Czyli jakieś niekończące się piruety, przeciągane ataki, większość ataków bije obszarowo wokół bossa, boss może cię atakować przez pół areny. No jednak w poprzednich grach była większa różnorodność pod tym względem. W Eldenie zamiast ekscytować się nadciągającą walką z kolejnym bossem, czasem czułem niechęć i zmęczenie, mimo że nie miałem większych problemów w walce.

 

Po tym co ludzie piszą o Nightreign wygląda na to że jest coraz gorzej. Szkoda, liczę że to studio nie będzie kolejnym Ubi czy CDPR.

45 minut temu, caleb59 napisał(a):

Gówno jedno wielkie, From Software to znowu banda degeneratów programistycznych takich samych jak za czasów wydania Dark Souls Prepare To Die Edition na PC.

Nie bez powodu najlepsze technicznie produkcje od From Software to... remastery i remake ich gier realizowane na zlecenie przez zewnętrzne studia. :E 

Edytowane przez Isharoth
  • Upvote 3
Opublikowano (edytowane)

Czyli to co pisałem, tylko w bardziej rozbudowanej formie :)  a projekt świata w DS1 to jest mistrzostwo świata. I racja w eldenie chcieli za dużo i później zeby się ratować, robili kopiuj wklej, nie jest źle, ale jak ktoś chce robić 100% to po drugich katakumbach czy jaskiniach zaczyna się chcieć wymiotować powtarzalnością.

Edytowane przez AndrzejTrg
Opublikowano (edytowane)
Cytat

Warto również wspomnieć, że Nightreign korzysta z zabezpieczenia DRM o nazwie GuardIT oraz działającego na poziomie jądra systemu oprogramowania Easy Anti-Cheat, które wymaga ręcznego usunięcia po odinstalowaniu gry.

Cytat

Gracze zgłaszają, że gra nie uruchamia się poprawnie, występują liczne spadki liczby klatek na sekundę oraz tzw. stuttering. Dodatkowo brakuje opcji wyłączenia limitu klatek 60 fpsów oraz wsparcia dla szerokich ekranów.

Cytat

Niestety, recenzje graczy prezentują się nieco gorzej. Na Steamie opublikowano ich już niemal 7 tysięcy, z czego jedynie 67% jest pozytywnych. Większość negatywnych opinii dotyczy kwestii technicznych, a w szczególności brakujących środków komunikacji oraz niedziałającego matchmakingu.

- Nightreign nie oferuje czatu głosowego, mimo iż jest grą kooperacyjną. Gracze podkreślają, że w tak wymagającej produkcji możliwość komunikacji byłaby bardzo przydatna – chociażby do ustalania taktyki. W efekcie grając z losowymi osobami, każdy działa na własną rękę, co prowadzi do frustracji i utrudnia dokonanie postępu.

- Rozwiązaniem może być gra solo, ale ta ma być mało przyjemna i bardzo trudna z uwagi na słabo przemyślane skalowanie. Jeszcze większym problemem zdaje się być jednak brak opcji grania wyłącznie w dwuosobowym składzie. Warto jednak zaznaczyć, że FromSoftware rozważa dodanie tej opcji w przyszłości.

- Niezadowalająca jest także prędkość dobierania graczy. Niektórzy zgłaszają, że oczekiwanie trwa nawet i godzinę – szczególnie w przypadkach, gdy dwie osoby szukają trzeciego gracza. Może to wynikać z faktu, że dwuosobowych grup jest znacznie więcej niż solowych graczy. Wystarczy zajrzeć na Reddita, gdzie znajdziemy mnóstwo ogłoszeń od osób poszukujących trzeciego członka drużyny.

- Problem matchmakingu zdaje się być jeszcze większy na konsolach PS4 i PS5, gdyż został oficjalnie zaadresowany przez FromSoftware. Support studia zalecił zatrzymanie kolejki i wejście do niej ponownie. Warto w tym miejscu dodać, że oceny Nightreign w PS Store prezentują się nieco lepiej niż na Steamie – na 1,4 tysiąca opinii gra uzyskała średnią na poziomie 4,25/5.

 

https://www.gry-online.pl/newsroom/slodko-gorzka-premiera-elden-ring-nightreign-na-serwerach-setki-t/z92daaa

 

edit:
Obstawiam, że nie pobije liczby graczy na steamie normalnego ER. To multi raczej nie wyrośnie na coś mocnego.

Edytowane przez Reddzik
  • Upvote 2
Opublikowano

"2 million players and I couldn’t get matched with 1 person"

:E 

36 minut temu, Isharoth napisał(a):

Granie z randomami to podobno udręka. Ta gra jest zbyt dynamiczna żeby grać w nią bez voice chatu.

To dotyczy każdej gry multi, tym bardziej bez voice chatu.  Trzeba mieć po prostu szczęście. Raz trafiasz na ekipę, która ogarnia i gra zespołowo, a innym razem… cóż, każdy robi, co chce, i ciężko się zgrać.

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

Tak miałem z CeSem jak jesczze miałem ekipę było spoko, później zaczęły się pojedynczo wykruszać i już dupa była, z jednym randomem debilem jeszzcze szło ugrać, z dwoma to już ni wuja, i trzeba było odpuścić :) 

Edytowane przez AndrzejTrg
Opublikowano

Okazało się że kolekcjonerkę zdążyli właśnie wysłać przed odczytaniem zgłoszenia. No nic, zastanowię się jeszcze czy ją zostawię. :E I tak pewnie w weekend DPD nie przyjdzie.

  • Haha 1
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

W tej formie ten tytuł jest niegrywalny.. no chyba że ma się komplet znajomych którzy ogarniają soulsy, bo z randomami nie da się qrwa grac.

 

Przykład z meczu chwilę temu: coś mi się tak ciężko grało - musiałem bez przerwy podnosić swoich.. padali jeden po drugim jak muchy.. No ale jakoś udało mi się praktycznie solo przetrwać 2 dni i ubić wymaganych bossów..  Z ciekawości spojrzałem do zakładki druzyny  jaki lvl posiadają moi "koledzy" i co widzę?  jeden lata na lvl 1 a drugi na 3 - gdzie ja wbiłem w międzyczasie 10 - zeby nie było wszyscy zaczynają z tym samym poziomem.

 

Ludzie  nie ogarniają podstaw, nie wydają dusz a to znacznie wpływa na zadawane obrażenia i wszystkie statsy... ba trafil mi sie czarodziej który przez pol meczu nie podniósł nawet żadnej broni i latał że startowym kosturem .. dramat 

 

szczerze odwidziało mi się w to coś grac.

 

Jutro wyprobuje tryb solo bo z losowymi goscmi nabawie sie kurwicy.

 

 

 

Edytowane przez dawidoxx
  • Haha 5
Opublikowano

To jest właśnie ta rzecz, które mnie odrzuca. Jak ktoś ma ekipę, pewnie można fajnie się bawić. Inaczej mamy totalną loterię, gdzie nawet voice chat w niczym nie pomoże. Wręcz jeszcze bardziej zniechęci, jak człowiek usłyszy kto jest po drugiej stronie. A to nie jest raczej gra, która wybacza błędy.

 

No, ale hej, jednego zaufanego zioma można znaleźć, nie? To zróbmy wymóg trzech graczy, żeby jeszcze bardziej ludzi wku... :E

Nie wiem kto stał za tą decyzją, ale to musi być jakiś tęgi mózg. Chyba, że ja czegoś nie dźwigam i ktoś mi wytłumaczy dlaczego można grać tylko solo lub w trzech graczy. 

 

  • Confused 1
Opublikowano (edytowane)

Dramat.. trafiają sie goście którzy stref nie ogarniają i nie wiedzą gdzie mają iść choc na mapie jest zaznaczone.

 

Zeby jeszcze chociaż był czat tekstowy to szło się jakoś porozumieć a tak  panuje chaos..

 

 

5 minut temu, Vulc napisał(a):

 

 

No, ale hej, jednego zaufanego zioma można znaleźć, nie? To zróbmy wymóg trzech graczy, żeby jeszcze bardziej ludzi wku... :E

Nie wiem kto stał za tą decyzją, ale to musi być jakiś tęgi mózg. Chyba, że ja czegoś nie dźwigam i ktoś mi wytłumaczy dlaczego można grać tylko solo lub w trzech graczy. 

 

Też tego nie kumam.. możesz grac solo ale duo juz nie.. 

Edytowane przez dawidoxx
Opublikowano (edytowane)

Duo ma być dodane, tak przynajmniej mówili. Ale od samego początku mówiłem że z randomami to będzie porażka... I co jest? 🙂 Poczekajcie sobie ze 2-3 miechy bartki się trochę wykruszą, ale pewnie zostaną takie typy że sam nie umie, ale drugiemu będzie przeszkadzał... jeszcze jak dodadzą voice chat to już w ogóle wesoło będzie 😁

Edytowane przez AndrzejTrg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...