Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

header.jpg.0c6753bab73f2f78f39262a50e4aae67.jpg

 

Chernobylite 2: Exclusion Zone to gra action-RPG osadzona w klimacie post-apo, łącząca swobodną eksplorację ogromnego i niezwykle realistycznego otwartego świata, wymagającą walkę, crafting, zarządzanie drużyną i bazą z nieliniową fabułą. Jesteś wędrowcem, który podróżuje przez równoległe światy w poszukiwaniu cennego, wysokoenergetycznego materiału zwanego Czarnobylitem. Odcięty od świata, uwięziony w Strefie, atakowany przez hordy przerażających stworzeń, musisz walczyć o przetrwanie i zjednoczyć garstkę ocalałych.

 

 

WYMAGANIA:

 

KONFIGURACJA MINIMALNA:

Wymaga 64-bitowego procesora i systemu operacyjnego

System operacyjny: 64-bit Windows 10 / 11

Procesor: AMD Ryzen 1600X / Intel Core i5-7600K

Pamięć: 16 GB RAM

Karta graficzna: Radeon RX 580 8GB / GeForce 1070 8GB / Arc A580

DirectX: Wersja 12

KONFIGURACJA ZALECANA:

Wymaga 64-bitowego procesora i systemu operacyjnego

System operacyjny: 64-bit Windows 10 / 11

Procesor: Ryzen 7 7800X3D / Intel Core i5-12600K

Pamięć: 16 GB RAM

Karta graficzna: Radeon RX 5700 XT / GeForce RTX 2070 SUPER / Arc A770

DirectX: Wersja 12

 

 

Producentem jak i wydawcą jest Polska firma Farm 51.

Opublikowano

Sam nie wiem, co o tym misled, z jednej strony zapowiada się kiepsko a może wręcz marnie, z drugiej... przydałaby się w końcu jakaś nowa, choćby li tylko przyzwoita, strzelanka single.

Opublikowano
6 godzin temu, Ryszawy napisał(a):

A co tam nie tak było w jedynce? Bo czasami spoglądam na tę grę na przecenach.

Biegasz ciągle po tych samych mapach robiąc nudne rzeczy. Jednak co jakiś czas dostajesz dobre przebłyski fabularne. No i klimatycznie bardzo dobrze.

  • Like 1
Opublikowano

To wygląda... beznadziejnie. Prędzej napisałbym, że to trzecia część Elexa, a nie Czarnobylitu. Kamera zza pleców, walka w zwarciu, piruety, obroty, przeciwników w grom, a niektórzy wielkości ciężarówki. No nie podeszło mi. Jedynka była jaka była, ale była całkiem niezłym, rozbudowanym walking simulatorem z przewuj klimatem. 

  • Like 2
  • 4 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano (edytowane)

Pełna czy nie, omijałbym to z daleka. Stalker 2 to przy tym arcydzieło jest :E 

 

Edit: sprawdziłem jakiś czas temu demo stąd taka a nie inna opinia, po tym co zobaczyłem nie wróżę tej grze sukcesu

Edytowane przez lamparcicho
  • Confused 1
Opublikowano (edytowane)

Robia z tego pseudo pogromce Stalkera LOL, ale to nie ta skala projektu i rozmach mimo wszystko, wiec z czym do ludzi ? I nie zeby cos ale irytuje mnie to powoli jak czytam ochlapy/naglowki jaka to podkreslajac polska gra nie nadchodzi i jak nie "miaszczy i niszczy" a potem sie okazuje z duzej chmury maly deszcz bo porownuja do molochow...

 

Btw aktualny gamedev to ratuja juz tylko azjaci, USiA to juz stan umyslu w dziedzinie gier gdzie z jednej strony gonia za moda i popularnoscia byleby tylko zlapac jak najwiecej srok za ogon z woke/LGBTQWERTY na czele, jednoczesnie uwsteczniajac sie mocno i splycajac wszystko ze 20 letnie gry maja wiecej glebi, interakcji i mechanik, a europa tylko w to brnie

Edytowane przez Amphilyon
  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

IMHO to przede wszystkim z tak pokręconym settingiem trudno mówić o gromieniu Stalkera, nawet gdyby wyszło z tego arcydzieło gamingu. Nie żeby Stalker tonie było mocne pos-apo fiction, niemniej jednak czernobylitowa utopia, międzywymiarowi górnicy, znów ta sztampowa do bólu teoria równoległych światów pozwalająca uzasadnić dowolny fabularny twist i głupotę... (mam nadzieję, że kiedyś fizycy ją obalą i okaże się, i nie ma żadnej nieskończonej liczby równoległych światów po jednym dla każdego możliwego stanu kwantowego :E)

Edytowane przez Zas

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • testując nuc 14 pro plus z 185H zignorowałeś Procesor 45/115 ustawiony przez intela na 64/115 ty ustawiłeś 72/72 do testu W mobile tdp jest o wiele ważniejsze by coś wykminić bo produkty sa różne i ograniczone chłodzeniem ale w pc to starczy 100zl by kupić chłodzenie na 200wat. Ogólnie to podejrzewam ze cofając sie w czasie do  historii powstania turbo jest ona powiązana z boxem intela bo taki 14700k vs 14700 niczym sie nie różni
    • dzisiaj za 1500zł masz podstawową kartę  do grania od nvidii. Chyba niżej już nie ma. Same ulepy i frankensteiny z poprzednich generacji. Wtedy miałeś prawie topkę wydajnościową. Dziś na coś takiego musisz wydać grubo ponad 3k zł
    • Mnie to mocno zaskoczyło, że w ogóle ludzie są przyjaźni. Aż mi się głupio grało tuż po premierze. Wszyscy tylko sławetne "dont siut", no to się litowałem na początku :P. Tylko po 3 dniach zaczynało się to robić powoli nudne. Plus raz na jakiś czas zdarzył się gracz, który jednak strzelał, a człowiek przyzwyczajony, że sobie może beztrosko biegać wśród innych nie był na takie coś przygotowany :E.   W innych extraction shooterach 95% jak nie więcej ludzi jest wrogo nastawiona, więc widząc kogoś wiesz, że będzie walka. W Tarkovie może na początku wipe są sytuacje że ktoś mówi na voice, że nie chce walki, bo robi questa, ale im dalej w "sezonie" tym rzadziej się cos takiego zdarza. W Arc Raiders też tak było, w zamkniętych testach pół roku temu i przed premierą prawie każdy do siebie strzelał od razu. To ta "przyjazna" natura graczy po premierze gry była tą "nienaturalną" dla tych co przychodzili z innych extration shooterów, czy grali we wcześniejsze beta testy.   Jako, że jest to pvpve, to trzeba też brać pod uwagę otoczenie, boty/AI. To podstawowy element w tym gatunku. Walczymy z botami na głośno, musimy to robić szybko, w miarę bezpiecznym miejscu. Bo z tyłu głowy cały czas mamy to, że nasza walka z nimi mogła przywołać innych ludzi. Na otwartym terenie jest zbyt ryzykownie, lepiej boty ominąć. Zostawić ich jako czujki na innych graczy, a w tym czasie lootować sobie jakiś budynek. Jak zobaczymy albo usłyszymy, że się agrują, to wiemy że ktoś z tamtej strony nadchodzi. Wyjście z mapy powinno być sukcesem, człowiek powinien czuć satysfakcję, że przeżył raid. Od nas zależy ile jesteśmy na raidzie. Im dłużej tym więcej dobrego lootu możemy znaleźć, ale również większa szansa, że zginiemy. Tak samo podróż w miejsca z dobrym lootem, można się obłowić, ale ryzykujemy spotkanie z wieloma graczami, którzy też mają chrapkę na te miejsca.  Stosunek wyjść na poziomie 40-50% to całkiem dobry wynik w innych grach tego gatunku. W Arcu co prawda nie ma takich statsów, ale na oko mam chyba 90-95% :E.    Jedynie co bym zmienił, to wejście z darmowym sprzętem tylko po 12 minutach trwania raidu albo później, a jak wchodzisz ze swoim to zawsze na początku. Windy nie powinny się zamykać, do końca powinny być wszystkie otwarte. Oraz w solo grze zmniejszył bym trochę ilość graczy, bo jak się wszyscy zaczną napierdzielać, to będzie trochę chaotycznie.   To, że gra prędzej czy później zacznie tracić graczy jest naturalne. Mnie i tak zaskoczyła taka popularność. Nastawiałem się na 200k ludzi w okolicach premiery i koło 80-100 miesiąc po niej. Jest sporo lepiej i bardzo dobrze, bo to świetna gierka z małymi problemami (desynci, balans). Byle jej z czasem nie spierdzielili.   Na horyzoncie kolejne extraction shootery z jakimś tam potencjałem. Nowy PUBG :E, oraz Marathon od Bungie.
    • Ale klikasz obok i masz 253W  Wasze zarzuty byłyby słuszne gdyby właśnie nie to "obok"  
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...