Skocz do zawartości

Metal Gear Solid Delta: Snake Eater


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Ja to chciałbym widzieć minę ludzi co nigdy wcześniej w grę Kojimy nie grali. Takiej ilości cringu mogą nie przetrawić xd.

 

A z tego co pamiętam to więcej tu "sytuacji" niż w Death Stranding czy MGSV.

Edytowane przez babayaga
Opublikowano

Mam kolegę, który twierdzi, że ma taki zestaw, na którym wszystko dobrze chodzi. Powiedziałem, żeby pobrał Delta Snake Eater. Nie chciał. 😔

PS mam nadzieję, że przerywniki można skipować? :hihot:

Opublikowano

Panowie jest misja :E

 

Dziś jak dotarłem do Opening title to była klasyczna wersja z 2004 roku mocno upscalowana przez AI.

Ale teraz widzę ze w grze jest też nowa wersja z faktycznie nowa wersja piosenki tytułowej.

Zastanawiam się, o co tu może chodzić.

 

Wydaje mi się ze być może to kwestia tego jak grasz, klasycznie czy modern.

 

Czy ktoś to może sprawdzić ? Bo ja nie mam już save'a przed main title a sposób gry można zmienić w każdej chwili.

 

 

 

 

 

Opublikowano

Dobra zagadka rozwiązana.

Tak jak myślałem w zależności od tego co wybierzemy (Legacy or Modern) mamy oryginalne lub nowe napisy początkowe (z nowa wersja piosenki).

 

Muszę przyznać, że kawal dobrej roboty zrobili pod tym względem.

Lubie takie smaczki i jest to kolejny spoko pokłon w stronę oryginału.

Szacun za to.

  • Upvote 2
Opublikowano (edytowane)

Pograłem 2h fanem nigdy nie byłem tej serii i raczej nie zostanę. Poleciało z dysku i czekam na Cronosa. Straszna stypa teraz z grami. Jeszcze tydzień wolnego mam i skacze po starych tytułach z nudów. 🤦‍♂️

Edytowane przez userKAMIL
Opublikowano (edytowane)

Oczywiście typowe lenistwo japońskich game developerów - brak ultrawide w silniku w którym wsparcie czegoś takiego możesz mieć od ręki. Lock na 60 fps, tragiczna wydajność.

 

Ale jak trzeba zawołać o kilkadziesiąt procent wyższą cenę niż i tak już zawyżone sugerowane ceny Steam, to żaden problem. :E 


Poziom plucia Japończyków na rynek gier PC jest tak duży że aż chętnie poczytałbym jakąś pracę naukową na ten temat. Od 15 lat jak nie dłużej, ciągle te same problemy. Zero przyzwoitości, autorefleksji, że jak się wydaje grę na jakąś nową platformę, to wypadałoby jakoś wyszkolić zespół, jeśli ten nie domaga. Albo chociaż zlecić port PC jakiejś zewnętrznej firmie (niektóre japońskie studia tak robiły :D).


Jeśli wynika to po prostu z tego że nie mają umiejętności pisania gier pod PC, bo na ich rynku jest to nisza (w co wątpię, bo na gotowych silnikach jest to o wiele łatwiejsze niż kiedyś) - to byłoby zrozumiałe... gdyby po prostu nie wydawali tych gier na PC.

Ale oni chcą zjeść ciastko i mieć ciastko.

 

Sytuacji z ceną nie będę nawet jakoś szeroko komentował. Każdy wie o co chodzi z zawyżonymi przelicznikami walutowymi od Valve. Problem w tym, że Konami dla prawie wszystkich rynków na świecie dało ceny o wiele wyższe niż sugerowane na Steam. ;) 70$ dla Amerykanów ale Europejczycy muszą już zapłacić 80 euro, mimo że ich waluta jest warta więcej :E Już nawet nie mówiąc o Polsce...

 

4EE556A1-2F59-4709-B7E8-2AFE46E9D13A.thumb.png.dc8bbd145d42b97a597114df399a3b55.png

 

Szkoda gadać. Konami trafia do mojej listy śmiesznych firemek wydających półprodukty nie warte mojej uwagi. Omijać szerokim łukiem. ;) 

22 godziny temu, tomcug napisał(a):

Jeszcze nie wyszedł do żadnej gry na UE5 patch, który by wyraźnie zwiększał wydajność. Nie wyjdzie i do tej, wymagania są jakie są, kupujesz albo nie i koniec.

Najlepsze że grafika nie robi jakichś znaczących, widocznych postępów i wszystkie gry mogą być robione w obrębie jednego, identycznego silnika, ale i tak wymagania tych gier będą się kolosalnie różnić w zależności od tego w którym roku wyszły. Wystarczy że jest nowa seria kart graficznych, to już automagicznie wymagania rosną, ale nic konkretnego za tym nie idzie. ;) Gdybym był foliarzem, to powiedziałbym ze to jakiś spisek ukartowany przez producentów sprzętu, zmowa z developerami. No ale foliarzem nie jestem i zdaję sobie sprawę że takie coś raczej szybko by wyszło na światło dzienne.

Edytowane przez Isharoth
  • Upvote 3
Opublikowano
2 godziny temu, Isharoth napisał(a):

Sytuacji z ceną nie będę nawet jakoś szeroko komentował. Każdy wie o co chodzi z zawyżonymi przelicznikami walutowymi od Valve. Problem w tym, że Konami dla prawie wszystkich rynków na świecie dało ceny o wiele wyższe niż sugerowane na Steam. ;) 70$ dla Amerykanów ale Europejczycy muszą już zapłacić 80 euro, mimo że ich waluta jest warta więcej :E Już nawet nie mówiąc o Polsce...

Faktycznie, ceny w Europie są przesadzone i rozumiem, czemu ludzie narzekają.:E Ale ja od lat pełnej ceny nie widziałem :D  - korzystam z porównywarek typu GG.deals i zazwyczaj kupuję gry dużo taniej. Więc problem istnieje, ale w praktyce mnie nie dotyczy.;) Steam/Valve/Konami mogą sobie ustalać przeliczniki - ja po prostu szukam lepszej oferty. :cool:

 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Godzinka odśnieżania. Takie coś ostatnio pamiętam 1 listopada w latach 90ych
    • Dasz screena ze swoimi ustawieniami hud? Chciałbym takie ostre ładne kolorki co ty masz Chyba, że to mi telefon amoledem tak wypukla
    • Witam, proszę o pomoc w doborze podzespołów pod nowy PC, ponieważ spontanicznie... chociaż kusi od dłuższego czasu... myślę o zmianie mojego leciwego zestawu (i7-6700k, 16GB DDR4, GTX 1080) na coś nowszego, co mi może znowu posłuży lata. Spontaniczna decyzja, bo racjonalnych powodów wstrzymywałem się z tym już długo (mało czasu na granie), ale ceny RAM odlatują, a mi sie udało spontanicznie "ostatnim rzutem" kupić je jeszcze w akceptowalnej chyba cenie. Dodatkowo  "ludzie gadają", że inne rzeczy jak dyski, GPU też poleca w góre, wiec możliwe, że ostatni dzwonek na zakup czegoś w "przyzwoitych" pieniądzach.  Zestaw głównie do grania + ewentualnie zabawa w obróbka/montaż foto/wideo, ale do tego mam tez MB Pro M4 Pro z 48 GB RAM. Część rzeczy zostaje, z obecnego zestawu, bo niedawno kupowane lub jeszcze nadaje sie do użytku - obudowa, chłodzenie custom LC, wentylatory, dyski SSD M.2, itd. Obecnie używam monitora 4K MSI MAG 321UPX QD-OLED. Myślę nad poniższymi częściami: AMD Ryzen™ 7 9800X3D MSI MAG X870E TOMAHAWK WIFI - tutaj może coś innego jeszcze zaproponujecie  CORSAIR DOMINATOR TITANIUM RGB DDR5 64GB (2x32GB) DDR5 6000MHz CL30 (CMP64GX5M2B6000Z30) - ilość na wyrost pewnie, ale spontanicznie już kupione 5 listopada na Amazon za 1399PLN, zanim ceny juz kompletnie odleciały. Mam możliwość zwrotu do 31.01.2026, ale nawet jakby te RAMy były kiepskie, to teraz za tę cenę już raczej nic lepszego i w takiej ilości nie kupię). NZXT C1200 Gold ATX 3.1  / CORSAIR RM1000x -  wybrane z podpiętego tutaj na forum tematu z polecanymi zasilaczami. Moc zawyżona pewnie, ale lubie cisze, wiec chce żeby wentylator sie "nudził", a nie wiem jeszcze w jakie GPU bede celował. GPU - tutaj nie wiem czy czekać na modele SUPER od nV (chyba maja bys opóźnione?), czy kupować co jest, bo przez sytuacje z RAM, ceny GPU tez moga poleciec znowu ostro w górę. Patrząc na ceny chyba celowałbym w coś typu RTX 5070Ti lub Radeon  RX 9070 XT. Kompletnie nie znam obecnie rynku, wiec proszę o jakieś propozycje solidnych modeli GPU (cena/jakość, względna cisza).
    • Jasne, ten MSI Center chyba też może coś szczerze przeszkadzać, z tego co czytałem to więcej złego robi niż dobrego, z Latencymon jeszcze nie miałem okazji korzystać na obecnym zestawie. Jeżeli chodzi o ustawienia graficzne to nie robi to jakoś większej różnicy, w gierki typu Valorant/LOL/Fortnite gram na najniższych, w War Thunder testowałem na niższe było delikatnie tylko lepiej przez to że pewnie mniej shaderów musiało się doczytywać. ( tak jak mówię na ultra bez problemu mam 200+ fps tylko ten micro stutter o 2-5 fps w dół )  Sprawdzałem na locked 60 fps też są spadki np do 47. Jeżeli chodzi o blokowanie klatek to mam vsync, czyli 144 fps idealnie do monitora, gdy robię limit fps ręcznie na 144 lub 3 mniej to powstaje screen tearing i obraz się rozjeżdża, efekt taki jakby monitor był przecięty na pół przy mocniejszych ruchach myszki albo mimo że mam te stałe fps to nie ma wcale płynności obrazu. Dzięki za linki do tematów innych, czytałem już je i raczej średnio co mi pomoże patrząc że to kompletnie inny procek, chipset itd. 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...