Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, 

jako że miewam dosyć częste przerwy w dostawie prądu, postanowiłem że zaopatrze się w zasilacz awaryjny UPS. Nie znam się na tym kompletnie, więc pomyślałem, że zasięgnę fachowej opinii na forum. Potrzebuje go do PS5 Pro i telewizora LG OLED55B13LA. Szukam czegoś kompaktowego, żeby nie zajmowało za dużo miejsca. Raczej bez wyświetlacza, żeby nie oświetlał mi w nocy pokoju (chyba że byłaby opcja jego wyłączenia). Jak już mówiłem, nie znam się na tych zasilaczach ani trochę. Wiem tylko, że niektóre z nich mogą nie pasować do mojego zastosowania. Proszę o poradę. 

Mam na oku coś takiego: 

UPS POWERWALKER VFD 800 APFC FR 800VA 420W

Nada się? 

Opublikowano

UPS 420W na styk i długo nie podtrzyma takiego setu konsola+OLED jak wogóle da radę z tym pracować

w sumie wszystko rozbija się o budżet.

Badałeś woltomierzem pobór mocy obydwu urządzeń podczas grania?

Pozwól że zacytuję z netu info:

Zaczynając od Elden Ring z włączonym trybem "Quality", PS5 Pro zużywa około 228 do 230 W, podczas gdy waniliowe PS5 zużywa mniej energii, około 215 do 218 W.

Dodaj do tego to co OLED pożera z gniazdka jak grasz i masz grubo

więc na styk bez większego zapasu jak kupisz UPS to...nie masz podtrzymania tylko instant shutdown.

• Thanks 1
Opublikowano
2 godziny temu, Elder napisał(a):

UPS 420W na styk i długo nie podtrzyma takiego setu konsola+OLED jak wogóle da radę z tym pracować

w sumie wszystko rozbija się o budżet.

Badałeś woltomierzem pobór mocy obydwu urządzeń podczas grania?

Pozwól że zacytuję z netu info:

Zaczynając od Elden Ring z włączonym trybem "Quality", PS5 Pro zużywa około 228 do 230 W, podczas gdy waniliowe PS5 zużywa mniej energii, około 215 do 218 W.

Dodaj do tego to co OLED pożera z gniazdka jak grasz i masz grubo

więc na styk bez większego zapasu jak kupisz UPS to...nie masz podtrzymania tylko instant shutdown.