Jaycob 1 934 Opublikowano 24 Września Opublikowano 24 Września (edytowane) Jakiś mod na unlock 30 fps w cutscenkach, ale nie sprawdzałem: Cytat General Enable the console. Skip intro logos and warnings. Remove 30fps cap in cutscenes. Ultrawide/Narrower Disable letterboxing/pillarboxing in cutscenes. Add support for narrower than 16:10 resolutions. Fix cropped FOV. https://codeberg.org/Lyall/SHfFix Męczę się na tym polu ze strachami na wróble. Te "kołki" wyciągam na ślepo. Najgorzej, że zero apteczek i innych pigułek - cały czas jadę na oparach. Edytowane 24 Września przez Jaycob 1
DITMD 787 Opublikowano 24 Września Opublikowano 24 Września (edytowane) Ten gość od moda jest legit. @JaycobTo samo, praktycznie całe moje wyposażenie i wszystkie zasoby zużyłem na tym polu, a na końcu biegałem od jednego stracha do drugiego, z kilkoma strachami goniącymi mnie jednocześnie. Prawie zginąłem na tym polu, jakby tam była jeszcze jedna sekcja z tymi strachami, to pewnie bym tam poległ. Najlepszy jest ten moment kiedy zauważasz, że te strachy zmieniają pozycję i próbują iść za tobą jak jesteś do nich plecami odwrócony Edytowane 24 Września przez DITMD 1
Jaycob 1 934 Opublikowano 24 Września Opublikowano 24 Września Nie ogarniam tych zagadek. Nie wiem, jak dojść do tego, który jest który. W opisie jest coś takiego: Spoiler Czy wiesz w ogóle, jak się czuję? Zawsze uważałam, że jesteś wstrętna. No i spróbuj to ogarnąć…
Necronom 431 Opublikowano 24 Września Autor Opublikowano 24 Września 2 godziny temu, DITMD napisał(a): W tej serii liczy się historia, klimat i atmosfera, walka jest na dalszym planie, opcjonalna, i tak samo jest tutaj, więc niby czym ta gra bezcześci tę serię? Mam wrażenie, że co niektórzy pomylili Resident Evil z Silent Hillem. W której części Silent Hill masz dobrze zrealizowaną i niedrewnianą walkę? To jest ta dynamiczna, płynna akcja i walka, z której ta seria słynnie Akurat SH3 nie ma drewnianej walki. Postać jest najbardziej responsywna z klasycznej serii. Każdą bronią inaczej się posługuje i jest bardzo intuicyjny blok. I dalej to wygląda lepiej niż w SHf. I chciałbym się dowiedzieć jak uzasadnili fabularnie Otherworld w Japonii skoro: 1
DITMD 787 Opublikowano 24 Września Opublikowano 24 Września (edytowane) Chyba z twojej perspektywy. Wszystkie te gry to drewno. Olbrzymia różnica w animacjach i jakości Wystarczyłoby, żeby skasowali, zredukowali hitstop, dodali broń palną i ludzie przestaliby jęczeć. Edytowane 24 Września przez DITMD 1
Necronom 431 Opublikowano 24 Września Autor Opublikowano 24 Września Ta z prawej to zdecydowanie Wystarczy to i tamto, ale tego nie zrobili i jest co jest.
DITMD 787 Opublikowano 24 Września Opublikowano 24 Września Zignorujmy to, że deska wcale nie trafia przeciwnika, zatrzymuje się przed nim, wcale tam hitboxy nie były skopane W tej serii walka nigdy nie była na pierwszym planie. Jestem już dość daleko w grze i podoba mi się. Dostałem to, czego oczekiwałem od tej gry, i dopóki nie zmieni się w Call of Duty, będę miał o niej dobre zdanie.
Necronom 431 Opublikowano 24 Września Autor Opublikowano 24 Września Tu nie chodzi o takie detale, ale o fakt, że w F w ogóle nie ma kolizji. Nawet na twoich gifach ze starszych części masz reakcję wrogów na uderzenia. Ale to są gry sprzed ponad 20 lat już. W F tego nie ma. I te haczące animacje. Po co to w ogóle? 1
@MUZ 109 Opublikowano 24 Września Opublikowano 24 Września Mogli już olać broń palną, bo do tej gry nie pasuje, ale nie mogli dać chociaż walki wręcz jak w rimejku dwójki? Imo ewidentnie zabrakło umiejętności, bo nie wierzę, że takie coś jest celowe
DITMD 787 Opublikowano 24 Września Opublikowano 24 Września Wygląda na to, że ten hitstop został wprowadzony właśnie po to, aby oddać impakt uderzenia. Tak jak kiedyś w starszych grach, gdzie kulały animacje. Może chcieli oddać ten old schoolowy feeling, tak czy inaczej dziwna decyzja.
caleb59 1 623 Opublikowano 24 Września Opublikowano 24 Września Abominacja i zakała dla serii, tak samo jak Survive dla Metal Gear. Nie wiem jak można tego nie rozumieć i tego nie widzieć, że Konami znowu po staremu stara się doić markę swoimi głupimi pomysłami. Wy w ogóle graliście w Silent Hille poza remake 2?
Necronom 431 Opublikowano 24 Września Autor Opublikowano 24 Września Resident też nie jest dobrym porównaniem, bo ta seria nie jest powiązana ściśle z konkretnym miejscem. Przecież jedynka nawet nie rozgrywała się w Raccoon City, z którym tak wielu serię utożsamia.
DITMD 787 Opublikowano 24 Września Opublikowano 24 Września 3 minuty temu, caleb59 napisał(a): Abominacja i zakała dla serii, tak samo jak Survive dla Metal Gear. Nie wiem jak można tego nie rozumieć i tego nie widzieć, że Konami znowu po staremu stara się doić markę swoimi głupimi pomysłami. Wy w ogóle graliście w Silent Hille poza remake 2? Oczywiście, a ty grałeś w F, czy komentujesz obrazki z netu?
Necronom 431 Opublikowano 24 Września Autor Opublikowano 24 Września Ponawiam pytanie, jeżeli już daleko jesteście. Jak uzasadnili działanie mocy w tej części? Wrzućcie w spoiler jak coś.
@MUZ 109 Opublikowano 24 Września Opublikowano 24 Września Napisze ktoś jak dobra jest eksploracja w grze i projekt poziomów?
caleb59 1 623 Opublikowano 24 Września Opublikowano 24 Września (edytowane) 9 minut temu, DITMD napisał(a): Oczywiście, a ty grałeś w F, czy komentujesz obrazki z netu? Ty mnie Silent Hilla nie ucz, może nie mam tak głębokiej wiedzy w tym temacie co @Necronom ale każdy kto zna serię wystarczy, że rzuci tylko okiem i już wie, że to porażka. Nie mogę mieć otwartego umysłu bo to eksperyment, który ma tylko w nazwie "Silent Hill" ale nim tak na prawdę nie jest. To poboczny projekt jak swego czasu ich maszyny pachinko z logo gry - sprawdzają jak tego typu eksperymenty się przyjmą i będą dalej klepać odcięte i nie mające niczego wspólnego z serią gry, którymi wydoją nieświadomych graczy do cna. Pamiętajcie, że to jest Konami - im się nagle mentalność nie zmieniła na lepsze. Edytowane 24 Września przez caleb59
aureumchaos 440 Opublikowano 24 Września Opublikowano 24 Września (edytowane) 1 godzinę temu, Jaycob napisał(a): Nie ogarniam tych zagadek. Nie wiem, jak dojść do tego, który jest który. W opisie jest coś takiego: Ukryj zawartość Czy wiesz w ogóle, jak się czuję? Zawsze uważałam, że jesteś wstrętna. No i spróbuj to ogarnąć… Nie wszystkie są właśnie logiczne. Tu np trzeba patrzeć na babki po koleji, w jednej części łaska jedna jako jedyna ma krótkie włosy, w następnej trzeba patrzeć na kolory i wybrać ten który jest inny od wszystkich i tak dalej. To leci schematem później. Strachy mają głowę babki, długie włosy to wiadomo, że tyło laski nas interesują. Edytowane 24 Września przez aureumchaos
Jaycob 1 934 Opublikowano 24 Września Opublikowano 24 Września 2 godziny temu, Jaycob napisał(a): Jakiś mod na unlock 30 fps w cutscenkach, ale nie sprawdzałem: https://codeberg.org/Lyall/SHfFix Męczę się na tym polu ze strachami na wróble. Te "kołki" wyciągam na ślepo. Najgorzej, że zero apteczek i innych pigułek - cały czas jadę na oparach. Sprawdziłem - mod działa i cutscenki lecą teraz super płynnie. 1
DITMD 787 Opublikowano 24 Września Opublikowano 24 Września 1 minutę temu, caleb59 napisał(a): Ty mnie Silent Hilla nie ucz, może nie mam tak głębokiej wiedzy w tym temacie co @Necronom ale każdy kto zna serię wystarczy, że rzuci tylko okiem i już wie, że to porażka. Niech zgadnę, gra nie ma żadnego związku z poprzednimi częściami, nie dzieje się w USA, w miasteczku Silent Hill, tylko w japońskim Ebisugaoka, dlaczego niby to nie jest Silent Hill, co sprawia, że Silent Hill jest Silent Hillem? Gra ma klimat, jest dobrym survival horrorem, bawię się przy niej tak samo dobrze jak przy SH2R, więc o co chodzi? Czego tu brakuje?
caleb59 1 623 Opublikowano 24 Września Opublikowano 24 Września To jest tego typu spór jak ludzie, którzy lubili The Room vs. tacy co uważali tą część za odklejenie od serii. Ja tego nie widzę, jeśli Tobie się podoba to OK, nie ma po co się o to szarpać.
Necronom 431 Opublikowano 24 Września Autor Opublikowano 24 Września (edytowane) 6 minut temu, DITMD napisał(a): Niech zgadnę, gra nie ma żadnego związku z poprzednimi częściami, nie dzieje się w USA, w miasteczku Silent Hill, tylko w japońskim Ebisugaoka, dlaczego niby to nie jest Silent Hill, co sprawia, że Silent Hill jest Silent Hillem? Gra ma klimat, jest dobrym survival horrorem, bawię się przy niej tak samo dobrze jak przy SH2R, więc o co chodzi? Czego tu brakuje? Chociażby to, że jest to kontynuacja serii i nie rozgrywa się w SH? I nie ma z poprzednimi częściami nic wspólnego. To czemu ma SH w tytule? Nie mogli tego inaczej nazwać. Czy może jednak ma powiązania? Edytowane 24 Września przez Necronom
DITMD 787 Opublikowano 24 Września Opublikowano 24 Września Jak na razie to nie widziałem żadnych powiązań z innymi częściami. Grałem w jedynkę, dwójkę, trójkę i czwórkę, i nie uważam, aby F jakoś odbiegała od tego, za co lubiłem te gry. Dostałem psychologiczny horror, jakiego oczekiwałem, walka mogłaby być lepsza, ale poza tym to reszta stoi na dobrym poziomie.
Jaycob 1 934 Opublikowano 24 Września Opublikowano 24 Września No to typowe - purystom zawsze coś nie pasuje. Silent Hill F może być inne, ale nie znaczy, że od razu jest złe. Inne serie też eksperymentowały i wyszło im świetnie. Kompletnie zmienili gameplay i klimat, a nikt nie płakał, że marka padła.
Necronom 431 Opublikowano 24 Września Autor Opublikowano 24 Września (edytowane) Nie typowe, tylko nie znasz i nie rozumiesz serii najwyraźniej. Nie mam na myśli zmiany ogólnie gameplayu. Remake SH2 ma przecież przebudowany. A uważam, że to gra świetna, w niektórych kwestiach przewyższająca oryginał. Edytowane 24 Września przez Necronom 1
DITMD 787 Opublikowano 24 Września Opublikowano 24 Września Ludzie zawsze nie lubią zmian i podchodzą do nich z rezerwą, a czasem wręcz z czystą niechęcią. Normalka.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się