Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

@galakty

Czemu? 60fps i 120hz jako tako starcza, choć pewnie bardziej męczy niż przy 240hz.

Właśnie od niedawna są już handheldy z 120hz, OLED, 16:9. Obecnie jest ich ~7.

 

Sam kupiłem smartfon z zablokowaną siecią i działa u mnie BFI z Retroarch. Tylko niestety bardziej skomlikowany crt shader zabija wydajność i wtedy widać miganie oraz spowolnienie, ale zadowolę się slabszym... Nie wiem czy to wina braku mocy exynos 1480, czy słabsze wsparcie GPU na eclipse 530 - rdna2.

 

Jeśli smartfon z kontrolerem sprawdzi się to kupuję hsndhelda. Inaczej będą improwizował z monitorem CRT.

Edytowane przez musichunter1x
Opublikowano
3 godziny temu, musichunter1x napisał(a):

Prosta, tania kierownica twoim zdaniem wystarczy? Choć w sumie nie planuję aż tak wsiąknąć we wyścigi, by zagracić pomieszczenia jeszcze kierownicą. :E

Zależy jaka tania i prosta. Za 150zł można było kupić dekadę temu kiery z tamtego okresu, jak Driving Force, proste, z małym zakresem obrotu, na plastikowych trybikach, z niezbyt silnym FF, ale Logitecha i poza awaryjnością bardzo dobrej klasy. 

Byle precyzja była OK i nie dodawało żadnego laga. A co do FF - niby nie jest potrzebny, ale grając na Driving Force PRO, pociągnięcie do siebie wajchy od zmiany biegów, co przypisałem do nitro, dawało niesamowitą radochę (jak na taki duperel). 

 

3 godziny temu, galakty napisał(a):

Tylko BFI na handheldzie to chyba możesz zapomnieć? 

Niestety :(

Nintendo zjebało to koncertowo. Dali LCDika i mogli dać odpowiednią jasność. Już dawali 120Hz więc w ogóle w 120Hz to ten sprzęt mógł być cudem do starszych gierek, ale dali najgorszego możliwego LCDika i wcale nie jakoś mocno jasnego. Teraz jest moda na OLEDy, a te są za ciemne. Stąd niestety smutne wnioski: w najbliższych latach nikt w to nie pójdzie. Jak już dadzą OLEDa to nie będą chcieli psuć efektów HDR, bo przecież dobre BFI to 20-50% jasności normalnej. 

 

Zostaje się bawić ręcznie jak kolega wyżej i raczej tylko na OLEDach i bardzo szybkich LCD, ale programowe BFI nawet na mojej TNce wygląda jak gówno w porównaniu do tego jak to działa natywnie w monitorze (hardware).

Są niby OLEDy, i nawet jasne  w telefonach itp. ale to niestety nawet nie jest rolling scan, tylko dosłownie BFI. 

 

 

  • Like 1
Opublikowano

W sumie ktoś mógłby użyć ekran oraz sterownik z googli VR i zrobić małą konsolkę, ale obecne mają tylko ~3.5 cala. To byłaby droga na skróty.
Nintendo całkowicie przegapiło szansę na stworzenie konsoli definitywnej dla ich platformy... Gdyby to był OLED 120fps lub sprzęt na 4-5nm TSMC, które pozwoliłoby na IPS o wysokim napięciu to mogliby rozwinąć BFI i shadery do swoich starszych gier, wydanych ponownie w cyfrze.

Niestety... To jest korpo które widzi stare gry, jako konkurencję dla sprzedaży nowych.

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...