Skocz do zawartości

BF6  

137 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy planujesz kupić grę?

    • Tak - Preorder
    • Tak - kupuję na premierę
    • Tak - kupuję po premierze
    • Nie - A komu to potrzebne


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Też uważam ze ta gra jest ociężała w stosunku do poprzednich BF . Postacie dużo większe,wolny movement .Generalnie tempo rozgrywki jest wolne. Recoil strzelając z daleka też jest niezły :E. Z bliska nawet nie trzeba go kontrolowac,ale z daleka trafić to loteria

Opublikowano
3 minuty temu, Phoenix. napisał(a):

Tzn ?? :D 

No dali dupy jeśli na LOW jest przewaga.

Już zauważyłem ze streamrzy niektórzy tak grają, bo od razu widać, że z grafiki zostaje pasztet, ale przeciwnika widać bardzo wyraźnie :D

Opublikowano (edytowane)

ale idac tym tokiem, lepsze sprzety powinny byc zablokowane albo lock fps na 30 bo ten co ma 5090 bedzie gral na 200 a ten na 5050 bedzie mial ledwo 60 i tamten z 200fps bedzie mial przewage. nawet jesli masz ten  sam zakres wizualny to fpsy beda wieksza przewaga.

takie cos jest na konsolach, na pc to jest norma od samego poczatku.

Edytowane przez Dominix
Opublikowano
1 minutę temu, Dominix napisał(a):

ale idac tym tokiem, lepsze sprzety powinny byc zablokowane albo lock fps na 30 bo ten co ma 5090 bedzie gral na 200 a ten na 5050 bedzie mial ledwo 60 i tamten z 200fps bedzie mial przewage. nawet jesli masz ten  sam zakres wizualny to fpsy beda wieksza przewaga.

To nie jest to samo co obniżenie grafiki do poziomu gdzie znacznie ułatwia dostrzeżenie przeciwnika.

 

Opublikowano (edytowane)

U mnie finalnie wyglada to tak:

Textury Wysokie 

Filtrowanie Ultra

Siatka Ultra 

Oostatnia na samym dole opcja "Obiektry wysokiej jakosci" na Ultra

Cala reszta na LOW.

I 250fps kula bez problemu :D

30 minut temu, Kadajo napisał(a):

No dali dupy jeśli na LOW jest przewaga.

Już zauważyłem ze streamrzy niektórzy tak grają, bo od razu widać, że z grafiki zostaje pasztet, ale przeciwnika widać bardzo wyraźnie :D

Ale szczerze to nie ustawiam tego żeby mieć przewagę, mi się po prostu taki obraz nie podoba. Przewaga to ost rzecz dla której to ustawiam. 

Edytowane przez Phoenix.
Opublikowano

Ten Squad DM naprawde sie dobrze gra, pomijajac fakt ze ciagle ktos jest na plecach, ale nie czuc tego scisku.

A wracajac jeszcze do tego czy rzeczywiscie na low o wiele lepiej widac, nie widzialem gdzies zadnego porownania zeby powiedziec ze przegwaga znaczna jest.

Opublikowano (edytowane)

Na prawdę zastanawia mnie co siedziało w tych tępych łbach EA ustawiając takie obrażenia w strzelbach. Pytam się także tych zje@#$*&% genetycznych co brali udział w zamkniętych testach i nie zwrócili na to uwagi.

 

Edytowane przez skypan
Opublikowano
4 minuty temu, Dominix napisał(a):

A wracajac jeszcze do tego czy rzeczywiscie na low o wiele lepiej widac, nie widzialem gdzies zadnego porownania zeby powiedziec ze przegwaga znaczna jest.

Wczoraj sobie oglądałem stream Doc'a i u niego gra wygląda naprawdę dziwnie, chyba ze grzebał nie tylko w ustawieniach detali.

 

 

Opublikowano
11 minut temu, skypan napisał(a):

Na prawdę zastanawia mnie co siedziało w tych tępych łbach EA ustawiając takie obrażenia w strzelbach. Pytam się także tych zje@#$*&% genetycznych co brali udział w zamkniętych testach i nie zwrócili na to uwagi.

 

Jeśli to sług to ile powinno zabierać obrażeń po trafieniu w głowę? 5?

Opublikowano (edytowane)
56 minut temu, Dominix napisał(a):

w fps-ach a tym bardziej na multi zawsze sie daje low=wiecej fps i czysciej na ekranie.

Tu na jakich grasz nastawach? 

5 minut temu, Kadajo napisał(a):

@Phoenix.

 

f3f51935e3fb1f808c49b7cb296336ef.thumb.jpg.77f81b1217d38a0666c5ab214ff9ee3c.jpg

 

Możesz wybrać co chcesz grac i na jakiej mapie :)

Danke 🤣 Jeszcze nie grzebałem w menu poza grafiką ale dobrze wiedzieć. 

5 minut temu, Reddzik napisał(a):

 

Ciekawy dobór cpu do testu ale taki przyziemny wybór :) 

Edytowane przez Phoenix.
Opublikowano
4 minuty temu, Phoenix. napisał(a):

Tu na jakich grasz nastawach? 

 

Na tych z lewej, później sprawdzę te z prawej.

Teraz przy dlss na balance trzyma mi średnio te 140.

Wyszukiwarka jest słaba. Wczoraj dałem tylko dominację to po 2 rundach miałem KotH...

Screenshot_20250815-123404.png

  • Like 1
Opublikowano

Wrócę z treningu to jeszcze obadam DLAA Transformer jak wygląda bo zapas fps mam :D I będziemy katowac dziś do wieczora.

 

7 minut temu, Dominix napisał(a):

Na tych z lewej,

Siatka na medium jest wystarczająca dla obiektów z oddali ? Ta ost opcje protestuje też na medium bo ona cpu mocno obciąża ponoć. 

Opublikowano
38 minut temu, Dominix napisał(a):

eśli to sług to ile powinno zabierać obrażeń po trafieniu w głowę? 5?

Zwróć uwagę na odległość. A moje pestki to co mu zrobiły ? Zresztą o czym tu pisać jak strzał w głowę zabiera ok 30 HP z karabinu szturmowego.

 

A tu na obrazku mega "skilowiec". Im bardziej popir....a nazwa gracza tym większy skil ;) Na prawdę nie widzę sensu tyk całych zabezpieczeń bo zawsze śmierdziele były, są i będą. Zawsze wracają niezależnie od zabezpieczonych jąder.

bf6event.exe Screenshot 2025.08.15 - 13.55.57.79.png

Opublikowano

Odpaliłem dzisiaj jeden raz, zagrałem jeden podbój i tyle. :E Chyba się nacieszyłem, dalej nie mam jakoś ochoty brać tego na premierę. Wrażenia lepsze niż w pierwszym tygodniu ale jest za dużo niewiadomych (rozwój gry, duże mapy) i cały czas za bardzo śmierdzi klonem CoD.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Piszesz mało danych odnośnie spadków............ Co do UV ano trzeba czasami obejrzeć kilka razy poradniki. Zapodałem Ci screen i to nie jest czarna magia, a dwie opcje do sprawdzenia. Zobacz też temp karty graficznej i temp Vram.   
    • Ok jak ktoś ogarnie jakąś fajną promkę na większy tv to niech cytuje i mnie wzywa. A jak jest naprawdę zdolny to ddr5 też mogą być 
    • Mam jeszcze jeden temat założony na swoim profilu który dodałem wczoraj opisujący naprawdę obszernie moje spadki/micro stuttering, może z tego jesteś wstanie wywnioskować gdzie mam szukać winowajcy. W tym przypadku po prostu postanowiłem najpierw w 100% wyeliminować winę tego problemu z strony jakiś moich złych ustawień lub jego braku gdzie procek się przegrzewa.  Odpowiadając do twojego komentarza:  W panelu sterowania od samego początku testowałem wysoka wydajność oraz najwyższa wydajność, nie było sytuacji żeby było oszczędzanie energii itd, tak samo w sterowniku Nvidia. Jeżeli chodzi o spadki z winy ustawień graficznych to grając w gry esportowe pokroju CS2/VALORANT/LOL/FORTNITE/OVERWATCH2/RAINBOW SIX SIEGE mam tutaj ustawienia na niskie i dalej te dziwne spadki bez żadnego obciążenia/dużej akcji na ekranie występują regularnie. E-cores wyłączyłem teraz na próbę i posprawdzam czy jest jakaś różnica. Okej czyli patrząc na screen tam gdzie są 2 strzałki w tych 2 tabelkach mam zmieniać tak? Kompletnie nie ogarniam tego i nawet oglądając przykładowo poradnik do UV tych procków od TechLipton czułem się jakbym oglądał czarną magię. Jakieś konkretne ustawienia pod ten procek? Bawić się swoją drogą ustawieniami Cpu Lite Load? Na zagranicznych forach czy Reddicie wiele osób poleca tam potestować i ciekaw jestem co lepsze czy kompletnie tego nie ruszać.  Edit: dopiero po mojej wiadomości zobaczyłem te 2 linki, co do pierwszego jest to identyczna wersja biosu oraz ta sama płyta którą posiadam, robiłem ustawienia z tego poradnika 1:1 i ten irytujący micro stutter dalej się pojawiał ( mówię o tym CPU LITE LOAD na MODE 15 itd, tylko nie wiem dlaczego w poradniku zostawił włączony CEP skoro ta funkcja jako pierwsza powinna być wyłączana podczas UV z tego co czytałem na forach MSI )
    • ale nie ma zadnego bledu. gra sie wylacza i  mam pulpit. po prostu
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...