Skocz do zawartości

BF6  

137 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy planujesz kupić grę?

    • Tak - Preorder
    • Tak - kupuję na premierę
    • Tak - kupuję po premierze
    • Nie - A komu to potrzebne


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

JA nawet murzyna z profilu nie potrafię zmienić :rotfl2:

 

A Kampania mi się nawet podoba, trochę się z MOH kojarzy.

Ale ma masę błędów i niedopracowań, szczególnie w cutscenkach.

Jakby tu był poziom tego co zazwyczaj jest w COD'ach to byłby nieźle.

  • Upvote 2
Opublikowano (edytowane)

Unikalne skiny na giwery to też jest jakaś paranoja. Po pierwsze trzeba je odebrać klikając na wiadomości (ikonka koperty) w menu głównym gry. Później trzeba wybadać która broń ma możliwość użycia takiego unikalnego skina (oprócz skina odblokowuje też niektóre dodatki do broni). Na przykładzie Szturmowca i jego podstawowego karabinu trzeba go jeden raz kliknąć lewym myszy by przejść do wyboru broni, później kliknąć go jeszcze raz ale tym razem prawym myszy by przenieść się do sekcji wyboru unikalnych skinów - jeśli dana giwera nie ma unikalnych skinów wtedy pojawia się standardowy ekran z wyborem dodatków.

2 minuty temu, Kadajo napisał(a):

Ale ma masę błędów i niedopracowań, szczególnie w cutscenkach.

Niektóre z nich to był ból bo w 30fps.

Edytowane przez caleb59
  • Thanks 1
Opublikowano

image.thumb.png.a9a183e1898f702647f24dbeadb79334.png

 

Te Perki w helce i można latać. Trzeba latać szybko i mocno uderzać rakietami lekkimi. W połączeniu z wykrywaniem wroga robi się mała rzeźnia bo ma się ich jak na widelcu. Dodatkowo szybkie latanie utrudnia z drugim perkiem namierzanie. Wyniki 60/1 lub 50/0 nie są wtedy niczym niecodziennym. Jak jeszcze ogarnięty działowy to mecze się tak wygrywa.

  • Upvote 1
Opublikowano
44 minuty temu, Kadajo napisał(a):

JA nawet murzyna z profilu nie potrafię zmienić :rotfl2:

 

A Kampania mi się nawet podoba, trochę się z MOH kojarzy.

Ale ma masę błędów i niedopracowań, szczególnie w cutscenkach.

Jakby tu był poziom tego co zazwyczaj jest w COD'ach to byłby nieźle.

Zrob to co Caleb napisal, ja tez sie zmagalem. Czego debile nie dali zmiany postaci w menu profilu jest kompletnie niezrozumiale.

  • Upvote 1
Opublikowano
6 minut temu, Sheenek napisał(a):

Czego debile nie dali zmiany postaci w menu profilu jest kompletnie niezrozumiale.

Menu nie jest intuicyjne. W tej chwili polega na mozolnym przeklikiwaniu się przez wiele opcji co jest dla mnie mało wygodne i zapewne nie tylko dla mnie. 

 

Pewnych opcji trzeba szukać, nie jest to tak oczywiste jak w poprzednich odsłonach.

  • Upvote 2
Opublikowano
1 godzinę temu, BEM.22 napisał(a):

Co do stabilności to temat rzeka ,  to nie gra wywala  tylko  do końca niestabilny sprzęty , w  2042  setki godzin i zero crash  , w Delta Force 200godz zero crashy

w  BF6 16 godz zero crashy .

 

mi 2042 nigdy nie wywalił bf6 juz raz wywalił przez 11h chyba winne stery beta amd 

  • Upvote 1
Opublikowano
Godzinę temu, Godlike napisał(a):

Na jakim CO u ciebie stanęło? Nadal -40?

Nie, BF V zweryfikował, -30 i na razie ani razu nic nie wywaliło.

59 minut temu, Sheenek napisał(a):

Zrob to co Caleb napisal, ja tez sie zmagalem. Czego debile nie dali zmiany postaci w menu profilu jest kompletnie niezrozumiale.

WTF, ja nawet nie gram Reconem... xD

  • Thanks 1
Opublikowano
Godzinę temu, zlotnik napisał(a):

mi 2042 nigdy nie wywalił bf6 juz raz wywalił przez 11h chyba winne stery beta amd 

Mogę powiedzieć, że  BF6 ciśnie na proca , w moim przypadku  czasami aż 35% a  CPU szczerze powiedziawszy ,  nie popierdółka .   BF2042 zazwyczaj obciążał CPU maks  30% .  

Opublikowano (edytowane)

I tak masz dobrze na 13700k wbija na 80% użycia i muszę robić ograniczenia do 200fps/200hz, żeby nie było skoków.

Z ciekawości, ile masz u siebie fps, jak byś chciał ustawić monitor i limit tak, żeby nie było spadków ? 

Edytowane przez SylwesterI.
Opublikowano

Gralibyście w takiego BFa gdzie drużyny 64 na 64 osoby są załogami okrętów w czasie WW2? Klasy to działonowy (jakiś bonus do celności), medyk (więcej pd za podnoszenie), mechanik (więcej pd za naprawy) itp. W początkowej fazie okrętem steruje AI a po 5 minutach stery przejmuje najlepszy oddział. Fajnie by się ganiało po wnętrzu takiegu okrętu.

 

 

Opublikowano

W betę grałem na NO AA i bez żadnych upscalerów, postrzępione tekstury jakoś nie raziły mnie w oczy kosztem przejrzystości. Zauważyłem teraz, że na DLAA i każdym wygładzaniu gra jest jakby rysowana ołówkiem, czasami w ruinach na dużych mapach nie widziałem tak dokładnie jak na wygładzaniu. Testował ktoś gdzie najlepsza jest wydajność i względnie najlepsza przejrzystość obrazu? Muszę się przemęczyć na wygładzaniu, kilka godzin i się przyzwyczaję %-) Na 5700x3d i 3060ti nie ma wodotrysków, ale na niskich i tylko z rysowaniem obiektów na medium wyciągam około 150 fps na dm. Chyba będzie trzeba wrócić do łask FG i przyjąć do siebie to, że teraz gry tak działają... Jestem graczem starej daty i nie zależy mi na grafice, ale w tym bf to wygładzanie robi robotę, jakby obraz na daleko jest bardziej klarowny, jaśniejszy. Minusem jest to otoczenie, dym, jakieś wybuchy, na no aa jest jakby lepsza widoczność, obraz jest czysty pomimo, że w obu przypadkach ziarnistość i tekstury na low. Dajcie proszę znać jak to u was wygląda, gdzie najlepiej wam się gra :heu:

Opublikowano
20 godzin temu, Kadajo napisał(a):

Ale nie chodzi mi o prędkość poruszania się tylko o odczucie ciężkości tego całego sprzętu i żołnierzy.

Chyba macie racje przez to ze gra jest bardzo dynamiczna to ma się wrażenie ze wszytko nie ma poprawnego ciężaru.

Tak jakbyś wszytko miał z papieru.

Od bety o tym mowilem, jest lepiej teraz ALE, ogromne ALE - te mapy sa takie cholernie zamknięte, ze mam wrażenie, gry non stop w tunelach i na mikro arenach. Wszystko jest tak upakowane, ze po 20 non rozgrywki mam dosc.

 

Ja rozumiem, ze to pod młodego gracza, ktory lubi moec bodźce szybko co chwilę bo to znaczy a COD'a i jrozumiem, ze nie chca zeby to była druga arma gdzie dłużej sie biega niż strzela ale obecnie to temu bliżej do kolejnej wersji Modern Warfare, tylko z lekko zaciągniętym ręcznymi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Skoro kupiłeś WOLED to wiedziałeś na co się piszesz 
    • Teraz to już nie wiem czy trollujesz, czy serio masz taki dziwny gust lub jego brak.  Widzę Cię głównie w tematach generycznych, przemysłowo produkowanych gier, z checklistą zamiast pasji oraz outsourcingu zamiast chętnych, stałych pracowników. Te "wizytówki" były robione przez AI, często w ogóle nie pasując do gry. Firma nie podała w opisie Steam że użyli AI, więc chyba każdy może dostać zwrot, nawet po wielu godzinach i ponad 2 tygodniach, bo były takie przypadki.   Zajrzałem ponownie do tematu, bo król parodii zrobił film.  
    • Zgadza się. 5060ti powinna mieć najwyżej 12GB, za to 5070 już 16GB. Wtedy miałoby to sens. A tak muszę się posiłkować DLSS + ewentualnie FG  Jednak różnica pomiędzy 3060ti 8GB a 5060ti 16GB jest spora. Może te 16GB Vram wystarczy do Rubina w 2027 roku  
    • Przy okazji przedstawiania planu pokojowego sekretarz amerykańskiej armii Dan Driscoll przekazał stronie ukraińskiej, że stoi w obliczu "nieuniknionej porażki" - donosi stacja NBC News. Zdaniem Amerykanina sytuacja Ukrainy oznacza, że nie może ona dyktować warunków, a dalsza zwłoka jeszcze bardziej osłabia jej pozycję. W opinii Kijowa pierwotna propozycja USA oznacza de facto kapitulację wobec Kremla. Sekretarz armii USA Dan Driscoll wygłosił serię ponurych prognoz dotyczących sytuacji na froncie i nalegał na przyjęcie wstępnej wersji amerykańskiego planu pokojowego podczas niedawnej wizyty w Kijowie - informuje stacja NBC News, powołując się na dwa źródła zaznajomione z przebiegiem spotkania. Według informatorów Driscoll poinformował ukraińskich urzędników, że sytuacja ukraińskiej armii pogarsza się: Rosjanie zwiększają tempo nalotów, dysponują praktycznie nieograniczonymi zasobami i mogą prowadzić długotrwałą wojnę bez utraty impetu. Podkreślił, że dalsza zwłoka jeszcze bardziej osłabi pozycję Kijowa. Delegacja USA ostrzegała również, że Stany Zjednoczone nie są już w stanie zapewnić Ukrainie niezbędnej liczby środków obrony powietrznej i amunicji.   Jedno ze źródeł twierdzi, że komunikat Driscolla po przedstawieniu planu pokojowego był jasny.    "Generalnie przesłanie było takie: Przegrywacie i musicie zaakceptować ofertę" - czytamy.   Stacja opisuje, że strona ukraińska uprzejmie odmówiła podpisania pierwotnej wersji dokumentu, który w Kijowie uznany został za de facto kapitulację wobec Kremla.   Według NBC News sytuacja ta była kolejnym przejawem głębokiego podziału w ekipie Donalda Trumpa co do sposobu zakończenia wojny w Ukrainie.   Obóz skupiony wokół wiceprezydenta USA J.D. Vance'a i specjalnego wysłannika Steve'a Witkoffa uważa, że to Kijów utrudnia osiągnięcie pokoju i nalega na wywieranie presji i wymuszanie kompromisów ze strony Ukrainy.   Tymczasem obóz sekretarza stanu USA Marco Rubio winą obarcza Rosję i twierdzi, że Moskwa ustąpi dopiero pod presją sankcji i twardej postawy Zachodu.   Sam Donald Trump - jak podaje stacja - często "waha się" pomiędzy tymi dwoma podejściami. https://wydarzenia.interia.pl/ukraina-rosja/news-przegrywacie-naciskal-na-ukraine-w-usa-narasta-konflikt,nId,22460388
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...