Skocz do zawartości

BF6  

137 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy planujesz kupić grę?

    • Tak - Preorder
    • Tak - kupuję na premierę
    • Tak - kupuję po premierze
    • Nie - A komu to potrzebne


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Godzinę temu, galakty napisał(a):

Pamiętaj że karma wraca ;) 

Przecież to marny prowokatorek, napisze wszystko byleby tylko odwrotnie jak większość tu myśli :)

2 minuty temu, galakty napisał(a):

Nie no BF5 wyżej od BF3? Litości

BFy miały debiut na steamie jakoś zbiorczo i to całkiem niedawno - wydaje mi się, że było to jakoś już po premierze 2042.

Prawdopodobnie wtedy mało kto już w trójkę grał.

 

Opublikowano (edytowane)

Jeden z najgorszych Battleroyale w jakie grałem, tryb bardzie przypomina team deathmatch: szybkie odrodzenia =  brak ciężaru śmierci, bieganina bez konsekwencji, powolnie lecąca amunicja przy tych odległościach sprawia że ma się uczucie strzelania plazmą, lub blasterami ze star wars. Karabiny z odległości 200m już są nieefektywne. 

Edytowane przez MaxxGroo
Opublikowano (edytowane)

Przed Update do S1 było lepiej. Teraz więcej gliczy graficznych związanych z DLSS. Więcej graczy na mapach podskakuje jak na księżycu, więcej zawieszonych elementów w przestrzeni - miny, wieżyczki czołgów. U mnie najbardziej wkuuu.... bug graficzny powodujący, po pojawieniu się komunikatów na hudzie, glicz graficzny - pasek na 1 /3 ekranu z artefaktami z DLSS w miejsce komunikatu. Obecnie, moim zdaniem, jest więcej bagów niż na premierę.

Edytowane przez KaszaWspraju
  • Upvote 1
Opublikowano

U mnie DLSS powoduje błędy takiej "mory" jak miałem w becie. Tylko wystopuje on znacznie rzadziej.

No i wydajnosc coś siadła po tym patchu, menu ciśnie GPU jak szalone.

Od czasu do czasu mam tez takie "szalejące" artefakty na tej mini kamerce przed respem, tez to było w becie tyle ze teraz rzadziej to występuje.

  • Upvote 2
Opublikowano
7 minut temu, Kadajo napisał(a):

Od czasu do czasu mam tez takie "szalejące" artefakty na tej mini kamerce przed respem, tez to było w becie tyle ze teraz rzadziej to występuje.

Też to czasami się pojawia, ale przed patchem tez się pojawiało.

Wydajność na tym samym poziomie.

  • Upvote 1
Opublikowano
7 minut temu, Kadajo napisał(a):

No i wydajnosc coś siadła po tym patchu, menu ciśnie GPU jak szalone.

Dokładnie :thumbup: siadła produkcja klatek :woot: 

Zerknij w Nvidia Inspector, czy jest włączony rBAR ?? losowo potrafi wyłączyć ;)

Opublikowano
21 minut temu, Kadajo napisał(a):

No i wydajnosc coś siadła po tym patchu, menu ciśnie GPU jak szalone.

W becie też tak było :) Po magicznych konfigach w user.cfg (co guano dało) na odpowiednie ustawienie rdzeni i wątków procesora zrobiłem "lock-a" na 90 FPS i spokój :) NIe wiem jaki FPS wyciągasz w samej rozgrywce więc ustaw pod swój FPS. Powinno pomóc. Menu dostaje pierdolca i wykręca jakieś niepotrzebne "ponadmiarowe" fps-y :E

Opublikowano

Nie ma szans w 4K, spadki sa co chwile. Masz do wyboru grac z FG 120 albo bez 60. Na Ultra już chodzi nieźle ale nadal zdarzają się spadki wiec coś tam jeszcze będzie trzeba podciąć.

A może zamiast DLSS włączę FSR i potestuje.

Nie ma co się oszukiwać, przydałoby się szybsze GPU.

  • Upvote 1
Opublikowano

#BF6 #RedSec

Nie wszystkie aktualizacje opisane w patch note pojawiły się w grze np. nadal jest kołysanie się celownika w trakcie ADSu i nadal po sprincie jest błąd rozrzutu.

Dice odpowiada: "Poprawki błędów nie znalazły się w tej aktualizacji — być może nie było to jasno przekazane w poprzednich komunikatach, ale pojawią się w jednej z kolejnych aktualizacji w trakcie Sezonu 1."

 

 

Opublikowano
2 godziny temu, oldfashioned napisał(a):

Masz karte powojenna to co sie dziwisz...

 

Oficjalne wymagania ;)
Ultra (4K, 60fps) or High (1440p, 144fps) 


GPU: NVIDIA GeForce RTX 4080 or AMD Radeon RX 7900 XTX

Operating System: Windows 11 64-bit

CPU: Intel Core i9-12900K or AMD Ryzen 7 7800X3D

Mam wlasnie taki konfig, gram w 2k i mam wszystko na overkill. FG on, dlss quality i śmiga

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Teraz to już nie wiem czy trollujesz, czy serio masz taki dziwny gust lub jego brak.  Widzę cię głównie w tematach generycznych, przemysłowo produkowanych gier, z checklistą zamiast pasji oraz outsourcingu, zamiast chętnych, stałych pracowników. Te "wizytówki" były robione przez AI, często w ogóle nie pasujące do gry. Firma nie podała w opisie Steam że użyli AI, więc chyba każdy może dostać zwrot, nawet po wielu godzinach i ponad 2 tygodniach, bo były takie przypadki.   Zajarzałem ponownie do tematu, bo król parodii zrobił film.  
    • Zgadza się. 5060ti powinna mieć najwyżej 12GB, za to 5070 już 16GB. Wtedy miałoby to sens. A tak muszę się posiłkować DLSS + ewentualnie FG  Jednak różnica pomiędzy 3060ti 8GB a 5060ti 16GB jest spora. Może te 16GB Vram wystarczy do Rubina w 2027 roku  
    • Przy okazji przedstawiania planu pokojowego sekretarz amerykańskiej armii Dan Driscoll przekazał stronie ukraińskiej, że stoi w obliczu "nieuniknionej porażki" - donosi stacja NBC News. Zdaniem Amerykanina sytuacja Ukrainy oznacza, że nie może ona dyktować warunków, a dalsza zwłoka jeszcze bardziej osłabia jej pozycję. W opinii Kijowa pierwotna propozycja USA oznacza de facto kapitulację wobec Kremla. Sekretarz armii USA Dan Driscoll wygłosił serię ponurych prognoz dotyczących sytuacji na froncie i nalegał na przyjęcie wstępnej wersji amerykańskiego planu pokojowego podczas niedawnej wizyty w Kijowie - informuje stacja NBC News, powołując się na dwa źródła zaznajomione z przebiegiem spotkania. Według informatorów Driscoll poinformował ukraińskich urzędników, że sytuacja ukraińskiej armii pogarsza się: Rosjanie zwiększają tempo nalotów, dysponują praktycznie nieograniczonymi zasobami i mogą prowadzić długotrwałą wojnę bez utraty impetu. Podkreślił, że dalsza zwłoka jeszcze bardziej osłabi pozycję Kijowa. Delegacja USA ostrzegała również, że Stany Zjednoczone nie są już w stanie zapewnić Ukrainie niezbędnej liczby środków obrony powietrznej i amunicji.   Jedno ze źródeł twierdzi, że komunikat Driscolla po przedstawieniu planu pokojowego był jasny.    "Generalnie przesłanie było takie: Przegrywacie i musicie zaakceptować ofertę" - czytamy.   Stacja opisuje, że strona ukraińska uprzejmie odmówiła podpisania pierwotnej wersji dokumentu, który w Kijowie uznany został za de facto kapitulację wobec Kremla.   Według NBC News sytuacja ta była kolejnym przejawem głębokiego podziału w ekipie Donalda Trumpa co do sposobu zakończenia wojny w Ukrainie.   Obóz skupiony wokół wiceprezydenta USA J.D. Vance'a i specjalnego wysłannika Steve'a Witkoffa uważa, że to Kijów utrudnia osiągnięcie pokoju i nalega na wywieranie presji i wymuszanie kompromisów ze strony Ukrainy.   Tymczasem obóz sekretarza stanu USA Marco Rubio winą obarcza Rosję i twierdzi, że Moskwa ustąpi dopiero pod presją sankcji i twardej postawy Zachodu.   Sam Donald Trump - jak podaje stacja - często "waha się" pomiędzy tymi dwoma podejściami. https://wydarzenia.interia.pl/ukraina-rosja/news-przegrywacie-naciskal-na-ukraine-w-usa-narasta-konflikt,nId,22460388
    • Co za glupie porownanie 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...