Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

 

https://www.windowscentral.com/gaming/forza/report-forza-horizon-6-may-be-announced-this-year-in-the-same-place-the-game-is-set

 

Podobno zapowiedź ma wpaść na tegorocznym Tokyo Game Show.:hmm:
Nie jaram się jakoś mocno, bo w wyścigi gram raczej od święta, ale ten japoński klimat mnie kupił. Wyobraźcie sobie jazdę między bramami torii, z widokiem na majestatyczną górę Fuji w tle... :D  To by było coś! 
Mam tylko nadzieję, że nie zrobią z tego drift-festywalu i wywalą te wszystkie festiwalowe pierdoły czy MMO-podobne dodatki.

 

 

Opublikowano
19 minut temu, wrobel_krk napisał(a):

Ja bym chciał drift, drift to dobry był ostatnio w NFSU 2:)
Też jestem niedzielnym graczem w ścigałki

W carbonie mi się chyba najbardziej podobał, a jeszcze jak się moda wrzuciło na włączanie drift mode podczas wyścigu to dopiero był fun :cool:

Opublikowano (edytowane)

Pytanie jak sobie poradzą z silnikiem z ostatniego motorsporta, który nie dosyć, że wyglądał gorzej niż poprzedni właśnie ten użyty w FH5 i wcześniej to za to wymagania podniósł niewyobrażalnie do góry. Pamiętam, że na premierę ogrywałem motorsporta 7 na rx470 i i5 3470 i gra działała na maks ustawieniach full hd w ponad 70fps a na kompie ze stopki brzydszy motorsport 2023 też na maksie 1440p wyciągał ledwo 40-50 klatek. 

 

Co do samej gry, fajnie jakby nadal pracowali nad dźwiękami samochodów, które znacznie poprawili względem FH4. Co do reszty jestem pewien, że w najlepszym przypadku dostaniemy to samo co poprzednio tylko na nowej mapie i ewentualne nowości zostaną dodane w aktualizacjach. Taka to przypadłość gier usług...

Edytowane przez KamcioGF
Opublikowano

U mnie tak samo. Ja drift mogę oglądać tylko w anime: 
 


:D 

 

 

 

Godzinę temu, KamcioGF napisał(a):

Co do samej gry, fajnie jakby nadal pracowali nad dźwiękami samochodów, które znacznie poprawili względem FH4. Co do reszty jestem pewien, że w najlepszym przypadku dostaniemy to samo co poprzednio tylko na nowej mapie i ewentualne nowości zostaną dodane w aktualizacjach.

Możliwe. Nie zdziwiłbym się, jakby FH6 to był po prostu reskin "czwórki”. Jazda lewą stroną już ogarnięta. :E 

Opublikowano
4 godziny temu, Kadajo napisał(a):

Japonia to Drift, nie może tego nie być.

Jeszcze te górskie przelaje żeby było więcej a nie jak w fh5 że było przy wulkanie no i wieksze miasto niz w poprzednich czesciach z garazami piętrowymi jak tokyo drift.

Opublikowano
3 godziny temu, krukkpl napisał(a):

Meksyk to była straszna pomyłka.

A mnie od premiery po dziś dzień cieszy ;)

3 godziny temu, Dominix napisał(a):

Oby było jak najmniej drifu, nie lubię tego w scigalkach.

W zupełności wystarczyłoby tyle, ile jest w FH5 ;)

18 minut temu, MrKetiw napisał(a):

Jak dla mnie mogą zostawić grafikę i wszystkie mechaniki z fh5 i wrzucić na nową mapę czyli Japonię. 

Grafika w fh5 jest obłędna... 

Tak się nie da niestety 

Opublikowano
46 minut temu, MrKetiw napisał(a):

Jak dla mnie mogą zostawić grafikę i wszystkie mechaniki z fh5 i wrzucić na nową mapę czyli Japonię. 

Grafika w fh5 jest obłędna... 

W Asasinach to się nie sprawdziło:E

  • Haha 1
  • Upvote 1
Opublikowano
3 godziny temu, ODIN85 napisał(a):

W Asasinach to się nie sprawdziło:E

Bo w Assasinach mechaniki są słabe, w forzie to jakoś działa, zresztą w fifie chyba też.

  • 5 tygodni później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • testując nuc 14 pro plus z 185H zignorowałeś Procesor 45/115 ustawiony przez intela na 64/115 ty ustawiłeś 72/72 do testu W mobile tdp jest o wiele ważniejsze by coś wykminić bo produkty sa różne i ograniczone chłodzeniem ale w pc to starczy 100zl by kupić chłodzenie na 200wat. Ogólnie to podejrzewam ze cofając sie w czasie do  historii powstania turbo jest ona powiązana z boxem intela bo taki 14700k vs 14700 niczym sie nie różni
    • dzisiaj za 1500zł masz podstawową kartę  do grania od nvidii. Chyba niżej już nie ma. Same ulepy i frankensteiny z poprzednich generacji. Wtedy miałeś prawie topkę wydajnościową. Dziś na coś takiego musisz wydać grubo ponad 3k zł
    • Mnie to mocno zaskoczyło, że w ogóle ludzie są przyjaźni. Aż mi się głupio grało tuż po premierze. Wszyscy tylko sławetne "dont siut", no to się litowałem na początku :P. Tylko po 3 dniach zaczynało się to robić powoli nudne. Plus raz na jakiś czas zdarzył się gracz, który jednak strzelał, a człowiek przyzwyczajony, że sobie może beztrosko biegać wśród innych nie był na takie coś przygotowany :E.   W innych extraction shooterach 95% jak nie więcej ludzi jest wrogo nastawiona, więc widząc kogoś wiesz, że będzie walka. W Tarkovie może na początku wipe są sytuacje że ktoś mówi na voice, że nie chce walki, bo robi questa, ale im dalej w "sezonie" tym rzadziej się cos takiego zdarza. W Arc Raiders też tak było, w zamkniętych testach pół roku temu i przed premierą prawie każdy do siebie strzelał od razu. To ta "przyjazna" natura graczy po premierze gry była tą "nienaturalną" dla tych co przychodzili z innych extration shooterów, czy grali we wcześniejsze beta testy.   Jako, że jest to pvpve, to trzeba też brać pod uwagę otoczenie, boty/AI. To podstawowy element w tym gatunku. Walczymy z botami na głośno, musimy to robić szybko, w miarę bezpiecznym miejscu. Bo z tyłu głowy cały czas mamy to, że nasza walka z nimi mogła przywołać innych ludzi. Na otwartym terenie jest zbyt ryzykownie, lepiej boty ominąć. Zostawić ich jako czujki na innych graczy, a w tym czasie lootować sobie jakiś budynek. Jak zobaczymy albo usłyszymy, że się agrują, to wiemy że ktoś z tamtej strony nadchodzi. Wyjście z mapy powinno być sukcesem, człowiek powinien czuć satysfakcję, że przeżył raid. Od nas zależy ile jesteśmy na raidzie. Im dłużej tym więcej dobrego lootu możemy znaleźć, ale również większa szansa, że zginiemy. Tak samo podróż w miejsca z dobrym lootem, można się obłowić, ale ryzykujemy spotkanie z wieloma graczami, którzy też mają chrapkę na te miejsca.  Stosunek wyjść na poziomie 40-50% to całkiem dobry wynik w innych grach tego gatunku. W Arcu co prawda nie ma takich statsów, ale na oko mam chyba 90-95% :E.    Jedynie co bym zmienił, to wejście z darmowym sprzętem tylko po 12 minutach trwania raidu albo później, a jak wchodzisz ze swoim to zawsze na początku. Windy nie powinny się zamykać, do końca powinny być wszystkie otwarte. Oraz w solo grze zmniejszył bym trochę ilość graczy, bo jak się wszyscy zaczną napierdzielać, to będzie trochę chaotycznie.   To, że gra prędzej czy później zacznie tracić graczy jest naturalne. Mnie i tak zaskoczyła taka popularność. Nastawiałem się na 200k ludzi w okolicach premiery i koło 80-100 miesiąc po niej. Jest sporo lepiej i bardzo dobrze, bo to świetna gierka z małymi problemami (desynci, balans). Byle jej z czasem nie spierdzielili.   Na horyzoncie kolejne extraction shootery z jakimś tam potencjałem. Nowy PUBG :E, oraz Marathon od Bungie.
    • Ale klikasz obok i masz 253W  Wasze zarzuty byłyby słuszne gdyby właśnie nie to "obok"  
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...