Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
28 minut temu, Krzysiak napisał(a):

Obecna motoryzacja w ogóle poszła w złym kierunku... żeby człowiek się musiał zastanawiać czy zmiana 10-15 letnich aut (do tego francuskich czyli dla wielu znaffcóff awaryjnych) na coś po 2020 nie będzie strzałem w stopę?  🙈

Koń by się uśmiał, ale do tego się to wszystko sprowadza xD 

Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, Cappucino napisał(a):

 

O czym Ty piszesz? O przekroczonej normie emisji spalin? Co to ma do bezpieczeństwa podróży czy jakości wykonania?

Swojego nowego Forda cofnalbym na montaż, aby trzeźwe roboty go składały. I czekam aż mi przednia szyba sama wypadnie ;) kilka dni temu dziwny szum na podszybiu się pojawił. Jakby szczelina 

Edytowane przez Petru23
  • Sad 1
Opublikowano
3 minuty temu, galakty napisał(a):

Koń by się uśmiał, ale do tego się to wszystko sprowadza xD 

... do "ekologii" - jednorazowe auta, których nie opłaca się naprawiać, tylko ekologicznie utylizować i ekologicznie produkować nowe od podstaw xD

W dniu 20.11.2025 o 08:48, galakty napisał(a):

Zawsze można kupić kilkulatka ;) Jakość lepsza niż nowy Chińczyk

Siedziałem niedawno w Chery Tiggo 4 i w tym samym dniu pojechałem do salonu Toyota, gdzie siadłem w Toyota Yaris Cross - oba auta nowe, w podobnej cenie i jakościowo znacznie lepiej wyglądało to w "Chińczyku" ;) 

Opublikowano
4 minuty temu, Kyle napisał(a):

... do "ekologii" - jednorazowe auta, których nie opłaca się naprawiać, tylko ekologicznie utylizować i ekologicznie produkować nowe od podstaw xD

Siedziałem niedawno w Chery Tiggo 4 i w tym samym dniu pojechałem do salonu Toyota, gdzie siadłem w Toyota Yaris Cross - oba auta nowe, w podobnej cenie i jakościowo znacznie lepiej wyglądało to w "Chińczyku" ;) 

Jakościowo? 

Czy tylko wyglądało? Zakładam, że żadnym z nich nie jeździłeś - bo napisałeś, że siedziałeś.

Istotne jest też to jak auto się zacowuje w ruchu na drodze - jak działa zawieszenie czy skrzypi, trzeszczy. Dlatego ja lubię demówki które mają bliżej 10k km niż 1,5k. ;) 

Opublikowano
Godzinę temu, SylwesterI. napisał(a):

merc za bańkę, a nie potrafią go naprawić, bejca w m pakiecie i pękają hamulce, a omoda traci koło po dzwonie i afera %-)

 

Ty jakiegoś psychologa czy psychiatry nie potrzebujesz? Bo pomijając, że nie rozumiesz co się do ciebie pisze to  się tylko powtarzasz. Powtórz to za 30 lat, jak chińska motoryzacja uzbiera bagaż doświadczeń i rynek sprzedaży na poziomie aut europejskich. 

Godzinę temu, SylwesterI. napisał(a):

merc za bańkę, 

Łomoda za ułamek ceny a koła odpadają, no kuń by się uśmiał. A był jeszcze wklejony gdzieś przypadek, jak łomoda po wyjeżdzie z salonu waliła non stop checkiem i serwis nie był w stanie nic zrobić, no ale kolo uczepił się jakiejś historyki z mercem.

Godzinę temu, SylwesterI. napisał(a):

 

Jak je produkują od dziesięcioleci, to powinni wiedzieć, co robią, chyba bardziej od firm, które zaczynają?

No to jak firma z takim doświadczeniem potrafi zrobić POJEDYŃCZEGO bubla, to teraz rusz szare komórki i pomyśl, co odwali firma co 10 lat temu taczki składała.

Godzinę temu, SylwesterI. napisał(a):

 

No puretech dostał nagrodę roku, od kogo? Od dziennikarzy z Europy, tak go reklamowali, niech teraz ludziom auta naprawiają na swój koszt.

IO ci sami dziennikarze reklamują dzisiaj chińskie toczydełka, nadążasz?

Opublikowano
38 minut temu, GordonLameman napisał(a):

Istotne jest też to jak auto się zacowuje w ruchu na drodze - jak działa zawieszenie czy skrzypi, trzeszczy.

Oglądałem testy na Youtube obu modeli i nikt nie wspominał o trzeszczącym/skrzypiącym zawieszeniu. Spotkałeś się w nowym aucie ze skrzypiącym zawieszeniem? Jeśli tak, to jaki to był model?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • @galakty ile kilometrów zrobiłeś na starych oponach?
    • Ty jakiegoś psychologa czy psychiatry nie potrzebujesz? Bo pomijając, że nie rozumiesz co się do ciebie pisze to  się tylko powtarzasz. Powtórz to za 30 lat, jak chińska motoryzacja uzbiera bagaż doświadczeń i rynek sprzedaży na poziomie aut europejskich.  Łomoda za ułamek ceny a koła odpadają, no kuń by się uśmiał. A był jeszcze wklejony gdzieś przypadek, jak łomoda po wyjeżdzie z salonu waliła non stop checkiem i serwis nie był w stanie nic zrobić, no ale kolo uczepił się jakiejś historyki z mercem. No to jak firma z takim doświadczeniem potrafi zrobić POJEDYŃCZEGO bubla, to teraz rusz szare komórki i pomyśl, co odwali firma co 10 lat temu taczki składała. IO ci sami dziennikarze reklamują dzisiaj chińskie toczydełka, nadążasz?
    • Miało być testowanie słabszej grafy, ale wpadłem na inny pomysł   Zrobiłem szybki test procesorów/platform w 3DMarku 2001 SE, chcąc przy okazji uzyskać 150K punktów    Haswell/Devil's Canyon i7-4790K:     GTX Titan Kepler 6GB:     https://valid.x86.fr/l7atje   ...   Skylake i7-6700K:     GTX Titan Kepler 6GB:     GTX 980:     https://valid.x86.fr/kjscar   ...   Kaby Lake i7-7700K:     GTX 980:     Hmm, jak zwykle mi nie wyszło  Przestrzeliłem o ~10K punktów, podobnie jak przy próbie 100K
    • Tak samo jak c-states, nie raz wyłączenie uciszało cewki na mobo  
    • Co do wersji koloryzowanej to DP Ultra Red był używany w najdłużej pracującym CLC jakie znam 5 lat bez wymiany bez blaknięcia i zanieczyszczenia loop. To było u Lotha w projekcie CLC jaki dla niego przygotowałem w Silverstone FT02 Fortress.   Nie dla tego 5 lat że to leniwy człowiek i nie chciał zmieniać płynu w loop ale nic się nie działo,po dwu latach chciał zmieniać płyn ale nie było powodu... flow bez zmian czysto w rezie i blokach to po co ruszać? Układ CLC na nowych komponentach przygotowany do pracy przez płukanie Mayhems neutralizerem Ph i tyle. https://www.aquatuning.com/pl/chlodzenie-wodne/niestandardowe/chlodziwa/koncentraty/waz-mayhems-blitz-podstawowy-system-czyszczacy-100ml     DP Ultra Clear to obowiązkowo dostają stacje robocze orane bez litości przez tysiące godzin rocznie i to trzyma 4-5 lat najczęściej ale tam ludzie mają wywalone na estetykę kolory płynów RGB i takie tam. Prosto i skutecznie. To ma zarobić wagon kasy dla firmy,nie psuć się nie wymagać serwisowania bardzo długi czas i tyle.   Pastele to zło,nie ma żadnego płynu pastel po którym nie trzeba czyścic loop po dłuższej pracy ale mamy do tego odpowiednią chemię więc idzie to przetrwać.   Po 4 miesiącach pracy niebieskiego płynu EKWB (Azure blue)     wszędzie był biały nalot w bloku CPU/GPU/filtrze płynu Aquacomputer i rurkach. Czyściłem to jak teraz zmieniałem na płyn EKWB Mystic Fog w cyklu Loop Cleaner 24h plus Superflush 24h i spokój.         Co by nie robić i tak dwa dni zejdzie z czyszczeniem tak rozbudowanego loop bo Cleaner wściekle się pieni przy uzupełnianiu nim rezów i trzeba czekać z dolewkami przy napełnianiu loop aż piana w rezach opadnie. Proste układy mają skrócony czas pracy z Loop Cleaner bo 8h wystarczy ale Superflush do 24 raczej bym zostawił w cyrkulacji dla spokojnej głowy. O ile ktoś płyny EKWB chce wykorzystać bo ta chemia niby tylko od ich produktów jest dedykowana.   Jak stosowałem Mayhems Blitz mniej to czasu pożerało oczyszczenie używanego loop mimo płukania po 3 razy układu destylką po chemii Mayhems. EKWB nie przewiduje płukania destylką po użyciu chemii LC+SF...tak sobie wymyślili to zgodnie z filmem instruktażowym to zrobiłem.   Jedna uwaga,lepiej częściej płyn pastel zmieniać niż doprowadzić do sytuacji że zdewastuje loop bo potem może się okazać że żadna chemia tego nie doczyści. Nie dotyczy to DP Ultra,nigdy z nim nie miałem problemów. Może z prostej przyczyny,zawsze na nowych częściach składane projekty i zawsze przygotowane/płukane neutralizerem Mayhems przed zalaniem docelowego płynu.
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...