Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

@Element Wojny Wszystko co złe przypisujesz Corinne, a co dobre poprzednim zespołom. To jest trochę nie fair, bo nigdy się nie dowiemy, która ekipa za co dokładnie odpowiadała. 

 

Większość graczy chwali schemat finałowej misji na wzór ME2, bo ten motyw w grach praktycznie nie występuje i ciągle jest świeży.

  • Upvote 1
Opublikowano
Teraz, slafec napisał(a):

Wszystko co złe przypisujesz Corinne, a co dobre poprzednim zespołom. To jest trochę nie fair, bo nigdy się nie dowiemy, która ekipa za co dokładnie odpowiadała. 

To w końcu kto decydował o finałowym kształcie gry - ludzie z poprzednich zespołów, którzy w Bioware od dawna nie pracują, czy Corinne, która jest dyrektorem kreatywnym projektu od 2019r. ? 

 

2 minuty temu, slafec napisał(a):

Większość graczy chwali schemat finałowej misji na wzór ME2, bo ten motyw w grach praktycznie nie występuje i ciągle jest świeży.

Cóż, Shame On Them w takim wypadku. Jak zaczniemy zachwalać odtwórczość i jakikolwiek brak oryginalności, to niedługo obudzimy się jako gracze z ręką w nocniku. 

  • Like 1
Opublikowano
3 minuty temu, Element Wojny napisał(a):

To w końcu kto decydował o finałowym kształcie gry - ludzie z poprzednich zespołów, którzy w Bioware od dawna nie pracują, czy Corinne, która jest dyrektorem kreatywnym projektu od 2019r. ? 

Zwróciłem Ci uwagę, żebyś w przyszłości przypisywał jej zarówno porażki jak i sukcesy.

Jak na razie to wygląda tak, że ona jest dyrektorem kreatywnym tylko w momencie, gdy coś jest zepsute :P 

5 minut temu, Element Wojny napisał(a):

Cóż, Shame On Them w takim wypadku. Jak zaczniemy zachwalać odtwórczość i jakikolwiek brak oryginalności, to niedługo obudzimy się jako gracze z ręką w nocniku. 

A która gra nie jest odtwórcza? Każdy od siebie kopiuje i nie wiem czemu akurat w tym przypadku to taka tragedia. Kwestia wykonania, a akurat w DAV finał jest bardzo dobrze zrealizowany.

Warner Bros jak sobie zastrzegł system Nemesis to był płacz, że jacy to oni nie są wredni, bo nie uświadczymy tego w innych tytułach.

Opublikowano
2 minuty temu, ODIN85 napisał(a):

Ale co mieli nowego wymyślić? Gram gry od ponad 30 lat i nic mnie już raczej nie zaskoczy. Ciągle jest coś co już gdzieś było.

Czy Ty sobie teraz jaja robisz człowieku ? Co mieli wymyślić ? Mało to masz utalentowanych pisarzy na rynku ? Na jakiego kija zatrudnili jakieś beztalencia, bazując na ich kolorze włosów ? Trzeba było zatrudnić najlepszych i najbardziej uzdolnionych, a nie najbardziej pasujących do nowych trendów. 

 

1 minutę temu, slafec napisał(a):

Zwróciłem Ci uwagę, żebyś w przyszłości przypisywał jej zarówno porażki jak i sukcesy.

Jak na razie to wygląda tak, że ona jest dyrektorem kreatywnym tylko w momencie, gdy coś jest zepsute :P 

A co jej tutaj wyszło ? Designami lokacji raczej się nie zajmowała.

 

Wierzyć mi się nie chce że Wy tej gry bronicie, co się z Wami ludzie dzieje.

  • Like 1
Opublikowano
3 minuty temu, Element Wojny napisał(a):

A co jej tutaj wyszło ? Designami lokacji raczej się nie zajmowała.

Designem lokacji się nie zajmowała, ale za zmianę wyglądu Taash to już ona odpowiada.

 

Nie mam zamiaru jej bronić, ale jak już oceniamy danego człowieka to róbmy to sprawiedliwie.

Opublikowano

@ODIN85 nigdy nie byleś wymagającym klientem.
Dla ciebie nic nie ma większego znaczenia, grasz w te gry w sumie to nie wiadomo nawet po co.

 

Co do gier robionych pod nowe pokolenie, czyli pod które ? Graczy mobilnych ? A przez poprzednie 40 lat to dla kogo gry były robione ? :smiech:

Pitolenie dla pitolenia osoby która nie ma ani swojego zdania ani gustu od bierze co znajdzie nawet w śmietniku i jest zawsze zadowolona.

  • Like 1
  • Upvote 1
Opublikowano
10 minut temu, Kadajo napisał(a):

Co do gier robionych pod nowe pokolenie, czyli pod które ? Graczy mobilnych ? A przez poprzednie 40 lat to dla kogo gry były robione ? :smiech:

No wlaśnie to jest największy problem gry obok dialogów, ktore to wiążą się nieco z tym problemem, gra nie ma spójnej wlasnej tozsamości, nie widać do kogo jest kierowana, pod wieloma względami jest niespójna stoi w rozkroku, tym samym wypada jakby była robiona pod nikogo.

 

Zupełnie co innego niż chociażby taki S.T.A.L.K.E.R.2 tam od początku wiemy czego się spodziewać i do kogo jest to tytuł kierowany.

Opublikowano
Godzinę temu, ODIN85 napisał(a):

Gry są robione teraz pod nowe pokolenie i tyle. Ma być kolorowo i żeby dobre streamy z tego wychodziło.

Stare dziady już mało kogo obchodzą;)

Na pewno zrobiony tak jest Veilguard. Elden Ring, BG3, wychodzący niedługo Stalker czy KC:D2 w przyszłym roku, masa gier nie wpada do tego worka. Bezsensowne generalizowanie. Rynek się z pewnością przez lata zmienił, ale nadal zakresem gatunkowym i jakościowym, obejmuje praktycznie wszystkich zainteresowanych, w mniejszym bądź większym stopniu. To, że Ty grasz tylko w największe, kolorowe hity pod streamy, to już tylko Twój problem. Nie branży.

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
21 minut temu, Kadajo napisał(a):

@ODIN85 nigdy nie byleś wymagającym klientem.
Dla ciebie nic nie ma większego znaczenia, grasz w te gry w sumie to nie wiadomo nawet po co.

 

Co do gier robionych pod nowe pokolenie, czyli pod które ? Graczy mobilnych ? A przez poprzednie 40 lat to dla kogo gry były robione ? :smiech:

Pitolenie dla pitolenia osoby która nie ma ani swojego zdania ani gustu od bierze co znajdzie nawet w śmietniku i jest zawsze zadowolona.

Ale mi chodziło o to że nawet jakby był lepszy scenariusz czy tam postacie to i tak pewne motywy by się powatarzały z innych gier.

Ja po prostu pogodziłem się z dziesiejszym rynkiem gier i jeszcze potrafię się przy nich dobrze bawić.

Edytowane przez ODIN85
Opublikowano

Ale nie ma nic złego z tym żeby gry czerpały miedzy sobą. Ważne jak jest to wykonane. Ale jeśli mamy takie Dragon Age które jest tam jakimś fabularnym RPG (przynajmniej zawsze podobno było) no to by wypadało aby te dwa filary były porządnie zrobione przecież.

To tak jakby Mass Effect 5 był nagle gra wyścigową bez scenariusza. Albo FPS'em.

Opublikowano

Jedno jest pewne EA nie będzie miało wymówki że nagle wyszedl jakiś hicior i zaorał im sprzedaż jak już się zdarzało, bo premiera DA:Veilguard miała komfortowe warunki i żaden większy tytuł nie zakłocił im premiery.

  • Upvote 1
Opublikowano

A na BSN'ie jaka stypa. Temat "Pozytywnie o grze" 59 stron i od 4 dni żadnego wpisu, temat "Negatywnie o grze" 209 stron i wpisy co 5 minut. Ostatni bastion Bioware upadł.

 

A co ciekawe, największe baty idą za kompletne olanie wątków i konfliktów w poprzednich gier, szczególnie niewolnictwa Elfów, odmienności Qunari, wątków związanych z Zakonem, wojną Magowie-Templariusze itd. 

 

 

  • Like 7
Opublikowano
3 minuty temu, Element Wojny napisał(a):

A na BSN'ie jaka stypa. Temat "Pozytywnie o grze" 59 stron i od 4 dni żadnego wpisu, temat "Negatywnie o grze" 209 stron i wpisy co 5 minut. Ostatni bastion Bioware upadł.

 

A co ciekawe, największe baty idą za kompletne olanie wątków i konfliktów w poprzednich gier, szczególnie niewolnictwa Elfów, odmienności Qunari, wątków związanych z Zakonem, wojną Magowie-Templariusze itd. 

i-bardzo-kurwa-dobrze-bardzo-kurwa-dobrz

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, Element Wojny napisał(a):

A co ciekawe, największe baty idą za kompletne olanie wątków i konfliktów w poprzednich gier, szczególnie niewolnictwa Elfów, odmienności Qunari, wątków związanych z Zakonem, wojną Magowie-Templariusze itd. 

 

 

I bardzo kur... dobrze, przecież to są jedne z najważniejszych wątków w całej serii. Tworzyły one obraz gier z charakterem i dojrzałych. Wiele osób pokochało te gry, nie za mechaniki tylko właśnie za świat i lore, które potrafiły zaangażować gracza w taki sposób, że ten pragnął więcej i chłonął inne media. I tak teraz myślę, że pod tym względem najlepsza była chyba druga część. Jako całość była kompletna . Jak już pisałem na labie, dla mnie chyba najsłabsza część (nie grałem jeszcze w DAV), ale grałem już dawno, więc mogę już trochę słabo pamiętać ;)

 

Czekamy na recenzję, mam nadzieję, że ocena będzie obiektywna ;) 10/10 z masą minusów ;) 

Edytowane przez abudabi
  • Like 1
Opublikowano
3 godziny temu, Element Wojny napisał(a):

A co ciekawe, największe baty idą za kompletne olanie wątków i konfliktów w poprzednich gier, szczególnie niewolnictwa Elfów, odmienności Qunari, wątków związanych z Zakonem, wojną Magowie-Templariusze itd.

Odmienność Qunari - pozwolę sobie nie zgodzić się z tym, że ten wątek został olany. Wręcz przeciwnie, jest go całkiem sporo, ale nie w wersji jakiej ludzie oczekiwali. :E 

 

To co, recka i zamykamy. Ostatni gasi światło.

  • Haha 2

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...