abudabi 20 Opublikowano 14 Listopada Opublikowano 14 Listopada (edytowane) Spoiler Edytowane 14 Listopada przez abudabi
Element Wojny 530 Opublikowano 14 Listopada Opublikowano 14 Listopada (edytowane) Godzinę temu, abudabi napisał(a): Wiele osób pokochało te gry, nie za mechaniki tylko właśnie za świat i lore, które potrafiły zaangażować gracza w taki sposób, że ten pragnął więcej i chłonął inne media. I tak teraz myślę, że pod tym względem najlepsza była chyba druga część W dwójce najlepiej pokazano konflikty narastające w tle, jak i podwaliny pod wojnę między Magami i Templariuszami. Było to łatwiejsze do pokazania niż w Origins, bo tam podstawą było ratowanie świata, ciągłe przemieszczenie się i mnóstwo związanych z tym wątków w tle; natomiast w dwójce historia rodziny Hawke'ów toczyła się całościowo w jednym mieście, który stał się zarzewiem i główną areną konfliktu, w 3-ech różnych aktach, które dzieliło kilka lat różnicy. Dlatego tak lubię DA2, jest zupełnie inne niż Origins, ale jednocześnie angażuje i opowiada bardzo dobrą historię. Godzinę temu, abudabi napisał(a): Czekamy na recenzję, mam nadzieję, że ocena będzie obiektywna 10/10 z masą minusów 42 minuty temu, Vulc napisał(a): To co, recka i zamykamy. Ostatni gasi światło. Edytowane 14 Listopada przez Element Wojny 1
musichunter1x 101 Opublikowano 14 Listopada Opublikowano 14 Listopada 14 minut temu, abudabi napisał(a): Ukryj zawartość 406240.mp3 Hehe Jak dobrze znaleźć linie dialogowe z Dawn of War 1 na taką okazję.
Element Wojny 530 Opublikowano 14 Listopada Opublikowano 14 Listopada (edytowane) Chcecie Qunari to macie: Saarebas - mag Qunari. Co to był za quest ! Edytowane 14 Listopada przez Element Wojny
afrikan 29 Opublikowano 14 Listopada Opublikowano 14 Listopada 9 godzin temu, ODIN85 napisał(a): Ograłem trylogię na premierę i oprócz tego że był Shepard i Żniwiarze to niczego nie pamiętam z tych gier. Także ten tego... Ta trylogia jest tak ikoniczna że nie wyobrażam sobie jak można tylko to zapamiętać. @Element WojnyZ tym klikaniem 100% prawda i nie wiem czy widziałem kiedyś tak jałowe dialogi w grze a co dopiero mówiąc o jakiś wyborach wpływających na fabułę. 1
Element Wojny 530 Opublikowano 14 Listopada Opublikowano 14 Listopada (edytowane) 4 minuty temu, afrikan napisał(a): nie wiem czy widziałem kiedyś tak jałowe dialogi w grze Czemu tak mówisz ? Edytowane 14 Listopada przez Element Wojny 1
afrikan 29 Opublikowano 14 Listopada Opublikowano 14 Listopada (edytowane) @Element Wojny To jest typowy przykład gry w której można by usunąć wybór odpowiedzi i w 99% przypadku nic by to nie zmieniło. Plus jeszcze dodali te grafiki które sugerują w jakim tonie zabrzmi twoja odpowiedź masakra... Edytowane 14 Listopada przez afrikan
Element Wojny 530 Opublikowano 14 Listopada Opublikowano 14 Listopada (edytowane) A teraz pokażę Wam coś śmiesznego: Jak widać, Chat GPT zrobiłby to lepiej ! Edytowane 14 Listopada przez Element Wojny 3 1
Reddzik 344 Opublikowano 14 Listopada Opublikowano 14 Listopada Wklejam reckę Aleka bez screenów, który wymaksował grę w ponad 80 godzin i ma zdobyte wszystkie achievy na steamie: Cytat 1. wymaksowałem prawie całą mapę (nie chciało mi się pozbierać) ostatnich kilku skrzynek bo to już było męczące. Oczywiście zaliczyłem wszystkie zadania poboczne i wysłuchałem tych wszystkich nędznych, prymitywnych, debilnych rozmów (często wciskając na padzie B szybciej). 2. wymaksowałem też całkowicie postać wbijając maksymalny poziom jaki się dało czyli 50, odkrywając wszystkie przedmioty w grze oraz wykupując wszystkie pozostałe. PLUSY kosmiczna oprawa graficzna (jedna z najlepszych w grach obecnych na ten moment). Pełne mapowanie HDR powyżej 4000 nitów co powoduje że jest to jedna z najlepiej prezentujących się gier w HDR w ogóle / przepięknie to wykonano i wielkie brawo za to technicznie majstersztyk z najlepszymi technologiami nieźle wykonane niektóre mapy choć zagadki proste jak dla kogoś ograniczonego to ważne że były jeden motyw muzyczny który zapada w pamięć bardzo fajny system walki jak wyłączymy debilne cyferki w opcjach (da się) oraz paski życia (nie da się ale może kiedyś mod) to walka jest całkiem fajna i przyjemna fajny cliffhanger z Varikiem co nadało większy sens opowieści (jakiś sens) spektakularnie wykonana walka w twierdzy Weisshaupt dwie misje na głębokich ścieżkach MINUSY debilna fabuła (dosłownie czułem zażenowanie jak przy najgorszych serialach z polsatu) płascy jak papier towarzysze z wyjątkiem Davrina choć i on prezentował poziom jakby mu ktoś przy porodzie usiadł na głowę towarzysze z umysłem 10 latka, a nawet 8 latki. pomieszanie elementów mroku (śmierć, krew z kucykami pony) Takiego czegoś jeszcze nie widziałem. Nie da się tego zrozumieć. Gra była tworzona pod odbiorcę PEGI 3 ale dodawali elementy (chyba w nocy PEGI 16) bo o 18 to nie ma mowy. To jest generalnie DRAMAT zabicie marki Dragon Age !!! - to jest jeszcze gorsze niż najnowsza trylogia Gwiezdnych Wojen i potworki rodem z Acolity Dragon Age Początek to gra która powstała i bazowała na świecie, scenariuszu m.in. Gaidera. Wszystko było przemyślane, dopracowane do ostatniej kropki. Cały opis polityczny, społeczny, opisy sytuacyjne, miejsca. Wszystko było logiczne i przemyślane. Dodatkowo książka wprowadzająca Utracony Tron jeszcze dokładniej opisywała czym kierował się Loghain i jakie były motywy poszczególnych postaci. Bohaterowie wspaniale nakreśleni, po prostu najlepsze czasy BioWare. Wszystko było skierowane do dorosłego odbiorcy i przede wszystkim spójne. Nie mogę zrozumieć co oni tutaj odpi... Słowo profanacja jest słowem za słabym ! Po ukończeniu Veilguarda (choć momentami nawet dobrze się bawiłem) czuje się jakby ktoś mnie dosłownie obsikał strumieniem ciepłego żółtego moczu. To jest właśnie to co EA/BioWare przekazało wszystkim którzy czekali na nową odsłonę Dragon Age. Włożono w grę dramatycznie dużo pracy i środków co widać ! Przy takim budżecie i dopracowaniu można było stworzyć dzieło o którym rozmawiano by latami. Zatrudniono osobę z najgorszych koszmarów która śmiało mogła by konkurować z netflixową scenarzystką od Wiedźmina. Dlatego sprawiedliwie (szukałem, ukończyłem, scalakowałem) należy się -> 3/10 2
afrikan 29 Opublikowano 14 Listopada Opublikowano 14 Listopada @ReddzikSkończyłem czytać na "fajny system walki" 1
Element Wojny 530 Opublikowano 14 Listopada Opublikowano 14 Listopada Bo system walki jest niezły, to taki usprawniony i unowocześniony DA2. Problemem jest brak kontroli nad kompanami, i to że robią za widzów.
afrikan 29 Opublikowano 14 Listopada Opublikowano 14 Listopada (edytowane) 4 minuty temu, Element Wojny napisał(a): Bo system walki jest niezły, to taki usprawniony i unowocześniony DA2. Problemem jest brak kontroli nad kompanami, i to że robią za widzów. Sama płynność i animacje są dobre, ale nie masz wrażenia jak byś grał w grę mobilną ? Już nie mówiąc o zachowaniu kamery. Edytowane 14 Listopada przez afrikan 1
Element Wojny 530 Opublikowano 14 Listopada Opublikowano 14 Listopada Mam, ale w takim kierunku coraz częściej idą gry. Tutaj chociaż można sobie trochę poszaleć magiem, a w takim FF XVI to ja się nudziłem totalnie w demie.
afrikan 29 Opublikowano 14 Listopada Opublikowano 14 Listopada (edytowane) @Element WojnyZ tymi kompanami tez prawda..Nawet nie ma żadnej radochy z ulepszania ich bo wszystko zlewa się w jedną papkę podczas walki. Edit: Z tego co pamiętam to chyba w FF 16 system walki działał podobnie. Edytowane 14 Listopada przez afrikan
Element Wojny 530 Opublikowano 14 Listopada Opublikowano 14 Listopada (edytowane) Wiesz, chyba najgorsze w tym systemie walki jest to, że wszystko skupia się na Tobie. Co z tego że bierzesz takiego strażnika Darvina, skoro i tak wszyscy walą w Ciebie, biednego maga gdzieś tam z tyłu ? W DAO dawało się na przód Alistaira albo Stena, w DA2 Carvera albo Avelinę, w DAI Cassandrę albo Blackwalla i robili za taran, a Ty ich wspierałeś i kontrolowałeś pole walki. A tutaj z każdym smokiem ta sama zabawa - kółeczko, przewrót, w tył, kółeczko i tak aż do usrania, aż odnowi się zdolność by mu czymś sensownym przywalić. Zero frajdy. Edytowane 14 Listopada przez Element Wojny 1
afrikan 29 Opublikowano 14 Listopada Opublikowano 14 Listopada @Element Wojny 3 minuty temu, Element Wojny napisał(a): Wiesz, chyba najgorsze w tym systemie walki jest to, że wszystko skupia się na Tobie. Co z tego że bierzesz takiego strażnika Darvina, skoro i tak wszyscy walą w Ciebie, biednego maga gdzieś tam z tyłu ? Chyba tylko u Taash możesz ulepszyć umiejętność żeby skupiała wrogów na sobie, ale nie testowałem i domyślam się ze za wiele to nie zmienia. 6 minut temu, Element Wojny napisał(a): W DAO dawało się na przód Alistaira, w DA2 Carvera albo Avelinę, w DAI Cassandrę albo Blackwalla i robi za taran, a Ty go wspierałeś im kontrolowałeś pole walki. A tutaj z każdym smokiem ta sama zabawa - kółeczko, przewrót, w tył, kółeczko i tak aż do usrania, aż odnowi się zdolność by mu czymś sensownym przywalić. Zero frajdy. To były czasy kiedy gry jeszcze dawały ci jakiś mały procent kombinacji. Teraz w dobie tik toka ma się dużo dziać na ekranie i możesz sobie zrobić blizny po operacji... 1
Kelam 717 Opublikowano 14 Listopada Opublikowano 14 Listopada Ma być szybko, łatwo i przyjemnie. Treści przygotowane dla pochłaniaczy bylejakości. Bo w porządnym crpg trzeba podumać nad taktyką, porobić jakieś testy co lepiej się sprawdza na trudnego wroga, zastanowić się nad taktyką. A tu? 2
aureumchaos 111 Opublikowano 14 Listopada Opublikowano 14 Listopada 1 godzinę temu, Vulc napisał(a): Odmienność Qunari - pozwolę sobie nie zgodzić się z tym, że ten wątek został olany. Wręcz przeciwnie, jest go całkiem sporo, ale nie w wersji jakiej ludzie oczekiwali. To co, recka i zamykamy. Ostatni gasi światło. Eeejj zaczekaj... Ja kompa składam, karte wyladowalem ze starego i nie mogę uczestniczyć w tej epickie opowieści... Skończę po Was
afrikan 29 Opublikowano 14 Listopada Opublikowano 14 Listopada (edytowane) 3 minuty temu, Kelam napisał(a): Ma być szybko, łatwo i przyjemnie. Treści przygotowane dla pochłaniaczy bylejakości. Bo w porządnym crpg trzeba podumać nad taktyką, porobić jakieś testy co lepiej się sparwdza na trunego wroga, zastanowić się nad taktyką. A tu? Plus w nowym DA możesz do drużyny dołączyć sobie 2 postacie z automatycznym leczeniem Wtedy już nic nie musisz myśleć... Edytowane 14 Listopada przez afrikan
Vulc 360 Opublikowano 14 Listopada Opublikowano 14 Listopada Tak jak rozmawialiśmy, ma być miło, przyjemnie, bezpiecznie. Panie z HR'u lubią to. 1
afrikan 29 Opublikowano 14 Listopada Opublikowano 14 Listopada 2 minuty temu, Vulc napisał(a): Tak jak rozmawialiśmy, ma być miło, przyjemnie, bezpiecznie. Panie z HR'u lubią to. Ta grając w tą grę czuje się jak bym miał za chwilę dostać pierwszego okresu... 1 1
Element Wojny 530 Opublikowano 14 Listopada Opublikowano 14 Listopada Pamiętaj, jesteśmy tu dla Ciebie. 3
afrikan 29 Opublikowano 14 Listopada Opublikowano 14 Listopada 28 godzin na liczniku i dalej się męczę..Zawziąłem się ze ukończę wszystkie side questy dla towarzyszy i trochę się wpakowałem Nawet nie wiem jak to opisać tak nie interesujących postaci już dawno nie widziałem w grze video. Jedynie wątek Lucanisa jeszcze jest taki w miarę, ale to tez mocno naciągane. Do Mass Effecta 2 dużo brakuje...
Vulc 360 Opublikowano 14 Listopada Opublikowano 14 Listopada A co to za dźwięk? The overall result is that Dragon Age: The Veilguard isn’t the golden era BioWare game that I had hoped it would be. Torn between continuing its traditional role-playing legacy and starting afresh as a modern action RPG, the end result is an awkward sequel trapped in a cage made of reboot ideas. Czyżby kolejny głos rozsądku? A nie, to tylko IGN cichem wycofuje się ze swojej pierwszej recenzji. Jak nawet tam im się dupa zapaliła, to musi by naprawdę srogo. https://www.ign.com/articles/dragon-age-the-veilguard-is-at-war-with-itself Wiadomo, od tego nie mogli zacząć. Trzeba być grzecznym pieskiem, żeby zasłużyć na nagrodę. 1
afrikan 29 Opublikowano 14 Listopada Opublikowano 14 Listopada Przecież wycofując się z pierwszej opinii o grze sami sobie strzelili w kolano. To pokazuje ile są warte premierowe recenzje...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się