SylwesterI. 865 Opublikowano 14 Sierpnia Opublikowano 14 Sierpnia 2 minuty temu, Karro napisał(a): tzn? 21:03
SylwesterI. 865 Opublikowano 14 Sierpnia Opublikowano 14 Sierpnia 3 minuty temu, Karro napisał(a): dalej nie wiem o co chodzi.5080 szybszy w indianie jakies 15 procent SERIO ? 21:03 - 21 minuta 3 sekunda
SylwesterI. 865 Opublikowano 14 Sierpnia Opublikowano 14 Sierpnia (edytowane) Jaki game play ? Edytowane 14 Sierpnia przez SylwesterI.
Kadajo 7 418 Opublikowano 14 Sierpnia Opublikowano 14 Sierpnia Jemu chodzi ze nie ważne co tam pokazują u niego jest inaczej Filmiki na YT są fajne tylko wtedy jak pasują pod konkretną tezę 2
SylwesterI. 865 Opublikowano 14 Sierpnia Opublikowano 14 Sierpnia O błędach człowieka z jakimś tam doświadczeniem, pisze osoba mająca problem z rozszyfrowaniem 21:03
Kadajo 7 418 Opublikowano 14 Sierpnia Opublikowano 14 Sierpnia Najlepsze że od razu założenie że to błąd Lipina. Nie błąd gry czy sterowników. Lipton ty anemio... 😅 1
SylwesterI. 865 Opublikowano 14 Sierpnia Opublikowano 14 Sierpnia Nie spotkałem jeszcze osoby, która ma problem z odczytem linii czasu materiału video. 2 minuty temu, Karro napisał(a): no widzsz kazdego to dotyczy. Nie nakrecaj sie.5080 szybszy w indianie ta wiem, nawet od 5090
SylwesterI. 865 Opublikowano 14 Sierpnia Opublikowano 14 Sierpnia Teraz, Karro napisał(a): znam ta gre to zalozyłem ale faktycznie wyglądacia na anemików nakręcając sie tak ze 5080 wolniejsza Nie napiszę ci, jak ty wyglądasz, nie potrafiąc odszyfrować 21:03 2
maxmaster027 892 Opublikowano 14 Sierpnia Opublikowano 14 Sierpnia UE3.mp4 4 godziny temu, X360 napisał(a): Ja do Tomcuga napisałem że z DLSS Quality jest większe zużycie VRAM,niż w natywnej rozdzielczości według ciebie. Mam nadzieję że zareaguje. On jest szefem portalu,i raczej nie powinienen sobie pozwolić na pisanie takich totalnych bzdur na swoim portalu IT. Bo brak tak podstawowej,elementarnej wiedzy jak twojej, jest niespotykany i nieprawdopodobny na jakimkolwiek innym portalu IT. DLSS ULTRA P vs DLAA na max ustawieniach Zobacz że nawet 864p upscalowane do 4k bierze 10GB :O
X360 84 Opublikowano 14 Sierpnia Opublikowano 14 Sierpnia (edytowane) 39 minut temu, maxmaster027 napisał(a): UE3.mp4 3.69 MB · 0 pobrań DLSS ULTRA P vs DLAA na max ustawieniach Zobacz że nawet 864p upscalowane do 4k bierze 10GB :O Bierze 10GB,a w natywnej-DLAA bierze 15GB Cyberpunk A Kadajo i Sideband twierdzą że jest na odwrót.Że z tym DLSS 864p bierze więcej VRAM,niż natywna... Jak włączysz DLSS Quality,będzie nadal mniejsze zużycie VRAM niż w natywnej-DLAA No ręce po prostu opadają,na to co oni powypisywali... Edytowane 14 Sierpnia przez X360
maxmaster027 892 Opublikowano 14 Sierpnia Opublikowano 14 Sierpnia Ale im chodzi o to, że w 864p bierze mniej bez DLSS chyba. W sumie to nie wiem dokładnie. W każdym bądż razie jak chcesz posłuchac cos od ludzi, którzy maja pojecie tu masz wywiad z Devsami od Dooma Całkiem ciekawy, mowia tam min. że DOOM w najnowszym patchu wykorzystuje w pełni Shader Execution Rendering. itp idt innymi slowy w pełni wykorzystuje potencjał architektury Ada lovelace. Czyli trzeba bylo czekac ponad 2.5 prawie 3 lata od premiery na gre, ktora wykorzysta architekture karty graficznej A do innych @Karro czy @Kyle UE niezbyt lubi sie z blackwellem, natomaist jak spojrzycie na gry na najnowszym Frostbite np FC 25 albo Battlefield 6, to juz zupełnie inne rozdanie. Lipton jest raczej dobrym recenzentem, natomiast dobór gier z reguly kazdy reviewer sobie indywidualnie wyznacza a to tez ma znaczenie.
sideband 1 781 Opublikowano 14 Sierpnia Opublikowano 14 Sierpnia (edytowane) Nie sprawdzisz tego, ponieważ DLAA vs natywne nawet bez TAA pokaże mniejsze użycie dla DLAA w sofcie, którego używacie Hwinfo też pokazuje bzdury w kwestii alokacji vs rzeczywistego wykorzystania. A dane, które podałem pochodzą od NV Edytowane 14 Sierpnia przez sideband
Smalec 1 551 Opublikowano 15 Sierpnia Opublikowano 15 Sierpnia 7 godzin temu, Phoenix. napisał(a): Amper i Ada piękne wzrosty generacyjne 😀Na filmie Liptona. Eh Wzrosty generacyjnej? Jeezuuu, kiedyś to było..
maxmaster027 892 Opublikowano 15 Sierpnia Opublikowano 15 Sierpnia 6 godzin temu, Karro napisał(a): 10vs 15 GB to ogromna różnica ale nie ważne może być i 0.5 . Dlss zmniejsza a nie zwiększa . Tak było i będzie . Nowe ma nawet kompresować ,tworzyć tekstury czy coś tam takiego pisali. I nie, 5080 w indianie i każdej innej grze będzie szybsze od 4080 No niby tak, ale dalej potrzebujesz sporo pamieci dla DLSS. Co innego jeżeli mówimy o wydajnosci w indianie no i wydajnosci po OC ogólnie, gdzie blackwelle maja wiekszy zapas mocy anizeli wczesniejsze wersje.
Phoenix. 4 730 Opublikowano 15 Sierpnia Opublikowano 15 Sierpnia 10 godzin temu, Karro napisał(a): z internetów Ześ sie zafiksował na jakimś błedzie liptona Pewnie blad szkolny nie zrestował gry po zmianie ustawień. W wiekszosci dziala,nie wszędzie Ty nie masz masz na nazwisko czasem „Pomyłka” ? 🤣
ODIN85 3 503 Opublikowano 15 Sierpnia Opublikowano 15 Sierpnia 49 minut temu, maxmaster027 napisał(a): No niby tak, ale dalej potrzebujesz sporo pamieci dla DLSS. Co innego jeżeli mówimy o wydajnosci w indianie no i wydajnosci po OC ogólnie, gdzie blackwelle maja wiekszy zapas mocy anizeli wczesniejsze wersje. Będzie ale o jakąś śmieszną wartość a każdy oczekiwał dużo więcej.
Phoenix. 4 730 Opublikowano 15 Sierpnia Opublikowano 15 Sierpnia (edytowane) 12 godzin temu, SylwesterI. napisał(a): O błędach człowieka z jakimś tam doświadczeniem, pisze osoba mająca problem z rozszyfrowaniem 21:03 Nie od dziś wiadomo że Blackwell po włączeniu RT i DLSS potrafi spaść do wydajności 4080 Ady Taka udana generacja 🤣 12 godzin temu, Karro napisał(a): On sie tylko pomylił Pełno w testach pomyłek Jakiś dowód ? 12 godzin temu, SylwesterI. napisał(a): Nie napiszę ci, jak ty wyglądasz, nie potrafiąc odszyfrować 21:03 Niestety myślenie u niektórych nie jest mocną stroną, weź na to poprawkę Edytowane 15 Sierpnia przez Phoenix.
maxmaster027 892 Opublikowano 15 Sierpnia Opublikowano 15 Sierpnia 44 minuty temu, ODIN85 napisał(a): Będzie ale o jakąś śmieszną wartość a każdy oczekiwał dużo więcej. Zgadza sie, ja oczekiwałem wiecej od OC. No ale źle nie jest. Jest toteż zależne od gry i ustawien. Default OC Czyli masz 10FPS ~ 14% i to taka średnia po OC. sa gry gdzie bedzie wiecej, a sa gry gdzie bedzie mniej. Taka gra, która nie za bardzo jest podatna na OC to SotTR w 4k W reszscie gierek to jest te 14-16% przynajmniej na moim GPU. Jak inni maja to tez jest loteria jaki sie komu chip trafi.
ODIN85 3 503 Opublikowano 15 Sierpnia Opublikowano 15 Sierpnia (edytowane) Między 3080 a 4080 było około +-20fps różnicy w 4k. Te 10 to śmiech na sali. Edytowane 15 Sierpnia przez ODIN85
maxmaster027 892 Opublikowano 15 Sierpnia Opublikowano 15 Sierpnia No wczesniej był mega duzy przeskok. Zmiana z 4080 na 5080 jest mniej sensowna. Natomiast z 4070Ti juz bardziej . Poza tym 4080 i 4090 to wyjatkowo udane karty. Dla przykładu wczesniejsza karta max OC vs teraz max OC 1
Phoenix. 4 730 Opublikowano 15 Sierpnia Opublikowano 15 Sierpnia A Ty dalej sie produkujesz jakby tylko na 5080 istnialo OC Oszczedz nam tego plisss
maxmaster027 892 Opublikowano 15 Sierpnia Opublikowano 15 Sierpnia W sumie gadamy o OC i o wzrostach generacyjnych. Nie narzekaj Pokaz lepiej jakie tam rekordy porobiłeś
Phoenix. 4 730 Opublikowano 15 Sierpnia Opublikowano 15 Sierpnia (edytowane) 3 minuty temu, maxmaster027 napisał(a): wzrostach generacyjnych. Wzrost generacyjny miedzy 4080S, a 5080 to padlina i tu nie ma co dyskutowac I majac to gpu nie bede udawal, ze jest innaczej. Edytowane 15 Sierpnia przez Phoenix. 2 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się