Sidr 124 Opublikowano 19 Października Opublikowano 19 Października (edytowane) 1 godzinę temu, leven napisał(a): GTX 260 EVGA (posrany byłem) ... zaprosiłem kumpla na nockę w ostre granie i ? Zmieniałem chłodzenie na inne, wydajniejsze i idiota jetem, przyklejałem radiatorki na kości pamięci na cyjanopan. Karta umarła Została integra i litr wyborowej cyjanopan to jest chyba to samo, co superglue? Kiedy planowałem wymieszać superglue z pyłem metalowym i tak radiotorki zamocować. Teoretycznie wydaje się to być super połączenie. Edytowane 19 Października przez Sidr
maxmaster027 887 Opublikowano 19 Października Opublikowano 19 Października Zrobiłem Ciekawe zestawienie, żeby zobrazowac jak silnik gry wplywa na opoźnienia. Mozna nieco wnioskow z tego wysunac. Tak jak zaobsterowalem FG ≠ FG. W takim Cyberpunku dla przykladu, najlepiej działa FG x2, widac, ze to zostalo gleboko zaimplementowane do silnika. MFG x3 i x4 są nieco bardziej na dokładkę i daja tez odczuwalnie wieksze opoźnienie niz FGx2. Znowu w najnowszym doomie, FGx2 x3 i x4 działaja bardzo porownywalnie, szczegolnie x2 i x3. Dla przykladu taki Alan Wake na 60fps ma wieksze opoźnienia niz 200fps z MFGx4 w Doomie. Sa one porownywalne do MFG x3 w cyberpunku. Dodam tylko, że scena "miejsce" natywnie mialo wszedzie 60fps. Innymi słowy grajac w Alan Wake natywnie w 60fpsach bedziesz mial wyzsze opoznienia i bardziej plywajacy obraz niz grajac w DOOMa z MFGx4 w 200fps i bedzie to porownywalne do rozgrywki w Cyberpunku z MFGx3 150-160fps. Mam nadzieje, że komus sie przyda. Wszedzie były jedne z trudniejszych miejsc w grze podczas sprawdzania FPS z framecap, totez odchył 1% low jest dlatego nieco wiekszy niz normalnie. DOOM latency.mp4 Alan Wake AW2 latency.mp4 Cyberpunk CP 77 latency.mp4 Opóźnienia sprawdzałem gdzie indzie niz gameplay z capframeX zeby byl staly FPS AW lat fg.mp4 CP77 FG.mp4 Dla kogos kto ma 240Hz monitor całkiem przyjemna technologia, 1 1
leven 539 Opublikowano 19 Października Opublikowano 19 Października (edytowane) 2 godziny temu, Lameismyname napisał(a): No to brawo Ty Ja kiedyś uszkodziłem rdzeń w laptopie IBM ściągając chłodzenie. Nie wiem co to była za pasta, co tak trzymała. A cała gimnastyka była po to aby wymienić zawiasy w laptopie. Od tamtej pory nigdy więcej nikomu nie robiłem nic z laptopami, powiedziałem sobie "pierdolę, co najwyżej mogę sam sobie coś podłubać". No każdy ma jakieś swoje doświadczenia. Najlepiej uczyć się na błędach... najlepiej na cudzych wynikających z naszej porady Ja też odpuściłem laptopy. to kanał zwykły jest. Zawiasy, same śrubki już wykręcić, to ryzyko. Prawie wszystko na zatrzaskach , pfff nie dotykam laptoków Godzinę temu, Sidr napisał(a): cyjanopan to jest chyba to samo, co superglue? Kiedy planowałem wymieszać superglue z pyłem metalowym i tak radiotorki zamocować. Teoretycznie wydaje się to być super połączenie. Tak, superglu i cyjanopan ma podobne składniki chemiczne. Jednak cyjanopan, jako pierwszy, którego używałem pozostaje numer 1 Tak samo, ja ciekły metal PO nie ULTRA. Nawet dostęny ma Angelii: https://www.angela.pl/p14687,coollaboratory-liquid-extreme-cs.html EDIT: kurde, to nie jest PRO, a pokazało mi PRO. Pewnie AI zarządza Tutaj jest PRO: https://pcforce.pl/pl/p/Pasta-Coollavoratory-Liquid-Pro-Ciekly-Metal/145083 Godzinę temu, maxmaster027 napisał(a): Zrobiłem Ciekawe zestawienie, żeby zobrazowac jak silnik gry wplywa na opoźnienia. Mozna nieco wnioskow z tego wysunac. Tak jak zaobsterowalem FG ≠ FG. W takim Cyberpunku dla przykladu, najlepiej działa FG x2, widac, ze to zostalo gleboko zaimplementowane do silnika. MFG x3 i x4 są nieco bardziej na dokładkę i daja tez odczuwalnie wieksze opoźnienie niz FGx2. Znowu w najnowszym doomie, FGx2 x3 i x4 działaja bardzo porownywalnie, szczegolnie x2 i x3. Dla przykladu taki Alan Wake na 60fps ma wieksze opoźnienia niz 200fps z MFGx4 w Doomie. Sa one porownywalne do MFG x3 w cyberpunku. Dodam tylko, że scena "miejsce" natywnie mialo wszedzie 60fps. Innymi słowy grajac w Alan Wake natywnie w 60fpsach bedziesz mial wyzsze opoznienia i bardziej plywajacy obraz niz grajac w DOOMa z MFGx4 w 200fps i bedzie to porownywalne do rozgrywki w Cyberpunku z MFGx3 150-160fps. Mam nadzieje, że komus sie przyda. Wszedzie były jedne z trudniejszych miejsc w grze podczas sprawdzania FPS z framecap, totez odchył 1% low jest dlatego nieco wiekszy niz normalnie. DOOM latency.mp4 61.83 MB · 0 pobrań Alan Wake AW2 latency.mp4 36.12 MB · 0 pobrań Cyberpunk CP 77 latency.mp4 36.36 MB · 0 pobrań Opóźnienia sprawdzałem gdzie indzie niz gameplay z capframeX zeby byl staly FPS AW lat fg.mp4 31.44 MB · 0 pobrań CP77 FG.mp4 31.47 MB · 0 pobrań Dla kogos kto ma 240Hz monitor całkiem przyjemna technologia, Pod warunkiem, że ma się Vram pojemność powyżej 12 GB - 16GB Vram wystarczy do FG ? Jak DLSS + FG x2 i nawet x3, to nawet ta bieda karta 5060ti 16 GB Vram, którą ma powinna dać fajną rozgrywkę Dla tego kupiłem 5060ti 16GB, zamiast 5070 12GB Vram. Edytowane 19 Października przez leven
Smalec 1 551 Opublikowano 19 Października Opublikowano 19 Października W rejonach aktywnych sejsmicznie to dopiero mają problemy YouCut_20251019_155449488.mp4 5
leven 539 Opublikowano 19 Października Opublikowano 19 Października (edytowane) Tak, burdel w domu, kable ponaciągane i facet zamiast chronić rodzinę, woli komputer - EDIT: poza tym ta półka pod komputerem już jest przechylona nieco na dół i tylko czekać, aż komputer sam spadnie. Rozwód, dziecko i nerka na sprzedaż i nowy komputer Edytowane 19 Października przez leven
sideband 1 775 Opublikowano 19 Października Opublikowano 19 Października Magia polega na różnym działaniu Reflex, a nie FG. W jednej grze z Reflex lag jest ponad 2x niższy, a w innej tylko 1.2x. Stricte ustawienia działania FG są w sterowniku do wyboru - więcej artefaktów i lepsza płynność lub na odwrót.
tomcug 2 440 Opublikowano 19 Października Opublikowano 19 Października Otóż to, a są też gry, w których po włączeniu Reflex latencja nie zmienia się praktycznie wcale (np. BF6). Ale najlepsze jajca są w niektórych tytułach na UE5, gdzie nie można włączyć ręcznie Reflex (np. Cronos oraz Wukong przed poprawką dodającą tę opcję). Tam odpalasz FG i jest taka redukcja opóźnienia, że powodzenia w uzyskaniu podobnej innymi środkami Gierki na UE5 bez Reflexa mają często kosmiczne opóźnienie Komplet wyników w nowym arcie: https://ithardware.pl/testyirecenzje/jak_zoptymalizowac_gry_na_unreal_engine_5-45927.html 1
maxmaster027 887 Opublikowano 19 Października Opublikowano 19 Października (edytowane) 27 minut temu, leven napisał(a): Ja też odpuściłem laptopy. to kanał zwykły jest. Zawiasy, same śrubki już wykręcić, to ryzyko. Prawie wszystko na zatrzaskach , pfff nie dotykam laptoków Tak, superglu i cyjanopan ma podobne składniki chemiczne. Jednak cyjanopan, jako pierwszy, którego używałem pozostaje numer 1 Tak samo, ja ciekły metal PO nie ULTRA. Nawet dostęny ma Angelii: https://www.angela.pl/p14687,coollaboratory-liquid-extreme-cs.html Pod warunkiem, że ma się Vram pojemność powyżej 12 GB - 16GB Vram wystarczy do FG ? Jak DLSS + FG x2 i nawet x3, to nawet ta bieda karta 5060ti 16 GB Vram, którą ma powinna dać fajną rozgrywkę Dla tego kupiłem 5060ti 16GB, zamiast 5070 12GB Vram. Tak 16GB vram starcza wszedzie z 4k pelen path tracing DLSS Q + FGx4 w kazdej grze, nawet w Indianie, co najwyzej dasz preset very ultra albo ultra w takim waytkanie, jakby Ci bylo malo. Na 5060Ti z 16GB to mozesz panie hulaj duszy piekła nie ma. Edytowane 19 Października przez maxmaster027 1
Totek 784 Opublikowano 19 Października Opublikowano 19 Października 8 minut temu, leven napisał(a): Tak, burdel w domu, kable ponaciągane i facet zamiast chronić rodzinę, woli komputer - EDIT: poza tym ta półka pod komputerem już jest przechylona nieco na dół i tylko czekać, aż komputer sam spadnie. Rozwód, dziecko i nerka na sprzedaż i nowy komputer W Azji jest inny mental i podejście do kobiet. U nas stawia się na piedestale, tam jest bardziej przedmiotowo. Prawdę mówiąc też bym trzymał kompa xd
sideband 1 775 Opublikowano 19 Października Opublikowano 19 Października 5 minut temu, tomcug napisał(a): Otóż to, a są też gry, w których po włączeniu Reflex latencja nie zmienia się praktycznie wcale (np. BF6). Ale najlepsze jajca są w niektórych tytułach na UE5, gdzie nie można włączyć ręcznie Reflex (np. Cronos oraz Wukong przed poprawką dodającą tę opcję). Tam odpalasz FG i jest taka redukcja opóźnienia, że powodzenia w uzyskaniu podobnej innymi środkami Gierki na UE5 bez Reflexa mają często kosmiczne opóźnienie To już winny jest developer, że nie daje możliwości włączenia Reflex bez FG. Wiadomo jak ktoś jest nieogarnięty wniosek będzie jeden - FG wprowadza mniejszego laga Reflex też potrafi źle działać i pogarszać płynność, a nawet wydajność. O reflex 2 cisza tylko on już w dużo mniejszym stopniu obniża laga do tego wprowadza artefakty.
galakty 3 332 Opublikowano 19 Października Opublikowano 19 Października 20 minut temu, tomcug napisał(a): Ale najlepsze jajca są w niektórych tytułach na UE5, gdzie nie można włączyć ręcznie Reflex (np. Cronos oraz Wukong przed poprawką dodającą tę opcję). Tam odpalasz FG i jest taka redukcja opóźnienia, że powodzenia w uzyskaniu podobnej innymi środkami Gierki na UE5 bez Reflexa mają często kosmiczne opóźnienie Uuuuu przypadek czy teoria spiskowa żeby używać FG 2
maxmaster027 887 Opublikowano 19 Października Opublikowano 19 Października (edytowane) 56 minut temu, sideband napisał(a): Magia polega na różnym działaniu Reflex, a nie FG. W jednej grze z Reflex lag jest ponad 2x niższy, a w innej tylko 1.2x. Stricte ustawienia działania FG są w sterowniku do wyboru - więcej artefaktów i lepsza płynność lub na odwrót. Zarówno w CP77 jak i Doomie wlaczyłem Reflex + boost. W Alan wake nie ma takiej mozliwosci. Jednakze jak widac, te opoźnienie relatywnie w Alan Waku jest nawet wyzsze pomiedzy FGx2 a Natywna mimo braku opcji relfex, gdzie w CP i Doom roznice sa nieco mniejsze, chociaz % moga wynosic podobne wartosci Innymi slowy twoja teoria sie nie klei. Bo W AlanWake 2 masz okolo 10ms roznicy pomiedzy natywna a FGx2, 45vs55ns, A w CP jest to cos 35 vs 40ns, w doomie tak samo 33 vs 38 czyli w grach gdzie jest reflex + boost wlaczone, różnice pomiedzy natywna a fgx2 sa mniejsze niz w grze gdzie tej opcji w ogole nie ma. Wczesniej wrzucalem jak to wyglada z triple buffering z reflexem MFG.mp4 Triple buffering VRR bez reflexu, w 60fps to jest blisko 80ns opoźnienia Edytowane 19 Października przez maxmaster027
leven 539 Opublikowano 19 Października Opublikowano 19 Października 29 minut temu, maxmaster027 napisał(a): Tak 16GB vram starcza wszedzie z 4k pelen path tracing DLSS Q + FGx4 w kazdej grze, nawet w Indianie, co najwyzej dasz preset very ultra albo ultra w takim waytkanie, jakby Ci bylo malo. Na 5060Ti z 16GB to mozesz panie hulaj duszy piekła nie ma. Zaraz zostaniesz sparaliżowany przez użytkowników z 12GB Vram 1
maxmaster027 887 Opublikowano 19 Października Opublikowano 19 Października 5 minut temu, leven napisał(a): Zaraz zostaniesz sparaliżowany przez użytkowników z 12GB Vram Mialem 12GB vram, jest spora roznica pomiedzy 16 a 12. Aczkolwiek wiekszosc gier po krotkim grzebaniu da sie ustawic tak zeby działały z 12GB. Nie mniej napewno ma to wplyw na dropy. 1
leven 539 Opublikowano 19 Października Opublikowano 19 Października 28 minut temu, Totek napisał(a): W Azji jest inny mental i podejście do kobiet. U nas stawia się na piedestale, tam jest bardziej przedmiotowo. Prawdę mówiąc też bym trzymał kompa xd Na na diabła tam ten komputer jest tak wysoko ? Kable idą na dół, czyli tam ma ich podłączenie. Pod półką, gdzie ma komputer jest miejsce. No chyba, że dzieciak przychodzi i szarpie za kable, ale i tak może, bo za same kabelki może rączką chwycić, jak to ciekawskie kochane dzieciaki Komputer musi stać na czymś stabilnym, a nie na jakiejś desce podpartej pewnie dwoma kątownikami. Widać, że półka się ugina pod ciężarem komputera. Kobiety, są ozdobą tego świata, muszą być zdobywane, a nie uwięziane przez mężów. Godzinę temu, sideband napisał(a): Magia polega na różnym działaniu Reflex, a nie FG. W jednej grze z Reflex lag jest ponad 2x niższy, a w innej tylko 1.2x. Stricte ustawienia działania FG są w sterowniku do wyboru - więcej artefaktów i lepsza płynność lub na odwrót. Czyli warto włączyć FG x2 + Reflex Pipek nabawi się wrzodów za Twoja wypowiedź
Spl97 1 293 Opublikowano 19 Października Autor Opublikowano 19 Października 6 godzin temu, Lameismyname napisał(a): Może przez te zabiegi będzie cosik taniej Tanio to już było . 1
aetern 9 Opublikowano 19 Października Opublikowano 19 Października Panowie, mam pytanie o to, jak działa wykorzystywanie kodów z bundle w Nvidia App. Znalazłem w Internetach, niestety poza naszym forum kogoś życzliwego z RTX 5070, kto chce pomóc mi z wykorzystaniem klucza do Arc Raiders, który ma być aktywowany na Steam. Czy wystarczy, że podam Dżentelmenowi kod vouchera oraz dane do logowania do apki Nvidia i sprawa będzie gotowa, a od tego kroku będę sam mógł kontynuować na swojej apce proces logując się na konto Steam, czy muszę dodatkowo podać komuś dane do mojego konta Steam? O ile pierwsze dwie rzeczy to w najgorszym przypadku strata klucza do samego bundle, o tyle podanie danych logowania do Steama, na którym zbieram gry od ponad 15 lat... trochę mnie stresuje Z góry bardzo dziękuję za odpowiedź!
jankooo 254 Opublikowano 19 Października Opublikowano 19 Października (edytowane) @aetern niestety ale nvidia nie daje kodu tylko aplikacja przekierowuje do steam i tam ją aktywuje. Karta użyta do aktywacji nie moze byc wcześniej wykorzystana do jakiejkolwiek innej promocji na grę od nvidii Edytowane 19 Października przez jankooo
aetern 9 Opublikowano 19 Października Opublikowano 19 Października @jankooo, to rozumiem - pytanie natomiast brzmi: czy jak ktoś przeklika kod w apce, apka sprawdzi, że karta się nadawała i nie była wcześniej wykorzystywana do jakiejkolwiek innej promocji na grę od Nvidii, to czy wtedy ta osoba może się wylogować z apki i mojego konta, a ja mogę resztę kroków przeklikać, tj. wejść w apkę i w sekcji "Zrealizuj" połączyć nagrodę z kontem Steam i dokończyć odbieranie?
ODIN85 3 502 Opublikowano 20 Października Opublikowano 20 Października Załóż nowe konto nvidi i daj dane i niech doda grę. Potem u siebie dodasz do odpowiedniego lunchera. 1
Kabor 460 Opublikowano 20 Października Opublikowano 20 Października 20 godzin temu, VRman napisał(a): W każdym razie. Chętnie bym się dowiedział co się stało, że już mu nie piszczy. Stawiam na zmianę zasilacza, płyty, miejsca kompa w pokoju lub przeprowadzkę do innego z inną akustyką, bo to ma ogromne znaczenie. Albo może wsadził to w wielką specjalnie wyciszaną budę. W sumie to od tego bym zaczął jakby mnie było stać na Astrale. Mi takie info niepotrzebne, ale po prostu mnie ciekawi ten temat. Na discordzie formowym się udziela/udzielał więc jak coś możesz się tam z nim bez problemu skomunikować. Moja teoria, że nie ma świerszczy jest taka: Minęło pół roku, jest starszy słuch się pogorszył i zszedł w zakres poniżej grania świerszczy .
Kabor 460 Opublikowano 20 Października Opublikowano 20 Października (edytowane) 2 godziny temu, Kabor napisał(a): Moja teoria, że nie ma świerszczy jest taka: Minęło pół roku, jest starszy słuch się pogorszył i zszedł w zakres poniżej grania świerszczy . I sprawa wyjaśniona Nawet nasz formowy byt AI pamięta PiPoLiNiO Edytowane 20 Października przez Kabor 1 1 1
maxmaster027 887 Opublikowano 20 Października Opublikowano 20 Października 12 godzin temu, aetern napisał(a): Znalazłem w Internetach, niestety poza naszym forum kogoś życzliwego z RTX 5070, kto chce pomóc mi z wykorzystaniem klucza do Arc Raiders, który ma być aktywowany na Steam. Zdajesz sobie sprawe, że użyłem kodu promocyjnego do swojej karty? Zaproponowałem Ci co innego. Pisząc w ten sposób " niestety poza naszym forum kogoś życzliwego" zwyczajnie nas obrażasz... 12 godzin temu, jankooo napisał(a): niestety ale nvidia nie daje kodu tylko aplikacja przekierowuje do steam i tam ją aktywuje. Karta użyta do aktywacji nie moze byc wcześniej wykorzystana do jakiejkolwiek innej promocji na grę od nvidii Poza tym, kazdy kto ma 5070Ti czy 5080 czy nawet 5070 może chciec sobie zostawic taka opcje na przyszlosc.
aetern 9 Opublikowano 20 Października Opublikowano 20 Października (edytowane) @maxmaster027 - nie miałem nic złego na myśli, wiem, że większość tutaj ma już swoje limity aktywacji na GPU wykorzystane, to nie była uszczypliwość. Możesz powiedzieć, jak przemodelować wypowiedź, żeby nikt jej nie odebrał niewłaściwie, a edytuję wpis. Wszystkich na forum kocham! To "niestety" wynika z tego, że ludziom tutaj ufam, a poza forum muszę zachować ostrożność, dlatego dopytywałem jak z logowaniem do Steama Edytowane 20 Października przez aetern 1
maxmaster027 887 Opublikowano 20 Października Opublikowano 20 Października no ok, mi osobiscie sie ten ARC Raider tak sobie podoba, jak sprawdzalem jak graja na twitchu. O gustach sie nie dyskutuje. Gra jest dosc tania 150zl, pewnie na allegro 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się