No właśnie, rękojmia/gwarancja i te sprawy, pamiętam gdy pracowałem w Polsce jako kierownik serwisu gwarancyjnego i musiałem się ciągle bujać z tymi durnymi przepisami. W UK to jest naprawdę uproszczone. Niedawno miałem nawet ciekawą dyskusję odnośnie maszyny do kawy którą zwracałem po 9 miesiącach - koleś do mnie "a rozmawiał Pan z serwisem gwarancyjnym?" - "nie, a co mnie serwis gwarancyjny interesuje, to u Was kupowałem a nie u nich, sprzęt nie działa, albo dajecie nowy albo zwrocik".
No i 10 minut później:
Na XTX jest trochę lepiej i są powiedzmy ok do 1.5k rpm. Powyżej 1.6k to już wywalone jajca poziom głośności pokrywa mi się z Arcticami 120mm na podobnych obrotach z chłodnicy. Za to jak puszczę je na 2.8k i zdejmę bok budy to czuję podmuch na stopach a buda stoi jakieś 2 metry dalej Nie mniej zasady od lat takie same jak Radeon to XFX albo Szafirek. Zobaczymy jak Asrock za jakiś czas będzie sobie radził, bo zagraniczne tematy o XTX ich produkcji to jest horror story. Zupełnie jakby Asrocka opanowali hindusi, gdzie produkcja robi gówno a kontrola jakości ich kryje a management ma mindfucka dlaczego ludzi kwiczą skoro QC mówi, że jest super
@nietypowy Wiesz, że podajesz źródło, które wprowadza w błąd ale dalej je podajesz argumentując "nie zmienia to faktu, że można się tym podzielić". Kolega chyba materiał na polityka
No, ale napisałem ci, że to zależy już od polityki danego sklepu. Te mają różnie jeśli chodzi o zwroty.
My rozmawialiśmy ogólnie o gwarancji i odsyłaniu sprzętu na RMA a nie robienie zwrotów Dwie całkowicie odmienne kwestie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się