Skocz do zawartości

RTX 50x0 (Blackwell) - wątek zbiorczy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
24 minuty temu, PiPoLiNiO napisał(a):

@Phoenix. Mocne nadużycie. Włącz film i sprawdź jak było naprawdę. To 72 tam wskoczyło na milisekunde :)

 

obraz.png

28 minut temu, PiPoLiNiO napisał(a):

@Phoenix. Mocne nadużycie. Włącz film i sprawdź jak było naprawdę. To 72 tam wskoczyło na milisekunde :)

Poki co jest mydlo i powidlo ;)

Edytowane przez Phoenix.
Opublikowano

w sumie szybki  ruch  myszki to konieczność renderowania kompletnie nowej sceny 

więc render - upscaler (tu  AI  będzie potrzebowało  więcej czasu dla kompletnie nowych   wektorów) - FG (pewnie tak samo)

więc tylko płynne obroty, żadnego  sprawdzania jaki  potwór czai  się za plecami !

  • Upvote 1
Opublikowano

Dobra - poczytałem pooglądałem. 

Nvidia chce porzucić powoli rasteryzację i klasyczny rendering na rzecz renderingu AI. 

Tutaj idą bardzo mocno w te rzeczy + DX12 dostaje Neural rendering jako natywny do API. 

AMD mega przespało ten rozwój i naprawdę będzie im ciężko dogonić. 

  • Upvote 1
Opublikowano
Godzinę temu, Phoenix. napisał(a):

obraz.png.a5f6e5b72355e2162c19a7a8ce288538.png

Przy MFG2 w serii 6000 przy 400 kl/s w Wiedźminie 4, będzie można rzucić Igni, iść po piwo, wrócić i cieszyć się piękną next-genową animacją :E

  • Haha 2
Opublikowano
2 minuty temu, Kadajo napisał(a):

To te halucynacje AI, o których tak czytam :hihot:

Ciekawy jestem jak będzie wyglądać ten nowy frame gen, odpalilem to w cyberpunk i ja rozumiem, że ludzie się podniecają cyferkami, ale tyle artefaktów co to tworzyło to głowa mała, dziwie się, że o tym się nie wspomina

Opublikowano

Wspomina się tylko wiadomo jak jest z ludzmi, widza nie widza. ITD.

No i uczciwie trzeba to Nvidii oddać ze jak na taki "wynalazek" to działa to zadziwiająco dobrze.

Tez jestem ciekawy jak będzie wyglądał obraz, który będzie 75% wymysłem AI, a nie faktycznym renderem.

Jestem też pewien ze gdyby to wszytko było bardziej finansowo dostępne ludzie trochę bardziej entuzjastycznie by do tego podchodzili.

Opublikowano

He ciekawe, bo ja tam nie mam z tym problemu, nadal widzę te same błędy, szczególnie na UI :E

Może faktycznie trochę mniej jest tych artefakotw (albo się może już człowiek przyzwyczaił ?), ale daleko temu do "ogarnięty" :D

  • Upvote 1
Opublikowano
13 godzin temu, Element Wojny napisał(a):

Z tym MFG dobre jest, ze bedzie mozna regulowac ile fake'owych klatek chce sie tworzyc. 4x to raczej nie ma sensu, ale moze z 3x jakos to bedzie wygladac. 

Móc mieć 4, a robić 3?
NIE PO TO KUPUJE SIE TOPKĘ, by musieć ściągać nogę z gazu (@caleb59) ;)
 

Opublikowano

Na pewno ma, tak jak DLSS radzi sobie lepiej jak ma wiecej  danych.

8 minut temu, PiPoLiNiO napisał(a):

@Kadajo odpowiadam Ci tu zamiast na priv, bo uznałem, że opiszę wszystkim mój punkt widzenia bo to tu pasuje w dyskusji :)

Tylko właśnie, cale CLU w tym ze ty nie grasz w 4K :D

Włączasz DLSS i nie ma już 4K.

Ja jestem przecież dokładnie w tym samym miejscu co ty tylko w rozdzielczości 1440p :E

Więc mam jeszcze gorzej, bo i FG gorzej działa i DLSS nawet DLAA gorzej wygląda.

 

I rozumiem osoby, które piszą podniecaniem się cyferkami. Bo tak z tym wszystkim trochę jest.

Pogarszam obraz za pomocą DLSS czy tam M(FG), żeby włączyć wszystkie efekty, żeby polepszyć obraz :E

 

  • Like 1
  • Upvote 1
Opublikowano

Przypuśćmy, że przy takim DLSS10 100% obrazu generować będzie super zaawansowane Ai w chmurze i te Ai w pewnym momencie stwierdzi, że za dużo siedziś przy Wiedźminie 6, to wtedy sama wyłaczy nam grę, czy skontaktuje się od razu MOPS-em, koordynatorem rodziny i policją? 

e1c.png

  • Haha 1
Opublikowano

No jak 100% juz będzie wymyślać to już odlotowe halucynacje bez narkotykow :E

Z tym AI to trochę się czuje jakby mi ktoś dawał Hoop Cole z napisem Coca Cola i mówił ze w sumie to jest to samo i nie ma różnicy :E 

  • Upvote 1
Opublikowano
55 minut temu, RTX4090 napisał(a):

cicho - moje pierwsze GPU Riva TNT2 M64 

ohh to chyba był najsłabszy model 64bitowy, zwykła była najlepsza 128bit, reszta to tylko taktowanie pamieci zwiekszali, a można było to zrobić samemu :) w gierka bez T&L dorównywała geforce 256

wtedy popularnym programem do oc był power strip

  • Upvote 2
Opublikowano

No i teraz tak, masz Hoop Cole która ma byc jak Coca Cola, i kosztuje tyle samo co Coca Cola no bo przecież jest taka sama.

 

Nie wiem z jednej strony kibicuje tym wszystkim rozwiązaniom tech, bo są naprawdę ciekawe, ale z drugiej strony... Zaraz nie będzie niczego prócz prawdziwej ciężkiej kasy, która nadal ci każą wykładać i będziesz jeszcze miał być szczęśliwy. I bron boże jak zaczniesz mówić inaczej to cię zjedzą.

Opublikowano
5 minut temu, Kadajo napisał(a):

Z tym AI to trochę się czuje jakby mi ktoś dawał Hoop Cole z napisem Coca Cola i mówił ze w sumie to jest to samo i nie ma różnicy :E 

Jeszcze całe szczęście rozpoznajemy treści zrobione przez ai, niektóre od razu jak się spojrzy na obrazek/film, niektóre po kilku sekundach. Ciekawe co to będzie za 5, czy 10 lat.

Opublikowano
6 minut temu, maxmaster027 napisał(a):

ohh to chyba był najsłabszy model 64bitowy, zwykła była najlepsza 128bit, reszta to tylko taktowanie pamieci zwiekszali, a można było to zrobić samemu :) w gierka bez T&L dorównywała geforce 256

wtedy popularnym programem do oc był power strip

Ajj pamiętam powerstripa :D

 

image

2 minuty temu, Smalec napisał(a):

Jeszcze całe szczęście rozpoznajemy treści zrobione przez ai, niektóre od razu jak się spojrzy na obrazek/film, niektóre po kilku sekundach. Ciekawe co to będzie za 5, czy 10 lat.

Tutaj chyba paradoks jest taki ze jeśli faktycznie to zacznie być tak dobre jak oryginał i naprawdę nie da się tego rozpoznać czy to będzie miało jakieś znaczenie.

  • Like 1
Opublikowano
7 minut temu, Kadajo napisał(a):

czy to będzie miało jakieś znaczenie.:D

W gospodarce/miejscach pracy raczej istotne. Najważniejsze, żeby tylko nie uzyskała samoświadomości %-)

Opublikowano
6 minut temu, AndrzejTrg napisał(a):

Co jak co ale mi bardziej pochodziła hoop cola :E 

Wiedziałem ze zaraz ktoś napisze coś w tym stylu :E

3 minuty temu, Smalec napisał(a):

W gospodarce/miejscach pracy raczej istotne. Najważniejsze, żeby tylko nie uzyskała samoświadomości %-)

No nie doprecyzowałem ze w sumie to mi chodziło o gry i GPU.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik


  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • PROWADŹ WOJNĘ W 41. MILLENNIUM Wielokrotnie nagradzane połączenie strategii turowej i kolosalnych bitew w czasie rzeczywistym serii Total War wkracza do mrocznego, fantastycznego świata Warhammer 40,000. Podczas Ery Indomitus cała galaktyka płonie niekończącą się wojną, a los każdej duszy wisi na włosku. Stań na czele legendarnych frakcji, dostosuj swoją machinę wojenną i bierz udział w gigantycznych bitwach, wycinając krwawą drogę pośród gwiazd. Nie ma czasu na pokój. Nie ma czasu na wytchnienie. Nie ma czasu na przebaczenie. Jest tylko wojna. STAŃ NA CZELE CZTERECH LEGENDARNYCH FRAKCJI Prowadź kampanie w Pustce, stając na czele czterech radykalnie różnych frakcji. Każdą z nich stworzono z wykorzystaniem wyjątkowych dla niej, zgodnych z jej charakterem elementów rozgrywki, potężnego uzbrojenia, apokaliptycznych machin wojennych oraz metod prowadzenia wojny. ● Space Marines: Genetycznie wzmacniani wojownicy. Jest ich niewielu, ale dysponują niezrównaną siłą. Odziani w święte pancerze i używający najbardziej zabójczych broni Imperium, ci żołnierze uderzają za każdym razem z niezrównaną, druzgocącą precyzją. ● Orks: Brutalne hordy zniszczenia. Stworzenia niepowstrzymane, niezliczone i żyjące wyłącznie dla wojny. Zalewają pole bitwy niekończącymi się watahami, posługując się nieprzewidywalną bronią i rozklekotanymi machinami wojennymi - a wszystko napędzane pierwotną mocą Aaagh! ● Aeldari: Starożytna, gasnąca rasa obcych, która niegdyś władała gwiazdami, a dziś walczy ze swym nieuchronnym losem. Ci zwinni i nieuchwytni wojownicy uderzają z psychiczną precyzją, używając eleganckiej broni w celu wykorzystania każdej słabości, a następnie znikają w cieniach. ● Astra Militarum: Niezliczone zastępy największej siły zbrojnej ludzkości stanowią bastion z ciała i stali. Legiony żołnierzy maszerują otuleni rykiem czołgów bitewnych i grzmotem artylerii, miażdżąc wrogów dzięki zdyscyplinowanej furii i niezłomnej determinacji. DOSTOSUJ SWOJĄ MACHINĘ WOJENNĄ Wkrocz do bitwy wraz ze znanymi pomniejszymi frakcjami i dowódcami uniwersum Warhammer 40,000 - lub stwórz własną armię dzięki niezrównanej liczbie opcji dostosowywania, które przenoszą do gry swobodę znaną ze stołowej gry bitewnej. ● Spersonalizuj swoją armię: Nazwij swoją grupę, wybierz jej święte kolory i przyozdabiaj jej regimenty za pomocą szerokiego wachlarza symboli, które zasieją strach w sercach wrogów. ● Modyfikuj swoich wojowników: Dostosuj filozofię walki swojej frakcji zarówno podczas kampanii, jak i poszczególnych bitew. Wyposaż swoje oddziały we własny, unikatowy zestaw potężnych zdolności taktycznych, charakterystycznych cech oraz niezrównanego sprzętu bojowego. PROWADŹ WOJNĘ W SKALI GALAKTYKI Prowadź zmagania w galaktycznej piaskownicy, w której nie ma miejsca na pokój, a jedynie na wojnę. Poszerzaj swoje imperium tura po turze - podbijaj planety, ulepszaj floty i zarządzaj swoją gospodarką wojenną, wycinając sobie wśród gwiazd drogę ku dominacji. Walcz, aby decydować o losie całych światów. Podbijaj i ulepszaj twierdze, bombarduj wrogów z orbity i wysyłaj swoje armie na powierzchnie planet, aby brać udział w zapierających dech w piersiach bitwach w czasie rzeczywistym, których stawką są instalacje i regiony planetarne. A gdy zagrożenie wzrośnie zbyt mocno, rozważ użycie apokaliptycznego uzbrojenia, które potrafi wymazywać całe planety. BIERZ UDZIAŁ W ZACIEKŁYCH WALKACH Obejmij dowodzenie nad gigantycznymi armiami zaprawionych w bojach wojowników, prowadząc ich przez brutalne, taktyczne starcia toczące się w najróżniejszych, rozdartych wojną światach o odmiennym klimacie i zróżnicowanych typach pól bitewnych, charakteryzujących się dynamicznymi zniszczeniami. Werbuj swoje oddziały z zabójczego wachlarza jednostek danej frakcji, w skład których wchodzą potężni weterani, elitarne grupy bojowe, górujące nad wszystkimi maszyny kroczące oraz gigantyczne machiny wojenne. Gdy sytuacja nie idzie po twojej myśli, wzywaj uzupełnienia, które ponownie rozpalą ogień twych wysiłków wojennych. Strategicznie wykorzystuj potężne zdolności, aby zdominować przebieg bitwy - od chaotycznych ostrzałów artyleryjskich, przez naloty z powietrza po ataki laserowe. Każde uderzenie zmienia powierzchnię pola bitwy, tworząc nowe osłony i dając świeże możliwości taktyczne.       https://store.steampowered.com/app/4199910/Total_War_WARHAMMER_40000/
    • Cyrk to będzie z używanymi za 2 lata   Ludzie wystawią za ćwierć ceny i nadal będzie zbyt drogo. Zostaną z tym ramem do ddr7.
    • juz zaczynam test CPU + ram tak, profilaktycznie. Grafika bez problemow, nie przekroczyla 68 stopni. 
    • Pamięci przyszły, więc zabrałem się za testy:         Stock XMP:  (ale przy CR 1T i tRAS o oczko niższym)     Stock XMP:  (DDR3-2000 CL9 9-9-27 1T + nieco podkręcone tRFC oraz tREFI na max)     Szybkie OC:  (DDR3-2133 CL8 12-8-28 1T)     Wszystko powyżej już wbija kod "55" na płycie i nie startuje, a ciaśniej wywala błędy w TM5.   Poza tym to muszą być chyba jakieś nowsze PSC lub coś innego, bo są to moduły jednostronne i nie powalają możliwościami OC (wysokie tRCD jest niezbędne do zachowania stabilności powyżej DDR3-2000).   Z tego co kojarzę, to te "OG" PSC są dwustronne przy pojemnościach 2GB na moduł i powyższe nastawy zrobiłyby co najmniej przy prędkościach DDR3-2400/DDR3-2600   Nieco szkoda że trafiły się moduły jednostronne, ale tak czy siak wpadają do kolekcji, bo takich pamięci jeszcze nie miałem
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...