Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
27 minut temu, lukadd napisał(a):

 

 

Ale dla mnie gamepass ma już ogólnie mały sens. A na pewno nie dla takiej gry jak Stalker do której się będzie wracać. Więc bez sensu ograć w passie i później przy każdym powrocie opłacać znowu abonament, aby mieć dostęp do gry i save :E

Pass dobry był, aby ograć takiego np. Starfielda, ograć i zapomnieć :E

A to savey z passa beda niekompatybilne ze steam?

Opublikowano
8 godzin temu, DżonyBi napisał(a):

Ja wole pada, ale jak ktos ma drewniane palce to moze faktycznie drewniane rece + drewniane K+M to najlepszy duet. Po 15 latach gry na padzie nie mam problemu z headshotami.

U mnie też będzie grane na padzie 

  • Like 1
Opublikowano
9 minut temu, azgan napisał(a):

Ale tutaj od jutra będzie spam w temacie i myślę że ten o Dragon Age The Veilguard zostanie spokojnie przebity :lol2:

Tego nawet co nie ma porównywać. Co do DA kolorowego wypierdka i wydmuszkę, to mieliśmy przed premierą już ogromne podejrzenia, że to idzie w fatalną stronę. Tutaj też są lekko, ale bardziej na tle technicznym. Niemniej na moje rozeznanie dla typowego dorosłego gracza z PL, to stalker znaczy o wiele więcej niż Dragon Age. Uogólniam, jasne - ale wiadomo ocb:P. Co innego gdyby porównywać od Mass Effecta:D:D

Opublikowano
3 minuty temu, azgan napisał(a):

U mnie też będzie grane na padzie 

Co:E?

elmo-fire.gif

e: ten lepszy :E

Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, Necronom napisał(a):

RTVEuroAGD do odbioru na 21.11 :E To poczytam jak u was działa :)

Mnie przyszedł SMS, że mogę sobie wybrać termin odbioru i wybrałem...............na jutro :jupi:

Edytowane przez Alek_M
  • Like 3
Opublikowano
16 minut temu, Sheenek napisał(a):

A to savey z passa beda niekompatybilne ze steam?

Zwykle nie są :E czasami da się przenieść, a innym razem może powstaną mody konwertujące save jak np. do Starfielda. Ale to już zależy od gry.


 

  • Thanks 1
Opublikowano

Jeśli ktoś zamawiał tzw. reprinta, czyli kolekcjonerkę z drugiego rzutu, która ma ograniczoną ilość steelbooków to powinien dostać na email klucz do gry, taki był układ ze strony GSC. Znajomy właśnie dostał tak więc piszę to informacyjnie.

Opublikowano
16 minut temu, Kelam napisał(a):

Tego nawet co nie ma porównywać. Co do DA kolorowego wypierdka i wydmuszkę, to mieliśmy przed premierą już ogromne podejrzenia, że to idzie w fatalną stronę. Tutaj też są lekko, ale bardziej na tle technicznym. Niemniej na moje rozeznanie dla typowego dorosłego gracza z PL, to stalker znaczy o wiele więcej niż Dragon Age. Uogólniam, jasne - ale wiadomo ocb:P. Co innego gdyby porównywać od Mass Effecta:D:D

No ale widziałeś już? Murzyna dali też do S.T.A.L.K.E.R.A 2 🤭.

9 minut temu, ODIN85 napisał(a):

No właśnie mam wolne ale do piątku. Miałem zamiar skończyć w 2 dni:E

Sprinter, ja tam wolę dłużej się pobawić :lol2:😉

Opublikowano
1 minutę temu, azgan napisał(a):

No ale widziałeś już? Murzyna dali też do S.T.A.L.K.E.R.A 2 🤭.

Dali jako postać drugoplanową, albo trzecioplanowa, pasuje, mamy XXI wiek u mnie w mieście poniżej 100k mieszkańców też mieszkają murzyni i inne narodowości, to nie XVI Japonia i murzyn główny bohater. :)

Opublikowano

Polowałem i upolowałem Zew Prypeci wydanie premierowe, z mapą, pocztówkami, przepisami i instrukcją. DVDBox. :D 

Poprzednio nie było bo to były inne czasy, wtedy wszystkie gry były zdrowe. :E  Jeden murzyn woke nie czyni. :E  

Opublikowano
20 minut temu, azgan napisał(a):

U mnie też będzie grane na padzie 

Ja tak samo single gierki na padzie. Odkąd się naumiałem na padzie sadzenia headshotów bez asyst to gram tylko na padzie.

Klawa i mysz to do strategii, albo do większości RPG w np. rzucie izometrycznym.

Wiadomo, że mycha szybsza, ale nie tak komfortowa w użyciu, a jak się już ogarnia tego pada to się śmiga i tak wystarczająco dobrze w singielki :E


Tyle, że ciekawe kiedy zagram :E No, preorders :E Poczekam na opinie i jak chociaż będzie przyzwoicie to może w czwartek/piątek się skuszę :E RDR1 + Undead skończyłem w tamtym tygodniu, teraz łupię znowu kolejne tury z doskoku w The Against Storm i Tavern Master już na ukończeniu. Więc lada moment trzeba będzie wybrać kolejną gierkę do ogrywania.

  • Confused 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • W konfiguracji 2 stata + 2 m.2 żadna płyta na am5 nie obetnie linii pcie gpu.  Ze względu na uefi i cenę  osobiście wybrałbym bramkę numer trzy. Skisłem 
    • Jak chcą ludziom zaimponować to niech wrzucą jak sprzątają jedno z nielegalnych składowiska odpadów, najlepiej tych chemicznych
    • Tutaj w filmie masz sporo odpowiedzi. Ale ciekawie odpowiadają kolesie w komentarzach. cytat: "(...)  Cóż, no silników, nawet tych komercyjnych czy open sourcowych jest stosunkowo dużo. Własnych technologii jest jeszcze więcej. A nie jest tak, że kolejne nowe nie powstają. Także z pewnością nie grozi nam robienie wszystkich gier na UE5. Szczególnie, że wielkie korporacje lub duże studia jednak dalej trzymają się swoich rozwiązań. Rockstar - RAGE, Ubisoft - UbisoftAnvil/Snowdrop, EA - Frostbite, Creative Assembly - Warscape, Bohemia Interactive - RV/Enfusion, IO Interactive - Glacier itd. a jeszcze jest pełno firm, które udostępniają swoje silniki jak Crytek - CryEngine, Relic/Supergiant/podstudia Microsoftu - Essence Engine czy XNA, Bethesda - idTech i jego mutacje i wiele innych. No i na to wszystko mamy typowe silniki do wszystkiego (plus kilka znanych przykładów): Godot (Brotato, Dome Keeper), PyGame (stos visual novel), RPG Maker (klasyk, ale wyszedł na nim też np. Felvidek), Gamemaker (Undertale, Stoneshard, Forager, Hyper Light Drifter, Norland, Katana ZERO, ZERO Sievert, Hero Siege, Loop Hero), Unity (Rust, Cities Skylines, The Forest, Fall Guys, Raft, Subnautica, RimWorld, Unturned, Valheim, Cuphead, Kerbal Space Program, Ori Cult of the Lamb) i całą rodzinę UE PUBG, Deep Rock Galactic, ARK, Black Myth Wukong, Civ VI, Squad, Hogwarts Legacy, Palworld, Rocket League, Manor Lords, Sea of Thieves, Stray) (...)".        cytat: "I już się zebrało grono znawców enginów wszelakich i przede wszystkim unreala, większość z Was zna ten engine tylko z wiadomości na portalach. Pracuję zawodowo na UE od wersji 4.2 i na podstawie swoich doświadczeń oraz doświadczeń kolegów z branży, mogę śmiało stwierdzić że na ten moment nie ma żadnej konkurencji dla UE, stworzenie inhouse'owego enigina który byłby konkurencją jest za drogie dlatego większość twórców AAA przesiada się właśnie na niego. Co do plotek o shutteringu i innych bzdetach wyssanych z palcach - ue jak każdy engine posiada optymalizację i jest tylko narzędziem, to od użytkownika zależy jak to wykorzysta/zoptymalizuje."     cytat: " Dużo politycznych odpowiedzi na temat tego dlaczego korzysta się z Unreal'a, a porzuca własne silniki. Rzeczywista powinna brzmieć tak, że firmy tną koszty i taniej jest korzystać z gotowego produktu niż opłacać doświadczonych pracowników i rozwijać swój produkt. Efekty tego widzimy w ostatnich latach, optymalizacja leży, a nowe gry nie oferują niczego innego niż jej poprzedniczki. Nie wspomnę już o sztucznej inteligencji i fizyce w grach, które aktualnie nie istnieją. Po prostu firmy chcą tylko więcej gier, szybciej i jak najtaniej. Jakość schodzi na co raz dalszy plan.  Mieliśmy niesamowicie dobry gamedev w Polsce i masą doświadczonych pracowników znających się na rzeczy. Niestety studia ich nie doceniały, nie chciały godnie płacić i paradoksalnie za to że są dobrzy byli zwalniani, gdyż kosztowali więcej niż randomy ściągane przez HR. W efekcie Ci przebranżowili się na pochodne technologie, a naszymi silnikami nie miał kto się zająć. Ściągnięcie byłych pracowników po takim potraktowaniu stawało się co raz bardziej niemożliwe albo absurdalnie drogie. Aktualnie kadry naszych Polskich studiów zasilane są całkowicie nowymi zespołami, często ściąganych z całego świata.  Po aktualnych raportach widać, że koszty obsługi Unreal'a z czasem zbiegły się, a nawet przewyższyły dawne koszty utrzymania własnych silników. Tutaj za to winę ponoszą w sumie sami gracze, bo najlepiej sprzedaje się to co się mruga, świeci, błyszczy i jest ładne. Wszystkie pozostałe aspekty są ignorowane, dlatego proporcje artystów i programistów przeważają się na tą pierwszą stronę. Ilość osób tworzących gry stale rośnie, bo tworzenie assetów jest czasochłonne i drogie. Tutaj subiektywna opinia, assety stały się dla mnie nudne, w żaden sposób setny raz zobaczenie ładnego budynku, odbić w kałuży wody, refleksów itd., nie sprawia że chcę grać w daną grę, stały się dla mnie zupełnie obojętne. Brakuje mi całego backend'u gier, którym nikt się nie zajmuje."     cytat: "Obwinanie silnika, ze powstaja ch*** gry, to jak prz**** się do składników dań w potrawach, całkowicie pomijając najważniejszy współczynnik, czyli kucharza. Nawet z najgorszych składników dobry kucharz zrobi smaczne danie, gdzie w przypadku ch****, nawet zagotowanie wody sprawi problemy. W przypadku gier mamy dokładnie to samo, słabi kucharze [developerzy] podaja na tacy pieknie prezentujace sie potrwawy, aby po chwili poczuc, ze czesc jest spalona, druga surowa i niedoprawiona. Oczywiście, jezeli mamy tylko jeden silnik, to beda produkowane gry zblizone do siebie, tak samo jak z franczyzami restauracji czy sklepów, jak mcdonalds, ale to nie znaczy, ze ktos nie moze przerobić ta franzyce w całkowicie nowy produkt z większym bądz mniejszym wysiłkiem. Czasem bedzie oplacalniejsze stworzenie od zera, a czasem kilka lekkich modyfikacji sprawi cuda. Wynik moze byc rozny, od wiekszej ilosci engine developerów i stworzenie uniwersalnego narzedzia pod gry, po zaczecie nowych silników przez korporacje bo bedzie sie biznes opłacał. Jedynie co wiemy, ze gry pojda do przodu, niezaleznie od silnika, bo w momencie, kiedy gry z UE5 + nie beda sie sprzedawac, to HR, prezesi, udziałowcy zmusza firme do podjecia dalszych kroków, bo wszystko kreci sie w około $$"             Ale widzisz, w sposób delikatny zmieniasz front  i... super, bo o to mi chodziło. To wszystko, co piszesz, to prawda. Zgadzam się. Ale oszukuje Cię, frustruje, okrada, wypuszcza crapa... DEVELOPER ! I do niego kieruj pretensje. Nie do twórcy silnika. To deweloper w finale wydaje grę i kasuje kesz. I to on ma zadbać, aby gra "odpowiednio" działała. Niech ujmie geometrii, oświetlenia, tekstur. Niech zredukuje to, co powoduje zadyszkę (albo się douczy).   Jeżeli np. taka Toyota wypuści trefne wozy / silniki, które się rozlatują i pękają im bloki, to wnosisz skargę na (?!?) Toyotę raczej, a nie do twórcy silnika diesla, albo odlewani, która te bloki odlewa dla Toyoty. Jeżeli, ktoś wypuszcza grę, która nie działa, to winien jest developer. Mógł nie wypuszczać, mógł dopracować, mógł wybrać inny silnik, mógł zrezygnować, mógł zrobić kilka rzeczy, zanim oszukał gracza. Developer. Nie twórca silnika.  
    • Ten prezes to jednocześnie właściciel firmy. Mogli odmówić, nic by się nie stało. Chodziło mi po prostu o to, że ten wybór, to w 9 na 10 przypadkach zgoda przez łzy. Nie zdajecie sobie sprawy na co ludzie są wstanie się zgodzić, tylko dlatego, że ktoś na odpowiednio wysokim stanowisku tak zarządził.   Edit: Co do tego karpia, niech w końcu handel żywym karpiem skasują. Rzeczywiście niepotrzebne cierpienie dla tych ryb przed śmiercią. Ale jak ktoś już się pofatyguje się tą rybę osobiście złowić, to niech z nią robi co chce. Ewentualnie nich ją uśmierca przed odejściem z łowiska. Z wszystkim można przesadzić.   A Grenlandia? Przejecie przez Stany widzę tylko w jednym scenariuszu. Kiedy Ruscy postanowiliby sobie ją po prostu wziąć, bo i tak się stanąć może. Dania w takim scenariuszu jest za mała, aby miała coś do gadania.
    • Da się już grać w to na 8GB VRAM? Na stronie gamegpu na 6600XT jedynie 13 fps na medium 1080p więc pytanie czy ma to sens.
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...