Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
7 minut temu, Phoenix. napisał(a):

Masz tryb z RT na konsoli. Na konsoli nie ma kompilacji shaderow i to tez spora roznica.

Tryb RT jest mocno okrojony na konsolach. Nie wiem jak teraz po patchach, ale premierowo na konsolach i w trybach performance też był stutter w HL jak oglądałem materiał z DF. Ale na PS5 lepiej działało niż na xboxie.

Edytowane przez lukadd
Opublikowano
2 godziny temu, azgan napisał(a):

Czyli że znowu zapłaciliśmy za możliwość wzięcia udziału w BetaTestach, jak miło :E:lol2:

To jest wersja Alpha. Za dobre 4 lata łatania zbliży się do Cyberpunka z dnia premiery. Jak coś działa to, musi być anomalią.

Opublikowano (edytowane)
32 minuty temu, Tornado3 napisał(a):

jakie masz zużycie RAM w Windows podczas grania ?

Tak to wygląda po zminimalizowaniu gry, w grze według MSI Afterburner, co widać na screenach jest ponad 20GB, wychodzi na to, że z 100MB+ więcej niż to co pokazuje Windows
obraz.png.7020f61ef13d9738d6732d650e331a20.png

Teraz jak odpaliłem, włączyłem FG i na razie na presecie średnim + dlss balans nawet spoko, ale poza wioską mam poniżej 7GB vram, nawet ok 6GB vram, ale jak się zbliżam do wioski to vram momentalnie wzrasta do nawet w samej wiosce ~7.5GB.

Edytowane przez Reddzik
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
14 minut temu, lukadd napisał(a):

Tryb RT jest mocno okrojony na konsolach. Nie wiem jak teraz po patchach, ale premierowo na konsolach i w trybach performance też był stutter w HL jak oglądałem materiał z DF. Ale na PS5 lepiej działało niż na xboxie.

To ja Ci mówię, że na dzień dzisiejszy ps 5 w trybie z RT(lub też bez) ma mniejszy stuttering niż mój pc ze stopki bez RT. I nie, nie jestem jedynym, ani nawet w mniejszości z tym problemem. UE 5 to padaka, każda gra na PC ma traverersal stuttering, tydzien/dwa temu latało info, że devowie z cdpr znalezli jak sobie z tym poradzisz i sam epic zaimplementował ten patch u siebie, pewnie dopiero gry z ue5.5 to będą mieć, stalker chyba na 5.1 jest oparty. 

 

 

 

 

U mnie w obu grach mam powiedzmy  70-80 fps, w stalker więcej bo mam

Generator odpalony, I pomimo tego czuć chrupneicia co chwilę. Może są one widoczne bardziej na oled, nie wiem. Ale wiem za to, że sterowanie myszka jest mega irytujące przez to.

8 minut temu, ODIN85 napisał(a):

Większość zapłaciła grosze w GP i może też ograć Indianę. Może to dowiezie chociaż;)

Oby, ja dzisiaj wracam do msfs o ile serwery się nie wyhuśtają

Edytowane przez Joloxx9
  • Upvote 2
Opublikowano
11 minut temu, ronaldo864 napisał(a):

To jest wersja Alpha. Za dobre 4 lata łatania zbliży się do Cyberpunka z dnia premiery. Jak coś działa to, musi być anomalią.

Ta gra już bije na głowę Cyberpunka. 

53 minuty temu, lukadd napisał(a):

Gra skopana od prawie każdej strony, również od strony CPU. Ale ten nowy Ryzen 9800X3d jednak pokazuję moc :E 25% więcej fps wykręca w tym szrocie od 7800X3d

A na XSX Śmiga i wygląda bardzo dobrze :). Konsola za max 2k zł :D  Teraz pewnie pecetowcy się chowają pod ścianą gdy ich drogi sprzęt nie wyrabia. 

Nawet HDR jest ładniejszy na konsoli niż na PC :)

  • Haha 1
Opublikowano
9 minut temu, lukadd napisał(a):

Nie wiem czy na XSS śmiga bo nie mam tej konsoli. 30fps to padaka do takiej gry. A w trybie performance obstawiam, że będą też ładne skoki frametime. Zobaczymy jak wyjdą jakieś analizy.

Gram w 60 fps i jest bardzo ok. Grafika idealna do takiej gry.

 

Opublikowano

Ta gra jest brutalnie trudna na tym drugim poziomie.  Dwa hity od mutanta i zgon, przy czym ja muszę wyładować z 2 magazynki i trafienie w niego nie jest takie proste.

Dodatkowym utrudnieniem jest psucie się broni. Przydałoby się jakieś narzędzie do craftowania, aby można było naprawić broń z poziomu ekwipunku.  Sama naprawa za te kupony to absurdalne koszta i nie opłaca się tego robić.

Irytuje mnie także obciążenie, na 60% załadunku plecaka już się jest spowolnionym.

 

Zrzut-ekranu-53.png

 

Cały mój plecak. Co ja mam tutaj wywalić, aby zejść z wagi? Przecież nie pozbędę się amunicji czy apteczek.

 

 

Opublikowano

Na reddicie piszą, że na XSX jest stutter, ale ile na ile to nie wiadomo bo konsolowcy mają zwykle większą odporność na wahania frametime. W performance z tego co wstępnie widziałem na konsoli lata ~45-55fps. I niektórzy piszą, że czym dłuższa sesja tym gra coraz gorzej działa :E

Zobaczymy jak DF i inni wyplują analizy jak jest faktycznie.

Opublikowano (edytowane)
26 minut temu, CavieZ napisał(a):

A na XSX Śmiga i wygląda bardzo dobrze :). Konsola za max 2k zł :D 
Teraz pewnie pecetowcy się chowają pod ścianą gdy ich drogi sprzęt nie wyrabia. 

"NIie wyrabia"?
Pomyśl, co piszesz, zanim wciśniesz enter. ;)

 


 

4 minuty temu, Jaycob napisał(a):

Irytuje mnie także obciążenie, na 60% załadunku plecaka już się jest spowolnionym.

 

Cały mój plecak. Co ja mam tutaj wywalić, aby zejść z wagi? Przecież nie pozbędę się amunicji czy apteczek.

;)
https://www.nexusmods.com/stalker2heartofchornobyl/mods/19

 

Edytowane przez JeRRyF3D
  • Upvote 1
Opublikowano
4 minuty temu, Jaycob napisał(a):

Ta gra jest brutalnie trudna na tym drugim poziomie.  Dwa hity od mutanta i zgon, przy czym ja muszę wyładować z 2 magazynki i trafienie w niego nie jest takie proste.

Dodatkowym utrudnieniem jest psucie się broni. Przydałoby się jakieś narzędzie do craftowania, aby można było naprawić broń z poziomu ekwipunku.  Sama naprawa za te kupony to absurdalne koszta i nie opłaca się tego robić.

Irytuje mnie także obciążenie, na 60% załadunku plecaka już się jest spowolnionym.

 

 

 

Cały mój plecak. Co ja mam tutaj wywalić, aby zejść z wagi? Przecież nie pozbędę się amunicji czy apteczek.

 

 

To postać nie chudnie jak tyle km z buta się wali?:hihot:

5 minut temu, lukadd napisał(a):

Na reddicie piszą, że na XSX jest stutter, ale ile na ile to nie wiadomo bo konsolowcy mają zwykle większą odporność na wahania frametime. W performance z tego co wstępnie widziałem na konsoli lata ~45-55fps. I niektórzy piszą, że czym dłuższa sesja tym gra coraz gorzej działa :E

Zobaczymy jak DF i inni wyplują analizy jak jest faktycznie.

Na Ss podobno wygląda lepiej niż na wcześniejszych trailerach;)

Opublikowano
1 godzinę temu, wrobel_krk napisał(a):

@Phoenix.Tam jest najlepszy komentarz:

Ta gra wygląda własnei jakby jednocześnie była z 2010 i 2024 roku:)

No bo ta gra wygląda jak stara z jakimiś modami lub remake przeniesiony na nowy silnik.... oh wait...

Opublikowano
2 minuty temu, lukadd napisał(a):

Nie chce nawet wiedzieć jak to wygląda na S :E Ktoś na reddice pisał, że na wymioty go zbiera jak odpalił performance na S :E

To na "esce" jest tryb performance? :E 

Przecież tam wszystko działa w trybie performance 30fps :P 

Opublikowano
7 minut temu, Jaycob napisał(a):

Ta gra jest brutalnie trudna na tym drugim poziomie.  Dwa hity od mutanta i zgon, przy czym ja muszę wyładować z 2 magazynki i trafienie w niego nie jest takie proste.

Dodatkowym utrudnieniem jest psucie się broni. Przydałoby się jakieś narzędzie do craftowania, aby można było naprawić broń z poziomu ekwipunku.  Sama naprawa za te kupony to absurdalne koszta i nie opłaca się tego robić.

Irytuje mnie także obciążenie, na 60% załadunku plecaka już się jest spowolnionym.

 

Zrzut-ekranu-53.png

 

Cały mój plecak. Co ja mam tutaj wywalić, aby zejść z wagi? Przecież nie pozbędę się amunicji czy apteczek.

 

 

Broni tyle wapada tej samej, że cały czas można zmieniać na sprawną bo amunicja zawsze pasuje do kilku rodzajów broni.

Notatki do wywalenia, ten pomarańczowy skaner też bo masz już taki, woda do wywalenia, energetyki też, chleb też bo daje tyle co nic, tłumik dołącz do broni, po co 3 Ci 3 bronie małe (jedna wystarczy).

Ja mam zawsze max 15 bandaży i 15 tych pomarańczowych kostek do leczenia HP i max 10 butelek wódki. Po co wszystkie rodzaje amunicji, nosisz tylko te, które są potrzebne.

Jednym słowem brakuje Ci trochę organizacji:))

  • Like 1
  • Upvote 2
Opublikowano
15 minut temu, Jaycob napisał(a):

Cały mój plecak. Co ja mam tutaj wywalić, aby zejść z wagi? Przecież nie pozbędę się amunicji czy apteczek.

Po co ci tyle flakonów, monopolowy otwierasz schowaj do skrytki część a i odłóż amunicje ktorej nie używasz

Opublikowano
4 minuty temu, Spychcio napisał(a):

Broni tyle wapada tej samej, że cały czas można zmieniać na sprawną bo amunicja zawsze pasuje do kilku rodzajów broni.

Notatki do wywalenia, ten pomarańczowy skaner też bo masz już taki, woda do wywalenia, energetyki też, chleb też bo daje tyle co nic, tłumik dołącz do broni, po co 3 Ci 3 bronie małe (jedna wystarczy).

Ja mam zawsze max 15 bandaży i 15 tych pomarańczowych kostek do leczenia HP i max 10 butelek wódki. Po co wszystkie rodzaje amunicji, nosisz tylko te, które są potrzebne.

Jednym słowem brakuje Ci trochę organizacji:))

Wypadają, ale nie wszystkie są fajnym kolimatorem.

 

Co do pożywienia to chyba jest potrzebne nie? Po coś się ta ikonka, ze trzeba coś zjeść się wyświetla. :E

 

Noszą każda amunicje, bo czemu nie? A jak podniosę jakiś sprzecior, który będę miał pod tą ammo?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...