Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
1 godzinę temu, userKAMIL napisał(a):

2 metry od 65 cali czy ja wiem czy tak daleko. 🤷

Na zdjęciu wygląda dużo dalej, chyba, że do grania siadasz bliżej. Ja mniej więcej 1 metr 30 centymetrów od 65". Lata temu wpadłem na ten kalkulator odległości od TV z HDTV i moim zdaniem sprawdza się idealnie,  nie ważne, czy oglądam film, czy gram. Możesz spróbować, te 2 metry do 100" są dobre, niby nie duże różnice, ale widać to zwłaszcza na materiałach 4K w filmach, czy grach, przynajmniej ja widzę. Najbardziej mnie rozwala jak nie raz u znajomych widzę TV 65" kanapa od niego z 5-6 metrów i tak grają na konsolach, albo filmy oglądają.

 

https://hdtvpolska.com/kalkulator-odleglosci/

Opublikowano (edytowane)
13 minut temu, skunRace napisał(a):

Na zdjęciu wygląda dużo dalej, chyba, że do grania siadasz bliżej.

Jest 2m ale miarki nie rozkładałem. ;) Mogę się przysunąć/oddalić spokojnie o extra metr. Jakoś tak czuję się najbardziej komfortowo. Wcześniej w tym samym pokoju siedziałem 4 może 5 metrów przed 150 cali. 
Coś za coś… OLED jak już wspominałem skradł moje serce. 
 

IMG_8255.jpeg

Edytowane przez userKAMIL
  • Like 1
Opublikowano
11 minut temu, DżonyBi napisał(a):

To chyba solidarność za wojne na Ukrainie

Na pewno ale pomijając problemy techniczne które były również w Baldur's Gate III na premierę to S.T.A.L.K.E.R 2 jest dobrą grą z możliwością bycia jeszcze lepszą jeśli uporają się z jej poprawianiem i zapewnieniem długiego wsparcia po premierze 

Opublikowano

Pograłem chwile i balans leży całkowicie, przeciwnicy, a w szczególności mutanty to takie gąbki na pociski że głową mała. Do tego wystrzwlamy 3 magazynki i broń już się psuje, bo bez przesady. 

18 minut temu, samsung70 napisał(a):

siema siema, jak tam przygoda, ja dzisiaj zacznę, wszyscy narzekają na bugi i drewno i inne techniczne rzeczy, jednak oceny na steam o dziwo są dobre, po tym hejcie na technikalia, animacje i inne problemy spodziewalem sie review bombingu , a tu prosze

image.png.1533095fdbbc177993bbaf73ed9b86d3.png

Nie wiem za co tam gra zbiera takie dobre oceny.

  • Like 2
  • Upvote 1
Opublikowano

Jest coś specyficznego w tej grze. Po pierwsze są miejsca, gdzie jest 100 fps na liczniku, a mimo tego nie czuję masła, tylko... nie wiem. Coś jest nie tak. Pierwsza oberża. Wchodzę 85-90 fps, cut scena i spada do 40, ekstremalnie odnotowałem 37 fps! Na 4090, DLSS, FG, itd... pogadali i - jeb - 90 fps. Jest pogięte, jak cholera. Co ciekawe, któryś z userów mi uświadomił, że w GP jest też teraz Black Ops 6 i chyba MWIII (?) - sorry, ale już bardzo dawno odbiłem od tych codów, nie kumam który jest który, która historia o czym mówi, mniejsza... KURDE jakie to dobre! Mówię o misjach fabularnych. Jak to chodzi! Jak to działa! Jakie animacje i modele! Nie mogę dziś zdzierżyć tych stojących kukieł w ich monologach w STALKERZE. Ja wiem. Rozległość, eksploracja, inny rodzaj gry, wiem, wiem... niemniej - no wali śledziem i starością z niego :(. Ja chyba wolę jednak dolizane tunele na 5 - 10h, niż te 10-letnie produkcje, trącące naftaliną. Wiem. Ambitne, z historią i potencjałem na Xdziesiąt godzin, nostalgia - wszystko OK, ale... no nie wygląda to świeżo, przy takim "pifpaf hollywood paździerzu" nawet, choćby pokroju CoD. Włączone jedna po drugiej. No nie. Dystans duży. Tu naprawdę czuje się, co się ma pod maską. Gra płynie i poraża wizualiami. STALKER - liczę, że połatają, że podciągną, ale... no coś mi nie leży w tej produkcji w stanie obecnym.  

  • Upvote 3
Opublikowano
2 minuty temu, Joloxx9 napisał(a):

Pograłem chwile i balans leży całkowicie, przeciwnicy, a w szczególności mutanty to takie gąbki na pociski że głową mała. Do tego wystrzwlamy 3 magazynki i broń już się psuje, bo bez przesady. 

Zagraj sobie w Misery, tam zobaczysz, co to absurdalny poziom trudności xD Pamiętam, jak podczas jednej z pierwszych misji mnie lekko napromieniowało, wyżarłem z 4 paczki antyradu i wypiłem całą wódkę, jaką byłem w stanie kupić za fundusze, a i tak padłem na chorobę promienną :hihot:

Opublikowano
1 minutę temu, Joloxx9 napisał(a):

Do tego wystrzwlamy 3 magazynki i broń już się psuje, bo bez przesady. 

 

Totalna głupota wybijająca z immersji i odpowiadają za to ludzie dla których broń palna jest codziennością. Oby to połatali 😅

  • Haha 1
  • Upvote 1
Opublikowano
Teraz, tomcug napisał(a):

Zagraj sobie w Misery, tam zobaczysz, co to absurdalny poziom trudności xD Pamiętam, jak podczas jednej z pierwszych misji mnie napromieniowało, wyżarłem z 4 paczki antyradu i wypiłem całą wódkę, jaką byłem w stanie kupić za fundusze, a i tak padłem na chorobę promienną :hihot:

Nie chodzi mi o sam poziom trudności, tylko balans. 

 

A to całe a life czy jak się tam to nazywa nie istnieje, skrypty odpalają te całe "randomowe" wydarzenia. Po wyjściu z tunelu jakiś typ walczył z dwoma mutantami, na moje nieszczęście wyszedłem bez hp(konsolowa klawiszologia mnie dobija) zostałem zabity, restart, następne podejście nie wychodzę z tunelu tylko idennad nim i co? Nie ma eventu :E oczywiście save miałem z 50m od tego miejsca więc powtórzę, ten świat nie żyje.

Opublikowano
49 minut temu, wrobel_krk napisał(a):

@Alek_MCzyli dupa jesteś nie Stalker jak płaczesz;) Pudełka z odpowiednim pędem zabijają. Masa x prędkość zabija.

 

Dzieciaku, nikt nie płacze tylko zwraca uwagę na nierealne obrażenia jakie zadają martwe przedmioty. Ograłem wszystkie Stalkery jakie były z modami i w żadnej grze nie ginąłeś od dwóch uderzeń byle czym, więc sam jesteś dupa, bo nie znasz poprzednich części.

  • Haha 2
Opublikowano


Ta gra jest aktualnie niegrywalna (przynajmniej dla mnie). Mimo stabilnych 100fps co kilka minut fps-y tak o sobie z dupy spadają do 7-10 fps i muszę w opcjach cokolwiek zmienić na chwilę, żeby wszystko wróciło do normalności.

Grafika też nie powala jak na ue5.
 

Opublikowano
3 minuty temu, JeRRyF3D napisał(a):

Wchodzę 85-90 fps, cut scena i spada do 40, ekstremalnie odnotowałem 37 fps! Na 4090, DLSS, FG, itd... pogadali i - jeb - 90 fps. 

O tym właśnie pisałem ale podobno Digital Foundry twierdzi że to nie wina kompilacji shaderów tylko CPU :E. Mnie to totalnie nie przekonuje bo to samo było zresztą w The Callisto Protocol (już połatali i jest wyraźna poprawa) na premierę i w Silent Hill 2 Remake na Unreal Engine 5 😉.

  • Like 1
Opublikowano
4 minuty temu, JeRRyF3D napisał(a):

Jest coś specyficznego w tej grze. Po pierwsze są miejsca, gdzie jest 100 fps na liczniku, a mimo tego nie czuję masła, tylko... nie wiem. Coś jest nie tak. Pierwsza oberża. Wchodzę 85-90 fps, cut scena i spada do 40, ekstremalnie odnotowałem 37 fps! Na 4090, DLSS, FG, itd... pogadali i - jeb - 90 fps. Jest pogięte, jak cholera. Co ciekawe, któryś z userów mi uświadomił, że w GP jest też teraz Black Ops 6 i chyba MWIII (?) - sorry, ale już bardzo dawno odbiłem od tych codów, nie kumam który jest który, która historia o czym mówi, mniejsza... KURDE jakie to dobre! Mówię o misjach fabularnych. Jak to chodzi! Jak to działa! Jakie animacje i modele! Nie mogę dziś zdzierżyć tych stojących kukieł w ich monologach w STALKERZE. Ja wiem. Rozległość, eksploracja, inny rodzaj gry, wiem, wiem... niemniej - no wali śledziem i starością z niego :(. Ja chyba wolę jednak dolizane tunele na 5 - 10h, niż te 10-letnie produkcje, trącące naftaliną. Wiem. Ambitne, z historią i potencjałem na Xdziesiąt godzin, nostalgia - wszystko OK, ale... no nie wygląda to świeżo, przy takim "pifpaf hollywood paździerzu" nawet, choćby pokroju CoD. Włączone jedna po drugiej. No nie. Dystans duży. Tu naprawdę czuje się, co się ma pod maską. Gra płynie i poraża wizualiami. STALKER - liczę, że połatają, że podciągną, ale... no coś mi nie leży w tej produkcji w stanie obecnym.  

I tutaj muszę się zgodzić, miałem pewien hype na stalkera, przy czym były obawy. Ale mam wrazenie, że dostałem gre, która stoi jedna noga w 2010r a druga w 2024, przy czym znaczna większość tejże gry zatrzymała się dawno temu od strony technicznej. Niby najnowszy silnik, ale jedyne co nam serwuje to stuttering i wymagania kompletnie nie odpowiadające temu co jest na ekranie. Są trzy rzeczy które mogę pochwalić, dzwiek, black level(w końcu nie zepsuty) i strona artystyczna gry, bo widać, że jest to zrobione dobrze i fajnie oddaje klimat. Ale czy gry oferuje cos poza tym? Mam wrazenie, jakbym dostał port z konsoli gry, czegoś podobnego do Starfielda, niby przepis na sukces ale wykonanie na max 40%. Gra z jednej strony wciąga ale z drugiej, co chwilę jakiś taki lepiej na twarz dostaje, bo mogłoby to działać i wyglądać lepiej. Co cod'a w singla chyba z 15 lat nie grałem, i teraz właśnie odpaliłem pobieranie. 

  • Like 2
Opublikowano
1 minutę temu, azgan napisał(a):

O tym właśnie pisałem ale podobno Digital Foundry twierdzi że to nie wina kompilacji shaderów tylko CPU :E. Mnie to totalnie nie przekonuje bo to samo było zresztą w The Callisto Protocol (już połatali i jest wyraźna poprawa) na premierę i w Silent Hill 2 Remake na Unreal Engine 5 😉.

Oczywiście, że nie, bo w SCENIE NIC SIĘ NIE ZMIENIA.
Ani ilość NPC, oświetlenie, dynamika, nic! Zresztą pierwsza scena, gdzie kierowca wysadza nas przy ogrodzeniu.
To samo. 90 fps gry, cut scena i 45 fps. A GPU 70% / CPU 60%, to... (?). No nie kumam. SPSULI i tyle!

  • Upvote 2
Opublikowano
1 minutę temu, Proxide napisał(a):


 

Grafika też nie powala jak na ue5.
 

Jest na poziomie Banishers: Ghosts of New Eden tylko że to tytuł AA i dużo lepiej działa a też otwarty świat na Unreal Engine 5 chociaż i tutaj DLSS 3 wraz z Frame Generation daje bardzo duży boost https://www.purepc.pl/banishers-ghosts-of-new-eden-z-obsluga-dlss-3-wzrost-liczby-klatek-na-sekunde-jest-znaczacy

Opublikowano
5 minut temu, azgan napisał(a):

O tym właśnie pisałem ale podobno Digital Foundry twierdzi że to nie wina kompilacji shaderów tylko CPU :E. Mnie to totalnie nie przekonuje bo to samo było zresztą w The Callisto Protocol (już połatali i jest wyraźna poprawa) na premierę i w Silent Hill 2 Remake na Unreal Engine 5 😉.

To jakie cpu potrzebne niby?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Kiedyś była taka moda że zasilacz był na topie, z biegiem czasu  powstały nowe trendy z zasilaczem na dole   później weszły dodatkowo piwnice, następnie piwnice z otworami na których można dodatkowo przykręcić wentylatory aby dmuchały od spodu na kartę, przy takiej konfiguracji jak pokazał Wallec wentylatory na spodzie mają bezpośredni dostęp do chłodnego powietrza z poza budy nic go nie ogranicza tak jak np "wentylowana piwnica" i karta ma idealne warunki ale za to zasilacz dostaje ciepłe powietrze z wnętrza budy które idzie do góry a wentylator w nim robi za wyciąg i wywalenie ciepła poza skrzynkę, w zasilaczu obrotami steruje termistor im więcej ciepła tym wentyl będzie wchodził na wyższe obroty, z jednej strony źle bo będzie głośniejszy a z drugiej w takim położeniu lepiej bo wywali szybciej i więcej ciepła z budy  Gorzej jak ktoś wsadzi na górę zasilacz który wcale nie rozkręci wentylatora pod obciążeniem  wtedy wyciąg na topie nie istnieje.
    • Czy da się w Windowsie 10 22H2 64 bit ustawić czarny odwrócony kontrast ale w ten spobób żeby był włączony tryb Aero żeby były dostępne w systemie wszystkie bajery graficzne. Gdy się włącza czarny odwrócony kntrast to automatycznie Windows 10 przełącza kompozycje w tryb klasyczny i wtedy znikają wszystkie bajery graficzne. Podobno program Winaero tak potrafi ale wiem gdzie jest ta opcja i ostatnia wersja tego programu jest z 2024 roku to czy użytkownicy Windowsa 11 z kompilacji 25H2 mogą mieć problemy z tym programem że w tym programie mogą być nieuwzględnione przeprojektowania najnowszej wersji Windowsa 11 już pomijając nadchodzącego Windowsa 12 ale akurat mnie to nie dotyczy.
    • Komp głównie bedzie do grania no i myślałem nad budżetem żeby zamknąć sie w 10 tyskach 
    • Jak wpiszesz na tubie model GPU to na pewno pokaże Ci się jakiś filmik jak ktoś rozbiera. Teraz to najczęściej parę śrubek, "odklejasz" radiator od rdzenia, oczyszczasz rdzeń i radiator, lesersko (jak ja) kładziesz cały termopad na radiator, zakładasz radiator na rdzeń, przykręcasz śrubki i finito. Przeciętny człowiek z IQ na poziomie temperatury pokojowej i bystrością wody w klozecie zrobi ten zabieg w parę minut, a żeby coś zniszczyć musiałbyś naprawdę się postarać... 
    • Nie no boisu mi się nie chcę zmieniać, to było tylko w ramach porównania  Plusem mojej wersji jest PL 122% można się bawić bez oporu 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...