Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
4 minuty temu, JeRRyF3D napisał(a):

Zerkajcie sobie na nexusa, kogo gra wciągnęła, bo sporo się pojawia. 
Service packi, udźwig, słabsze potwory, teraz widzę, doszedł mod na lepszy balans noc / dzień. 
Dużo się dzieje...

https://www.nexusmods.com/stalker2heartofchornobyl

 

Przecież to bez sensu. Używając moda na udźwig zabierasz sobie część gameplaya. IMO cały sęk w tym, aby przeżyć i dobrze zarządzać ekwipunkiem.

  • Upvote 2
Opublikowano
31 minut temu, Joloxx9 napisał(a):

Nie wiem za co tam gra zbiera takie dobre oceny.

Różne rodzaje broni na każdego przeciwnika, na mięsacze dobrze się sprawdzi obrzyn, na psy Viper, na ludzi wiadomo dobrze celowana glowa.

Opublikowano
3 minuty temu, lukadd napisał(a):

Żaden nie da rady. Najmocniejszy obecnie ryzen po prostu trochę ograniczy problemy.

A tak muszą połatać i poprawić w grze po prostu wydajność od strony CPU.

Na tosterach stuttering brak więc niech to lepiej naprawia 

Opublikowano
Teraz, Jaycob napisał(a):

Przecież to bez sensu. Używając moda na udźwig zabierasz sobie część gameplaya. IMO cały sęk w tym, aby przeżyć i dobrze zarządzać ekwipunkiem.

Jak w wiedżminie. Przez pierwsze 100h uznawałem za mechanikę niezbędną. Później za zbytek i upierdliwość.

  • Like 1
Opublikowano
1 minutę temu, Jaycob napisał(a):

Przecież to bez sensu. Używając moda na udźwig zabierasz sobie część gameplaya. IMO cały sęk w tym, aby przeżyć i dobrze zarządzać ekwipunkiem.

Tak samo moznaby moda na więcej hp itd zwykle cheaty

Opublikowano
5 minut temu, JeRRyF3D napisał(a):

Zerkajcie sobie na nexusa, kogo gra wciągnęła, bo sporo się pojawia. 
Service packi, udźwig, słabsze potwory, teraz widzę, doszedł mod na lepszy balans noc / dzień. 
Dużo się dzieje...

https://www.nexusmods.com/stalker2heartofchornobyl

 

Z udźwigiem i miejscem w plecaku nie miałem problemu, ale faktycznie twórcy gry mogliby poprawić balans dnia i nocy. Zwłaszcza, że w ciągu dnia gra jest dużo ładniejsza i bardziej klimatyczna jak się to wszystko widzi.

Ja miałem wrażenie, że 70% czasu gry jest Noc:E

Opublikowano
1 minutę temu, Spychcio napisał(a):

Z udźwigiem i miejscem w plecaku nie miałem problemu, ale faktycznie twórcy gry mogliby poprawić balans dnia i nocy. Zwłaszcza, że w ciągu dnia gra jest dużo ładniejsza i bardziej klimatyczna jak się to wszystko widzi.

Ja miałem wrażenie, że 70% czasu gry jest Noc:E

No własnie dzień jest za krótki powinien być o te 30min dłuższy.

Opublikowano (edytowane)
9 minut temu, JeRRyF3D napisał(a):

Jak w wiedżminie. Przez pierwsze 100h uznawałem za mechanikę niezbędną. Później za zbytek i upierdliwość.

Tyle że Wiedźmin nie jest grą survivalową, nie dzieje jest w post-apo świecie.

Edytowane przez Jaycob
Opublikowano (edytowane)

Nie zamierzam się licytować. Nie ma gry idealnej, która pasowałaby każdemu. Pewne genialne mechaniki w dłuższej perspektywie męczą.
Ktoś narzekał na brak pielęgnowania konia i wypróżniania w Kindgom i że by je chciał. Ja bym przy tym padł.
Zresztą Wieśka modowałem, jak zły, aby go "urealniać". Pamiętam tę podnietę (!), jak powstał mod animacji picia, jedzenia itd. - WOW!
Po trzech dniach... odinstalowałem, bo dostawałem szału na to picie i jedzenie. :)  

Edytowane przez JeRRyF3D
Opublikowano

Cholera mam ten problem co wszyscy. 1440p ULTRA + DLSS Q + FG, ok. 100-125 FPS, po dłuższym czasie gry spadek do 10-12 FPS, rwanie. Przełączyłem z DLSS Q na XeSS UQ to klatki takie same, jedynie w dropie spada do 20 no i mam wrażenie, że dłużej gra jest stabilna przed dropami. Próbowałem jakichś fixów parametrów ze steama ale nic to nie daje. No słabo bo gra jak na chwilę obecną mi się podoba.

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
20 minut temu, JeRRyF3D napisał(a):

Service packi, udźwig, słabsze potwory, teraz widzę, doszedł mod na lepszy balans noc / dzień. 

To niedługo wszystko poza AI i optymalizacją oraz wyglądem naprawią gracze-fraje... pasjonaci :E 

Edytowane przez Zas
Opublikowano (edytowane)
15 minut temu, Joloxx9 napisał(a):

Na tosterach stuttering brak więc niech to lepiej naprawia 

Też jest na xboxie. A w przypadku bardzo mocno wymagających czy ciulowo zoptymalizowanych miejscówek od strony CPU np. z dużą ilością npc giera nawet potrafi na sekundy przyciąć :E

Oglądałeś materiał od DF?

Edytowane przez lukadd
Opublikowano

No bo ta gra to taki kapiszon trochę 

4 minuty temu, lukadd napisał(a):

Też jest na xboxie. A w przypadku bardzo mocno wymagających czy ciulowo zoptymalizowanych miejscówek od strony CPU np. z dużą ilością npc giera nawet potrafi na sekundy przyciąć :E

Oglądałeś materiał od DF?

Nie jeszcze, a ludzie mówili, że na klocku tego nie ma wtf

Opublikowano
15 minut temu, Lameismyname napisał(a):

Cholera mam ten problem co wszyscy. 1440p ULTRA + DLSS Q + FG, ok. 100-125 FPS, po dłuższym czasie gry spadek do 10-12 FPS, rwanie. Przełączyłem z DLSS Q na XeSS UQ to klatki takie same, jedynie w dropie spada do 20 no i mam wrażenie, że dłużej gra jest stabilna przed dropami. Próbowałem jakichś fixów parametrów ze steama ale nic to nie daje. No słabo bo gra jak na chwilę obecną mi się podoba.

To się wyklepie :lol2:

  • Haha 1
Opublikowano

Jakiej metody skalowania używacie na kartach RTX 4080/90? Właśnie sobie tak sprawdzam co lepiej wygląda i według mnie TSR jest najlepsza. Drzewa w oddali wyglądają w miarę normalnie, na pozostałych jakbym patrzył przez sitko.

Opublikowano (edytowane)
13 minut temu, Joloxx9 napisał(a):

No bo ta gra to taki kapiszon trochę 

Nie jeszcze, a ludzie mówili, że na klocku tego nie ma wtf

 

Ludzie na konsolach są wiele bardziej odporni na microstuter, jakbyś grał całe życie w 30klatkach z dropami do 20 to pewnie też tak byś miał :E

 

Zobacz sobie materiał DF na samym końcu materiału po 20 minucie i zobaczysz jak frametime się magicznie wyrównuję po zablokowaniu klatek. CPU przestaje wtedy ograniczać i gra działa znacznie równiej.
Blokują fps na ryzenie 3600 na 30fps, a na 7800X3d na 60fps.

 

Ogólnie DF na koniec zaleca blokadę klatek w tej grze :E Nic innego nie poradzisz, przynajmniej dopóki twórcy nie poprawią gry od strony nadmiernego obciążenia CPU.

Edytowane przez lukadd
  • Upvote 1
Opublikowano

Zagrałem....

 

Gra sprawia wrażenie produkcji AA, coś jak Charnobylite. Ma brzydkie assety, wystrój wnętrz prostacki, ogólnie trąci starością lub brakiem doświadczenia level designerów. Nie zrozumcie mnie źle - ogólny zarys początkowych lokacji jest spoko ale graficznie to nie wygląda ładnie.

 

Kompilacja shaderów trwała u mnie z zegarkiem w ręku 4 minuty, gra sama ustawiła detale epickie, ja tylko włączyłem DLAA i wio do Zony.

 

Pierwszy problem to nie wykrywa w ogóle mojego pada od Xboxa, drugi problem to dziwaczny schemat sterowania na klawie i myszy, postać rusza się zbyt ociężale,  niektóre tutoriale są nieintuicyjne.

 

Póki co gra nie robi na mnie dobrego wrażenia.

  • Thanks 1
  • Upvote 2
Opublikowano
5 minut temu, caleb59 napisał(a):

Zagrałem....

 

Gra sprawia wrażenie produkcji AA, coś jak Charnobylite. Ma brzydkie assety, wystrój wnętrz prostacki, ogólnie trąci starością lub brakiem doświadczenia level designerów. Nie zrozumcie mnie źle - ogólny zarys początkowych lokacji jest spoko ale graficznie to nie wygląda ładnie.

 

Kompilacja shaderów trwała u mnie z zegarkiem w ręku 4 minuty, gra sama ustawiła detale epickie, ja tylko włączyłem DLAA i wio do Zony.

 

Pierwszy problem to nie wykrywa w ogóle mojego pada od Xboxa, drugi problem to dziwaczny schemat sterowania na klawie i myszy, postać rusza się zbyt ociężale,  niektóre tutoriale są nieintuicyjne.

 

Póki co gra nie robi na mnie dobrego wrażenia.

Jaki cpu?? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   2 użytkowników


×
×
  • Dodaj nową pozycję...