Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Boziu kochana o co chodzi z tymi anomaliami co pojawia się jakaś niebieska kulka i wybucha Ci prosto w ryj?
Jakoś można przed tym uciekać czy jak bo idę idę, dostanę 3 razy i gleba i nie ma czasu na reakcję i rage quit XD

Opublikowano (edytowane)
9 godzin temu, Stjepan napisał(a):

@PepePanDziobak ja mam tą kartę i gram w 1080p z DLSSQ + FG na high i jest dobrze.

 

Ale mnie burza złapała, przeczekałem całą w jakiejś szopie, jedząc kiełbasę i chleb. :E Jaki to ma klimat, w Cieniu Czarnobyla to po prostu była sobie burza, efekt, a tutaj to złowrogie zjawisko które może Cie zabić. :woot: Dawno takiej immersji nie czułem jak tutaj. :o

chopie aż ręce zacieram :D 30 minut i koniec pobierania. Szkoda że jutro do roboty :D 
Na ultra też jakoś to chodzi ?? :D 
:piwko: Browar za avvatar :D hail %-)

p.s. takie klimaty mam w burze jak w lesie survivaluje w realu %-)

Edytowane przez PepePanDziobak
  • Like 1
Opublikowano
5 minut temu, Stjepan napisał(a):

Dawno takiej immersji nie czułem jak tutaj. :o

W Stalkerze zawsze podobał mi się właśnie ten element survivalowy. Czym dalej się zapuszczałeś, tym trudniej się robiło, a atmosfera gęstniała. Mam nadzieję, że i tutaj tego nie zabraknie. Dlatego mody na usuwanie tak podstawowych rzeczy jak waga wyposażenia, głód czy napromieniowanie, będą całkowicie wypaczać sens rozgrywki. No, ale każdy gra tak jak chce. To właśnie jedna z zalet modów.

 

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)
7 minut temu, PepePanDziobak napisał(a):

chopie aż ręce zacieram :D 30 minut i koniec pobierania. Szkoda że jutro do roboty :D 
Na ultra też jakoś to chodzi ?? :D 
:piwko: Browar za avvatar :D hail %-)

Heh Twój też zajebisty wiadomo, Tępe Ch***** N*****!!!! ja jutro wolne, na Epic nie testowałem, na high też wygląda dobrze, patrząc na stan techniczny, ja muszę mieć masełko 60+ fps. :E  Co by tu powiedzieć my dziady 30+ którzy przeszli starą trylogię znają annały tej gry, wiedzą że nie jest łatwo i przyjemnie jak w Far Cry, ale tutaj dodali kolejne elementy dzięki którym klimat gęstnieje jeszcze bardziej.

 

Spoiler

467899397_8871545219558264_4366688044108

:rotfl:

Edytowane przez Stjepan
Opublikowano
17 minut temu, Stjepan napisał(a):

@PepePanDziobak ja mam tą kartę i gram w 1080p z DLSSQ + FG na high i jest dobrze.

 

Ale mnie burza złapała, przeczekałem całą w jakiejś szopie, jedząc kiełbasę i chleb. :E Jaki to ma klimat, w Cieniu Czarnobyla to po prostu była sobie burza, efekt, a tutaj to złowrogie zjawisko które może Cie zabić. :woot: Dawno takiej immersji nie czułem jak tutaj. :o

no właśnie też chyba z 4 razy w kime szedłem by przeczekać burzę 

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

Na psy znalazłem sposób, uciekać do jakiegoś ciasnego pomieszczenia gdzie są drzwi, będą wbiegać pojedynczo i kill him z pistolecika, a co. Już tak kilka watah załatwiłem. :E  Aha dużo umiejętności i obeznania ze starej trylogii się przydają, to zauważyłem, kto grał ten wie. :faja:

Edytowane przez Stjepan
Opublikowano
26 minut temu, RTX5090 napisał(a):

W sumie mam ciekawe pytanie 

Chernobyl czy Chornobyl (bo chyba jest bug nawet w nazwie gry)

 

 

Ty sam jestes jak jeden wielki bezmyslny bug. Chernobyl to tlumaczenie z rosyjskiego, a Chornobyl odniesienie do ukrainskiego. Nazwa została zmieniona po najezdzie Rosjan na Ukraine.

  • Confused 1
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
39 minut temu, RTX5090 napisał(a):

W sumie mam ciekawe pytanie 

Chernobyl czy Chornobyl (bo chyba jest bug nawet w nazwie gry)

 

Zrzut ekranu 2024-11-22 230025.png

Zrzut ekranu 2024-11-22 230011.png

Akcja drugiej części toczy się po prostu w innym miejscu. Czornobyl leży w połowie drogi między Czarnobylem a Czernobylem. 

Edytowane przez Lypton
Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, Stjepan napisał(a):

@PepePanDziobak ja mam tą kartę i gram w 1080p z DLSSQ + FG na high i jest dobrze.

 

Ale mnie burza złapała, przeczekałem całą w jakiejś szopie, jedząc kiełbasę i chleb. :E Jaki to ma klimat, w Cieniu Czarnobyla to po prostu była sobie burza, efekt, a tutaj to złowrogie zjawisko które może Cie zabić. :woot: Dawno takiej immersji nie czułem jak tutaj. :o

Burza w tej grze to coś cudownego, szkoda, że reszta nie jest na tym samym poziomie. Wrzucam dwa screeny z burzy, nie mam niestety jak to pokazać, ale pode mną byli 3 kolesie, strzelali się z jakimiś obcymi, a potem z dzikami, i to wszystko w trakcie burzy, obracam się by popatrzeć na ich "bitwy", a tu jednego wcięło, centralnie w łepetynę dostał błyskawicą, i zostało ich 2, pozbierałem łup, nawet spoko, bo sprzęt nie zepsuty będzie na sprzedaż :)  Zbierając ten łup zrespiło się 3 kolesi którzy strzelali tylko do mnie i nie interesowali się tymi dwoma co stali obok, musiałem sam ich pozabijać. To wszystko w drodze do misji, po drodze zboczyłem z drogi, bo jak nie sprawdzić jakiś domek, a tam informacja o łupie, więc kawałek dalej i o to jestem.

20241122233619_1.thumb.jpg.d7d2b35086aef98d2f69d83b3100c624.jpg


Drugi screen

 

Spoiler

20241122233521_1.thumb.jpg.ca68b6cf2c41005228c8ed6ba3cb9362.jpg

 

Edytowane przez Reddzik
  • Like 2
Opublikowano
5 godzin temu, lukadd napisał(a):

Ta gra to w obecnym stanie padaka totalna :E Jak jesteś masochistą to graj.

 

Odpaliłem to na jakieś ~1.5h w gamepassie dzisiaj. I totalnie nie mam ochoty tego dalej testować :E W końcu weekend się zaczyna więc wolę sobie pograć w coś zamiast testować ten badziew :E

Odpalam zaraz Frostpunka 2, aby sobie po prostu pograć.

 

Stalker 2 to tak jak mówi ostatnie kilkadziesiąt stron tego wątku, niestety na obecnym etapie gruba niedoróbka. Kilka miesięcy minimum zajmie im ogarnięcie tego bajzlu do chociaż przyzwoitego poziomu i to jeszcze wraz z pomocą moderów. Wtedy będzie można się zastanawiać czy to zaczynać.

Zgoda, stan techniczny jest delikatnie mówiąc do poprawy i S.T.A.L.K.E.R 2 wymaga dalszego dopieszczenia ale sam tytuł jest bardzo dobry. Zwiedzanie Zony, udźwiękowienie, klimat, efekty pogodowe to wszystko robi robotę. Pograłem dzisiaj dłużej i można się wciągnąć tak jak w poprzednich odsłonach.

9 godzin temu, Lypton napisał(a):

Co do A-Life 2.0, jeden z developerów przyznał w wywiadzie, że w tym systemie chodzi o spawnowanie npców w okolicy gracz i liczenie, że wejdą ze sobą w interakcje.

 

https://www.sector.sk/game-news/305358/how-real-world-events-shaped-the-story-and-content-of-stalker-2.htm

 

 

Nic specjalnego ten A-Life 2.0 prawdę mówiąc, wszystko to już było np. w Far Cry 5 

Opublikowano
26 minut temu, azgan napisał(a):

Zwiedzanie Zony, udźwiękowienie, klimat, efekty pogodowe to wszystko robi robotę. Pograłem dzisiaj dłużej i można się wciągnąć tak jak w poprzednich odsłonach.

Ta burza też mnie z kapci wyrwała! Kapitalnie to wygląda i jeszcze te efekty cząsteczkowe od liści po kłęby kurzu. Stałem przez dłuższa chwile i podziwiałem. 

  • Like 1
  • Upvote 1
Opublikowano

99h6wOx.jpeg

Nie ma jak to ganiać dookoła anomali gdy gonią cie trzy mięsacze wszytkie padły koszt ammo ZERO .... :E  

Spoiler

xnlkyEq.jpeg

TU się troche chłopaki pogubili i zablokowali wyjście ze sklepu, bo anomalia więc przespałem się i po problemie

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Mnie to mocno zaskoczyło, że w ogóle ludzie są przyjaźni. Aż mi się głupio grało tuż po premierze. Wszyscy tylko sławetne "dont siut", no to się litowałem na początku :P. Tylko po 3 dniach zaczynało się to robić powoli nudne. Plus raz na jakiś czas zdarzył się gracz, który jednak strzelał, a człowiek przyzwyczajony, że sobie może beztrosko biegać wśród innych nie był na takie coś przygotowany :E.   W innych extraction shooterach 95% jak nie więcej ludzi jest wrogo nastawiona, więc widząc kogoś wiesz, że będzie walka. W Tarkovie może na początku wipe są sytuacje że ktoś mówi na voice, że nie chce walki, bo robi questa, ale im dalej w "sezonie" tym rzadziej się cos takiego zdarza. W Arc Raiders też tak było, w zamkniętych testach pół roku temu i przed premierą prawie każdy do siebie strzelał od razu. To ta "przyjazna" natura graczy po premierze gry była tą "nienaturalną" dla tych co przychodzili z innych extration shooterów, czy grali we wcześniejsze beta testy.   Jako, że jest to pvpve, to trzeba też brać pod uwagę otoczenie, boty/AI. To podstawowy element w tym gatunku. Walczymy z botami na głośno, musimy to robić szybko, w miarę bezpiecznym miejscu. Bo z tyłu głowy cały czas mamy to, że nasza walka z nimi mogła przywołać innych ludzi. Na otwartym terenie jest zbyt ryzykownie, lepiej boty ominąć. Zostawić ich jako czujki na innych graczy, a w tym czasie lootować sobie jakiś budynek. Jak zobaczymy albo usłyszymy, że się agrują, to wiemy że ktoś z tamtej strony nadchodzi. Wyjście z mapy powinno być sukcesem, człowiek powinien czuć satysfakcję, że przeżył raid. Od nas zależy ile jesteśmy na raidzie. Im dłużej tym więcej dobrego lootu możemy znaleźć, ale również większa szansa, że zginiemy. Tak samo podróż w miejsca z dobrym lootem, można się obłowić, ale ryzykujemy spotkanie z wieloma graczami, którzy też mają chrapkę na te miejsca.  Stosunek wyjść na poziomie 40-50% to całkiem dobry wynik w innych grach tego gatunku. W Arcu co prawda nie ma takich statsów, ale na oko mam chyba 90-95% :E.    Jedynie co bym zmienił, to wejście z darmowym sprzętem tylko po 12 minutach trwania raidu albo później, a jak wchodzisz ze swoim to zawsze na początku. Windy nie powinny się zamykać, do końca powinny być wszystkie otwarte. Oraz w solo grze zmniejszył bym trochę ilość graczy, bo jak się wszyscy zaczną napierdzielać, to będzie trochę chaotycznie.   To, że gra prędzej czy później zacznie tracić graczy jest naturalne. Mnie i tak zaskoczyła taka popularność. Nastawiałem się na 200k ludzi w okolicach premiery i koło 80-100 miesiąc po niej. Jest sporo lepiej i bardzo dobrze, bo to świetna gierka z małymi problemami (desynci, balans). Byle jej z czasem nie spierdzielili.   Na horyzoncie kolejne extraction shootery z jakimś tam potencjałem. Nowy PUBG :E, oraz Marathon od Bungie.
    • Ale klikasz obok i masz 253W  Wasze zarzuty byłyby słuszne gdyby właśnie nie to "obok"  
    • https://www.neonet.pl/karty-graficzne/gigabyte-geforce-rtx-5090-windforce-oc-32gb-gddr7-dlss4-gv-n5090wf3oc-32gd.html   9699
    • Tak jest w każdym teście CPU, nawet tych, które przysyła Intel, a nie AMD, także tutaj kulą w płot W każdym razie, co proponujesz? Zignorować w ogóle istnienie TDP i do głównych wykresów podawać typowe ustawienia automatyczne (czyli w przypadku Intela rzeczywiście będzie to 181/250 W), a obniżone limity do zestawienia zbiorczego? Ja jestem otwarty na każdą propozycję, ale musisz mieć świadomość, że to nie jest do końca tak, że to są zawsze limity, jakie masz, kiedy nie wchodzisz do BIOS-u. Bo są płyty np. B760, które fabrycznie ustawiają PL1 125 W i tylko PL2 181-253 W. A PL2 niczego do wydajności nie wnosi, po minucie spadnie w grze pobór do 125 W i już tak zostanie do końca rozgrywki.
    • I teraz pomyśl, że ten GTX 970 za 1500 zł był praktycznie na równi z GTX 780 Ti 3GB, który dwa lata wcześniej debiutował w kwocie 2849 zł.  Jednocześnie 970-tka była 50% szybsza od 770-tki.   Teraz o takich przyrostach można tylko pomarzyć. 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...